Titommeren 567 Skrevet 19. Januar Lavede en aftale uden prutten om prisen og krav om flere ydelser med en kvinde og mødte op på adressen på tidspunktet. Ingen lukkede op og da man står rimelig offentlig til skue det pågældende sted, kørte jeg igen og skrev efter at have parkeret et stykke derfra. En halv time efter kom der svar, at hun var ude og handle, så hun var først klar en time senere. Det kunne jeg ikke nå, så jeg skrev nej og formastede mig til at skrive, at det ikke var helt ok ikke at være tilstede som aftalt. Så fik jeg en sviner af den anden verden og hun ville blokere mig. Nu har jeg så erfaret på 180.dk at der den pågældende dato er lavet to advarsler på mit telefonnummer: 1. En gammel, ulækker mand der vil have ekstra ydelser uden at betale for det. 2. Laver aftaler og møder aldrig op. Begge skrevet på engelsk, så jeg er rimelig sikker på, det er hende (ham), som jeg har skrevet med, der står bag. Det er da fuldstændig hen i vejret og har ikke noget med virkeligheden at gøre. Jeg har derfor skiftet nummer. Hvis en anden GP læser dette, vil hun da aldrig mødes med mig. Og jeg tror da tit, at de checker sit telefonnummer, ligesom jeg gør inden kontakt til en GP med hemmeligt nummer. Forbandet svineri. Så check lige dit eget nummer på 180.dk. Det er især noget rod, hvis det er et nummer, der kan spores. Endnu en grund til at bruge taletidskort. Du ved aldrig, hvad du løber ind i… 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 589 Skrevet 19. Januar Måske man lige skal tag det med et gran salt. Søgte lige på mit eget: 33,3% sikkert, 33,3% forsigtig, 33,3% robocall fordelt på 3 rapporter. Og med en enkelt kommentar fra april 2023 om at jeg chatter for meget og er useriøs. Som ja sikkert, er fra en kvinde som har haft ondt i røven. Det er det samme på nympho, hvis dit nummer eller mail er koblet op på din bruger. Så kan kvinderne også søge på dine kontaktoplysninger og lave kommentarer bagom og læse internt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MeMe 0 Skrevet 19. Januar Hvis man ikke ønsker at ens nummer er søgbart på 180, kan man få det fjernet. Så står der at siden er fjernet hvis man forsøger at søge nummeret frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 19. Januar MeMe skrev, for 3 minutter siden: Hvis man ikke ønsker at ens nummer er søgbart på 180, kan man få det fjernet. Så står der at siden er fjernet hvis man forsøger at søge nummeret frem Jeg har anmeldt de to anmeldelser og de er ikke blevet fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 19. Januar McLovin skrev, 1 time siden: Måske man lige skal tag det med et gran salt. Nemlig, og det gælder jo både for det, GPerne læser om os, og det, vi læser om dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 19. Januar Titommeren skrev, for 4 timer siden: Så check lige dit eget nummer på 180.dk. Mit bollofon-nr har to positive anmeldelser, så det er jo meget rart. Jeg kan ikke huske om jeg selv har lavet den ene, men det er vel en mulighed 2 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 19. Januar Bebop skrev, for 18 minutter siden: Mit bollofon-nr har to positive anmeldelser, så det er jo meget rart. Jeg kan ikke huske om jeg selv har lavet den ene, men det er vel en mulighed Det tror jeg sgu’ også jeg gør. Jeg har aldrig fået et bedre handjob end af mig selv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 19. Januar Har aldrig tænkt tanken at slå nummeret op på 180.dk vidste ikke at kvinder lavede anmeldelser der om seriøsitet. men det ville godt nok være smart hvis det ikke blev misbrugt. ku være jeg sku lave en eroguide-reverse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 589 Skrevet 19. Januar Pink Peach skrev, for 1 time siden: ku være jeg sku lave en eroguide-reverse Nu er jeg nysgerrig: prøv at uddybe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 473 Skrevet 19. Januar McLovin skrev, for 18 minutter siden: Nu er jeg nysgerrig: prøv at uddybe Jeg tænker anmeldelse af mænd. Her kunne jeg godt tænke mig at system ligesom adultwork.com i England. Det er på mange måder annoncelight kombineret med eroguide. Her kan glædespigerne oprette sig med annoncer, ligesom mændene kan have en profil. Herved kan både kvinder og mænd give hinanden anmeldelser. Aftalerne kan også indgås via adultwork, så glædespigen er sikker på, at det er en mand med en god "score", som de indgår en aftale med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 589 