Hop til indhold

Nytårsaften ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg bliver hjemme alene. Jeg hader nytårs aften, så laver noget god mad og ser så ellers film hele aftenen/natten.

• Svar 53
  • Visninger 11.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• I min ungkarletid for mere end 35 år siden, besøgte jeg sommetider en polsk GP ved navn Olga. I en af dagene op til Nytår var jeg lige forbi hos hende, vi talte godt sammen, hun satte stor pris på at

• Rejsenetværk
    Rejsenetværk

Hvor er det befriende at se sådan som flere åbner op for det tabu det kan være at være alene uden selskab, når folk flest mødes i hinandens selskab til højtider og som her nytårsaften. Jeg kan ku

• Hvor er dejligt at læse hvor mange der kommer med forslag til arrangementer eller er gæstfrie og  inviterer hjem. Håber at @Mook får en dejlig aften hvor hun ikke er alene,  og I andre oogså komm

Postede billeder

Skrevet
Direktøren 50 skrev, for 36 minutter siden:

Ja hun er frisk på en dejlig trekant efter go mad og drikke .Hun er 50 og rund men frisk og jeg er 60 og meget viril.Vi er så friske på dejlig sex 

Gid det var mig, det lyder som en virkelig hyggelig og dejlig nytårsaften, håber i får en god aften :)

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

Hej med jer herinde :) 

Nytårsaften, jamen hvad gør jeg/I ? 
Hvor skulle man holde nytårsaften hen/sammen, når man ikke har kærester, venner eller en man kan føle trygt ved - og det er jo om få dage. 

Jeg ved lige præcist, hvordan den følelse der kunne føles siden sidste år(hvert år) og jeg vil ikke opleve igen, selvfølgelig :rolleyes:

Hvad synes I, har I bud på det ? 
Jeg ved, at en voksen kan og skulle kunne finde på noget, og når især jeg har boet her i landet for nogle år siden, men alligevel har jeg brug for jeres input, FX.nytårs arrangementer, nytårs overnatninger, er der nogle af de ting her I gerne vil anbefale ? 

Et godt nytår til jer allesammen <3

:sad: åhhh søde skat hvor ville jeg ønske jeg kunne være ved dig og skyde nytåret ind, det gør helt ondt i mit hjerte:cry: <3 

i år tager jeg ned til mine forældre der nu er hver for sig grundet min mors sygdom plejehjem og deres eget hus, hendes nu meget kort tid igen, så vil ha denne sidste nytårsaften men dem for der kommer ikke flere:cry:
Vil gerne booke de næste nytår med dig<3

Skrevet

Stor respekt for at du @Mook er åben omkring at du ønsker selskab nytårs aften.

jeg er sikker på at der er søde mænd/menneske der glædeligt deler dit selskab sådan en aften. Selv skal jeg være sammen med min kone, hendes søster og en bekendt. Det bliver sikkert en fin aften.

Håber du får netop sådan en aften som du ønsker dig. Og godt nytår herfra<3

Skrevet
Mook skrev, for 12 timer siden:

Hvor skulle man holde nytårsaften hen/sammen, når man ikke har kærester, venner eller en man kan føle trygt ved - og det er jo om få dage. 

Jeg ved lige præcist, hvordan den følelse der kunne føles siden sidste år(hvert år) og jeg vil ikke opleve igen, selvfølgelig :rolleyes:

Jeg ved, at en voksen kan og skulle kunne finde på noget, og når især jeg har boet her i landet for nogle år siden, men alligevel har jeg brug for jeres input, FX.nytårs arrangementer, nytårs overnatninger, er der nogle af de ting her I gerne vil anbefale ? 

Hej

Jeg skal sidde selv når jeg kommer hjem kl 20.30, så du skal da være velkommen her til lidt chips og cola, måske en rejemad senere og lidt champagne kl. 24

Her er fred og ro, herude på landet i det mørke Jylland.

Skrevet
Mook skrev, for 14 timer siden:

Jeg er alene her i Kastrup sammen med min lille hund som ikke er så meget for fyrværkeri - du skal være meget velkommen , har købt 2 lækre kæmpe ribeye steaks , det kunne være hyggeligt - du er velkommen!

Skrevet

Hvor er dejligt at læse hvor mange der kommer med forslag til arrangementer eller er gæstfrie og  inviterer hjem.

Håber at @Mook får en dejlig aften hvor hun ikke er alene,  og I andre oogså kommer godt ind i det nye år 

Skrevet

Du skal da være hjertens velkommen ved mig.

Skal sidde alene so jeg plejer med god mad. Plejer ved 10 tiden at sætter mig ud i udespaen med lidt drinks og kigge ud over byen og se fyrværkeri.

men ved jo godt nok ikke lige hvem du er og hvor i landet du kommer fra

Skrevet

Jeg takker for jeres allerbedste tilbud :) 

Tak for jeres omsorg, når jeg har allermest brug for<3 Jeg kan ikke finde andre velvalgte ord, end min taknemlighed - og et smil og knus til jer alle herinde <3

Ps. Jeg har ikke besluttet mig endnu, men gerne sender PM til nogle af jer senere i aften. 

