Hop til indhold

Boblebryster og fiskemund

Featured Replies

Skrevet

Ved godt at folk har ytret sig før om dette emne. Men jeg er bare (måske pga. mit cpr nummer) SÅ dødtræt og ærgerlig over at smukke kvinder af en eller anden grund - pludselig giver sig selv fiskemund, med oppustede læber. Al personlighed forsvinder fra deres udtryksfulde ansigt og kommer til at ligne de andre Disneyfigurer med fiskelæber. Jeg bliver trist fordi jeg har en antagelse om at de fleste mænd ikke tænder på det.... (her tager jeg måske grundigt fejl) ... Og så ærgrer det mig grueligt at besøge en GP som før havde små faste eller lidt hængende, eller større hængende men naturlige kvindelige bryster, pludselig får lavet store kugler som totalt oppumpet ligner bryster lige så meget som balloner fra børnefødselsdagen.....

Også alle de smukke yngre Thai massage piger kommer oppumpet hertil og har garanteret spoleret en smuk barm som sad smukt fra naturens side.

Bevares ... Alt er jo ikke skidt, for heldigvis er der nogle få kvinder som "nøjes" med en justering så det stadig ligner og føles som naturlige bryster - og deres valg vil sikkert også give dem det velbehag at holde af sig selv. Min krop og udseende er slet ikke noget George Clooney og det er heller ikke mine præferencer når jeg besøger en GP - Jo hun må vildt gerne være smuk - og for mig er smuk en kvinde der er tro mod sin alder, hviler i sig selv, varm personlighed, velplejende og erotisk anlagt .... så er jeg klar.

Er det mig der er skævt på den? 

(jeg lukker og slukker selv på vej ud ...)

Skrevet

Giver dig fuldkommen ret med fiskemund, det er totalt turnoff for mig, brysterne kan være ok hvis de kun er modificeret lidt og ikke ligner og føles som kanonkugler :)

Skrevet

Well drenge.....pigerne gør det ikke for jeres skyld men for sin egen B).

Justeringer er en individuel størrelse, nogle gør det med naturlighed som rettesnor og andre går mere ekstremt til værks.

Beklager hvis jeg ødelægger en illusion lige nu, men tro aldrig at en pige justere på sit udseende for at tiltrække mænd, hun gør det for at tiltrække andre kvinders beundring og for at gøre sig selv glad....ikke for mænd - jeres mening om det er hende ligegyldig ;)

Skrevet
Greyman skrev, for 59 minutter siden:

Jeg bliver trist fordi jeg har en antagelse om at de fleste mænd ikke tænder på det

Hvad har det med noget at gøre?

Greyman skrev, for 59 minutter siden:

det mig der er skævt på den?

Næh, du udtrykker din SYNSNING og SMAG. Ligesom kvinder kan tænke sit om dig og mænd generelt. Hipsters. Hvide sokker. Dilfs. Metromænd. Osv osv osv.

Tænker mange af pigerne og kvinderne gør det for egen skyld. Pga trend og mode (husker du Twiggy?). Og en del af dem afsøger, afprøver og leder efter forskellige udtryk eller dele af deres personlighed og smag. Måske nogle endda hviler i sig selv. Selv med fiskemund og boblebryster. Om 5 år er det måske passé og vi er ved naturlighed igen med hår stikkende ud over alt og bare babser pä stranden. 

Skrevet

Fiskemund er noget af det grimmeste der findes, kan slet ikke forstå at nogen kan finde på at få det lavet.

Og jeg en en stor fan af naturlige bryster, det er selvfølgelig op til kvinden selv om hun vil have lavet bryster, MEN for pokker hvorfor tror kvinder at det kommer an på om hun har en A skål eller en D skål? Vi mænd der elsker bryster i alle størrelser!

Hvor ville det dog være kedeligt at være mand, hvis alle kvinder var udrustet med et par fuldstændig ens bryster :(

Jeg græder når jeg ser en ung pige der har fået ødelagt sine smukke naturlige bryster med silikone...........

Kvinder husk vi mænd ELSKER  bryster,  så være stolt af dem du har  :):)

Skrevet
Greyman skrev, 1 time siden:

Er det mig der er skævt på den? 

Ja, på er overordnet plan er du. Lad da kvinderne gøre med deres udseende hvad de har lyst til. Hvis en tatovering, hårfarveændring eller et kosmetisk kirurgisk indgreb giver kvinden en form for selvtillid og velvære, så skal de da bare gøre det.