Skrevet 19. Januar ensomfyr skrev, for 2 minutter siden: Jeg tænker anmeldelse af mænd. Nu spurgte jeg @Pink Peach Jeg har da aldrig hørt om den uskrevne regel at kvinderne ikke må anmelde deres oplevelser. Det er ikke mit indtryk at hovedparten af anmeldelser af negative. Ja bare se på nympho. Der er alt 5 stjerner. Så jeg vil da kun synes det vil være god underholdning at læse en kvindes POV af en lækker oplevelse, en fræk fyr, et gangbang etc etc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 19. Januar McLovin skrev, for 2 timer siden: Nu spurgte jeg @Pink Peach Jeg har da aldrig hørt om den uskrevne regel at kvinderne ikke må anmelde deres oplevelser. Det er ikke mit indtryk at hovedparten af anmeldelser af negative. Ja bare se på nympho. Der er alt 5 stjerner. Så jeg vil da kun synes det vil være god underholdning at læse en kvindes POV af en lækker oplevelse, en fræk fyr, et gangbang etc etc. Jeg mente bare et forum hvor vi kunne advare hindanden om useriøse og grænseoverskridende mænd. Ikke fordi jeres seksuelle præstationer eller udseende skulle rates. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 19. Januar ensomfyr skrev, for 2 timer siden: Jeg tænker anmeldelse af mænd. Her kunne jeg godt tænke mig at system ligesom adultwork.com i England. Det er på mange måder annoncelight kombineret med eroguide. Her kan glædespigerne oprette sig med annoncer, ligesom mændene kan have en profil. Herved kan både kvinder og mænd give hinanden anmeldelser. Aftalerne kan også indgås via adultwork, så glædespigen er sikker på, at det er en mand med en god "score", som de indgår en aftale med. Det lyder virkelig smart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2940 Skrevet 20. Januar McLovin skrev, for 14 timer siden: Nu spurgte jeg @Pink Peach Jeg har da aldrig hørt om den uskrevne regel at kvinderne ikke må anmelde deres oplevelser. Det er ikke mit indtryk at hovedparten af anmeldelser af negative. Ja bare se på nympho. Der er alt 5 stjerner. Så jeg vil da kun synes det vil være god underholdning at læse en kvindes POV af en lækker oplevelse, en fræk fyr, et gangbang etc etc. Hvis gp er anmelder kunder på en købesex side , ville jeg nok læse dem med lidt mistro. Tror de fleste vil rose kunderne, og kun de helt grelle tilfælde vil komme frem , de har jo en forretning at tænke på , modsat os kunder. Hvor tit bliver man ikke rost under besøg , du har en stor pik ( man ved den er undermiddel) du ligner en på 40 år ( man er 62 og ligner en på 62) osv Men det da dejligt at blive smigret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 20. Januar Pink Peach skrev, den 19.1.2026 at 22:23: Jeg mente bare et forum hvor vi kunne advare hindanden om useriøse og grænseoverskridende mænd. Ikke fordi jeres seksuelle præstationer eller udseende skulle rates. Jeg kender en GP'er, som under pillowtalk fortalte, at hun deltager i en gruppe for gp'ere, hvor mændene bliver kort beskrevet med henblik på at blive i stand til, at frasortere de mest besværlige klienter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 21. Januar Probator skrev, for 7 timer siden: Jeg kender en GP'er, som under pillowtalk fortalte, at hun deltager i en gruppe for gp'ere, hvor mændene bliver kort beskrevet med henblik på at blive i stand til, at frasortere de mest besværlige klienter. Jeg kender ikke nogle andre GP’er da jeg aldrig har været på klinik, så er ikke med i sådan nogle grupper desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 21. Januar Pink Peach skrev, for 1 time siden: Jeg kender ikke nogle andre GP’er da jeg aldrig har været på klinik, så er ikke med i sådan nogle grupper desværre Jeg har indtryk af, at GPer gerne vil hjælpe hinanden med at identificere uønskede personer, da det kommer alle til gode. Minus de uønskede, selvfølgelig. Du kan eventuelt prøve at kontakte et par af de kendte danske GPer og høre, hvad de kender til af muligheder. Jeg ved ikke, om jeg forstår @Probator ret, men jeg gætter på, at pigerne ikke deler info om de gode kunder. Dem beholder man hellere selv, og hvorfor risikere at gøre en god kunde sur ved at videregive hans nummer til andre? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 21. Januar Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Jeg ved ikke, om jeg forstår @Probator ret, men jeg gætter på, at pigerne ikke deler info om de gode kunder. Nemlig ikke. Kun de blacklistede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg