Hop til indhold

har gp'er en liste med "useriøse" numre?

Featured Replies

Skrevet

Gad godt at se hvad der står om mig :D 

er altid nysgerrig. Men igen, er typen der altid pillowtalker.

og har aldrig aflyst en aftale. Så ville gerne vide om der er rosende ord :D

Redigeret af Bootypassion

• Svar 61
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Når en gæst aflyser eller udebliver ved mig så sender jeg en besked ala: Tak for din besked.. For god ordens skyld skal jeg informerer om at du ikke kan besøge mig en anden gang uden depositum og

• Ja det har vi. Jeg anmelder personer, som laver noget som jeg synes gå bare ikke, på en helt hjemlige måde som nogen piger er kendt i at anvende.. og de søde få serførlige en godt Anmeldelse..   

• Det kan du lige tro vi har… for vi har utrolig mange der booker en tid og aldrig dukker op…. Eller som kan være meget ubehagelige over telefon. 

Skrevet

Min bollefon skifter nr. ca. hver 2.- 3. Måned - men ikke fordi jeg ikke opfører mig pænt eller udebliver fra aftaler, men for egen sikkerheds(diskretion og anonymitet) skyld!

Skrevet
Den grå skrev, for 2 timer siden:

Jeg får jævnligt opkald, hvor folk siger, at de ikke har ringet, når jeg ringer tilbage 

For at forstå dette korrekt, mener du så at dem som ringer til dig får misbrugt deres nummer? I forhold til at det så ikke er sjældent efter din mening?

Skrevet

Jeg har hørt det omtalt som "pikspillerlisten".

Tror kun der er en enkelt rumænsk pige som har mit nummer på hendes, ellers er jeg vidst gået fri.

Skrevet

Jeg forstår 100% pigernes ønske om seriøse kunder, ligesom deres tryghed altid må have førsteprioritet.

Der er dog flere udfordringer ved de nævnte lister.

Uden at have dyrket det til bunds vil jeg mene de er ulovlige, jf GDPR. Og branchen er i forvejen broget nok.

Listerne eksisterer vel kun blandt selvstændige (hovedsageligt) danske piger?

Kunne man forestille sig noget søstersolidaritet med “Ursula fra Usbekistan” der intet kender til Danmark udover den/dem der “hjælper” hende? Flere udenlandske piger kender ikke engang deres egen annonce. Vil sortlistede kunder så ikke bare blive skubbet over til dem og gøre deres ophold endnu værre?

Kan listerne misbruges hvis pigen ved hun har leveret en dårlig service og er betænkelig ved en dårlig anmeldelse? Altså således at de som kommer på listen kan være der af alle mulige grunde, legitime såvel som ikke-legitime - På noget så simpelt som fx kemi (hvor kundens opførsel i øvrigt har været upåklagelig).

Kan viden om disse lister skræmme gode kunder bort? Hvem ønsker at stå uforskyldt på disse lister? Eller blot risikere det hvis pigen har en dårlig dag og syntes alle er dumme?

Det er en interessant debat og umiddelbart er jeg ikke sikker på at kendskabet til listernes eksistens er en fordel for pigernes forretning (seriøse kunder bliver væk). 

Trygheden må kunne sikres på legal vis. Også kundernes.

Redigeret af TheRealPeter

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 28 minutter siden:

Uden at have dyrket det til bunds vil jeg mene de er ulovlige, jf GDPR.

Det har du sikkert ret i. Hvilket pigerne er ret ligeglade med. Det forstår jeg godt. Det havde jeg også været i deres sted. Der er både en praktisk og økonomisk fordel at sortere de useriøse kunder fra, og sikkerhedselementet er nok også betragteligt.

Når besøget går til en udenlandsk GP, så har hun meget ofte en hjælper/manager/pimp. Hvis vedkommende også styrer de indkommende sms’er og opkald, så er det oplagt at antage, at de også gemmer på den info.

Det virker til, at mange af de udenlandske piger “hører sammen” i grupper. Hvis du har været en røv overfor en pige i en gruppe, udelukker “manageren” dig nok også fra de andre piger i samme gruppe. Nogen gange kan man ud fra annoncerne gennemskue, hvem som er i gruppe sammen. Andre gange kan man ikke.

Om managerne indbyrdes deler blacklistede numre på samme måde, som de danske piger gør, tror jeg ikke. Managerne er trods alt konkurrenter i en business med rigtig mange penge på spil. De danske piger ser ofte mere hinanden som kolleger, har jeg indtryk af.

