Hop til indhold

har gp'er en liste med "useriøse" numre?

Featured Replies

Skrevet
Den grå skrev, den 9.11.2024 at 13:11:

Jeg oplevede en gang, hvor jeg kørte over Fyn, at jeg ringede til en gp, som sagde, at jeg egentlig var blacklistet.

Jeg havde hverken ringet til nummeret eller stedet før.

Det er ret lang tid siden nu, men det var en træls oplevelse 

Du har muligvis overskredet en anden piges grænse eller udeblevet fra en aftale. Den slags har konsekvenser, for vi piger må beskytte os selv, så information om noget sådan bliver givet videre til andre piger. 

Har en gæst fx booket en tid hos en anden pige, og derefter udeblevet, så er det jo klart, at man ikke har lyst til at sætte tid af til den pågældende gæst. For kan man udeblive hos en pige, så man også gøre det samme hos en anden. 

Vi piger bruger ikke tid på at blackliste jer mænd uden grund. Så når en pige vælger at bruge tid på at lave en anmeldelse om udeblivelse eller ubehagelig adfærd, så er vi mange, der tænker os om to gange, før vi tager imod en sådan gæst. 

• Svar 61
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Når en gæst aflyser eller udebliver ved mig så sender jeg en besked ala: Tak for din besked.. For god ordens skyld skal jeg informerer om at du ikke kan besøge mig en anden gang uden depositum og

• Ja det har vi. Jeg anmelder personer, som laver noget som jeg synes gå bare ikke, på en helt hjemlige måde som nogen piger er kendt i at anvende.. og de søde få serførlige en godt Anmeldelse..   

• Det kan du lige tro vi har… for vi har utrolig mange der booker en tid og aldrig dukker op…. Eller som kan være meget ubehagelige over telefon. 

Skrevet
Anna - fræk og sexet skrev, for 29 minutter siden:

Du har muligvis overskredet en anden piges grænse eller udeblevet fra en aftale. Den slags har konsekvenser, for vi piger må beskytte os selv, så information om noget sådan bliver givet videre til andre piger. 

Har en gæst fx booket en tid hos en anden pige, og derefter udeblevet, så er det jo klart, at man ikke har lyst til at sætte tid af til den pågældende gæst. For kan man udeblive hos en pige, så man også gøre det samme hos en anden. 

Vi piger bruger ikke tid på at blackliste jer mænd uden grund. Så når en pige vælger at bruge tid på at lave en anmeldelse om udeblivelse eller ubehagelig adfærd, så er vi mange, der tænker os om to gange, før vi tager imod en sådan gæst. 

Jeg er aldrig udeblevet fra en aftale.

Hændelsen er også over 20 år gammel, men jeg er bekymret over, at folk tror, at telefonnummeret er entydigt. Jeg oplever cirka månedligt, enten at ringe tilbage til nogen, som siger, at de ikke har ringet, eller at andre ringer tilbage, hvor jeg ikke har ringet til dem 

Skrevet
Den grå skrev, for 1 time siden:

Jeg er aldrig udeblevet fra en aftale.

Hændelsen er også over 20 år gammel, men jeg er bekymret over, at folk tror, at telefonnummeret er entydigt. Jeg oplever cirka månedligt, enten at ringe tilbage til nogen, som siger, at de ikke har ringet, eller at andre ringer tilbage, hvor jeg ikke har ringet til dem 

Det er aldrig nogensinde hændt mig, mine børn eller partner.. Jeg havde nok skiftet nummer hvis det skete tit.. Det lyder mig mærkeligt.. 

Skrevet

En af de få udenlandske piger jeg har været sammen med spurgte om hun måtte gemme mit nummer og skrive, hvis hun kom tilbage til Danmark. 

Hun gemte mig som Delicia i sin telefon :wub:

Hvis det var "et play", så var det et særdeles effektivt et af slagsen, for jeg har godt nok svært ved at få hende ud af hovedet. 

Sidste år var hun i London og hvis ikke fruen havde nedlagt veto, så var jeg taget derover for at se hende igen. 

Skrevet
Mrbusiness skrev, den 9.11.2024 at 10:03:

Hej
er der nogen herinde der ved om pigerne har en fælles liste et eller anden magisk sted hvor de snakker sammen om os?

tænker på, hvis nu en fyr skriver grimt eller useriøst til dem eller måske bare har et dårligt møde med dem om de så tilføjer en til en eventuel sort bog eller lignende for at advare deres kollegaer?

Jeg deler ikke oplysninger med  andre,  hverken med  mænd eller kvinder, og  forventer samtidig jeg får samme  diskretion af de mænd jeg mødes med/er i kontakt med. 

Skrevet
lejogbrug skrev, for 1 time siden:

Jeg deler ikke oplysninger med  andre,  hverken med  mænd eller kvinder, og  forventer samtidig jeg får samme  diskretion af de mænd jeg mødes med/er i kontakt med. 

Vil det sige at du også frabeder dig anmeldelser?

Skrevet
Slowman skrev, 1 time siden:

Vil det sige at du også frabeder dig anmeldelser?

Jeg har en enkelt anmeldelse herinde,  og der er diskretionen overholdt til  punkt og prikke.  De mænd jeg mødes med er ikke aktive anmeldere,  så det er ikke noget jeg har forholdt mig til. 

Skrevet
lejogbrug skrev, 1 time siden:

Jeg har en enkelt anmeldelse herinde,  og der er diskretionen overholdt til  punkt og prikke.  De mænd jeg mødes med er ikke aktive anmeldere,  så det er ikke noget jeg har forholdt mig til. 

Ok, der forstår jeg så ikke. En anmeldelse er vel ubrugelig og ligegyldig, hvis ikke den kan relateres til en konkret annonce.

Skrevet
Slowman skrev, for 1 time siden:

Ok, der forstår jeg så ikke. En anmeldelse er vel ubrugelig og ligegyldig, hvis ikke den kan relateres til en konkret annonce.

Er slet  ikke  enig med  dig.

Har  valgt  ikke  at  annoncere og  det  er  vel  ikke  et  krav  som  gp.

En  anmeldelse  kan  da  sagtens  være  anvendelig for andre  ved  at  beskrive  om der  leves  op  til  det  aftalte,  og  oplevelsen af  selve  mødet. 

Skrevet
lejogbrug skrev, for 12 timer siden:

Er slet  ikke  enig med  dig.

Har  valgt  ikke  at  annoncere og  det  er  vel  ikke  et  krav  som  gp.

En  anmeldelse  kan  da  sagtens  være  anvendelig for andre  ved  at  beskrive  om der  leves  op  til  det  aftalte,  og  oplevelsen af  selve  mødet. 

Men det nytter jo ikke, hvis man ikke kan finde pigen. Altså hvis jeg læser at du er lige det jeg drømmer om, men ikke kender din lokation eller kontaktinfo. Som du skriver det kan den der har anmeldt dig, jo heller ikke dele dine kontaktinfo?

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 2 timer siden:

Men det nytter jo ikke, hvis man ikke kan finde pigen. Altså hvis jeg læser at du er lige det jeg drømmer om, men ikke kender din lokation eller kontaktinfo. Som du skriver det kan den der har anmeldt dig, jo heller ikke dele dine kontaktinfo?

Tænker  ikke det  er  svært  at  sende  en  pb  herinde  hvis  man  vil  i kontakt. 

Nu  vil  jeg  ikke  afspore  mere  i tråden.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.