cassanova 605 Skrevet 16. December, 2025 Baggrunden for mit spørgsmål, er min egen adfærd. Jeg undgår helst de allermest efterspurgte og roste GP ‘ ere . Det er noget med at jeg har følelsen af at stå i en lang kø, og være en ud af rigtigt mange kunder , lidt samlebåndsagtigt , og følelsen af at det blir lidt hmmm ja hva ska jeg sige , ulækkert. Hvad er jeres mening ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 16. December, 2025 Jeg vil hellere besøge den allermest populære end den allermest upopulære gp. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 186 Skrevet 16. December, 2025 Jeg forstår dit synspunkt men omvendt gider jeg heller ikke smide penge efter noget skrald Men finder jeg en som ser spændende ud lurer jeg altid om der er anmeldelser herinde og tager derefter en beslutning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bo l 4 Skrevet 16. December, 2025 Kan godt følge dig - Har et eller andet mentalt med, at jeg altid booker den første tid på dagen… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thor.2023 98 Skrevet 16. December, 2025 I don't care about popularity...because I don't know the real origin of these insistent daily advertisements... I visit those who attract me based on my perception of what is genuine. Have a good day Thor 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9567 Skrevet 16. December, 2025 Jeg tænker at største parten af selvstændige GP´er godt kan finde ud af, at sætte begrænsninger på antal af gæster. Det må jo være dejligt at være populær, men det forpligter jo også, så det nytter jo ikke at tage så mange gæster, at man bliver kneppet i smadder, så man ikke kan give de resterende gæster en god oplevelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlJens71 234 Skrevet 16. December, 2025 cassanova skrev, for 2 timer siden: de allermest efterspurgte og roste GP ‘ ere . at stå i en lang kø, og være en ud af rigtigt mange kunder Hvordan ved du hvem der er de mest populære? Dem med mange positive anmeldelser? Dem der er mega dyre ift tilsvarende danske? Dem med mange positive anmeldelser er vel populære fordi de er imødekommende lige gyldig hvem der kommer ind af døren - og at de sørger for absolut nul forbindelse mellem de enkelte kunder. Diskretion, renlighed osv. Dem der har været her i flere år, har jo mange faste kunder, som ikke anmelder deres GP`er i tide og utide. Besøgte en gang en (populær) GP`er. Hun ironiserede over at min besøgsdag var temmelig travl - modsat dagen før hvor der ikke var en eneste. Så jeg synes dit spørgsmål er noget svært at svare på. Umiddelbart skal jeg bruge en god attraktiv annonce og et par gode anmeldelser. Mange gode trækker bestemt ikke ned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monte 62 Skrevet 16. December, 2025 Det kan de i mine øjne ikke, da jeg tænder på lige netop det, at der har været mange gæster før mig... men der er jeg jo nok også lidt speciel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5518 Skrevet 16. December, 2025 cassanova skrev, for 4 timer siden: Jeg undgår helst de allermest efterspurgte og roste GP ‘ ere . Det er noget med at jeg har følelsen af at stå i en lang kø, og være en ud af rigtigt mange kunder , lidt samlebåndsagtigt , og følelsen af at det blir lidt hmmm ja hva ska jeg sige , ulækkert. Hvad er jeres mening ? Jeg opsøger ikke de GPer, som her og nu får rigtig mange positive ord med på vejen her på EG. Derimod forsøger jeg at huske, at pigen er blevet rost meget, og så besøger jeg hende nogle måneder senere, hvis det kan lade sig gøre. Jeg synes ikke det er ulækkert, at GPen har haft andre gæster før mig. Hun kan jo ikke leve af mit bidrag alene. Og de gode piger kan, som @TheVoice skriver, godt finde ud af at navigere mellem flere gæster på en dag på en måde, så ingen føler sig snydt. Det er nok faktisk en væsentlig årsag til, at de er blevet populære. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 804 Skrevet 16. December, 2025 cassanova skrev, for 5 timer siden: Baggrunden for mit spørgsmål, er min egen adfærd. Jeg undgår helst de allermest efterspurgte og roste GP ‘ ere . Det er noget med at jeg har følelsen af at stå i en lang kø, og være en ud af rigtigt mange kunder , lidt samlebåndsagtigt , og følelsen af at det blir lidt hmmm ja hva ska jeg sige , ulækkert. Hvad er jeres mening ? Da jeg startede i denne “verden” gik jeg bevidst efter en meget vel renommeret kvinde, og jeg havde mange gode oplevelser med hende. Men eftersom besøgende tog til i antal, kunne jeg fornemme et “manuskript” som hun kørte efter, altså det samme forløb hver gang jeg besøgte hende, så jeg stoppede med at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 804 Skrevet 16. December, 2025 Derudover er det min fornemmelse at de mest populære piger/kvinder i denne branche ikke bliver anmeldt efter et vist