cmyk 8 Skrevet 15. December, 2025 Hej Jeg er en ældre (68) mand på ca. 120 kg, hvoraf en del af dem sidder på maven. Jeg har fået store skrupler med at gå til en domina, da jeg er bange for, at hun finder mig for fed og for gammel. Nu vil jeg så spørge, om jeg har ret i mine bange anelser, eller tror I at de fleste gp'er er ligeglade med alder og udseende. Jeg vil nødig føle mig pinlig, når jeg står i døren og evt. kan se hendes skuffede udtryk. Er jeg den eneste, der har disse bekymringer eller er jeg mellem få, der har den alder og vægt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
osv 13 Skrevet 15. December, 2025 (edited) Hej @cmyk er det ikke bedst at spørge før du møder op? Har bare hørt at det handler om kemi. Redigeret 15. December, 2025 af osv Opdatering 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 15. December, 2025 cmyk skrev, for 12 minutter siden: når jeg står i døren og evt. kan se hendes skuffede udtryk. Hej. Enig med @osv Oplys det i din booking, spørg. Nogen er reelt ligeglade, andre vil være i stand til, at lade som om. Og give go service. Kræsen er måske et hårdt ord. Vi har præferencer ligesom I har. Det ville jo ikke være rart at være sammen med som man slet ikke tænder på. Og afvisning i booking fasen er bedre som i døren. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 596 Skrevet 15. December, 2025 (edited) I don't know. I'm not exactly a small dude myself. I tip in at about 130, granted I'm over 190cm so maybe it's not quite as noticeable. I've never had a complaint, not once. I Have been called a teddy and that I make for a very comfy pillow. lol Sure, I tend to visit a type of girls, so maybe that's why. But I mean, when they are the once that say's thank you for the visit, and say I hope to see you again I think a lot is about attitude and how you present yourself. One girl wrote back afterwards saying your a big man, a huge man, and then went, I don't mean fat !!! lol Redigeret 15. December, 2025 af Keaper 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 616 Skrevet 15. December, 2025 Der sker jo ikke noget ved at spørge - for mig er det naturligt at skrive et par ord om mig selv ved en henvendelse, hvis det er på tekst. Jeg tænker, en rutineret GP vil se mennesket bag, hvis kemien er OK. Der er så meget andet, der tæller, og måske er du lige hendes type. Det er bedst, hvis du selv har det godt i din krop - det er et godt sted at starte... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 15. December, 2025 cmyk skrev, 1 time siden: tror I at de fleste gp'er er ligeglade med alder og udseende I mange andre tråde fremhæver GPerne, at så længe man har hygiejnen i orden og opfører sig pænt, så er man velkommen. Læg dertil, hvad der står i pigens annonce. Har hun præferencer eller fravalg, vil hun nok som udgangspunkt skrive det. Hvis du så oveni gør, som @osv og @SweettieDK anbefaler, nemlig spørger om det, som ligger dig på sinde, så burde du være i mål. SweettieDK skrev, 1 time siden: afvisning i booking fasen er bedre som i døren. God pointe. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cmyk 8 Skrevet 15. December, 2025 Tak for svarene. Jeg vil nok gøre, som I siger, og spørge i bookingen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 15. December, 2025 Jeg er også en ældre mand, og var bange for at blive afvist i døren hos Eventyrpigerne pga. alder, men telefondamen kunne heldigvis fortælle mig, at 'pigerne synes bedst om de ældre fyre.' Er aldrig blevet afvist grundet min alder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 180 Skrevet 15. December, 2025 En Gp er et menneske. Selvfølgelig har de noget, nogen, som de er mere tændt på/glade for en andre, men det behøver ikke hænge sammen med din alder og din vægt. Langt fra. Det som skræmmer alle er vel dårlig opførsel og gule forlygter på et par jenslynere. Røvsved tilbage fra september og dårlig ånde fordi man er så glad for gamle Ole. Den slags er svært at få nogen som helst til at holde af, men det kan man gøre noget ved. Jeg tror, at du kommer langt, hvis du.. Opfør dig ordentligt Vask dig hjemmefra Skriv din alder og figur fra start Vær altid ærlig om, hvad du søger Der er mange søde piger derude. Skriv, spørg, for der er også rigtig mange, som er helt med den med dig. Rammer du forkert i første hug, så lad være at blive skræmt. Vi har alle prøvet at ramme forkert, men så prøver vi bare igen. Du har tusindvis af dejlige oplevelser foran dig, hvis du har penge nok. Du skal jo ikke på disko-dans og score. Du skal bare ud og købe et knald eller en times kærlighed, og det kan du nemt få. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 15. December, 2025 cmyk skrev, for 7 timer siden: Jeg er en ældre (68) mand på ca. 120 kg, hvoraf en del af dem sidder på maven. Jeg har fået store skrupler med at gå til en domina, da jeg er bange for, at hun finder mig for fed og for gammel. Nu vil jeg så spørge, om jeg har ret i mine bange anelser, eller tror I at de fleste gp'er er ligeglade med alder og udseende. Jeg vil nødig føle mig pinlig, når jeg står i døren og evt. kan se hendes skuffede udtryk. Er jeg den eneste, der har disse bekymringer eller er jeg mellem få, der har den alder og vægt? Jeg er hverken nået til din alder eller din vægt endnu. Mangler cirka 15 år og 25 kg. Men jeg tænker da også tit over hvad glædespigerne mon tænker om mig. Jeg må blankt erkende at jeg er ret overbevist om, at de hellere ville ligge og kneppe med en yngre model end jeg. Omvendt ved jeg også, at jeg er en høflig og respektfuld kunde, og da jeg for nylig havde besøg af en ung udenlandsk kvinde i 20erne på mit hotel, sagde hun, at det netop af mænd som mig, der er høflige og respektfulde og egentlig bare ønsker en blid og rolig omgang sex, der er de foretrukne kunder. Så når alt kommer til alt, så tror jeg også, at andre ting kan have større betydning end alder og vægt. Når jeg kontakter en glædespige sørger jeg altid for at oplyse alder og nationalitet. Mit indtryk er, at navnlig de udenlandske glædespiger gerne vil kende nationalitet. Jeg nævner dog intet om vægt, men det skyldes nok til dels, at maven endnu ikke er blevet så stor. Når jeg engang op på 120 kg, så vil jeg måske også nævne vægten for at være sikker på, at hun ikke bliver skræmt i døren. Jeg er endnu aldrig blevet afvist. Men der er naturligvis også en lang række glædespiger, som jeg har skrevet til, men aldrig hørt fra. Måske har de tænkt "Han er sgu for gammel" og så ikke gidet svare! Så skriv kort og ærligt om dig selv. Så kan de på forhånd fravælge dig, så du ikke tropper op at sted og skræmmer hende fra vid og sans 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 15. December, 2025 mindiskret skrev, for 2 timer siden: Opfør dig ordentligt Vask dig hjemmefra Skriv din alder og figur fra start Vær altid ærlig om, hvad du søger God liste! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 972 Skrevet 15. December, 2025 @cmyk nu er du oldgammel og smælderfed sammenlignet med mig Jeg er kun nemlig "kun" 64 og 115 kg jeg kan godt forstå dine tanker. Vi kunne jo være bedstefar til mange af pigerne i denne branche. jeg har selv tænkt tanken en gang imellem. På den anden side skriver @mindiskret det så flot - tag et bad og skift tøj. Tror faktisk det er værre for en pige med en fyr på 30, som ikke har været i bad i flere dage, men det må pigerne herinde bekræfte/benægte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 15. December, 2025 Jeg havde en del bekymringer mht alder da jeg startede med at besøge GP’er. Jeg er 68 nu og var 66 da jeg startede. jeg skriver altid min alder og størrelse og at jeg er en dansk venlig mand - og hvad jeg ønske, som vist er ret almindeligt, tænker jeg. Jeg har aldrig haft en fornemmelse af at nogen har haft det skidt med min alder eller udseende. Jeg har oplevet piger der skriver de kysser rigtigt, men ikke har indbudt mig til kysseri. Jeg har rene og ordnede tænder, men de er lidt skæve og misfarvede efterhånden. Jeg har nu også mødt mange der gerne kysser Jeg kræver aldrig at piger leverer noget som jeg fornemmer de ikke er så vilde med uanset om det er aftalt og betalt for. Ofte er det måske en aftale med en “mellemmand”, så pigerne/damerne skal ikke levere noget der er dem imod. Men det kan mpske betyde at jeg ikke kommer igen, hvis det er en service jeg virkelig gerne vil modtage. Til gengæld har jeg altid fået at vide at jeg venlig og er velkommen igen. Det er virkelig dejligt og gør en gammel mand glad, selvom jeg godt ved det er forretning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 605 Skrevet 16. December, 2025 De fleste gp ‘ere er ligeglade med alderen , hvis du ellers er velholdt , ren og sympatisk. De fleste GP ‘ ere er ikke ligeglade med din vægt, men de er professionelle, og bider tænderne sammen, og tager kunden på trods af kraftig overvægt. Men som skrevet, så er det en god ide at være ærlig, allerede i bookingfasen, om evt. Overvægt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 115 Skrevet 16. December, 2025 Jeg er vist alderspræsident her, men kun blevet afvist een gang af en +50 årig gp, som jeg havde besøgt een gang før. Oplyser altid alder, højde og vægt i første henvendelse, og skriver at jeg er velsoigneret, velklædt og velopdragen. Der er enkelte gp som skriver aldersbegrænsning i deres annonce, så dem kan jeg ikke besøge, men fortrækker også de, der er over 40 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 192 Skrevet 17. December, 2025 Jeg er også i den gamle/store kategori, bortset fra pikken som overhovedet ikke kan kaldes stor Jeg sørger altid for at jeg har fået et bad og iført rene hylere efter at jeg har været rigtig på toilettet inden jeg besøger GP'er, det er jo trods alt røven der i en del af tiden vender lige op i snuden på pigen, og synes også selv at det er lidt øv hvis pigen lugter af lort. Derudover skriver jeg altid en kort beskrivelse af mig selv ved booking, hvis det er en ny pige. Når disse ting er overholdt, har jeg aldrig haft fornemmelsen af at pigen finder mig frastødende, hverken unge eller ældre, tværtimod føler jeg at mange piger helst vil have de lidt ældre kunder, også selvom det nogle gange kræver lidt mere af dem for at få pikken i "stødet" men til gengæld er det nemmere at få oparbejdet en god stemning, da vi jo i sagens natur p.g.a. vores alder har prøvet det mange gange og ikke forventer slet så meget som unge mænd tit gør. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 17. December, 2025 cassanova skrev, den 16.12.2025 at 12:35: De fleste gp ‘ere er ligeglade med alderen , hvis du ellers er velholdt , ren og sympatisk. De fleste GP ‘ ere er ikke ligeglade med din vægt, men de er professionelle, og bider tænderne sammen, og tager kunden på trods af kraftig overvægt. Men som skrevet, så er det en god ide at være ærlig, allerede i bookingfasen, om evt. Overvægt. Men hvem har lyst til at være sammen med en kvinde der “bider tænderne sammen” og får det overstået? Tænker desuden det er en voldsom generalisering at GP’er tager alle gæster selvom de føler afsky. Det kunne jeg ikke finde på. Så ville jeg da miste mig selv 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet 17. December, 2025 cmyk skrev, den 15.12.2025 at 10:04: Hej Jeg er en ældre (68) mand på ca. 120 kg, hvoraf en del af dem sidder på maven. Jeg har fået store skrupler med at gå til en domina, da jeg er bange for, at hun finder mig for fed og for gammel. Nu vil jeg så spørge, om jeg har ret i mine bange anelser, eller tror I at de fleste gp'er er ligeglade med alder og udseende. Jeg vil nødig føle mig pinlig, når jeg står i døren og evt. kan se hendes skuffede udtryk. Er jeg den eneste, der har disse bekymringer eller er jeg mellem få, der har den alder og vægt? GP’er er forskellige. Vi har forskellige præferencer. men et generelt svar - nej GP’er ikke kræsne. Tror ikke rigtig man kommer så langt som GP hvis man er det. som flere skriver; det vigtigste er pli og renlighed. men oplys det! Der vil være nogle som måske ikke er til det og så er det bedre at i får det afklaret inden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wade 10 Skrevet 17. December, 2025 Jeg vil ikke sige hendes navn, men jeg mødtes for nylig med en asiatisk gp, og hun fortalte, at hun desværre måtte afvise en mand, fordi han var alt for overvægtig. Han kom til døren, og hun afviste ham høfligt, siger hun i hvert fald. Disse GPer er også mennesker. De kan ikke udføre deres arbejde, hvis de føler sig fuldstændig frastødt af mandens udseende. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2541 Skrevet 18. December, 2025 Slowman skrev, den 15.12.2025 at 18:30: Jeg har aldrig haft en fornemmelse af at nogen har haft det skidt med min alder eller udseende. Samme her. Jeg oplever også at pigerne tager det ganske afslappet - jeg har mest besøgt danske piger omkring de 30 .. Der er tit snak og grin og godt humør undervejs i seancen, bestemt ikke nogen oplevelse af at pigen føler sig utilpas ... Det virker som om mange af pigerne har et ganske afslappet forhold til sex .. som om det bare er en (rar) måde at være sammen på ... Lidt som jeg forestiller mig, at være på sexklub .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 75 Skrevet 19. December, 2025 det håber jeg da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 145 Skrevet 20. December, 2025 For mig betyder alder og vægt ingenting. Eller måske snarer, at jeg ikke mødes med de helt unge drenge. Derimod betyder det noget for mig, at jeg kan mærke et ordentligt menneske bag, som kan formulere sig om ønsker i mere end blot tre ord. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 20. December, 2025 sneræven skrev, den 18.12.2025 at 22:19: Samme her. Jeg oplever også at pigerne tager det ganske afslappet - jeg har mest besøgt danske piger omkring de 30 .. Der er tit snak og grin og godt humør undervejs i seancen, bestemt ikke nogen oplevelse af at pigen føler sig utilpas ... Det virker som om mange af pigerne har et ganske afslappet forhold til sex .. som om det bare er en (rar) måde at være sammen på ... Lidt som jeg forestiller mig, at være på sexklub .. Faktisk er det eneste problem ved købesex, hvis ikke parterne holder sig indenfor aftaler og opfører sig ordentligt og hvis sælgeren er tvunget ind i professionen mod dennes vilje. Vi købere må altid respektere de regler sælger sætter op og faktisk aldrig bede om noget man ved ikke tilbydes, men det er jo ok at spørge, hvis ikke det fremgår af annoncen. Og det er også ok at være både grim og overvægtig, men renlighed bør mannaltid kunne forvente med mindre andet er aftalt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg