Hop til indhold

Erfaringer og alder på EG

Featured Replies

Skrevet
Crabman skrev, for 10 timer siden:

Men har nogle spørgsmål:

1. Alder?

2. Hvor mange år i gamet?

3. Antal besøg?

4. Hvor mange forskellige?

De to første spørgsmål kan du få lidt information om fra en afstemning, jeg lavede i april 2023. Tre ud af ti er i 40’erne, andre tre i 50’erne og andre 25% i 60’erne. Så dit gæt rammer meget godt, hvis ellers dem, som svarer på en afstemning er repræsentative for EG-brugerne som helhed.

Jeg mente ellers også, at jeg tidligere havde lavet afstemning om besøgsfrekvens, men det eneste jeg kan finde er en afstemning om, hvilket prissegment man helst besøger.

Generelt om afstemninger, så kan man her på EG kun stille tre spørgsmål pr afstemning. Til gengæld kan man opstille mange svarmuligheder.

Og som @Eva Nadine fremhæver, så må svarmulighederne ikke overlappe hinanden. Samtidigt skal svarmulighederne tilsammen dække 100%. Det sidste kan man af og til løse med at lave en svarmulighed, som hedder “Andet”.

Refresh skrev, for 7 timer siden:

Antal besøg? Omkring 200 (langt de fleste med 5 kvinder)

Sådan er vi så forskellige. Langt de fleste af mine besøg er kun med en enkelt pige ad gangen. ;-)

• Svar 62
  • Visninger 7.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Interessant at opklare, faktisk... kunne du eller nogen oprette de få spørgsmål som en afstemning under Hyggesnak?  Det vil nok flere byde ind på  

• Øh... jeg tænker ikke ret meget til ende før i morgen   Men 4 forskellige spørgsmål sat op som dem i din trådstart, måske?  Og så skal der være svarmuligheder nok under hvert spørgsmål  In

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Alder: 34 År i branchen: 9 eller 10 har ikke helt styr på det Antal besøg: Øhm.. Mange..  Hvor mange forskellige: Øhm.. Ikke helt lige så mange som “Antal besøg” mange.. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Sådan er vi så forskellige. Langt de fleste af mine besøg er kun med en enkelt pige ad gangen. ;-)

:lol: Misundelse er en grim ting! :lol:

Skrevet

1. Alder: 46

2. Hvor mange år i gamet? 23

3. Antal besøg? Omkring 120

4. Hvor mange forskellige? Omkring 100

Skrevet

1. Alder? 59

2. Hvor mange år i gamet? 40

3. Antal besøg? 100

4. Hvor mange forskellige? 90

Skrevet

1. Alder? Slutningen af 40’erne

2. Hvor mange år i gamet? 6

3. Antal besøg? Ca. 100. Langt de fleste besøg har været på thaiklinik med forskellig grad af tilkøbt seksuel ydelse

4. Hvor mange forskellige? Ca. 60-70, vil jeg tro

Skrevet
  • Author

Tak til dem som har ville dele deres svar indtil videre! :) 

Skrevet

1. 59 år.

2. 40 år on/off

3. 400-500.

4. Ca 300 ( mest Thai).

Skrevet

Meget spændende tråd, tak for den. Det er ret interessant at se hvor stor spredning der er i vores forbrugsmønstre især. Og en fin anledning til at gøre status.

Selv er jeg midt i 30'erne og har været i gamet i knap 3 år.

Det er hidtil blevet til 84 besøg hos 48 forskellige GP'er. 

11 GP'er har jeg genbesøgt 2-6 gange. 

Skrevet

Tjah, set i bakspejlet blev jeg lidt overrasket:

Alder : 68

År i gamet : +20 (overraskede mig)

Antal besøg: +200 (av det var mange)

Antal kvinder: Ukendt, har nogle favoritter (nogle er desværre stoppet) og søger også nye oplevelser. 

Begyndte på det, da jeg opdagede at Frutimeren havde mindst en affære. Det er jeg ikke til, men nyder det korte seksuelle møde med en sød/smuk fræk kvinde. 