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Justeringer er en individuel størrelse, nogle gør det med naturlighed som rettesnor og andre går mere ekstremt til værks.

Beklager hvis jeg ødelægger en illusion lige nu, men tro aldrig at en pige justere på sit udseende for at tiltrække mænd, hun gør det for at tiltrække andre kvinders beundring og for at gøre sig selv glad....ikke for mænd - jeres mening om det er hende ligegyldig ;)

Du ødelægger skam ikke nogen illusion. Når jeg skrev sådan er det fordi jeg her tænker “salg” af tjenesteydelser som GP. 
Måske er mændenes preferencer interessante hvis han skal vælge et besøg frem for et andet

Redigeret af Greyman

Skrevet
  • Author
nillerniller skrev, for 37 minutter siden:

Hvad har det med noget at gøre?

Næh, du udtrykker din SYNSNING og SMAG. Ligesom kvinder kan tænke sit om dig og mænd generelt. Hipsters. Hvide sokker. Dilfs. Metromænd. Osv osv osv.

Tænker mange af pigerne og kvinderne gør det for egen skyld. Pga trend og mode (husker du Twiggy?). Og en del af dem afsøger, afprøver og leder efter forskellige udtryk eller dele af deres personlighed og smag. Måske nogle endda hviler i sig selv. Selv med fiskemund og boblebryster. Om 5 år er det måske passé og vi er ved naturlighed igen med hår stikkende ud over alt og bare babser pä stranden. 

Jeg er ikke tydelig nok i min retorik. 
Det er kvinder der sælger sex jeg tænker på

Skrevet
Pianistinden skrev, for 1 time siden:

Kvinder gør det udelukkende for at tiltrække hanner også selvom I prøver at fortælle jer selv noget andet.

Naturligvis kikkes der på andre kvinder og i evolutionen er enhver edge ønskværdig. 

Skrevet

Er jeg den eneste der læser det som husk nu:

“I er gode nok som I er”.

Og ydermere sætter spørgsmålstegn ved hvor mange andre der finder ændringerne pæne/tiltrækkende.

Trend eller ej. Hvad så når trenden måske bliver utrendy. Nogen ting kan ikke bare ændres tilbage. 
Med de risici de indgreb indebærer, både i nuet og på længere sigt. Forstår jeg ikke nogen gør det. Men jeg er nok også bare gammeldaws. 

Jeg tænker ikke at nogen gør det udelukkende for at tiltrække mænd, heller ikke i sexbranchen. Men omvendt hænger det “at gøre det for sin egen skyld” uhjælpeligt sammen med at tro det er det der skal til for at være lækker. Både i mænds og andre kvinders øjne. Og det er der, det bliver trist for mig. At nogen, så mange føler det er nødvendigt. 

Så tak @Greyman for dit lille opråb om alle er gode nok som de er. Selvom det nok ikke ændrer det helt vilde i den store sammenhæng. 

Og jo ud fra indlæg herinde er der tydeligt nogen mænd tænder på det. Men hvor mange er uvist. 
Om det reelt øger ellers mindsker gp’ers indtægt  ved de kun selv. Håber blot de ikke fortryder det en dag. 

Skrevet

Ja, vi alle ønsker jo helt naturlige og super intelligente  kvinder

Det lyder da sådan set fint tænker jeg, og bladre igennem en stak link fra positive anmeldelser.

Min konklusion:   Der er sjældent en 1 til 1 sammen hæng imellem det skrevne og virkeligheden.   Det klinger jo godt, men når man så kigger annonce billeder, så er det vist rimeligt tydeligt at  udseendet betyder en del og surprice de ydelser der kan opnås.  Sidst nævnte flyder og vægter nok mest sammen med en ufatteligt lyst til altid af besøge en ny, så sorry dens slags tråde siger måske i grunden mere om mænd end om kvinders bevæggrunde på at justere lidt på deres udseende.

Men vist jeg skal forholde mig til  de kosmetiske ændringer, ligger jeg nok mest på linie med @pianistinden, at det typisk udspringer at eget ønske om at se ud på en bestemt måde, og… i mange tilfælde også krydret med lidt manglende selvværd.

Skrevet

Jeg synes det er total turn off både privat men også hvis jeg skal til en sexarbejder hvis de er modificerede, hvad enten det er læber bryster røvballer eller hvad man nu kan lave om på.

Jeg synes det er et godt indlæg og jo der skal være plads til alle, men der er et eller andet der fortæller mig at selvom man siger det kun er for deres egen skyld skal man ikke glemme hvor meget vi gør ubevidst for at tækkes andre mennesker i alle mulige sociale sammenhænge. Det er muligt der er nogen hvor det er for deres egen skyld jeg tror bare det er de allerfærreste.

Skrevet
pacer skrev, for 1 time siden:

Kvinder gør det udelukkende for at tiltrække hanner også selvom I prøver at fortælle jer selv noget andet.

Basta bum :lol:

Skrevet
Pianistinden skrev, for 4 timer siden:

Men hvad er "for sin egen skyld"? Selveksponeringen har ingen grænser idag, det er viktigere hvordan du ser ud end hvordan du har det med dig selv, angsten - især blandt unge piger - har aldrig været større og unge mennesker har aldrigt haft det så dårligt mentalt.

"For sin egen skyld" klinger lidt hult i det medieklimat vi har skabt; får du ingen likes så findes du ikke. 

I øvrigt så er George Clooney heller ikke mine præferencer når jeg besøger en GP, selv om han ligner mig meget.

Skrevet

Andemund, fiskemund, trutmund - fatter ikke at pigerne gør det, det ser frygteligt ud. Håndlavet bryster kan være ok, bare de ikke er hårde som balloner.

Er de iøvrigt nogle herinde hvis koner, kærester har fået lavet trutmund eller bryster.?

Skrevet
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Men hvad er "for sin egen skyld"? Selveksponeringen har ingen grænser idag, det er viktigere hvordan du ser ud end hvordan du har det med dig selv, angsten - især blandt unge piger - har aldrig været større og unge mennesker har aldrigt haft det så dårligt mentalt.

"For sin egen skyld" klinger lidt hult i det medieklimat vi har skabt; får du ingen likes så findes du ikke. 

I øvrigt så er George Clooney heller ikke mine præferencer når jeg besøger en GP, selv om han ligner mig meget.

Du har ret langt hen af vejen, især de unge piger får kosmetiske operationer.

Jeg kender en vidunderlig smuk pige på bare 23 år, hun er gudindesmuk og det mest velproportionerede menneske jeg kender MEN.....HUN er vildt ked af sine små bryster. Bryster som i min verden passer til hendes petite proportioner men hun viser sig aldrig på stranden i bikini og gemmer sig væk.

Hun synes ikke at hun et smuk, hun ser Shrek i spejlet selv om alle andre ser Cameron Diaz.....så hun får lavet sine bryster nu......det giver hende ro indeni, styrker hendes selvværd og selvbillede.

Instagram er en satan i forhold til at promovere et bestemt kropsideal og mange piger glemmer at alle de her "perfekte" kvinder IKKE er ideal billedet, billederne er 9 ud af 10 gange redigeret uanset hvor smuk pigen er i virkeligheden.

Pigerne ser på sig selv og konstatere at deres krop afviger fra det som de tror er normalen og INGEN vil føle sig udenfor og udenfor normalen + de vil gerne anerkendes og beundres ligesom de selv beundre de piger de selv beundre.

Det er mit bedste bud på "for egen skyld"

Skrevet
Pianistinden skrev, for 58 minutter siden:

Enig. Men det var jo bedre de fik noget terapeutisk hjælp til, at have der godt med sig selv. Som kirurgisk indgreb (ikke at vi kan bestemme det), og ja det satans internet. 

Min datter på snart 17 begyndte at snakke om at få bortopereret de nederste ribben for bedre figur. Det gør nogen modeller åbenbart. Men ikke på min vagt, jeg viser deller og hængepatter alt det jeg kan herhjemme uden at være grænseoverskridende. Og viser med alt jeg kan at alle kroppe er ok. Plus vi taler meget om det. Med de helt unge, er der virkelig nogen forældre der skal ind i kampen. Og det kan kun gå for langtsomt. 

Skrevet

@Pianistinden hvor er det trist at høre. Prøv at spørge hende om en fyr nogensinde har sagt nej til at tage med hende hjem eller være kærester? 

Jeg tænker at svaret er nej, send hende i byen og sig hun skal gå hen til den lækkkerste fyr og spørge om han vil med hende hjem og hvis han siger ja, er der bestemt ikke nogen grund til at ødelægge hende dejlige naturlige bryster <3

Ellers kan hun spørge mig :)

Snapchat har med alle de filtre desværre gjort at alle ligger Barbie dukker, så mange unge piger tro at alle ser sådan ud, selvom og de godt kan se at der er blevet brugt filtre. Det er en trist udvikling med fotoshop og filtre, det er med til at give unge mennesker et lavt selvværd,  en meget meget trist udvikling. 

Skrevet
lille_peter skrev, 1 time siden:

@Pianistinden hvor er det trist at høre. Prøv at spørge hende om en fyr nogensinde har sagt nej til at tage med hende hjem eller være kærester? 

Jeg tænker at svaret er nej, send hende i byen og sig hun skal gå hen til den lækkkerste fyr og spørge om han vil med hende hjem og hvis han siger ja, er der bestemt ikke nogen grund til at ødelægge hende dejlige naturlige bryster <3

Ellers kan hun spørge mig :)

Snapchat har med alle de filtre desværre gjort at alle ligger Barbie dukker, så mange unge piger tro at alle ser sådan ud, selvom og de godt kan se at der er blevet brugt filtre. Det er en trist udvikling med fotoshop og filtre, det er med til at give unge mennesker et lavt selvværd,  en meget meget trist udvikling. 

Det handler stadig ikke om mænd.....og hun er i forhold 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

Sådan læser jeg det osse ..  
Og så måske lige, at gøre opmærksom på, at mange af os mænd - jeg selv inklusive - tænder på naturlige læber og bryster ... 

Tror lidt det handler om en udbredt og hårdnakket fordom - eller snarere tradition - i sexindustrien, der siger at "mænd tænder på store bryster og store suttelæber" ..
Måske lidt Luder-Madonna kompleks ... 
Tror også mange af billederne i annoncerne er fotoshoppede i dén retning ... 
Jeg selv ekser fuldstændig over søde, ægte B- og C-skåls bryster ...
Hvilket een der måske læser med herinde kan bekræfte ... :wub:

Ude i 'den virkelige verden' tror jeg det handler om noget andet, som flere også beskriver .. 
Jagten på det perfekte - som om 'det perfekte' er blevet 'det normale' .. 
Og jeg tror egentlig store suttelæber og kunstigt store bryster regnes for lidt vulgært ... 
'Forbedringerne' går på andre parametre .. 

Og ja, Instagram er en satan - fuldstændig enig ... men til en vis grad, synes jeg, også TV og film ... 
Den fremstiller verden som om den kun består af smukke, perfekt stylede mennesker .. 
Hvilket måske også gør at nogle af os mænd drømmer - eller tænder - lidt for meget på kvinder der er 'Out Of Our League' ... 
... 'Guilty As Charged' ... ;):wub:

... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

... 'Guilty As Charged' ... ;):wub:

Ja, jeg tænkte nok at det var din fejl, det hele.

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 11 timer siden:

Du har ret langt hen af vejen, især de unge piger får kosmetiske operationer.

Jeg kender en vidunderlig smuk pige på bare 23 år, hun er gudindesmuk og det mest velproportionerede menneske jeg kender MEN.....HUN er vildt ked af sine små bryster. Bryster som i min verden passer til hendes petite proportioner men hun viser sig aldrig på stranden i bikini og gemmer sig væk.

Hun synes ikke at hun et smuk, hun ser Shrek i spejlet selv om alle andre ser Cameron Diaz.....så hun får lavet sine bryster nu......det giver hende ro indeni, styrker hendes selvværd og selvbillede.

Instagram er en satan i forhold til at promovere et bestemt kropsideal og mange piger glemmer at alle de her "perfekte" kvinder IKKE er ideal billedet, billederne er 9 ud af 10 gange redigeret uanset hvor smuk pigen er i virkeligheden.

Pigerne ser på sig selv og konstatere at deres krop afviger fra det som de tror er normalen og INGEN vil føle sig udenfor og udenfor normalen + de vil gerne anerkendes og beundres ligesom de selv beundre de piger de selv beundre.

