Hop til indhold

Erfaringer og alder på EG

Featured Replies

Skrevet

Selvom jeg har en ide om hvad gennemsnits alderen er herinde, undrer jeg mig stadigvæk til tider. Og kan være jeg bliver overrasket? 

Men har nogle spørgsmål:

1. Alder?

2. Hvor mange år i gamet?

3. Antal besøg?

4. Hvor mange forskellige?

Kan starte med mig selv selvfølgelig. 26 år - sammenlagt ca 2 år, fordelt på 5 år, i den forstand jeg har holdt lange pauser - Af hvad jeg kan huske +250 besøg, mange af dem hos de samme dog - Ca. +50 Forskellige.

Redigeret af Crabman

• Svar 62
  • Visninger 7.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Interessant at opklare, faktisk... kunne du eller nogen oprette de få spørgsmål som en afstemning under Hyggesnak?  Det vil nok flere byde ind på  

• Øh... jeg tænker ikke ret meget til ende før i morgen   Men 4 forskellige spørgsmål sat op som dem i din trådstart, måske?  Og så skal der være svarmuligheder nok under hvert spørgsmål  In

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Alder: 34 År i branchen: 9 eller 10 har ikke helt styr på det Antal besøg: Øhm.. Mange..  Hvor mange forskellige: Øhm.. Ikke helt lige så mange som “Antal besøg” mange.. 

Skrevet
Crabman skrev, for 23 minutter siden:

Selvom jeg har en ide om hvad gennemsnits alderen er herinde, undrer jeg mig stadigvæk til tider. Og kan være jeg bliver overrasket? 

Men har nogle spørgsmål:

1. Alder?

3. Antal besøg?

Kan starte med mig selv selvfølgelig. 26 år - sammenlagt ca 2 år, fordelt på 5 år, i den forstand jeg har holdt lange pauser - Af hvad jeg kan huske +250 besøg, mange af dem hos de samme dog - Ca. +50 Forskellige.

Du har givet den GAS

Skrevet

45 år

ca. 3 år i perioder

vel en 30 besøg fordelt på 20-25 piger

Skrevet

Og hvad tror du så gennemsnittet er på? :lol: 

Som Sommer også nævner du har godt nok haft fart på hold da op. Men betvivler det ikke med alle de anmeldelser jeg har læst fra din hånd.

29 år.

Lidt over et år i købesex verdenen.

40-50 besøg måske hos 10 forskellige.

Redigeret af Dilemmaet

Skrevet
  • Author
Dilemmaet skrev, for 24 minutter siden:

Og hvad tror du så gennemsnittet er på? :lol:

Mit bud ville være omkring 50-60, så 55 gennemsnitlig :ph34r:

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, for 26 minutter siden:

Du har givet den GAS

Det kan jeg vel ikke komme udenom :P Er ikke meget for at bruge det l***e udtryk, men det passer meget godt i den her kontekst "Yolo" :ph34r:

Skrevet

Interessant at opklare, faktisk... kunne du eller nogen oprette de få spørgsmål som en afstemning under Hyggesnak? 
Det vil nok flere byde ind på :) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

Interessant at opklare, faktisk... kunne du eller nogen oprette de få spørgsmål som en afstemning under Hyggesnak? 
Det vil nok flere byde ind på :) 

Det er bestemt en god ide, jeg står så i den situation at jeg er så udvidende, og ikke ved hvordan man laver en afstemning haha.:D Så det må en anden gøre.

Skrevet

1. Alder?     66 år

2. Hvor mange år i gamet?         6 måneder

3. Antal besøg?           30-40

4. Hvor mange forskellige?             Ca 30

ikke noget jeg har noteret, men det er med sikkerhed mere end en gang om ugen i snit, i den tid jeg har været aktiv og så er der kun 4 jeg har besøgt 2 gange

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author

@Eva Nadine okay rettelse :lol: Fandt ud af det... Dog ved ikke jeg ikke lige hvad de 2 spørgsmål skulle være? Måske 1:  alder +50 år? 2: under 50? Hvis altså det er alderen du tænkte mest på? Eller hvad tænker du? 

