Hop til indhold
Livsnyderen

Hvor stort er jeres Glædespige budget egentlig

Recommended Posts

Jeg sidder og bliver lidt nysgerrig over hvor stort et Glædespige budget i egentlig har afsat, samt hvordan i finansierer det ud af jeres daglige økonomi? Jeg selv ligger i der man sikkert vil kalde i den højere del af indkomstskalaen, men bliver jo ligesom alle andre over topskattegrænsen flået af de sidste kroner jeg tjener af skattefar, hvilket gør at min disponible indkomst sikkert ikke er ret højere end gennemsnittet. Jeg afsætter ca 2k måneden som jeg typisk bruger på 2 besøg om måneden - og synes egentlig også at det gør ondt økonomisk at skulle bruge ret meget mere. Når jeg nu sidder og læser anmeldelser virker det som om at der må være en række herinde, som har råd til væsentlig højere budgetter end jeg, eller prioriterer i blot efter det?

Redigeret af Livsnyderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er næsten lidt pinligt. Men jeg købte lejlighed for et par år siden og havde piger med i budgettet. Så jeg bor i dag ganske beskedent i forhold til indkomst.

 

Mit budget i år er 50k. Jeg er dog lidt bagud pga. lidt influenza lignende symptomer i januar. Arbejder på at indhente det forsømte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og bliver lidt nysgerrig over hvor stort et Glædespige budget i egentlig har afsat, samt hvordan i finansierer det ud af jeres daglige økonomi? Jeg selv ligger i der man sikkert vil kalde i den højere del af indkomstskalaen, men bliver jo ligesom alle andre over topskattegrænsen flået af de sidste kroner jeg tjener af skattefar, hvilket gør at min disponible indkomst sikkert ikke er ret højere end gennemsnittet. Jeg afsætter ca 2k måneden som jeg typisk bruger på 2 besøg om måneden - og synes egentlig også at det gør ondt økonomisk at skulle bruge ret meget mere. Når jeg nu sidder og læser anmeldelser virker det som om at der må være en række herinde, som har råd til væsentlig højere budgetter end jeg, eller prioriterer i blot efter det?

 

Der har vist været flere tråde om det tidligere, men nogle kører i en dyr bil eller 2, sidder i et stort dyrt hus, har en dyr sejlbåd, nogle tager på dyre udenlandsrejser, dyrker dyre sportsgrene, nogle får installeret nyt dyrt køkken, selvom de ofte spiser ude og køber dyre møbler, tøj, mv..  Andre kan godt nøjes med en billig brugt bil eller 2, sidder i et billigt hus, har kun en gummibåd, tager på tilbudsrejser, går tur med hunden eller en cykeltur, installerer selv nyt køkken og toilet, reparerer selv bilen, køber gerne genbrugsmøbler, tøj og andet på tilbud og ellers lever sundt og spartansk  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og bliver lidt nysgerrig over hvor stort et Glædespige budget i egentlig har afsat, samt hvordan i finansierer det ud af jeres daglige økonomi? Jeg selv ligger i der man sikkert vil kalde i den højere del af indkomstskalaen, men bliver jo ligesom alle andre over topskattegrænsen flået af de sidste kroner jeg tjener af skattefar, hvilket gør at min disponible indkomst sikkert ikke er ret højere end gennemsnittet. Jeg afsætter ca 2k måneden som jeg typisk bruger på 2 besøg om måneden - og synes egentlig også at det gør ondt økonomisk at skulle bruge ret meget mere. Når jeg nu sidder og læser anmeldelser virker det som om at der må være en række herinde, som har råd til væsentlig højere budgetter end jeg, eller prioriterer i blot efter det?

 

tja det er individuelt og budgettet kan svinge i perioder, men man bør afstemt sit budget efter sit disponibel beløb og opsparing.

 

hvis du har 15K disponibel så er 2K jo ikke alverden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger ikke glædespiger hver måned, men hvis jeg er aktiv en måned så er det indtil videre max. 2500 kr, da jeg også vil kunne bruge penge på andre ting og spare op.

Lige nu burde det være et rundt nul... Men den plan går ikke så godt :D

Når vi når til anden halvdel af året og fremefter vil der ikke umiddelbart være et loft, før jeg selv begynder at synes at det er pinligt :D

Jeg fik den anden dag tanken at min sommerferie kunne være 3 uger i "sin city" :D men nu må vi se....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slag på tasken...ca. 2-3.000 kr/måned

og jeg må indrømme at jeg synes ikke altid det er den rigtig prioritering

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Sigh - jeg ligger i den lavere ende af indkomstskalaen og har som en naturlig følge heraf heller ikke de vilde penge at kaste efter pigerne.

Dette betyder at jeg ofte tager prisen med som en meget vigtig faktor, når der skal vælges piger, hvad jeg dog nogen gange har brændt næsen på.

 

Jeg har ikke noget løbende budget, jeg kan bare se, når der er et lille overskud på kontoen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer jo også an på hvad man har af andre udgifter som andre har skrevet.

Hvis man generelt er sparsom så kan der jo være en del penge til rådighed til hvad man har lyst til... Eller bare spare op til dårlige tider :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke noget budget. Men har brugt ca 10k i 2014. Så meget har jeg dog ikke planlagt at bruge resten af året. Der kan sagtens gå lang tid mellem besøgene. Alt afhængig af hvor meget/lidt min bolle veninde er tilgængelig :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Hmm jeg lyver ikke når jeg skriver, at jeg nok bruger 4-5000 kr hver måned på kvinder.

 

Alt for mange penge hehe

 

Men så ejer jeg ikke en bil eller andre dyre ting, og bor i socialboligbyggeri.

Så mine udgifter er ikke tårnhøje.

Redigeret af Angath

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved det ikke OG JEG VIL HELLER IKKE VIDE DET.men det er garanteret for meget

Redigeret af knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved det ikke OG JEG VIL HELLER IKKE VIDE DET.men det er garanteret for meget

 

har det lidt på samme måde, og selv om jeg har en to-do liste så kommer der lige en anmeldelse eller en annonce der frister og så stiger forbruget :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MHH

Hmm jeg lyver ikke når jeg skriver, at jeg nok bruger 4-5000 kr hver måned på kvinder.

 

Alt for mange penge hehe

 

Men så ejer jeg ikke en bil eller andre dyre ting, og bor i socialboligbyggeri.

Så mine udgifter er ikke tårnhøje.

 

Undskyld mig men der var da en dum priotering :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

MHH, det er måske en dum prioritering for dig, men ikke for Angath. Angath skal da leve som han synes er bedst og er det på den måde, så er det sådan han skal leve uanset hvad andre måtte mene om det.

 

Jeg prøver at holde mit forbrug på kr. 2-3.000 om måneden. Dog kan det være at jeg enkelte gange bliver lidt glad for det sex og samvær der er med en pige og så kan forbruget ryge op, jeg har været oppe på kr. 5-10.000 om måneden i kortere perioder , men det holder ikke for mig i længden i forhold til det jeg tjener. Der er det for mange penge at bruge op til kr. 120.000 om året på det for mig.

 

Der er vi også inde i prioritering når jeg siger 2-3.000 om måneden. Selvom jeg nyder sex og samværet med pigerne, så nyder jeg også meget ture til de sydlige himmelstrøg, jeg nyder også god mad, jeg nyder også at benytte mig af kulturelle tilbud mv. Det koster alt sammen og da mine økonomiske midler ikke er ubegrænsede, så forsøger jeg at holde det på 2-3.000 om måneden og så giver det mig også plads til at gøre andre ting, som jeg synes om og som koster penge. 

 

Jeg ville personligt nødigt bruge så mange penge på pigerne, at det afholdte mig fra at leve livet på andre måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget budget, men tager mig en tur (ofte til udlandet) 1-4 gange om året, når jeg har luft i økonomien - gerne efter perioder med meget overarbejde.

 

Sidste år blev det til 2 ture, som ialt stod mig i ca. 7.000,-

 

I år bliver det noget mere - har allerede brugt 6.500,- og der kommer helt sikkert en Berlin-tur (muligvis 2 el. 3) til og måske en tur til Tjekkiet. Så i år bliver det nok et sted mellem 20-30.000 kr, der ryger til nogle småferier med sex som krydderi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig men der var da en dum priotering :???:

 

Hvorfor og det?

Så længe man kan svare enhver sit, er alt vel i orden.

Selv har jeg ikke bil. Jeg bruger den berømte cykel, og kreditforeningerne kender ikke til min eksistens. Så nogle af de penge, som andre kanaliserer over i fire hjul med guldfælge samt i Peter Straarup'ernes lomme, lader jeg glide videre til glædespigebesøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende har jeg altid prioriteret oplevelser over ting, og er meget forsigtig med at anskaffe noget der fører faste udgifter med sig med mindre der er virkeligt brug for det.

 

Faste udgifter til noget man kun halvt har lyst til eller kun halvt har brug for kan hurtigt æde et rådighedsbeløb. Bilen er f.eks. røget ud i den prioritering.

 

Det efterlader til gengæld temmelig meget til "pigekontoen", som nu er på 5.000 kr. månedligt. Det er så også ca. max. hvis ikke det skal begynde at stramme til med ferierejser ol. som jeg også vil.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende har jeg altid prioriteret oplevelser over ting, og er meget forsigtig med at anskaffe noget der fører faste udgifter med sig med mindre der er virkeligt brug for det.

 

Faste udgifter til noget man kun halvt har lyst til eller kun halvt har brug for kan hurtigt æde et rådighedsbeløb. Bilen er f.eks. røget ud i den prioritering.

 

Meget enig! Jeg har netop også (indtil videre) fravalgt bil osv. af præcis samme årsag. Jeg holder mig i øjeblikket indtægtsmæssigt lige under grænsen for topskat, men da mine forbrugsvaner ikke har ændret sig så meget efter jeg blev færdig med at studere for et par år siden, så har jeg et ganske fint rådighedsbeløb.

