Hop til indhold

Nytårsaften ?

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer herinde :) 

Nytårsaften, jamen hvad gør jeg/I ? 
Hvor skulle man holde nytårsaften hen/sammen, når man ikke har kærester, venner eller en man kan føle trygt ved - og det er jo om få dage. 

Jeg ved lige præcist, hvordan den følelse der kunne føles siden sidste år(hvert år) og jeg vil ikke opleve igen, selvfølgelig :rolleyes:

Hvad synes I, har I bud på det ? 
Jeg ved, at en voksen kan og skulle kunne finde på noget, og når især jeg har boet her i landet for nogle år siden, men alligevel har jeg brug for jeres input, FX.nytårs arrangementer, nytårs overnatninger, er der nogle af de ting her I gerne vil anbefale ? 

Et godt nytår til jer allesammen <3

• Svar 53
  • Visninger 11.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• I min ungkarletid for mere end 35 år siden, besøgte jeg sommetider en polsk GP ved navn Olga. I en af dagene op til Nytår var jeg lige forbi hos hende, vi talte godt sammen, hun satte stor pris på at

• Rejsenetværk
    Rejsenetværk

Hvor er det befriende at se sådan som flere åbner op for det tabu det kan være at være alene uden selskab, når folk flest mødes i hinandens selskab til højtider og som her nytårsaften. Jeg kan ku

• Hvor er dejligt at læse hvor mange der kommer med forslag til arrangementer eller er gæstfrie og  inviterer hjem. Håber at @Mook får en dejlig aften hvor hun ikke er alene,  og I andre oogså komm

Postede billeder

Skrevet

Hej Mook,

Jeg har også de sidste mange år sidder alene hjemme.

I år åbner min lokale bodega kl. 21.30, og så jeg tage derhen.

Jeg ved ikke om du kommer sådanne steder, men måske der er et værtshus / en bodega der hvor du bor, og som måske har åbent.

Ellers kender jeg desværre ikke noget.

Godt Nytår.

Vh. Jens

Skrevet

Jeg har ikke rigtig nogen planer, har ligger syg de sidste par dage, så har ikke turdet at tilmelde mig noget.

Desuden skal jeg på job kort tid efter nytår så, tror heller ikke jeg har lyst.

men håber du finder på noget, det har du fortjent

Skrevet

Jeg skal også være alene hjemme - men det har jeg prøvet før :)

Håber du finder et behageligt selskab nytårs aften @Mook <3

Skrevet
Jensen skrev, for 9 minutter siden:

Hej Mook,

Jeg har også de sidste mange år sidder alene hjemme.

I år åbner min lokale bodega kl. 21.30, og så jeg tage derhen.

Jeg ved ikke om du kommer sådanne steder, men måske der er et værtshus / en bodega der hvor du bor, og som måske har åbent.

Ellers kender jeg desværre ikke noget.

Godt Nytår.

Vh. Jens

Tak for dit svar søde Jens :) 

Men jeg kommer aldrig til  nogen værtshuse, men The Old Iris Pub er jeg der ofte :) 

Skrevet
frisk fyr skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har ikke rigtig nogen planer, har ligger syg de sidste par dage, så har ikke turdet at tilmelde mig noget.

Desuden skal jeg på job kort tid efter nytår så, tror heller ikke jeg har lyst.

men håber du finder på noget, det har du fortjent

Det kan jeg følge med dig :) 

Håber du kan komme helt op på toppen i det nye år så  :) 

Skrevet

Ja min kone vil nok blive noget stram i betrækket hvis du kommer her. Jeg kunne ellers godt tænke mig at tilbringe nytårsaften i dit selskab. Hvad med at søge lidt på nettet efter fælles spisning.

det med den lokale bodega er ikke mig. Hvad med en hurtig beslutning og så booke et wellness ophold over nytår, med god mad, wellness og hygge, sammen med andre mennesker.

Alternativt gå i reden, kirkenskorshær, blå kors mm og spørg om de har brug for en hånd nytårsaften med mad og selskab.

Håber du finder en mulighed, ellers er der ok tv og du har vel en fin udsigt til alle de andres fyrværkeri, og hvis du bevæger dig udenfor, så pas på dig selv.

kærlig hilsen mig

godt nytår til dig:x

Skrevet
Needy skrev, for 10 minutter siden:

Jeg skal også være alene hjemme - men det har jeg prøvet før :)

Håber du finder et behageligt selskab nytårs aften @Mook <3

Jamen, kan vi ikke være sammen, jeg elsker jo din musik  <3 ? :P

Skrevet
Mook skrev, for 28 minutter siden:

Det kan jeg følge med dig :) 

Håber du kan komme helt op på toppen i det nye år så  :) 

Mon ikke jeg kan efter I aften:-D 

Redigeret af frisk fyr
Stavefejl

Skrevet
Mook skrev, for 2 minutter siden:

Jamen, kan vi ikke være sammen, jeg elsker jo din musik  <3 ? :P

Det ville være dejligt<3

Skrevet
Lovingthai skrev, for 3 minutter siden:

du har vel en fin udsigt til alle de andres fyrværkeri

Ja, det har du ret i, men med at være alene er ikke sjov længere, hvis du forstår :(

Skrevet
Mook skrev, for 5 minutter siden:

Tak for dit svar søde Jens :) 

Men jeg kommer aldrig til  nogen værtshuse, men The Old Iris Pub er jeg der ofte :) 

The Old Iris Pub skulle gerne have åbent Nytårsaften.

Skrevet
Jensen skrev, for 4 minutter siden:

The Old Iris Pub skulle gerne have åbent Nytårsaften.

Ja da, men jeg skal ikke danse alene den aften :(

Skrevet

Jeg skal holde nytår med min mor :)

De har lige snakket om nytårs ensomhed blandt unge i nyhederne.

Jeg tænker at det gælder alle aldre.

Håber at du finder et sted at holde nytår :)

Skrevet

Jeg kører til Sjælland for at holde nytår med en god veninde jeg ser alt for sjælendt. Så har hevet et par dage ud af kalenderen til veninde hygge :wub:

Skrevet

Hej

I 2022 spiste jeg hos mine forældre og havde så en aftale med en GP jeg har besøgt flere gange.

Hun savnede selskab og kontaktede mig til en hyggelig og våd aften, pris 0 Kr. men havde champagne med.

,Vi sad nøgne i hendes lejlighed efter et par timers råhygge og så på fyrværkeriet, det er nok den bedste nytårsaften/nat jeg har haft.. :)

I år skal jeg spise sammen med min far og så ser vi bare lidt tv om aftenen, jeg vil nyde de sidste par år jeg har ham.

Skrevet

Singlerock, som er en åben forening, holder nytårsaften flere steder i landet. Starter 17:30 og slutter efter midnat. Middag, levende musik og en masse søde mennesker, som dog langt overvejende er 50+

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kører til Sjælland for at holde nytår med en god veninde jeg ser alt for sjælendt. Så har hevet et par dage ud af kalenderen til veninde hygge :wub:

Heldige hende <3:)

Skrevet
Jørgensen skrev, for 12 minutter siden:

Singlerock, som er en åben forening, holder nytårsaften flere steder i landet. Starter 17:30 og slutter efter midnat. Middag, levende musik og en masse søde mennesker, som dog langt overvejende er 50+

Tak for input, jeg skal nu i gang med at søge på nettet. Er faktisk ligeglad med alderen, så længe jeg møder med nogle søde og høflige folk <3

Redigeret af Mook

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

Hej med jer herinde :) 

Nytårsaften, jamen hvad gør jeg/I ? 
Hvor skulle man holde nytårsaften hen/sammen, når man ikke har kærester, venner eller en man kan føle trygt ved - og det er jo om få dage. 

Jeg ved lige præcist, hvordan den følelse der kunne føles siden sidste år(hvert år) og jeg vil ikke opleve igen, selvfølgelig :rolleyes:

Hvad synes I, har I bud på det ? 
Jeg ved, at en voksen kan og skulle kunne finde på noget, og når især jeg har boet her i landet for nogle år siden, men alligevel har jeg brug for jeres input, FX.nytårs arrangementer, nytårs overnatninger, er der nogle af de ting her I gerne vil anbefale ? 

Et godt nytår til jer allesammen <3

Du er velkommen i min knaldhytte sammen med min thai kone.Vi hygger med go mad drikker lidt champagne og har dejlig sex.

Skrevet
Direktøren 50 skrev, for 2 minutter siden:

Du er velkommen i min knaldhytte sammen med min thai kone.Vi hygger med go mad drikker lidt champagne og har dejlig sex.

Perfekt B)men har du allerede talt med konen om det ? 

Skrevet
Mook skrev, for 9 minutter siden:

Perfekt B)men har du allerede talt med konen om det ? 

Ja hun er frisk på en dejlig trekant efter go mad og drikke .Hun er 50 og rund men frisk og jeg er 60 og meget viril.Vi er så friske på dejlig sex 

Skrevet

Tror bare jeg skal sidde hjemme og måske spise en pizza og så ellers bare kigge på det flotte fyrværkeri, nytår siger mig ikke rigtig noget derfor laver jeg sjældent planer, dog kunne en sød pige altid bruges:wub:

Skrevet
Mook skrev, for 23 minutter siden:

Tak for input, jeg skal nu i gang med at søge på nettet. Er faktisk ligeglad med alderen, så længe jeg møder med nogle søde og høflige folk <3

Deadline for tilmelding var 27. december, men husk det næste år! 

Glemte lige at skrive før, at nytårsfesterne med Singlerock er helt sex-fri! Folk er meget anstændige - nogle vil måske sige kedelige. 

Redigeret af Jørgensen

Skrevet
Mook skrev, 1 time siden:

The Old Iris Pub

Når jeg har været til møder i københavn svinger jeg ofte forbi Old Irish Pub.

De serverer nok byens bedste Guinness - mums :ph34r: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.