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 27 minutter siden:

Mit bud ville være omkring 50-60, så 55 gennemsnitlig :ph34r:

Det er nok ikke meget galt nej

Skrevet
Crabman skrev, for 32 minutter siden:

Det kan jeg vel ikke komme udenom :P Er ikke meget for at bruge det l***e udtryk, men det passer meget godt i den her kontekst "Yolo" :ph34r:

lyder mere som om du gerne vil fortælle du er velhavende nok til at have brugt 3-400.000 på 2 år

Skrevet
  • Author
mandfralyngby skrev, for 7 minutter siden:

lyder mere som om du gerne vil fortælle du er velhavende nok til at have brugt 3-400.000 på 2 år

Du kan da tolke det som du har lyst til? Jeg svarede bare på et indlæg, uden at nævne noget om beløber overhovedet?:huh: Hvad jeg bruger eller andre, kommer da ikke rigtig nogen ved. Og er irrelevant i forhold til mit indlæg?

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 54 minutter siden:

Dog ved ikke jeg ikke lige hvad de 2 spørgsmål skulle være? Måske 1:  alder +50 år? 2: under 50? Hvis altså det er alderen du tænkte mest på? Eller hvad tænker du? 

Øh... jeg tænker ikke ret meget til ende før i morgen :D 

Men 4 forskellige spørgsmål sat op som dem i din trådstart, måske? 
Og så skal der være svarmuligheder nok under hvert spørgsmål 

Intervaller på 10, måske? 
Altså
-20 år
20-30 år
31-40 år
41-50 år
51-60 år 
61-70 år 
70+ år 

Det samme med antal besøg i gennemsnit på en måned hvor man var aktiv og antal kroner brugt i gennemsnit på en måned hvor man var aktiv.. så kan folk selv lave en slags hovedregnings-gennemsnit og hvis de har kommentarer til noget der ikke lige er statistisk brugbart, kan de jo skrive et indlæg om det. Hvis de f.eks brugte en million fordi de vandt i lotto og købte en øde ø fyldt med damer i en måned, og om de så har regnet det med i det eller ej :D 
Eller cirka deromkring - idunno :wub:

Så får vi en "gennemsnits-EG-mand" ud af det hvis der er nok der stemmer ;) 
Man skal tænke ret analytisk... og huske at det ikke er "30-40" og "40-50" f.eks. - for hvor skal man så trykke hvis man er præcis 40 :P 

Husk at vælge at afstemningen er anonym! Ellers er der væsentlig færre der stemmer ved vi vistnok af erfaring. Det er noget man vælger FRA eller TIL så vidt jeg husker det. 

Godnat og tak for i aften. 
Kærligst, Eva <3

PS: @Den_glade_amatør har du tips om afstemninger til den unge mand? :wub::)

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

1. Alder? 49 år

2. Hvor mange år i gamet? Ca. 5 (plus tre besøg omkring 18 års alderen)

3. Antal besøg? Omkring 200 (langt de fleste med 5 kvinder)

4. Hvor mange forskellige? Ca. 45 (langt de fleste enkeltoplevelser)

Redigeret af Refresh

Skrevet

59

19

Gp 200 + Sb 100

Gp 70 + Sb 25

Skrevet
Crabman skrev, for 4 timer siden:

Men har nogle spørgsmål:

1. Alder?

3. Antal besøg?

33 år

15 år i gamet

omkring 1500 besøg

omkring 3-400 forskellige

Skrevet

47 år gammel

Omkring 5 år i gamet

Jeg tager et besøg hver eller hveranden måned i dit tror, så nok omkring 50 besøg en del med samme kvinder

20-30 forskellige

Skrevet

Jeg er 65

Har vel besøgt betalingskvinder i 40 år

Har ikke tal på besøg, men det er mange

Skrevet

Jeg er 55 år . Startet med at besøge gp da jeg var i 20ern .har besøgt ca 50-75 forskellige. Nogle af dem flere gange. En kom jeg fast ved i 10 år. Totale besøg ca 350 

Skrevet

Jeg er 45 år besøgt min først GP da jeg var 17 år, og har besøgt GP on/off lige siden, har nok besøgt ca 100-120 forskellige pige over hele landet 

Skrevet

1. Alder? 42

2. Hvor mange år i gamet? Under 1 år  

3. Antal besøg? 100+

4. Hvor mange forskellige? 100+. 

Pt. stoppet, og får behandling for min afhængighed. 

Redigeret af Kortogkontant
Rettelse

Skrevet
mandfralyngby skrev, for 6 timer siden:

Det er da ikke noget at være stolt af, hvis det var hans formål. 

Skrevet
Kortogkontant skrev, for 8 minutter siden:

Pt. stoppet, og får behandling for min afhængighed.

Dejligt at høre at du får hjælp. Krydset fingre for dig 

Skrevet

Tusinde tak Refresh, jeg håber virkelig, at det lykkes. 
Det er ikke altid fest og farver, især når ens motiver for besøgene er flugt fra virkeligheden og et såret hjerte. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.