Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Købesexdebut og alder

Købesexdebut og alder  

150 medlemmer har stemt

1. 1. Hvor gammel var du, da du første gang købte (for GP: solgte) seksuelle ydelser?

• Jeg var 21 år eller derunder
      45
    • Jeg var 22-29 år
      45
    • Jeg var 30-39 år
      21
    • Jeg var 40-49 år
      22
    • Jeg var 50-59 år
      9
    • Jeg var 60 år eller derover
      4
    • Jeg er GP og var 21 år eller derunder
      1
    • Jeg er GP og var 22-29 år
      0
    • Jeg er GP og var 30-39 år
      1
    • Jeg er GP og var 40-49 år
      2
    • Jeg er GP og var 50 år eller derover
      0
  2. 2. Hvad er din nuværende alder?

• Jeg er 21 år eller derunder
      1
    • Jeg er 22-29 år
      5
    • Jeg er 30-39 år
      11
    • Jeg er 40-49 år
      43
    • Jeg er 50-59 år
      44
    • Jeg er 60-69 år
      37
    • Jeg er 70-79 år
      7
    • Jeg er 80 år eller derover
      2

Recommended Posts

Tidligere på ugen efterlyste @Milner en afstemning om aldersfordelingen på os EG-brugere. Der har tidligere været nogle tråde om emnet (blandt andet https://www.eroguide.dk/forum/topic/165208-alder-på-os-brødre/), hvor en del har budt ind, men vi har vist aldrig lavet en afstemning om det, hvor man kan få overblikket, så det gør vi nu.

For at det ikke skal bære alt for meget præg af “gammel vin på nye flasker”, så tager vi indledningsvis et spørgsmål mere med i afstemningen, nemlig om din alder, da du havde debut med købesex.

Som altid er afstemningen anonym.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 52 minutter siden:

Jeg læste ikke ordenligt og kom til at stemme som mand :wacko: Beklager :wub:

Du må gerne debutere hos mig @SiaUngQ :-P jeg er billig :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 1 time siden:

Jeg læste ikke ordenligt og kom til at stemme som mand :wacko: Beklager :wub:

- - -  mååååske du kunne pinde det lidt mere ud :) ?!?!

Stemte du som mand i både nr 1. og nr. 2         eller kun en af dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har stemt at jeg var 21 eller under, idet jeg var 18 år. Det er dog til fortolkning. Min "debut" var med en sugardaddy længe før begrebet var opfundet, og det var egentlig ikke rigtigt "sex i bytte for noget". Det var i starten blot samvær og samtaler. Han gik ikke amok med gaver og tungen ud af halsen, og da det ENDELIG skete, var sexen på mit initiativ. Der var aldrig nogen aftale som sådan. Set i bakspejlet er det faktisk stadig ikke helt nemt for mig at beslutte mig for om det tæller med eller ej. 
Hvis det ikke gør, så var jeg 24 første gang jeg solgte sex for penge ;) 
Første gang jeg købte sex for penge var jeg 22... men sexkøber har jeg undladt at stemme som - igenigen :) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Værnepligtig i søværnet og med weekendophold i Kiel  

Så en tur i eskadrebygningen aka eroscenteret, så jeg kunne blive en rigtigt sømand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Hvis det ikke gør, så var jeg 24 første gang jeg solgte sex for penge ;) 
Første gang jeg købte sex for penge var jeg 22... men sexkøber har jeg undladt at stemme som - igenigen :) 

Du er sku en dejligt kompleks mønsterbryder :x:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var 36 år. Tanken havde rumsteret i nogle år inden jeg tog springet. Jeg har swinget siden jeg var først i 20’erne så forskellen var ikke så stor. 
Er glad for at jeg startede i en sen alder så der var ro p mig og jeg var psykisk rustet til dette erhverv. 
Så jeg har 15 års jubilæum til sommer:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 17 timer siden:

Du må gerne debutere hos mig @SiaUngQ :-P jeg er billig :biggrin:

Kan jeg prut om prisen (jeg er jo jyde) og modtager du græsk? ;):lol:

Nye tider skrev, for 16 timer siden:

- - -  mååååske du kunne pinde det lidt mere ud :) ?!?!

Stemte du som mand i både nr 1. og nr. 2         eller kun en af dem

kun i 1’eren. 

2’eren (i dette tilfælde, hø hø:rolleyes:) er jo bare alderen og unisex:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

15 år - 1969 - Istedgade op imod Hovedbanegården i en sidegade: 125 kr for to timer med tre indrømmet haveslangesprøjt: først blow, så sex og så blow; vsr moden kvinde med store og flotte babser - sød forståelse - fuld tilfredshed.. ja ja - på den tid kostede et blow 50 kr., og den pris holdt et stykke tid - 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 9.4.2023 at 10:04:

Tidligere på ugen efterlyste @Milner en afstemning om aldersfordelingen på os EG-brugere. Der har tidligere været nogle tråde om emnet (blandt andet https://www.eroguide.dk/forum/topic/165208-alder-på-os-brødre/), hvor en del har budt ind, men vi har vist aldrig lavet en afstemning om det, hvor man kan få overblikket, så det gør vi nu.

(…)

Puha… Jeg synes efterhånden, at vi netop har haft en del tråde om det.

Man kan også finde en af de helt gamle tråde:

Emnet har været oppe og vende et par gange. Der findes mange flere tråde om det, hvis man leder.

Fint med en afstemning. Ikke overraskende er de fleste herinde i den mere erfarne ende – det er nok også meget godt. Som nævnt tidligere kan alder have en vigtig rolle at spille i forhold til købesex (det kan det forhåbentlig også med andet).

Derfor ses det måske også hos nogen piger, at der er en aldersgrænse på f.eks. 25 eller 30 år.

Jeg vil dog som nævnt i en anden tråd uden intentioner om at støde nogen stædigt holde fast i, at personlighed også spiller en stor rolle :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, den 11.4.2023 at 02:22:

interessant afstemning . en del flere i den yngre del end jeg regnede med

Altså debutalderen eller alderen på medlemmer? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 10 timer siden:

Altså debutalderen eller alderen på medlemmer? :)

det hele . jeg havde en fordsilling om at når man kom i kone og børne alderen så ville man prøve noget nyt hehe lidt fordomsfuldt . så regnede med debutalderen ville være 30 plus . men denne afstemning viser at man startede 18 til 29 år måske under 18 endda .

omvendt viser afstemningen at nuværende alder på brugerne netop er 40 plus . det fortæller mig at tingene har ændret sig i de sidste 20 til 30 år hvor det måske var svære at finde hookups og derfor valgte man at gå til gp .

ved godt der er en del usikkerhed i den slags afstemninger men meget interessant alligevel . nu mangler jeg bare en afstemning om hvorfor man startede med at gå til gp ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 1 minut siden:

det hele . jeg havde en fordsilling om at når man kom i kone og børne alderen så ville man prøve noget nyt hehe lidt fordomsfuldt . så regnede med debutalderen ville være 30 plus . men denne afstemning viser at man startede 18 til 29 år måske under 18 endda .

omvendt viser afstemningen at nuværende alder på brugerne netop er 40 plus . det fortæller mig at tingene har ændret sig i de sidste 20 til 30 år hvor det måske var svære at finde hookups og derfor valgte man at gå til gp .

ved godt der er en del usikkerhed i den slags afstemninger men meget interessant alligevel . nu mangler jeg bare en afstemning om hvorfor man startede med at gå til gp ?

Tror du tolker lidt forkert på tallene. 

over 50 % er mellem 50-70. 

det vil sige at over 50% af dem der køber sex er over 49 år 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerzelle999 skrev, for 46 minutter siden:

Tror du tolker lidt forkert på tallene. 

over 50 % er mellem 50-70. 

det vil sige at over 50% af dem der køber sex er over 49 år 

netop . over 50 % er over 49 år i dag . næsten 60 % startede under 29 år . så en del brugere startede " ungt "

det der er interessant er , at afstemningen netop viser at der kun er 5 % på 29 år eller under i dag ! altså at debutalderen har rykket sig 

det er jo en konklusion med en masse forbehold men derfor stadig interessant

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 56 minutter siden:

over 50 % er over 49 år i dag . næsten 60 % startede under 29 år . så en del brugere startede " ungt "

Enig i denne konklusion.

AgentLeman skrev, for 56 minutter siden:

det der er interessant er , at afstemningen netop viser at der kun er 5 % på 29 år eller under i dag ! altså at debutalderen har rykket sig 

Dette er til gengæld ikke korrekt konkluderet. Ud fra denne afstemning kan man ikke sige noget om, hvorvidt debutalderen har rykket sig eller ej.

Tak til alle jer, som har deltaget i afstemningen.

AgentLeman skrev, for 1 time siden:

nu mangler jeg bare en afstemning om hvorfor man startede med at gå til gp

Ja, hvem ved om der pludselig kommer sådan en afstemning? :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 23 minutter siden:

(…)

Dette er til gengæld ikke korrekt konkluderet. Ud fra denne afstemning kan man ikke sige noget om, hvorvidt debutalderen har rykket sig eller ej.

(…)

Delvist enig. Eller rettere enig (det kan bare ikke afvises). Det afhænger af, hvorvidt Eroguide, og de personer, der har stemt, kan ses som et repræsentativt udsnit af sexkøbere.

Det er det formentlig ikke (men måske – det kan de øvrige konklusioner også lade sig påvirke af). Tænker vel også, at grupperne så skulle deles op i to grupper af hhv. “unge” og “ældre” for at kunne sammenlignes? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

igen . så siger jeg der er en masse forbehold om konklusionen . det er en internet afstemning på en side som markedsføre sig til bestemte ( alders ) grupper og andet så vi kan aldrig konkludere noget helt .

men hvis vi antager at eroguide er repræsentativ udsnit for alle sexkøbere ( som de ikke er ) og som afstemningen viser kun er 5 procent " unge " under 29 år , ja så må konklusionen vel være at debut alderen har rykket sig . 

generelt tror jeg de unge bare ikke har brugere her på eg og derfor ikke repræsenteres i afstemningen . men det er jo bare gætteri fra min side af og ovenstående afstemning er det eneste jeg kan tage udgsngspunkt i . 

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 22 minutter siden:

(…)

men hvis vi antager at eroguide er repræsentativ udsnit for alle sexkøbere ( som de ikke er ) og som afstemningen viser kun er 5 procent " unge " under 29 år , ja så må konklusionen vel være at debut alderen har rykket sig . 

(…)

Læs her:

TheLion skrev, 1 time siden:

(…)

Tænker vel også, at grupperne så skulle deles op i to grupper af hhv. “unge” og “ældre” for at kunne sammenlignes? :)

(…)

Der så også netop en udfordring med, om det er repræsentativt (men det gælder alle konklusionerne). Men det betyder ikke, at det kan udelukkes, at debutalderen har rykket sig.

Men spørger også @Den_glade_amatør, for jeg ved ikke, om det var det, han havde i tankerne, da han skrev, at konklusionen ikke holdt :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...