Hop til indhold
Probator

Hvor mange minutter bolletid?

Recommended Posts

Jeg har behov for ca. 30-40 minutters tid, at penetrere. Plejer at bestille 60 min. tid hos kvinderne.

Hvor meget behøver I kære brødre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er sgu'da langtidsholdbar :biggrin:

Alt afhængig af den ombyggede stemning inden, så et imellem 2-10 min. :lol:

Bruger altid det meste af 1 time på indledende øvelser og bagefter cuddling :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har behov for ca. 30-40 minutters tid, at penetrere. Plejer at bestille 60 min. tid hos kvinderne.

Det er sgu flot at kunne holde kanonens krudt tilbage så længe...

Mit første skud kommer altid hurtigt, 10 ryk og en aflevering som man siger, derfor spørger jeg også altid pigerne inden aftale om jeg for mere en et skud og forklare hvorfor, hvis ikke, ingen aftale, nogen dog mod et lille tillæg.

De fleste jeg spøger siger dog også det normalt med det første skud går hurtigt at.

Når mit første skud så har lyt, er der god tid til at lege i alle stillinger inden næste skud lyder. Dejligt.

Derfor bestiller jeg også altid min. 1 time.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget forskelligt. 

Er jeg uheldig, så går kanonen af efter 5 minutter.

Men jeg har også oplevet, at have ligget og hugget løs (eller blevet redet) i 40 minutter ellers så uden at nå i mål. Dermed ikke sagt, at det bestemt ikke har været en dejlig oplevelse. Men efter 40 minutter eller så, så giver jeg ligesom op. Så må resten af tiden bruges på at ligge tæt.

Jeg bestiller også altid en time for at være sikker på at have nok. Tit og ofte er jeg dog ude før det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skyder næsten altid 1. skud indenfor max 10 min. Nogle gange tidligere. Og det er med en ordentlig nytårs fontæne. Herefter hvile, tid og ro før end kaptajnen igen vil rejse sig til en strunk honnør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tidligere var det altid en time og det er også det jeg foretrækker, men jeg er, særligt ved thaierne, begyndt med en halv time, da for meget massage også bliver lidt kedeligt, og de fleste thaier tilbyder alligevel kun en udløsning, hvis man ikke betaler ekstra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg klare Nemt en quickly, men kan også  holde mig, så længe det er nødvendigt - - så det kommer meget an på tid og lyst, de fleste gange køber jeg 15 min med cim eller anal som afslutning - tænder pigen mig, runder jeg ofte op til 30 eller 60 min næste gang

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig handler det om, om der er gummi på eller ej - og også hvor tykt gummiet er.

Har prøvet mange gange at jeg slet ikke kunne komme - kunne ikke føle en skid.

Et tyndt gummi - og jeg er tændt - så 15-20 min..

Uden gummi - uha - så er 10 min lang tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid holdt længe som i 30min til 60. Nogle enkelte gange 2 timer. Det er sket en enkelt gang i de sidste 25 år at det tog under 5 min - og det hører jeg stadig for af pigen :lol:

og derfor er jeg ikke tilbøgelig til at købe sex på den måde, hellere et blow eller massage med HJ. Jeg ender som regel alligevel at skulle færdigøre med hånd. 

Med en dygtig massør eller en der kan sit kram med munden så kan det holdes indenfor normal tid efter lidt træning :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KalundborgMature skrev, den 25.10.2025 at 17:01:

Du er sgu'da langtidsholdbar :biggrin:

BareMig&OsTo skrev, den 25.10.2025 at 17:17:

Det er sgu flot at kunne holde kanonens krudt tilbage så længe...

Men sådan var det bestemt ikke de første år med søde kærester. Det var nærmest omvendt, og skuffende for damerne. Så jeg har trænet i at holde længere. Stille og roligt, og til deres/begges fornøjelse. Nu forsøger jeg at træne den anden vej for ikke at være for hård ved de søde kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, den 25.10.2025 at 16:45:

Nogenlunde det samme,  ihvertfald ikke mindre

Del dette indlæg

Link til indlæg

Samme spørgsmål blev stillet til en dansk GP på det sociale medie Reddit, hvor hun havde en Ask Me Anything, hvor folk kunne spørge om hvad som helst. Hvilket var rimelig interessant at læse, og man kommer vidt omkring. Hvis jeg husker rigtigt, mente hun, at de fleste knald varede 5-6 minutter, og hun må vel siges at have erfaring at dele ud af, selvom hun ikke var en mand.

Men mon ikke den gennemsnitlige sexformåen blandt EGs mandlige medlemmer er væsentligt over landsgennemsnittet? Er man i tvivl, så bare læs anmeldelserne. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 22 minutter siden:

Men mon ikke den gennemsnitlige sexformåen blandt EGs mandlige medlemmer er væsentligt over landsgennemsnittet? Er man i tvivl, så bare læs anmeldelserne. ;-)

:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikk' så mange .. minutters bolletid, altså ... 
Jeg er forspils-mand, så det går der en del tid med ... 

Men når det sker, er det ret få minutter ... 
Tit kommer jeg ikke - jeg har svært ved at mærke pigen, af rent tekniske grunde ... 
Eller - hos en pige der bruger en bestemt teknik - det kan gå r-e-t hurtigt ... :wub:

Jeg har behov for ca. 30-40 minutters tid, at penetrere. P

Ja, jeg undrer mig da osse ... !?
Det ville være lidt for meget Marathon til mig gamle mand ... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en Thai engang sagde til mig....det er med ældre mænd som veteranbiler, de skal altid hånd startes og så har de en ujævn motorgang, indtil de koger over :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ca det samme 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, den 27.10.2025 at 16:30:

Men sådan var det bestemt ikke de første år med søde kærester. Det var nærmest omvendt, og skuffende for damerne. Så jeg har trænet i at holde længere. Stille og roligt, og til deres/begges fornøjelse. Nu forsøger jeg at træne den anden vej for ikke at være for hård ved de søde kvinder.

Jeg skulle lige til af sige det….. mit indryk er ikke at pigerne gerne ser man holder længerevend 10-15 minutter. Tænker de kunne blive noget ømme efter 4 kunder der holder 45 minutter. 
Hvis ikke jeg er kommet i løbet af ca 10 minutter beder jeg oftes om at vi går over til andre aktiviteter - fx bj/hj 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigshot skrev, for 19 timer siden:

Som en Thai engang sagde til mig....det er med ældre mænd som veteranbiler, de skal altid hånd startes og så har de en ujævn motorgang, indtil de koger over :D.

Som en "äldre man" kan jag känna igen mig :D!

Numera bokar jag minst en timme. När jag var ung så handlade det om kortare bokningar, men jag satt ju inte med en kronometer och tog tid hur lång tid själva knullet tog. Man försökte fördröja utlösningen för då varade ju det sköna längre ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slowman skrev, for 18 timer siden:

Jeg skulle lige til af sige det….. mit indryk er ikke at pigerne gerne ser man holder længerevend 10-15 minutter. Tænker de kunne blive noget ømme efter 4 kunder der holder 45 minutter. 
Hvis ikke jeg er kommet i løbet af ca 10 minutter beder jeg oftes om at vi går over til andre aktiviteter - fx bj/hj 

Jeg tror det kommer an på hvilken facon man arbejder på. Jeg mødes kun med 1-2 om ugen. Så for mit vedkommende må de gerne holde længe :P men mit indtryk er at dem der holder kortere ofte bruger mere tid på forspil hvilket også er lækkert :wub::P tror generelt GP’er er rimelig large hvad sådan noget angår. Vi er glade for sex i alle mulige variationer, og hver variation har sine fordele :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oplever at en del  mænd  kan  kneppe i  længere tid af gangen,  og hvis de er  tæt på at komme  holder de pause og gør noget andet indtil de er  kølet lidt ned.  Det  gøres af flere gange med mine  faste mænd,  som kan betyde at de har svært ved at  komme når de  beslutter sig for det.

Jeg sætter stor pris på meget pik i  lang tid,  og ja er øm bagefter, men kun på den gode måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 48 minutter siden:

Oplever at en del  mænd  kan  kneppe i  længere tid af gangen,  og hvis de er  tæt på at komme  holder de pause og gør noget andet indtil de er  kølet lidt ned.  Det  gøres af flere gange med mine  faste mænd,  som kan betyde at de har svært ved at  komme når de  beslutter sig for det.

Jeg sætter stor pris på meget pik i  lang tid,  og ja er øm bagefter, men kun på den gode måde. 

Det kommer vel lidt an på hvor stor pikken er, hvor øm du bliver, jeg har også prøvet at "stop and go" i længere tid, men har aldrig hørt pigen sige at det gør ondt, men jeg har også en ret lille pik, så måske derfor pigerne kan klare den i længere tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 3 timer siden:

Det kommer vel lidt an på hvor stor pikken er, hvor øm du bliver, jeg har også prøvet at "stop and go" i længere tid, men har aldrig hørt pigen sige at det gør ondt, men jeg har også en ret lille pik, så måske derfor pigerne kan klare den i længere tid.

Det gør ikke  ondt,  men jeg er  øm  bagefter og  kan være det i  flere dage.  Det er  leg et par timer,  hvor der  kneppes, slikkes,  gives finger og fistes. 

Mine faste mænd er  over  gennemsnittet og det er  jeg vist også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bestiller primært 30 min. Jeg har ikke det store behov for at smalltalke. Og det er sjældent jeg falder over en kvinde, som har en mærkbar besparelse ift. at vælge 60. Og så er jeg stadig så ung, at selvom det lyder ucharmerende, så vil jeg hellere bruge mit hygge budget til 2 frække kvinder end blot en. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 9 timer siden:

Og så er jeg stadig så ung, at selvom det lyder ucharmerende, så vil jeg hellere bruge mit hygge budget til 2 frække kvinder end blot fen. :D

Sjovt at du mener det har noget med alder/ung at gøre. Gad vide om du har ret. Jeg tænker der er ret mange ikke helt unge der også nupper 30 min, men måske ikke de der skriver mest herindeB)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Slowman måske vi misforstår hinanden. Jeg vil personligt hellere vælge 30 min, da besparelsen for at vælge 60 min er minimal / ikke eksisterende. Så vil jeg hellere nyde 2 x skønne kvinder hen over f.eks. en måned end blot en.

Jeg oplever at det ældre segment her på siden, værdsætter en god omgang pillowtalk når jeg læser anmeldelser. Og synes også at se kvinder som åbent ønsker besøg af mænd over 30-40 år. Muligvis fordi de ikke gider de her Duracell kanin mænd på 18-25 år. Det er ikke fordi jeg længere vil kneppe som var der ingen dag i morgen, men jeg er stadig ikke nået en alder hvor jeg blot er kommet for at tale om vejret :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...