I andre tråde har det været nævnt, at man også i thaimiljøet i et vist omfang deler info om kunderne.

Skrevet

Ydermere svækker disse lister vel også dette forum, da nogle givet vil være tilbageholdende med at skrive om forbedringspotentiale i fx en anmeldelse…

…og forsvinder de dårlige anmeldelser, så forsvinder de gode selvsagt også :huh:

I yderste konsekvens ender det med at de samme 5 brugere sidder og anmelder de samme 5 piger i ét stort ekkokammer :D

Jeg ved godt pigerne skal deale med mange sære eksistenser. Men det må kunne gøres på legal vis

Redigeret af TheRealPeter
Tilføjelse

Skrevet
Bootypassion skrev, for 7 timer siden:

Gad godt at se hvad der står om mig :D 

er altid nysgerrig. Men igen, er typen der altid pillowtalker.

og har aldrig aflyst en aftale. Så ville gerne vide om der er rosende ord :D

Der står sikkert "sludrechatol"

Skrevet

Tja….

det er vel ok.

vi skriver lidt herinde og der er absolut ingen kontrol med om det er fair og retvisende og pigerne udveksler erfaringer omkring “uønskede” kunder og måske også mere end det.

Det eneste problem jeg kan se i det er hvis listen bliver brugt til afpresning eller lignende, men der er jo en risiko ved alting, så det må vi vist bare leve med.

Skrevet

På en enkelt klinik havde de i hvert fald gemt numrene på kunder de gerne ville have kom igen (eller også var der bare en utrolig driftig og opfindsom pige på vagt).

Jeg havde været på stedet en enkelt gang og den efterfølgende søndag skrev en helt anden kvinde pludselig og lokkede.

Jeg har heldigvis ikke noget at skjule, men tænk hvis jeg havde... Ret dårlig stil imo.

Skrevet

Independent piger gemmer også numre. Det er - syntes jeg stadig - i udgangspunktet fint nok hvis man kan administrere det ;)

Men som @Refresh er jeg også fuldstændig uopfordret og uden forudgående aftale blevet ringet op af en pige. Hun var glad og positiv og ville formentlig ses, men det er jo samtidigt et kæmpe brud på det diskretions kodeks der altid har været i branchen og pigen der ringede kendte ikke til min civilstand. 

Tænk også den dag en pige stopper i branchen og kan tjene penge på en bog som nyligt set. Hvor trofast er hun så i forhold til en sådanne listes oprindelige formål - nu bliver listen pludselig kildemateriale?

Tror i øvrigt slet ikke lister holder de største ‘irritationsmomenter’ væk. Desværre :(

Skrevet
Refresh skrev, for 2 timer siden:

På en enkelt klinik havde de i hvert fald gemt numrene på kunder de gerne ville have kom igen (eller også var der bare en utrolig driftig og opfindsom pige på vagt).

For cirka tre års tid siden besøgte jeg en thaiklinik nord for København. I maj eller juni valgte jeg så at besøge stedet igen. En pige, som jeg aldrig har set før, og som ikke arbejdede på stedet, da jeg besøgte dem første gang, tog imod mig med et kæmpe kram, kærlige kys og et “Ah, you came back!”. Helt sikkert et resultat af, at klinikken havde gemt mit nummer og måske også med en kommentar om, at jeg var velkommen som kunde.

Refresh skrev, for 2 timer siden:

den efterfølgende søndag skrev en helt anden kvinde pludselig og lokkede.

Uanset om det er den samme kvinde, som man har været sammen med eller hendes kollega, så er det en uskik, hvis pigen tager kontakt uopfordret. Og især hvis det er på en måde, så udenforstående kan se, hvad det handler om , hvis de tilfældigvis skulle se SMS’en.

Jeg har et par gange fået en nogenlunde neutral sms med “Hi” eller “How are you?”. Det vil jeg kunne bortforklare med, at det må være sendt til mig ved en fejl, men jeg svarer aldrig og genbesøger heller ikke de piger, som kontakter uopfordret. For så er man jo da sikker på, at de gør det igen.

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 35 minutter siden:

Tænk også den dag en pige stopper i branchen og kan tjene penge på en bog som nyligt set. Hvor trofast er hun så i forhold til en sådanne listes oprindelige formål - nu bliver listen pludselig kildemateriale?

Fair pointe. Af samme grund bør man altid overveje, hvad man skriver i sine sms’er. At en pige har dit mobilnummer, kan du ikke sikre dig imod, og det er jo i sig selv ikke bevis for noget, modsat sms’erne. Hun kan jo fx have fundet nummeret på nettet og tage det med i sin bog for at virke interessant.

Skrevet

Vi er vel enige om, at det er en god ting, at pigerne kan beskytte sig selv og hjælpe hinanden.

Så længe det fortrinsvis handler om at knytte uheldige oplevelser til telefonnumre, er det ret uskadeligt.

Jeg tvivler på,  at de deler gode oplevelser... så ville vi jo blive kimet ned :lol:

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 13 timer siden:

Uden at have dyrket det til bunds vil jeg mene de er ulovlige, jf GDPR.

GDPR? Jeg ved ikke liiige hvad relevansen er i det :rolleyes:

Har du overvejet hvorfor GP'erne helst vil have kontanter?

I bund og grund kan sexsælgeres/sexkøberes tryghed sidestilles med sex med/uden gummi.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Uanset om det er den samme kvinde, som man har været sammen med eller hendes kollega, så er det en uskik, hvis pigen tager kontakt uopfordret.

Enig. De to kvinder jeg var sammen med vidste dog godt at jeg ikke skjuler noget for min kone, så hvis en af dem havde lokket tror jeg ikke jeg kunnet have modstået :wub:

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 3 timer siden:

Tror i øvrigt slet ikke lister holder de største ‘irritationsmomenter’ væk. Desværre :(

Dét kan jeg så fortælle dig at de gør^_^.. Min har forskånet mig for ufattelig mange afbrændinger og dårlige gæster.. Og når jeg siger ufattelig mange så mener jeg UFATTELIG mange.. 

Næsten hver vagt “redder” jeg også min nærmeste kollega - som jeg rejser rundt med - for afbrændinger fordi jeg lige tjekker et nummer for hende på min arbejdsmobil og ser det er en der har brændt mig af for helt op til 3 år siden eller lignende.. 

I skal som gæster have med i mente at utrolig mange piger holder meget kort tid i branchen.. Dette pga irritationer som afbrændinger, dumme gæster og deslige.. Disse lister er altså ergo ipso facto med til at holde branchen kørende.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg kan ikke se der er noget odiøst i at GP har sådan en liste.

De prøver da bare at beskytte sig selv og andre.

GDPR regler eller ej, så synes jeg det er sund fornuft fra deres side.

Skrevet

Det er ikke den eneste branche,, der fører den slags lister.

Redigeret af Catana

Skrevet
Catana skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke den eneste branche,, der fører den slags lister.

Har det noget med debatten her at gøre?

Skrevet
Den grå skrev, den 9.11.2024 at 11:00:

Det er jo lidt træls, da hvem som helst kan bruge ens telefonnummer.

Jeg ved ikke, hvordan de gør det, men det er vel lidt ligesom med emails

Det er da kun dem der ikke, kan lade være med, at klikke på mystiske link og har være for nærige til at købe et effektiv Antivirus program.

Skrevet

Kender flere piger der flittig bruger, blokere funktionen på deres telefon og deres mail. Så de kan sorter de værste klaptorsk fra. Helt på samme måde som mange af os sortere telefonsælger fra på. 

Skrevet
Pite skrev, for 4 minutter siden:

Kender flere piger der flittig bruger, blokere funktionen på deres telefon og deres mail. Så de kan sorter de værste klaptorsk fra. Helt på samme måde som mange af os sortere telefonsælger fra på. 

Arrh - er det ikke lidt hårdt at sammenligne en klaptorsk med en telefonsælger?

Tænker at GP'erne langt hellere vil have en telefonsælger i røret end en klaptorsk :lol:

Skrevet
Needy skrev, for 1 minut siden:

Arrh - er det ikke lidt hårdt at sammenligne en klaptorsk med en telefonsælger?

Tænker at GP'erne langt hellere vil have en telefonsælger i røret end en klaptorsk :lol:

Nu sammenligner jeg dem ikke, kun metroden til at sorter dem fra.

Skrevet
Pite skrev, for 17 minutter siden:

Det er da kun dem der ikke, kan lade være med, at klikke på mystiske link og har være for nærige til at købe et effektiv Antivirus program.

Nej. Spoofing af både e-mailadresser og telefonnumre kræver ikke at den der ejer e-mailadressen eller telefonnummeret gør noget som helst - heller ej at de trykker på "mystiske links".

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.