Godt Nytår :wub:

609730b9aa791668c3337f872d145731678341b1.gif

Redigeret af Mook

Skrevet

Godt nytår Mook ❤️❤️bare det var mig der kunne holde nytår med dig :x mit største nytårsønske er nye møder i det nye år <3:x

Skrevet

Mange tak i lige måde. 

Her er selvfølgelige mulighed for at få en soveplads for dig selv. 

Redigeret af Kim H

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 17 timer siden:

I er nok lidt sent ude, men hvis nogle ønsker at holde nytårsaften sammen er her måske et par muligheder?

Minglr.dk
https://www.minglr.dk/ 

Boblberg.dk
https://boblberg.dk/ 

Selv arbejder jeg nytårsnat.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Ja må indrømme jeg er sent på det.

Det var ikke en plan at jeg skulle stå tilbage med en kæmpe ensomhed/skuffelse  - tak for din hjælp :)

Skrevet

Hvor er det dog trist at så mange skal være alene nytårsaften. Jeg føler med jer alle sammen. Jeg håber, I alle får en god nytårsaften på trods. 

Skrevet

Hvor er det befriende at se sådan som flere åbner op for det tabu det kan være at være alene uden selskab, når folk flest mødes i hinandens selskab til højtider og som her nytårsaften.

Jeg kan kun opfordre til at alle som har lyst til det, vi finder sammen i forum på EG om at få fælles oplevelser sammen i det nye år der snart oprinder.

Er selv en ener der appellerer meget smalt og som ikke passer godt ind i sammenhænge som single klubber, og helt generelt hvor rammen er meget bred for det fælles samvær.

Har få men gode venner og jeg trives i reglen bedst, på to eller tre mands hånd sammen med mennesker jeg kender rigtig godt.

Imidlertid har det været min oplevelse over årene at jeg med reference som Rejsenetværk på EG, har haft nogen succes med at samle interesserede om at mødes med en fælles reference fra forum på EG.

Jeg tager gerne initiativ i det nye år og håber på at vi sammen kan etablere et netværk af brugere på EG, der har lyst til at mødes ude i det virkelige liv til gode oplevelser sammen i 2025.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Ja må indrømme jeg er sent på det.

Det var ikke en plan at jeg skulle stå tilbage med en kæmpe ensomhed/skuffelse  - tak for din hjælp :)

fandt du på noget?

Skrevet

Jeg skal også være “alene” nytårsaften, det er jeg også andre aftener i løbet af året, jeg kan ikke se det store problem og da slet ikke se forskel på andre aftener og så 31/12, det er en aften som alle mulige andre

Skrevet

I min ungkarletid for mere end 35 år siden, besøgte jeg sommetider en polsk GP ved navn Olga. I en af dagene op til Nytår var jeg lige forbi hos hende, vi talte godt sammen, hun satte stor pris på at jeg var habil til tysk, så vi kunne føre samtaler med indhold i.

Efter det sjove, talte vi om hvordan man fejrede Nytår i Danmark, jeg fortalte at jeg skulle være sammen med et par kammerater i mine forældres sommerhus i Blåvand, have noget godt at spise, lidt at drikke og så gå ned i Blåvand By til midnat. Hun regnede med at hende og et par veninder ville spise sammen og så gå på disko. Sagde til hende at de skulle tjekke om der var åben. Dagen efter kom der en besked på min personsøger "Rufen Sie mich einfach an" og et nummer .jeg ikke kendte . Ringede op da jeg kom til en telefon, det var klinikkens private nummer, hun fortalte at der var lukket i både Vejle og Herning, hun ville gerne vide hvor Blåvand lå henne og om de måtte komme alle tre. Sagde jeg lige skulle vende det med mine kammerater, fortalte dem at jeg havde kontakt til de tre polske piger der arbejdede med rengøring (delvis rigtig), det var de med på. 

Så jeg ringede og aftalte nærmer, vi skulle havde maden klar til kl. 1900, hun fik købt et landkort på tanken og aftalte, at jeg ville holde og vente på dem ved Blåvand Kro. Det var jo længe før GPS og andre smarte ting. De kom i god tid og vi kørte op til huset, de var meget overrasket over, at også var overnatningsmuligheder, Olga skævede noget til poolen, jeg havde sagt de skulle have badetøj med, det havde hun glemt :)

Der var god stemning fra start af, snakken gik mens vi spiste, til foret Rejesalat, de viste ikke hvad rejer var, min kammerat forklarede dem at de var fra havet og magiske, for de gjorde mænd mere udholdende, det blev der fniset en del af :) Den ene af pigerne gav ham næste alle hendes rejer med ordrerne "damit Sie lange durchhalten können" : Hamburgryggen og isen blev spist med velbehag. 

Da de havde ryddet af bordet kom flasker frem, den ene af pigerne kiggede alle glas efter, hun havde stået i en bar og var god til at lave driks, vi hyggede, snakkede og nød drinksne, flere gange spurgte  de om det var rigtig de måtte overnatte i huset, da de efterhånden mente de ikke kunne styre bilen. 

Da den ene af pigerne kom tilbage fra toilettet fortalte hun at vandet i poolen var dejligt varm, Olga kiggede ned i bordet, det der badetøj pinte hende, den 3. pige sagde så, der er jo ingen der kan se os, så badetøj er vel ikke nødvendigt. Alle en tur under bruseren og så i poolen, hvor vi ret hurtig dannede par og nød hinanden.

Pigen der havde offeret sine rejer, tog fat i Lars der havde fået dem og sagde "Jetzt möchte ich sehen, ob die Garnelen funktionieren" og træk ham med ind i et af soveværelserne, vi andre fandt hvert vort hjørne i poolen og hyggede. Olga ville se hvor længe hun kunne holde sig under vandt mens hun gav mig et blowjob, gik ikke så godt, så jeg satte mig på kanten, mens jeg fik et blowjob.

Ved midnatstid var alle i tøjet, det var en frostklar nat, så fyrværkeriet kom til dets fulde ret på himlen. I bagrunden kunne vi se de mange røde nødblus inde over Esbjerg.

Vi fik en drink mere og først forsvandt et per så et til og Olga og jeg slukkede alle lys og listede ind, til en vild nat.

Sådan kan man også fejer nytår ;)

PS: Lars med rejerne fortalte en af hans kammerater, at han aldrig havde været i seng med en pige der kunne så mange tricks, tror aldrig han fandt ud af, at hun var en prof GP.

De blev i øvrigt alle tre taget i en razzia og sat på færgen til Polen kort efter og vi mistede kontakten.

Skrevet
Pite skrev, for 8 minutter siden:

I min ungkarletid for mere end 35 år siden....

For den slags nytårsoplevelse kunne jeg måske gøre en undtagelse. Ellers elsker jeg at være alene på nytårsaften og det er hårdt arbejde hvert år at få  mine børn, børnebørn og ekser at forstå jeg ikke lyver.

Alene på nytårsaften er for mig en slags luksus, og en måde at vise verden at jeg ikke er som alle andre (ikke for at verden noterer det, men alligevel.)

Men jeg kan jo alligevel ønske jer alle ett godt og dejligt 2025.

Skrevet
Bananas skrev, for 3 timer siden:

For den slags nytårsoplevelse kunne jeg måske gøre en undtagelse

Nu er der et helt år til at nogen kan overveje en EG nytårsaften inklusiv købesex og med fuld forplejning.

Måske et luksus sommerhus med spa?

Der er jo også gp der har vagter nytårsaften/nat.

Måske de kunne fristes af sådant et sommerhus arrangement i stedet?

Tænker at det vil kunne gøres for 5000 kr +/- inklusiv sex for mandlige deltagere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Bent jørgensen skrev, for 7 timer siden:

Godt nytår Mook ❤️❤️bare det var mig der kunne holde nytår med dig :x mit største nytårsønske er nye møder i det nye år <3:x

Mit støreste ønske med den 31/12 var at der er en der kan høre mit hjerte banker mens de fyrer fyrværkeriet, så jeg ikke skal føle mig alene som allé det år der er gået. <3 - beklager jeg er ikke så stærk som jeg ser ud. 

Redigeret af Mook

Skrevet
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Alene på nytårsaften

Det havde jeg prøvet det i flere år. Vi sidder ikke alene hjemme, når det er New Year’s Eve i vores hjemland. 

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 2 minutter siden:

Det havde jeg prøvet det flere år. Vi sidder ikke alene hjemme, når det er New Year’s Eve i vores hjemland. 

For præcis 2 år siden var jeg faktisk alene i Kata beach. Hotellet jeg boede på havde et tårn hvorfra jeg stod og nød fyrværkeriet udover byen. Det var magisk. 

Skrevet
Miza skrev, for 20 minutter siden:

For præcis 2 år siden var jeg faktisk alene i Kata beach. Hotellet jeg boede på havde et tårn hvorfra jeg stod og nød fyrværkeriet udover byen. Det var magisk. 

Fantastisk, ville ønske at jeg kunne foretage en rejse lige præcis denne dag, hvor jeg kunne være sammen med mine familie og det betyder meget for mig, men det er umuligt pga situationspress.

Faktisk havde jeg også rejst rundt (alene) for at lære mig selv bedre at kende, men det er også var “denne gang “

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

Mit støreste ønske med den 31/12 var at der er en der kan høre mit hjerte banker mens de fyrer fyrværkeriet, så jeg ikke skal føle mig alene som allé det år der er gået. <3 - beklager jeg er ikke så stærk som jeg ser ud. 

Åh nej @Mook :wub: send mig en PM når dit hjerte banker <3<3 så svarer jeg dig tilbage og ønsker dig et godt nytår :wub:<3 håber det styrker :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.