Venligst OT

Skrevet
  • Author
Oldtimer skrev, for 23 minutter siden:

Begyndte på det, da jeg opdagede at Frutimeren havde mindst en affære. Det er jeg ikke til, men nyder det korte seksuelle møde med en sød/smuk fræk kvinde

Lidt off topic, og er forståeligt hvis ikke du vil svare. Men er fruen bevidst om din hobby, er det noget i har talt om?

Skrevet

Alder: 51

År i gamet: +25 (on/off)

Antal besøg: ca +- 600 (24 nye om året mindst.)

Antal GP: +580 (Nyt nyt nyt) :razz: 

Skrevet
  • Author
Bigstok skrev, for 2 timer siden:

Meget spændende tråd, tak for den. Det er ret interessant at se hvor stor spredning der er i vores forbrugsmønstre især. Og en fin anledning til at gøre status.

Selv tak, og tak for svar. Ja jeg synes også det kunne være interessant lige at få et lille overblik over det hehe.

Skrevet
  • Author
John41 skrev, for 1 minut siden:

Antal GP: +580 (Nyt nyt nyt) :razz:

Det må man da sige haha, du har vel været hele Danmark rundt næsten. :lol:

Skrevet

Alder: 53 år

Antal år i gamet: 5 år

Antal besøg: 70 dejlige besøg.

Antal GP: 48 stk

Begyndte da konen ikke ville have sex mere. Er stadig glad for beslutningen, og har en aftale på fredag med min "goto" GP. 

Skrevet
  • Author

Fordi jeg røv keder mig og har tiden til det en sen Onsdag aften... Så regnede jeg lige gennemsnittet ud i forhold til dem der har svaret = 50,55 år indtil videre. Så min opfattelse er ikke helt skæv :ph34r:

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 10 timer siden:

Det må man da sige haha, du har vel været hele Danmark rundt næsten. :lol:

Ja, mange gange.. Men også rejst mange gange :D

Skrevet
Crabman skrev, den 24.9.2024 at 22:59:

Kan starte med mig selv selvfølgelig. 26 år

Årrwh.......26 år.......åh herregud! :lol::P

Anyways, her er mine data - kommer nok til at trække gennemsnittet op :rolleyes:

1. Alder? 59 år

2. Hvor mange år i gamet? Første gang da jeg var 17 år og derefter en laaaang pause. Så det må blive 42 år sammenlagt.

3. Antal besøg? 3+2 (and still counting) :ph34r:

4. Hvor mange forskellige? 5

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 13 minutter siden:

Årrwh.......26 år.......åh herregud! :lol::P

Jojo :lol::P

Skrevet

Alder: 34

År i branchen: 9 eller 10 har ikke helt styr på det:lol:

Antal besøg: Øhm.. Mange:P.. 

Hvor mange forskellige: Øhm.. Ikke helt lige så mange som “Antal besøg” mange:ph34r::lol:.. 

Skrevet

1. Alder? 95 år (but who's counting!)

2. Hvor mange år i gamet? Lige siden jeg opdagede min tissemand.

3. Antal besøg? Tæller plejehjemmet med?

4. Hvor mange forskellige? Aner det ikke, mit syn er heller ikke for godt :lol:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Antal besøg: Øhm.. Mange:P.. 

Hvis man lægger det sammen, har du nok fået nogle kilometer pik efterhånden - har du ikke regnet på det? :lol:

Skrevet
køb dansk skrev, for 3 minutter siden:

Hvis man lægger det sammen, har du nok fået nogle kilometer pik efterhånden - har du ikke regnet på det? :lol:

Det spørger man da ikke en dame om :huh:

Skrevet
køb dansk skrev, for 30 minutter siden:

Nope:lol:.. Så det kommer nok ikke nærmere end "mange":lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Nope:lol:.. Så det kommer nok ikke nærmere end "mange":lol:.. 

Bare lige lidt regning hvis man skal nå at få en km pik forstået som en pik pr. Besøg Uden at tage hensyn til hvor meget den bevæger sig ind og ud pr gang og man siger at en pik i gennemsnit er 15 cm så for at opnå en km pik bør du have haft Ca 2,5 besøg pr dag 364 dage året i 10 år

Bare et meget groft overslag uden at inkludere bevægelse under besøget

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.