Hop til indhold

har gp'er en liste med "useriøse" numre?

Featured Replies

Skrevet

Hej
er der nogen herinde der ved om pigerne har en fælles liste et eller anden magisk sted hvor de snakker sammen om os?

tænker på, hvis nu en fyr skriver grimt eller useriøst til dem eller måske bare har et dårligt møde med dem om de så tilføjer en til en eventuel sort bog eller lignende for at advare deres kollegaer?

• Svar 61
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Når en gæst aflyser eller udebliver ved mig så sender jeg en besked ala: Tak for din besked.. For god ordens skyld skal jeg informerer om at du ikke kan besøge mig en anden gang uden depositum og

• Ja det har vi. Jeg anmelder personer, som laver noget som jeg synes gå bare ikke, på en helt hjemlige måde som nogen piger er kendt i at anvende.. og de søde få serførlige en godt Anmeldelse..   

• Det kan du lige tro vi har… for vi har utrolig mange der booker en tid og aldrig dukker op…. Eller som kan være meget ubehagelige over telefon. 

Skrevet

Det har de kan jeg så bekræfte, har selv fået en gennemgang af den, af en mine faste. Kan også sige jeg kunne se et par velkendte medlemmer herinde fra som var i den.:P Den jeg så var på Nympho, om der findes andre end den ved jeg ikke. Men mit gæt ville være ja.

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 2 minutter siden:

Tak for indblik.
har du mod på at uddybe lidt? altså hvordan så den ud? var det bare en liste med en masse telefon numre og ikke andet? var der begrundelser? kan alle pigerne tilføje numre til listen eller hvordan var den sat op?

Skrevet
Mrbusiness skrev, for 12 minutter siden:

har du mod på at uddybe lidt?

Kort fortalt er det ligsom her på EG når vi søger på et annonce id, for dem er det så bare et tlf nr. Stedet for som så popper op hvis nummeret er blevet "anmeldt" Hvor der så er skrevet en lille advarsel/brugernavn f.eks. eller andre kommentarer. 

Det var bare en hurtig gennemgang af den jeg fik, var bare selv nysgerrig på om den fandtes overhovedet:PSøgte selvfølgelig på mit eget nummer også haha, fandt heldigvis ikke noget "jeg havde været en god dreng".:lol:

Redigeret af Crabman

Skrevet

Det er jo lidt træls, da hvem som helst kan bruge ens telefonnummer.

Jeg ved ikke, hvordan de gør det, men det er vel lidt ligesom med emails

Skrevet
Den grå skrev, for 1 minut siden:

Det er jo lidt træls, da hvem som helst kan bruge ens telefonnummer

Hvad mener du her? Låner du da din tlf ud hele tiden eller hvad? :lol:

Skrevet

Det har de, Og der er flere forskellige grupper hvor de “anmelder” vores opførsel og fremmøde til aftalte møder.

Skrevet
Crabman skrev, for 19 minutter siden:

Hvad mener du her? Låner du da din tlf ud hele tiden eller hvad? :lol:

Mon ikke der tænkes på spoofing. Jeg kan uden videre ændre hvilket telefonnummer, det ser ud som om jeg ringer fra og det koster mig ikke en krone. Det kræver blot lidt teknisk snilde.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 5 minutter siden:

Mon ikke der tænkes på spoofing. Jeg kan uden videre ændre hvilket telefonnummer, det ser ud som om jeg ringer fra og det koster mig ikke en krone. Det kræver blot lidt teknisk snilde.

Jeg tvivler stærkt på at de fleste er en form for hacker som kan finde ud af at skjule sin egen identitet/kan finde ud af at misbruge andres mail, nummer osv. Decideret manipulere ens faktiske lokation. Og alt det der...kræver lidt mere en common teknisk viden tænker jeg.

Men jeg kan da tage fejl.

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, Lige nu:

Jeg tvivler stærkt på at de fleste er en form for hacker som kan finde ud af at skjule sin egen identitet/kan finde ud af at misbruge andres mail, nummer osv. Men jeg kan da tage fejl.

Nej, det tænker jeg egentlig du har ganske ret i. Men det kræver jo kun én, der bruger dit nummer og opfører sig som en idiot over for pigerne og pludselig er du på deres sorte liste.

Personligt er det dog ikke noget jeg frygter. Jeg tror blot at det var dét som @Den grå mente.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden:

Nej, det tænker jeg egentlig du har ganske ret i. Men det kræver jo kun én, der bruger dit nummer og opfører sig som en idiot over for pigerne og pludselig er du på deres sorte liste.

Personligt er det dog ikke noget jeg frygter. Jeg tror blot at det var dét som @Den grå mente.

Det er selvfølgelig rigtig nok. Men hvor stor er sandsynligheden for at denne person har lige præcis dit nummer, og også besøger gp'er ? Ufattelig lille, nærmest større chance for du vinder i lotto tænker jeg.:lol: 

Er heller ikke noget jeg selv frygter. Men du har nok ret det var det han mente. Ellers må han selv uddybe.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Ja det har vi. Jeg anmelder personer, som laver noget som jeg synes gå bare ikke, på en helt hjemlige måde som nogen piger er kendt i at anvende.. og de søde få serførlige en godt Anmeldelse.. 

Men det er nok ikke Eroguid. 

Men mere vil jeg ikke skrev om det. Det er vores hemmelighed og ikke alle piger er kendt med det tror jeg. 

Mvh Ana 

Redigeret af cowgirl.90

Skrevet
Mrbusiness skrev, for 2 timer siden:

Hej
er der nogen herinde der ved om pigerne har en fælles liste et eller anden magisk sted hvor de snakker sammen om os?

tænker på, hvis nu en fyr skriver grimt eller useriøst til dem eller måske bare har et dårligt møde med dem om de så tilføjer en til en eventuel sort bog eller lignende for at advare deres kollegaer?

Det kan du lige tro vi har… for vi har utrolig mange der booker en tid og aldrig dukker op…. Eller som kan være meget ubehagelige over telefon. 

Skrevet
Mrbusiness skrev, for 2 timer siden:

Hej

Er du bekymret for at løbe tør for mulige piger at besøge, siden du spørger?

Skrevet

Endnu en gråzone i branchen: denne gang omkring GDPR lovgivningen. 

Jeg har aldrig ikke dukket op til en aftale. Men jeg har uden tvivl aflyst pga mavefornemmelsen eller lysten ikke har været der et par timer før jeg skulle ud af døren og oplevet aflysningen blev taget ret negativt imod. 
Så synes ikke det er særlig fedt at vide at ens nummer og navn måske florere på en eller anden liste som bliver delt kvinderne i mellem. Og hvad denne kan bruges til.
Omvendt så er oplevelsen måske grænseoverskridende for nogen at læse her på forummet. Eller det forstiller jeg mig i hvert fald hvis man som kvinder læser en negativ anmeldelse af en selv. 
Jeg har dog alligevel aldrig læst private detaljer delt omkring kvinderne som rigtige navne, privat numre og adresser. 

Skrevet
Crabman skrev, for 1 time siden:

Det er selvfølgelig rigtig nok. Men hvor stor er sandsynligheden for at denne person har lige præcis dit nummer, og også besøger gp'er ? Ufattelig lille, nærmest større chance for du vinder i lotto tænker jeg.:lol: 

Er heller ikke noget jeg selv frygter. Men du har nok ret det var det han mente. Ellers må han selv uddybe.

Jeg oplevede en gang, hvor jeg kørte over Fyn, at jeg ringede til en gp, som sagde, at jeg egentlig var blacklistet.

Jeg havde hverken ringet til nummeret eller stedet før.

Det er ret lang tid siden nu, men det var en træls oplevelse 

Skrevet

Når en gæst aflyser eller udebliver ved mig så sender jeg en besked ala:

Tak for din besked.. For god ordens skyld skal jeg informerer om at du ikke kan besøge mig en anden gang uden depositum og hvis kollegaer skulle spørge på dit nummer så vil jeg fortælle dem om min oplevelse.. Fortsat god dag til dig.. 

I de rigtig slemme tilfælde (udeblevet flere gange, ubehagelig ved afvisning osv) sender jeg nummeret videre til mine nærer kollegaer med en advarsel inden de bliver kontaktet af den samme tosse.. Vi skal alle være med til at passe på hinanden.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Når en gæst aflyser

Jeg går ud fra at det ikke er tilfældet hvis en gæst aflyser i god tid?

God tid er selvfølgelig ikke 5 minutter før.

Skrevet
lille_peter skrev, 1 time siden:

Jeg går ud fra at det ikke er tilfældet hvis en gæst aflyser i god tid?

God tid er selvfølgelig ikke 5 minutter før.

Også når de aflyser i god tid^_^.. Nogen gange giver jeg en ekstra chance men man skal ramme mig på en rigtig god dag så:lol:..

Er det en stamgæst eller en jeg har mødt flere gange så det selvfølgelig en helt anden situation.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Er det en stamgæst eller en jeg har mødt flere gange så det selvfølgelig en helt anden situation.. 

Men os du har mødt mere end en gang og som besøger dig et par gange kan vel sagtens også ende i depositums situationen hvis vi et par gange i træk tillægger os dårlige vaner ift. aflyste aftaler tænker jeg. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Men os du har mødt mere end en gang og som besøger dig et par gange kan vel sagtens også ende i depositums situationen hvis vi et par gange i træk tillægger os dårlige vaner ift. aflyste aftaler tænker jeg. 

Dén situation har jeg ikke været i endnu så den tager jeg til den tid:P:lol:.. Jeg tror jeg er rimelig “large” med jer jeg godt kan lide:P.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Dén situation har jeg ikke været i endnu så den tager jeg til den tid:P:lol:.. Jeg tror jeg er rimelig “large” med jer jeg godt kan lide:P.. 

Jeg springer over på at teste det af :P

Skrevet

Jeg har kendskab til flere Thaier som i deres telefon lige ligger en kommentar til nummeret, både godt og dårligt. 
fik sidst af vide at når mobilen ringede kunne de lige se kommentaren og så afgøre om de ville tage den eller ej, samt svare på sms eller ej.
når jeg ringer bliver den altid taget, og sms besvaret meget hurtig, så jeg må jo have opført mig pænt, eller så er det bare fordi de syntes jeg er en “sexy mand” B)

Om de deler deres erfaring ved jeg ikke.

for nogle år siden fik jeg af vide af en tysk pige at de havde en gruppe hvor de delte erfaringer med kunder, gode og især dårlige. Jeg fik ikke af vide på hvilken platform de delte den.

Mener også at der på Nympho er et lukket forum for pigerne, men hvad de skriver der kan man kun gætte på, jeg ved det ikke.

Skrevet
Den grå skrev, for 6 timer siden:

Jeg oplevede en gang, hvor jeg kørte over Fyn, at jeg ringede til en gp, som sagde, at jeg egentlig var blacklistet.

Jeg havde hverken ringet til nummeret eller stedet før.

Det er ret lang tid siden nu, men det var en træls oplevelse 

Ja okay det er selvfølgelig ærgerligt kan jeg godt se, hvis man skulle komme ud for dette. Men som sagt tror chancen er minimal.

Skrevet
Crabman skrev, for 56 minutter siden:

Ja okay det er selvfølgelig ærgerligt kan jeg godt se, hvis man skulle komme ud for dette. Men som sagt tror chancen er minimal.

Jeg får jævnligt opkald, hvor folk siger, at de ikke har ringet, når jeg ringer tilbage 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.