punkt (ved ikke hvorfor) det er som om at nye anmeldelser bliver set ned på eller værende reklame, whatever. Det er lidt en skam da det kan være en hjælp til nye og lidt usikre mænd til en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 16. December, 2025 Nej det tror jeg ikke. Jeg tror faktisk ikke vi er så betydningsfulde herinde at vi kan gøre en GP så populær at det bliver et problem. JenniferRomantica som var meget og positivt omtalt herinde holder kun åbent få dage om måneden og alligevel lykkedes det mig at lave aftaler med hende, når hun var indenfor min rækkevidde. Hun er skøn og populær, med god grund, men ikke svær at booke og super sød at besøge. Det samme gælder et par andre populære, danske piger, jeg har besøgt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 672 Skrevet 20. December, 2025 Ved ikke om en GP kan blive for populær , det tænker jeg ikke , jeg tænker at vedkommende kan få så travlt at de sætter prisen op, lidt ligesom andre forretninger gør. Det kan også være et problem at være meget populær herinde , det er set mere end én gang i hvert fald , ingen nævnt .. Men det er da kun dejligt at se at der er GP¨er der bliver populære , det må betyde at der er flere ting der gå op i en højere enhed Personligt er jeg omådeligt lang tid om at finde den rette , så her er anmeldelser gode , selvom vi alle tænker og føler noget forskelligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 984 Skrevet 20. December, 2025 Kan en GP blive for populær/eftertragtet? bliver der spurgt. Mit svar er et kæmpe MÅSKE. Jeg oplever til tider, at prisen stiger, og kræsenheden ligeså. Men de meget vel anmeldte som jeg alligevel har mødt, har bestemt også levet op til deres berømmelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1558 Skrevet 20. December, 2025 (edited) Probator skrev, for 39 minutter siden: Mit svar er et kæmpe MÅSKE. Jeg oplever til tider, at prisen stiger, og kræsenheden ligeså. Men det er vel også ok. Hvis jeg er virkelig god til mit job vil jeg jo også have mere i løn og bliver også mere kræsen med hvilke jobs jeg takker ja til. Hvad der kan undre mig er at man stadig kan nyde fantastisk dejlige damer, der yder en super service og ligner en million til en standard pris på 1500 kr for 60 minutter incl “det meste”. Det er virkelig meget de giver af sig selv for den pris. Jeg håber de har det godt med det og prøver altid at vise både stor venlighed, tilfredshed og glæde ved besøget. Det fortjener de udover pengene. Redigeret 20. December, 2025 af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 23. December, 2025 Min erfaring/oplevelse er "jo billigere, jo bedre". Dette gælder ikke alle besøg. Men jeg synes tit at de private, diskrete besøg ved hobby damen er mere ægte og intime end de dyre damer med de pumpede bryster. Derfor er jeg enig med trådstarter. Jeg lader mig inspirere her, og prøver også gerne noget nyt eller tvivlsomt. Fx havde Anal Amanda dårlige tvivlsomme anmeldelser. Jeg stolede dog ikke helt på dem og gav det selv et skud. Kanon og meget intim oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KelsenKbh 12 Skrevet 23. December, 2025 W.C. Fields skrev, den 16.12.2025 at 12:48: Jeg vil hellere besøge den allermest populære end den allermest upopulære gp. Tror sku ikke de mest populære går med på WC et i Fields 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 23. December, 2025 KelsenKbh skrev, for 7 minutter siden: Tror sku ikke de mest populære går med på WC et i Fields Nej, men de går med W.C. Fields. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1811 Skrevet 13. Januar Flere af de kvinder jeg har fundet rigtig god kemi med har været MEGET populære. Jeg elsker følelsen af at være noget særligt for dem på trods af hvor mange mænd de møder og elsker når de fortæller at vores leg bygger ovenpå noget andet frækt de har oplevet eller at det var tiltrængt fordi dagen ikke rigtig har bragt noget interessant. Eneste ulempe er at man skal være hurtig ved havelågen for at få en tid Gik engang voldsomt over tid med en særdeles populær kvinde. Telen var rasende da vi kom ud, fordi de næste to kunder sad og ventede . Jeg skal beklage til mine brødre i venteværelset, men hun lokkede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 590 Skrevet 15. Januar Jeg undgår over-anmeldte kvinder. Monica er et godt eksempel. Jeg har selv haft erfaring med hende tilbage i 2015. Hun har overtaget legendariske Mina' rolle (dem som har været i gamet længe, kan nok huske hende: hun gjorde nok andre glædespiger arbejdsløse i de perioder hun var i Danmark) Det samme sker med Monica nu. Men med nympho er det mere åbenlyst, når mænd går fuldstændig amok med 5 stjerner anmeldelser ligeså snart hun rammer dansk jord. Jeg skal i hvert fald ikke deltage i festen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg