Hop til indhold

Boblebryster og fiskemund

Featured Replies

Skrevet

Sjov debat med mange synspunkter.
Jeg har i mange år arbejdet på steder, hvor der er flest kvinder. I frokostpauserne bliver der snakket om negle, laserbehandling og andre behandlinger af mere indgribende karakter som læber og bryster. Flere kollegaer har fået lavet indgribende foranstaltninger og mener at større bryster og læber er det vigtigste i verden, for dem selv. De føler at det ser bedre ud, hvilket de sjældent gør, og det er udelukkende for deres egen skyld de har lavet behandlingen. Læbebehandlingen bliver lavet af uautoriserede personer og kan giveskader. Der er også kvindelige kollegaer som advarer imod dette.

De fleste har fået lavet negle. Jeg forstår ikke at de kan skrive med de lange kunstige negle, men det kan de. Kunstige negle kan godt være rigtig flotte, men det er ikke noget de får lavet for at tiltrække mænd. 

Endelig går mange kvinder med make up, maling af krop og ansigt. Dette er en lang tradition, og de fleste produkter er nok testet, på dyr eller på børn i Indien eller Afrika.

Laserbehandling kan være farligt, hvis den der udfører den ikke er autoriseret. De fleste får dette lavet  uden at undersøge behandlers autorisation. Ud fra hvad de kvindelige kollegaer siger, er det også intim behandling. Jeg har ikke set resultatet af god grunde, men de fortæller gerne at det selv er meget glade for resultatet. Det foruroligende er at det kan være farligt og give forbrændinger.

Omvendt taler kvinderne også om de kvinder der er helt naturlige og slet ikke fjerner hår elle andet fra kroppe. Her er der ikke den store forståelse.

Derfor ser jeg at kvinderne laver forskellige indgreb som noget de gør for eget selvværds skyld og ikke for at tiltrække mænd.

Jeg bliver selv barberet i ansigtet og har derfor ikke skæg. Det er fordi jeg har det bedst hermed og ikke for at andre skal have en mening herom.

Det hele kan sammenlignes, selv om konsekvenser og farlighed er forskellig. 

Skrevet
lille_peter skrev, den 11.7.2024 at 11:56:

MEN for pokker hvorfor tror kvinder at det kommer an på om hun har en A skål eller en D skål? Vi mænd der elsker bryster i alle størrelser!

Jeg tror at de fleste mænd synes at de pæneste bryster er dem der er tættest på og tilgængelige:P

Skrevet
lille_peter skrev, den 11.7.2024 at 11:56:

MEN for pokker hvorfor tror kvinder at det kommer an på om hun har en A skål eller en D skål? Vi mænd der elsker bryster i alle størrelser!

Jeg tror at de fleste mænd synes at de pæneste bryster er dem der er tættest på og tilgængelige:P  Personligt foretrækker jeg også den ægte vare. Store som små

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er ret enig, Greyman. Jeg synes botox, fillers, silikone gør kvinder meget grimmere. Og det er trist at se, at så mange smukke, unge kvinder ødelægger deres udseende. De kunstigt oppustede læber gør ansigtet helt forvrænget. 
Og så synes jeg personligt, at kunstige bryster er ret grimt og usexet - men det er nok en smagssag. Der er mange der synes det er flot.
Jeg synes ikke, at kvinder med kunstige bryster får større bryster - de får blot større overkroppe. Så de kunstige bryster giver mange kvinder en mandeoverkrop. Hvilket jeg bliver ret frastødt af. Jeg laver kun aftaler med kvinder, der har ægte bryster. Og dem er der heldigvis stadig en del af.

Redigeret af Ahab

Skrevet
  • Author

Jeg må takke for alle de fine indslag og kommentarer til mit oplæg. Og heldigvis er vi alle ikke enige.

Og jeg må erkende at jeg gennem denne læsning er flyttet lidt i forhold til "hvorfor kvinder gør det" - Og ja - er faktisk sikker på mange gør disse ting for egen velvære og selvtilfredshed, og ikke kun for at tænde en evt. mandlig beundrer. Og måske er der forskel på kvinders lyst til dette i forhold til om hun er GP eller en kvinde i andet erhverv eller i parforhold. I det hele taget elsker jeg når en kvinde er velplejet og med et sundt naturlig look gør noget ud af sig selv med hud, hår, ansigt og beklædning - Det samme tænker jeg en kvinde sætter pris på hos en mand.

Og jeg startede kun dette emne fordi jeg synes det er synd når kønne naturlige kvinder vælger disse veje fordi de har lyttet til venners eller veninders dårlige smag og tilsidesat deres egen dømmekraft og står tilbage med et ansigtsudseende uden personlighed og to bobler ud for hver skulder. Men omvendt - Det er jo dejligt at man med fineste teknologi kan retablere kønne bryster så de friskes op uden overpumpning hvis det får en kvinde til at føle sig hel igen f.eks efter et vægttab eller brystoperation - Så hatten af for teknologien og vi alles forskellige smag - og en nydelse af "alt med måde"

Skrevet

Nogen kan lide moren, andre datteren….

Heldigvis er vi ikke til de samme piger, alle sammen. 
Jeg er vild med silikone bryster, tusser osv. Bevares, de der filler læber kan hurtigt blive for meget…. Så for min skyld må tøserne gerne fortsætte med at give den gas på den front…..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.