 

Jeg har faktisk ikke noget budget, men jeg har et meget "sæson"-præget købemønster. Der kan let gå 1 måned mellem mine besøg, men tilgengæld har jeg ofte 2-3 besøg indenfor en uge, når jeg er aktiv, hvorefter der igen kan gå 1-2 måneder inden jeg køber igen. En gennemsnitsmåned hjemme i København ligger derfor mellem ca. 0-3000 kr., men tilgengæld kombinerer jeg gerne ferier (når jeg er single) med købesex i fx Prag eller Budapest. På sådanne ferier giver jeg los og køber typisk sex hver dag, men tilgengæld er prisen jo også lav. :smile: Jeg synes det er en fed måde at kombinere ferie med købesex og tror jeg skal et smut til Thailand til vinter. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg fører på ingen måde budget med det..... og har faktisk ingen ide om hvad jeg bruger.

Umiddelbart må jeg jo tage pengene fra noget andet.... men lever på ingen måde spartansk for at få råd til pigerne. Har bil og bor godt, tager på ferie flere gange om året og tager ud og spise etc.

Når jeg køber sex, er jeg MEGET opmærksom på, hvad jeg får for pengene! Jeg er ikke nogen sugardaddy....de piger der kan lide mig, er pga personligheden. Når vi er på ture stiger udgifterne, specielt hvis jeg også derudover er afsted nogle gange den måned. Så er 10.000 kr formentlig væk, men har også måneder hvor det kan holdes på 1500 kr ekslusiv transport

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld mig men der var da en dum priotering :???:

Ja, socialt boligbyggeri har som regel alt for høj husleje. Det kan på lidt længere sigt være meget billigere med en sund andel.

I øvrigt: Det var da en dum kommentar. Du glemte nemlig argumentet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

47000 kr kontant til nye vinduer oven i øvrige pæne træk på opsparingen til kontant betalte forbedringer, og nødvendige anskaffelser efter godt 15 år uden den slags udgifter, har med et sat mig ubehageligt langt tilbage i evnen til at forbruge til købesex.

På den ene side er der gjort rent bord, og det lidt jeg har tilbage kan jeg begynde at spare op ud fra, til igen at kunne betale alt forbrug uden hverken at optage forbrugslån, eller lån i friværdien.

Det viser vel blot at jeg burde have sparet mere op for at kunne blive ved med at købe sex som hidtil, men på den anden side skulle forudsætningerne være tilstede for at kunne rejse til Tyskland igen indenfor de næste 1- 2 år?

I mellemtiden vil jeg gøre lidt som Findus og så bruge pengene på andre vigtige oplevelser end købesex.

Det gør så at jeg er ret optaget af at spotte små lyspunkter i den hjemlige branche, der byder på brugbare alternativer til klinik og bureau, for råd til købesex kan der stadig blive en gang imellem, og her er trenden med privat diskret meget interessant - bare tilsyneladende endnu ikke nogle af de unge modeller der mestendels huserer på klinikkerne.

Får jeg penge tilbage i skat, og hvis jeg gør kan det også få det hele til at se lidt lysere ud igen.

Men købesex må for mig aldrig være noget der skal være råd til, mentalt har jeg det bedst jo flere penge der fortsat er til overs når jeg har brugt penge til købesex, så jeg tvinger for tiden mig selv til skubbe dette behov længere og længere bag andre prioriteter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fører på ingen måde budget med det..... og har faktisk ingen ide om hvad jeg bruger.

Umiddelbart må jeg jo tage pengene fra noget andet.... men lever på ingen måde spartansk for at få råd til pigerne. Har bil og bor godt, tager på ferie flere gange om året og tager ud og spise etc.

Når jeg køber sex, er jeg MEGET opmærksom på, hvad jeg får for pengene! Jeg er ikke nogen sugardaddy....de piger der kan lide mig, er pga personligheden. Når vi er på ture stiger udgifterne, specielt hvis jeg også derudover er afsted nogle gange den måned. Så er 10.000 kr formentlig væk, men har også måneder hvor det kan holdes på 1500 kr ekslusiv transport

 

Ja udlandsrejser og ture koster, især hvis man på tur i flere uger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Herhjemme er det ikke mig, der styrer budgettet.....så det står ikke på den  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Ak ja og suk! Har tidligere haft et mega overforbug på den konto, men havde også råd til det! Kunne nemt spendere 30 K på en måned. Betalt for kammerater til sexparties mv. Betalte også af og til for gode venners medvirken på ferier, bl.a. min tidligere omtalte tur til Polen. Pt er der dog lavvande i kassen og livremmen er spændt ind til benet. Det er slut med bare at smide 1100 og 1500 kr. ved et besøg. Det er dog også sundt at prøve at finde de gode tilbud både i supermarkederne og på klinikkerne. Af og til får man så´en nitte, men cest la ville! Det er en dyr hobby - tænk sig alle de Ralph Lauren skjorter eller Jeans man kunne købe for de penge. Det er torske dumt, men oplevelserne er simpelthen for fede til at man kan undvære det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...