Hop til indhold
Livsnyderen

Hvor stort er jeres Glædespige budget egentlig

Recommended Posts

Generelt tror jeg, at en plan, der involverer at springe sig selv i luften, er en skidt idé! :ugeek:

 

Dermed kan det altid bedst betale sig at vente så længe som overhovedet muligt med at kradse af, for så kan man nå at bruge flere penge på sex i mellemtiden og dermed opnå mere sex i alt!

 

 

Ved nærmere eftertanke er det vel egentlig håbløst kortsigtet at satse på kun at have sex med jomfruer i himlen. Det indebærer jo rent logisk, at man så kun kan have sex 77 gange, og det skal holde til hele evigheden! :roll:

 

Frej jeg ræsonnerer lidt videre...

hvad sker der, hvis du også sprænger sig selv i luften i himlen, fordi du ikke har samme politisk overbevisning som folk i himlen... belønningen bliver måske 1001 skønjomfruer :D

 

Mht. at leve så længe som mulig, det er en god plan men du er også afhængig af helbredet og har overskud til at dyrke sex, til et vis balancepunkt er det måske på tide at kradse af, komme i himlen og blive frisk igen...

 

Frej, der er ikke nogen regel om at du kun må knalde de 77 skønjomfruer en gang, jeg går ud fra du har de 77 skønjomfruer ved din side for evig,  til sidst sukker du:

 

"Åh nej, ikke sex med 77 skønjomfruer igen..." :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Frej, der er ikke nogen regel om at du kun må knalde de 77 skønjomfruer en gang, jeg går ud fra du har de 77 skønjomfruer ved din side for evig,  til sidst sukker du:

 

"Åh nej, ikke sex med 77 skønjomfruer igen..." :D

 

Såvidt jeg husker det, er de 77 hourier "evigt jomfruer" og martyren nyde godt af "10 dobblet manddomskraft".

 

Så det er bare at håbe martyren trods alt er en hensynfuld og forsigtig natur - for han vil i al evighed skulle lære en nervøs og helt uerfaren pige det mest grundlæggende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såvidt jeg husker det, er de 77 hourier "evigt jomfruer" og martyren nyde godt af "10 dobblet manddomskraft".

 

Så det er bare at håbe martyren trods alt er en hensynfuld og forsigtig natur - for han vil i al evighed skulle lære en nervøs og helt uerfaren pige det mest grundlæggende :)

 

Han er også jomfru, man får vel ikke sine erfaringer og fetishes med når man dør eller gør man, tja hvem ved ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt tror jeg, at en plan, der involverer at springe sig selv i luften, er en skidt idé! :ugeek:

 

Selv hvis man er ligeglad med hvornår man dør, er det selv efter super kynisk logik in-optimalt at gøre det før man alligevel er lige ved at dø.

 

Ved nærmere eftertanke er det vel egentlig håbløst kortsigtet at satse på kun at have sex med jomfruer i himlen. Det indebærer jo rent logisk, at man så kun kan have sex 77 gange, og det skal holde til hele evigheden! :roll:

 

Frej, disse piger er ved din side for evigt, hvis du vælger at springe dig selv i luften :P

 

Herlighederne :

harem.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du nu sikker på at de der piger er jomfruer Nille :huh:

 

Det vil da være trist hvis Frej stiller træskoene for de piger, og de viser sig bare at være reklame for et eller andet undertøjsfirma :wink:

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frej, disse piger er ved din side for evigt, hvis du vælger at springe dig selv i luften :P

Herlighederne :

harem.jpg

Jomfruerne må jo ikke vise sig frem for fremmede mænd med så lidt tøj! :-(

Kan man mon få et spanskrør med sig i døden? :-P

Redigeret af xo-nix

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad nu hvis man kan sætte et par krydser eller 19 over ovenstående billede? Får man så nogle byttere?

 

Ja, de ser godt nok noget halvsure og vrisne ud - faktisk er der kun 2 der :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er de viste piger ikke muslimer ville jeg tro, så de må godt vise sig. Lad os tænke i positive baner i stedet for at være negative...

Jeg synes nu det er meget positivt hvis man må lade et spanskrør indgå i legen med de mange jomfruer... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her på falderebet er det vel på sin plads at lave en status, siden starten i december 2013

Øl: 500,-

F*****: 100.000,-

Hornmusik: 0,-

Altså et gennemsnit på 2300,- pr. måned

 

 

holstebronx skrev, den ‎22‎-‎02‎-‎2014 at 00:37:

Jeg besøger ikke glædespiger hver måned, men hvis jeg er aktiv en måned så er det indtil videre max. 2500 kr, da jeg også vil kunne bruge penge på andre ting og spare op.

 

Lige nu burde det være et rundt nul... Men den plan går ikke så godt :D

 

Når vi når til anden halvdel af året og fremefter vil der ikke umiddelbart være et loft, før jeg selv begynder at synes at det er pinligt :D

 

Jeg fik den anden dag tanken at min sommerferie kunne være 3 uger i "sin city" :D men nu må vi se....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så stort (eller småt), at jeg er tilfreds, og at glædespigen ikke føler sig snydt og går fallit på grund af mig ;):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Penge er ikke noget man tæller, det er noget man bruger, med omtanke og fornuft, så mit købesex forbrug er udelukkende behov og impuls styret...når lysten er der og der er unge og lækre danske GP, så ......

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 2/8/2017 at 11:04:

Her på falderebet er det vel på sin plads at lave en status, siden starten i december 2013

Øl: 500,-

F*****: 100.000,-

Hornmusik: 0,-

Altså et gennemsnit på 2300,- pr. måned

 

 

 

Det er da vildt så stort de øl budget er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 18 timer siden:

Hvad blev der af alle de sjove profiler herinde? :rolleyes:

De brugte alle pengene på hornmusik, og har derfor ikke råd til at besøge GP'er ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 23 minutter siden:

De brugte alle pengene på hornmusik, og har derfor ikke råd til at besøge GP'er ;)

Ja det er muligt...det er jo også noget med, ind og ud, blæs osv. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige pt er det 0kr, da der ikke rigtig er noget piger der sønderligt tænder mig. 

Men jeg leder nok også efter noget ret specielt, jeg kun har kunne finde his en pige det sidste års tid. Og hun er her ikke så tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae.. Jeg tænker mit årlige budget budget lyder:

Hurtige biler : 100.000

Hus: 80.000

Hurtige damer: 50.000

Øl: 1000

Hornmusik: 100

 

Forkælelse af min kæreste som hun alligevel ikke sætter pris på: 150.000 eller måske bare 50.000 eller 5.000 ... Et eller andet sted der imellem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er jo gift så bruger da ikke penge på sådan noget... hvis jeg gjorde ville jeg sparre op ved at hæve 100,- over hver gang jeg var nede at handle... det ville teoretisk være 5-8000 om året... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...