Jeg synes jo også at det er trist hun har det syn på sig selv. Og ja - medier, Instagram rokerer de unges selvsyn og skaber tvivl og usikkerhed om idealerne.  Jeg var sidste år sammen med en yngre kvinde som - helt som du nævner, er smuk slank og rank, fin slank hals og lidt små faste bryster. 
Hun spurgte mig “hvorfor kan de fleste mænd bedste lide halvstore silicone bryster?” - jeg svarede “hvem siger de kan det”? 
hun sagde:” jamen jeg fornemmer at de silicone piger er mere populære i anmeldelserne på EG”  - jeg sagde at det var et tyndt argument for at lave sine bryster store. Så sagde jeg til hende at hun skulle tage en tynd hvid stramtsiddende tshirt på - uden bh - og gå en tur i Aalborgs gå gade. Og iagttage hvem der kigger og deres alder. 
Det gjorde hun så - Da vi mødtes 3 uger senere fortalte hun grinende at hun følte ALLE kikkede beundrende på hendes bryster med de strittende små nipples. Og også små smil fra andre kvinder. 
Og jeg smilede bredt da hun sagde - ok jeg venter lidt :) 

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 13 timer siden:

Og ydermere sætter spørgsmålstegn ved hvor mange andre der finder ændringerne pæne/tiltrækkende.

Trend eller ej. Hvad så når trenden måske bliver utrendy. Nogen ting kan ikke bare ændres tilbage. 
Med de risici de indgreb indebærer, både i nuet og på længere sigt. Forstår jeg ikke nogen gør det. Men jeg er nok også bare gammeldaws. 

Jeg tænker ikke at nogen gør det udelukkende for at tiltrække mænd, heller ikke i sexbranchen. Men omvendt hænger det “at gøre det for sin egen skyld” uhjælpeligt sammen med at tro det er det der skal til for at være lækker. Både i mænds og andre kvinders øjne. Og det er der, det bliver trist for mig. At nogen, så mange føler det er nødvendigt. 

Så tak @Greyman for dit lille opråb om alle er gode nok som de er. Selvom det nok ikke ændrer det helt vilde i den store sammenhæng. 

Og jo ud fra indlæg herinde er der tydeligt nogen mænd tænder på det. Men hvor mange er uvist. 
Om det reelt øger ellers mindsker gp’ers indtægt  ved de kun selv. Håber blot de ikke fortryder det en dag. 

Jeg synes ikke om “I er gode nok som I er” 

nej - “I er bedst når I udstråler sensualitet med jeres egen krop” 

En lækker oplevelse i den forbindelse var en privat sexoplevelse jeg havde for 2-3 år siden med en 53 årig kvinde. Vi var ved at lægge op til sex - så stillede hun sig foran mig og begyndte at knappe sin skjorte op - og med den åbne skjorte listede hun sin bh af. Og så smilte hun og sagde:”De falder tungt og løst men jeg har aldrig følt mig frækkere og mere erotisk opstemt end jeg gør nu på den anden side af overgangsalder m.m” - og den gløde hendes øjne og væsen udstrålede, tændte mig meget mere end faconen på bryster eller for dem sags skyld en evt fyldighed af læberne. 

Redigeret af Greyman

Skrevet
Pianistinden skrev, den 11.7.2024 at 11:00:

Jo, jo, men derfor kan man vel godt synes at det er trist at det lader til at være blevet normen at kvinder er så utilfredse med deres udseende at de finder det nødvendigt med indgreb.

Og så ved jeg at du ikke taler på alle kvinders vegne. Jeg kender kvinder der har været under kniven for deres mands skyld eller for at tiltrække sig en mand.

Og som en der elsker kvindekroppen er der kun yderligere trist at jeg kun ganske få gange har set resultater af kirurgi, fillers og botox, som jeg synes giver et pænere resultat end udgangspunktet.

Når man så dertil lægger at effekten hos kvinden som regel er flygtig, så det over tid kræver genbehandling og ofte skaber fartblindhed, så det udvikler sig til noget mere ekstremt. 

Så synes jeg det er en relevant debat og vigtigt at vi får alle erfaringer og synspunkter med.

Redigeret af Refresh

Skrevet
Bananas skrev, for 18 timer siden:

Ja, jeg tænkte nok at det var din fejl, det hele.

He-He ...
Tjooh ... 
Fejl og fejl ... 
Det er snarere en erkendelse - eller indrømmelse - af at jeg er uhjælpelig æstetoseksuel .. 
I moderat grad .. ;):P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.