AmmaRose 150 Skrevet 30. September (edited) Fordi den anden tråd allerede er ret lang, synes jeg, det er på tide at åbne en ny af den slags. Det her er en af mine yndlingsplaylister, når jeg har frække besøg. Måske lidt inspiration til de andre GPer Redigeret 30. September af AmmaRose Grammatik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 30. September (edited) Laura Branigan Jeg har genopdaget Laura Branigan og forelsket mig lidt i hende, selvom hun ganske vist døde i 2004. Redigeret 30. September af W.C. Fields 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 126 Skrevet 30. September W.C. Fields skrev, for 13 minutter siden: Laura Branigan Jeg har genopdaget Laura Branigan og forelsket mig lidt i hende, selvom hun ganske vist døde i 2004. Hun var også lækker Jeg har hørt meget gloria. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 520 Skrevet 30. September Alt med Pink Floyd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 466 Skrevet 30. September @AmmaRose, måske blot jeg er lidt spøjs... Men, håber du varier dine playlister lidt. I hvert fald med dine stammer gæster. Jeg har set en glædespige 5 gange efterhånden. Og det er de samme 6-7 numre der går igen på playlisten. Sexen er dejlig men går stadig og spekulere på hvordan jeg får sagt på en pæn måde om hun ikke godt gider ryste posen lidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5216 Skrevet 30. September McLovin skrev, 1 time siden: Og det er de samme 6-7 numre der går igen på playlisten. Har du overvejet, at pigen måske bruger den samme playliste, fordi hun så har ret god fornemmelse af, hvor langt man er med tiden? AmmaRose skrev, for 2 timer siden: Fordi den anden tråd allerede er ret lang, synes jeg, det er på tide at åbne en ny af den slags. Fair nok at lave en tråd, når man føler for det, men hvorfor egentlig, når det er præcis samme indhold, der sigtes efter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 466 Skrevet 1. Oktober Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden: Har du overvejet, at pigen måske bruger den samme playliste, fordi hun så har ret god fornemmelse af, hvor langt man er med tiden? Jamen jeg er ikke i tvivl om at det er derfor. Det ændre dog ikke på at det stadig er ensformigt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 1. Oktober (edited) Har hørt den sang i Radio i dag.. Har tænkt den passer til den tematik her i hygge snakke. Og den høre jeg også selv gerne https://youtu.be/6OF8ktSItMQ?si=H734wYDOnbAq3R0D Redigeret 1. Oktober af AmmaRose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
House 8 Skrevet 1. Oktober </3 = Gary B.B. Coleman, The Sky Is Crying er episk. Skål og ny livet! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 2. Oktober Jeg elsker at høre den sang, når jeg sidder i bilen på vej ud i naturen, mens solen skinner i mit ansigt og fylder mig med glæde over de minder, jeg har samlet gennem mit liv sammen med nogle dejlige personer. Ja, det har til tider været hårdt, når en relation er endt. Men jeg er alligevel taknemmelig for de skønne følelser og fantastiske øjeblikke, jeg har oplevet med hver enkelt. Så længe de øjeblikke kan bringe et smil frem på læben, når man tænker tilbage, er det det hele værd. Er det ikke netop de store følelser, der gør vores liv spændende og værd at leve – selvom de nogle gange kan gøre ondt? Først må himlen græde, før en regnbue kan tegnes på himlen, som vil minde os om, at solen stadig findes, og at lykken stadig stråler. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heliot 254 Skrevet 2. Oktober AmmaRose skrev, den 30.9.2025 at 19:59: Fordi den anden tråd allerede er ret lang, synes jeg, det er på tide at åbne en ny af den slags. Tak for det. Et godt initiativ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 3. Oktober God weekend skønne mennesker INXS is one of my absolutely favorite groups. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 5. Oktober https://youtu.be/eM213aMKTHg?si=WXnfEHLg90ypQ7El Kirneh86 skrev, for 21 timer siden: Elsker denne Det er også en som jeg elsker at lyde 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 5. Oktober This lady some of you might remember, Amanda Lear I'm in love with her sensual voice! so crisp and seducing with capital S. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonDD 44 Skrevet 5. Oktober Der kommer ofte en masse "godter" fra 80/90'erne (og nyere), også i den tidligere tråd, men har folk nogle favoritter der går endnu længere tilbage? Jeg tænker 50/60'erne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 5. Oktober (edited) DonDD skrev, for 4 timer siden: Der kommer ofte en masse "godter" fra 80/90'erne (og nyere), også i den tidligere tråd, men har folk nogle favoritter der går endnu længere tilbage? Jeg tænker 50/60'erne Ja sikker. Jeg blevet godt nok født langt tid efter deres tid men The Beach Boys Eller Johnny Cash Redigeret 5. Oktober af AmmaRose 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 150 Skrevet 7. Oktober Den sang minder mig altid om en intens tid med en person, jeg havde en længere skjult og tæt relation til. Velkommen har været mit hjem, og samtidig har der ikke været plads til ham i mit liv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 7. Oktober Når det nu alligevel pjasker ned fra oven, så kan det det jo godt være en smuk dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2487 Skrevet 7. Oktober Eller, man kan vælge bare at resignere .. Og lytte til den .. Og så er vi oven i købet tilbage i tresserne .. næsten da 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 8. Oktober Ikke min normale sjangre, men lige idag! Ud og løbe og den her i ørerne, inden jeg går fra 0 til livsvarigt på kort tid!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg