McLovin 510 Skrevet 2. November Blot af ren nysgerrig: hvor udbredt af opsøgende salg i branchen? Er det noget du oplever bliver praktiseret eller i det et underforstået no-go i branchen imellem begge parter, i frygt for at sms'en rammer imens konen er hjemme? Jeg har selv kun oplevet det få gange i løbet af årene. I mit eget tilfælde i single perioderne. Hvis det bliver gjort rigtigt, så kan det være svært at stå for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2895 Skrevet 2. November Kun få gange gennem ca 40 år , og de gange havde jeg selv opfordret til at , de kunne kontakte mig. Så på det punkt er branchen betryggende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 286 Skrevet 2. November McLovin skrev, for 9 minutter siden: Blot af ren nysgerrig: hvor udbredt af opsøgende salg i branchen? I thai-miljøet ikke sjældent når man har været sammen flere gange og har en fælles sympati. Jeg er mest i thai-miljøet. En enkelt gang med en brasilianer. Med danske aldrig. Men jeg har heller aldrig nedlagt et egentligt "forbud" mod det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anja-Lilje 13 Skrevet 2. November Det er ikke særlig udbredt af respekt for jeres privatliv Og på klinikker finder det slet ikke sted fra klinikkens side. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9970 Skrevet 2. November Jeg er lidt en sucker efter det, men har kun oplevet det enkelte gange. Det kan i den grad være upraktisk med en sms i utide, men både eroguide og nympho har jo mulighed for private beskeder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 538 Skrevet 2. November (edited) Jeg skriver kun hvis det er aftalt på forhånd. Af respekt for privatlivet. Nogle beder om besked når jeg/vi ved hvornår vi er på igen og dem skriver jeg til så vidt jeg husker det Redigeret 2. November af CamillaHusmor 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1217 Skrevet 2. November Jeg kan ikke få mig selv til det omend jeg har gæster som jeg ved er single og som besøger mig jævnligt. Jeg vil aldrig kunne få mig selv til at skrive til dem, uden de har skrevet til mig først Jeg ville føle, jeg tiggede da jeg jo ikke gider dem uden de betaler 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5329 Skrevet 2. November Nightwish skrev, 1 time siden: I thai-miljøet ikke sjældent når man har været sammen flere gange og har en fælles sympati. Jeg er mest i thai-miljøet. En enkelt gang med en brasilianer. Med danske aldrig. Men jeg har heller aldrig nedlagt et egentligt "forbud" mod det. Din opdeling i segmenter giver god mening. I forlængelse af besøg på thaiklinikker har jeg ligesom dig oplevet at blive kontaktet med en sms, hvor der bare står “Hi” eller “Hello, how are you?”. Det er vel en lille håndfuld thaipiger, som har fulgt op på den måde. Jeg har ikke genbesøgt de pågældende piger, fordi hvis man honorerer deres uopfordrede tilnærmelser med et nyt besøg, er man da først sikker på, at pigen gentager sine beskeder. Var jeg single, havde jeg nok synes, at det var helt ok, at pigen ville charmere sig til et nyt besøg på den måde, men når man er i forhold, er det simpelthen for risikabelt. Hvem ved, om hun næste gang sender et i stedet for “Hi”, og kommer den sms på et skidt tidspunkt, er det altså svært at forklare sig ud af. Især, hvis det sker mere end én gang. Et par gange har jeg oplevet via personlige beskeder her på EG, hvad jeg tolker som at en dansk pige har lagt en forsigtig føler ud, om vi mon på et tidspunkt skulle finde ud af et eller andet, så det hænder en gang imellem. Sikkert ofte oftere for dem, som jævnligt besøger og anmelder danske piger, end for mig. Men som @SiaUngQ skriver, så kan det føles som tiggeri, hvilket ingen af parterne vel ønsker, at det skal opfattes som. Jeg sætter pris på, at pigerne ikke kontakter os uopfordret, sådan som @Anja-Lilje, @CamillaHusmor og @SiaUngQ skriver det. Det kunne jo også være, at den gæst, der var single, da han besøgte GPen, i mellemtiden havde fået en kæreste. Så kan en sms fra en GP ankomme ret uheldigt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2035 Skrevet 2. November Det eneste måde jeg meget sjældent gør det. Er hvis jeg ser en efterlysning der matcher det jeg tilbyder. Eller en gang, jeg så en, generelt være ærgerlig over at blive fravalgt på alder. Og så er det her på EG i PB. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kortogkontant 308 Skrevet 2. November Nightwish skrev, for 3 timer siden: I thai-miljøet ikke sjældent når man har været sammen flere gange og har en fælles sympati. Jeg er mest i thai-miljøet. En enkelt gang med en brasilianer. Med danske aldrig. Men jeg har heller aldrig nedlagt et egentligt "forbud" mod det. Fælles-sympati? Hvad betyder det? Men til trådstarter, meget almindeligt hos thaier, de har omkring 2300 numre liggende som de deler med hinanden:p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 286 Skrevet 2. November Kortogkontant skrev, for 4 minutter siden: Fælles-sympati? Hvad betyder det? Men til trådstarter, meget almindeligt hos thaier, de har omkring 2300 numre liggende som de deler med hinanden:p Hvis man har mødt hinanden 3-4-5 gange og føler noget mere end lige det fysiske. Nogen kan man med øjeblikkeligt, andre er mere ligegyldigt lala, og andre har man overhovedet ikke noget samspil med. 2300 numre, lyder voldsomt, og jeg har ikke været ude for at mit nummer er delt med nogen jeg ikke har mødt. Skal lige siges at jeg har separat bollofon som kun jeg og teleselskabet kender til, uden at der skal graves dybt efter den, så det med at koner, kærester m.v. kan være med på en lytter eller kan få øje på et kender jeg ikke til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 727 Skrevet 2. November Oplevede det et par tilbage i telefonsvarenes tidsalder, hvor et nogle danske piger spurgte om de måtte få mit nummer, hvilket de så fik. Siden da er 25 år gået og 40kg kommet - så det sker nok ikke igen. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 802 Skrevet 3. November Hvis jeg har haft en eller flere gode oplevelser med en kvinde fra fortrinsvis østeuropa, beder jeg hende altid om, at skrive til mig når hun er her igen. Det kan jeg roligt gøre for jeg benytter.mig af en sexyfon (bollofon) til formålet. Så jeg plejer at få at vide, hvornår de er her igen. Udover at få muligheden for at mødes igen, soler jeg mig selv i, at de gerne vil have mig som kunde igen. Der er også nogle Thai klinikker som oplyser om ledige tider. Det hygger jeg mig også over. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5403 Skrevet 3. November Jeg har en aftale med en del mænd om at de gerne vil have en sms når jeg er i deres område. Jeg er naturligvis diskret i mit skriv. Jeg ser det ikke som at gå tigger gang men en service til mine gengangere at de kommer foran i køen for en fræk aftale med mig. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1116 Skrevet 4. November I mine mere end 30 år med besøg hos GPer og dominaer har jeg kun oplevet at blive kontaktet uopfordret og uden tidligere kontakt af udenlandske kvinder via PB som har set/læst min profil, de er blevet høfligt ignoreret. Men efter at have skrevet om en fantasi eller lyst blevet kontaktet også via PB af danske kvinder som gerne ville hjælpe mig med min fantasi, det finder jeg rigtigt dejligt fordi det for mig indikerer en interesse og lyst til min fantasi. De gange hvor henvendelsen er resulteret i leg, har det været rigtig godt. Så kontakt via PB som følge af noget man har skrevet finder jeg helt OK, men ellers er det ikke OK i min optik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 212 Skrevet 4. November Jeg oplever det ikke, selvom jeg skriver privat med flere skønne GP'er. En enkelt gang for længe siden fik jeg et 'Jeg savner dig' , men ellers ikke. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 169 Skrevet 15. November Kortogkontant skrev, den 2.11.2025 at 16:43: Fælles-sympati? Hvad betyder det? Det betyder vel gensidig sympati? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 220 Skrevet 16. November Jeg har nogen aftaler med personer om hvis jeg besøge deres bye sender jeg en lille diskret hilser. Men kun med aftalte personer. Ellers er det en no go synes jeg. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg