Hop til indhold

Dengang i 2023 og 2012 hvor tråde blev afsporet

Featured Replies

Skrevet

Ros til især Stapler for konsekvent at rydde ud og op.

Denne 2023 tråd er perfekt eksempel på fx efterlysning, der ender i total ligegyldig fnidder om hvor Lolita ordet stammer fra bla....

Ts får intet ud af sin efterlysning. 

https://annoncelight.dk/showad/373676

Annoncen er stadig aktiv.

Uden profil link, som noge mener er eeeeeenooooormt spam frustrerende, selvpromoverende, afsporende og irriterende, når man får notits via mail, uden der er noget nyt og brugbart, selv om det max sker een gang in tråd 

https://annoncelight.dk/profile/lolitas12

Uden profil link, kan man så risikere at søge på Lolita fra andre efterlysninger, pt en een dag gammel fra Viborg, der måske er scam, og aldrig kunne finde brugbare oplysninger, da ordet Lolita er i hundredevis af tråde og er svær at filtrere. 

Søgte selv en bruger/mail 'sinne' og opgav straks, da adskillige stavede sine og sende på samme måde. 

At denne super latina, så nok tilhører en af de udlejere kendt fra TV2 dokumentar, er en anden historie, der betyder mindre for mange brugere end at en bruger konsekvent spammer (eller hjælper?) med indsættelse af et profil link, når det er muligt og potentielt er med til at hjælpe de mange, der ellers ville miste penge via forudbetaling, blive snydt med elendig service, mindre tid og møde udnyttede piger, der ikke engang ved, hvad der er aftalt.....

KØGE/ RINGSTED/HOLBÆK HERFØLGE/NÆSTVED/FAXE/RØNNEDE/PRÆSTO/NØRRE ALSLEV.NIKOBYNG.F. LOLLAND F. MARIBO. RØDBY. NAKSKOV. VORDINGBORG

:huh:

2012, dengang aaaaallt var bedre, der var højt til loftet uden magtliderlige moderatorer og man kunne få lov at afspore i eet væk med jokes, beskyldninger og fjollet fnidderfnadder om nye brugere.

Søg på MILLE giver 573 hits

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Mille&search_and_or=or

Søg på MILLE seneste år kun 32

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Mille&search_and_or=or&updated_after=year&sortby=relevancy

Ny svar i går på efterlysning fra januar 2024 dog uden navnet MILLE

https://annoncelight.dk/showad/393566

Også derfor kan link til PROFIL være gavnligt

https://annoncelight.dk/profile/Mille❤️

Måske er det ikke moderator og en profillinkende bruger, der er det største problem med bla tanke på de ekstremt mange advarsler om svindel, fup, trusler, forudbetaling, falske fotos, elendig service og piger, der tydeligvis ikke aner en dyt om, hvad en anden har lovet via sms. 

Skrevet

Tak for dit indlæg 

jeg syntes dette forum med Stapler og Co har taget helt overhånd - jeg selv har fået 3 advarsler på over 800 indlæg - 3 advarsler og blev udlukket i 14 dage - de 2 første gange havde jeg måske afsporet en tråd, men fulgte dog trådens udvilking, langt oppe i tråden havde stapler skrevet, tråden skulle tilbage på sporet- jeg havde været væk i 2 dage, da jeg kommer igen,  var det et tons af nye henvendelser, jeg blot svarede på - bom en advarsel

den sidste var en gp de klagede over jeg anmeldte hende kritisk - bom en advarsel og 14 dage

så der ser du et eksempel på når det så også tager overhånd

men er det ikke bedre du bruger din energi på at anmelde gp?

Skrevet
nillerniller skrev, for 2 timer siden:

Ros til især Stapler for konsekvent at rydde ud og op.

Denne 2023 tråd er perfekt eksempel på fx efterlysning, der ender i total ligegyldig fnidder om hvor Lolita ordet stammer fra bla....

Ts får intet ud af sin efterlysning. 

Annoncen er stadig aktiv.

Uden profil link, som noge mener er eeeeeenooooormt spam frustrerende, selvpromoverende, afsporende og irriterende, når man får notits via mail, uden der er noget nyt og brugbart, selv om det max sker een gang in tråd 

(…)

Et lidt anderledes indlæg. Afsporinger har der vel altid været. Både i 2016 som her nu i 2024.

Der er forskellige kategorier af indlæg, som man kan skrive herinde. Du snakker om en efterlysning, som du mener blev afsporet tilbage i 2023.

Igen der er også andre kategorier såsom f.eks. generel debat, hvor du har skrevet et indlæg nu, der er hyggesnak og anmeldelser. Afsporinger har netop alle dage fundet sted. Både i år 2016 og nu her i år 2024. Sommetider er der også upassende adfærd, personangreb etc.

Afsporinger er dog nok især forbundet med anmeldelser eller efterlysninger. Typisk vil der være tale om længere diskussioner med flere kommentarer om et emne, der ikke er relevant for den eller de angivne piger som det burde handle om.

Det uanset om det drejer sig om en Ivy i Holstebro eller en Sarah i Roskilde og om det netop har været i 2016 eller her nu i 2024.

Der er på nuværende tidspunkt to moderator på sitet. Før i tiden var der tre, men den tredje moderator valgte at stoppe uden at der kom en ny. Det var for god ordens skyld Keeper der stoppede.

Der har været meget debat herinde om de enkelte moderatorer – især på det seneste. Jeg vil dog hverken begynde at brokke mig eller sige noget positivt om nogen specifikke moderator på den her måde, men i stedet sige, som jeg også har gjort i andre tråde, at jeg tænker, at jeg i hvert fald værdsætter, at der er nogen der gider at bruge tid på det.

nillerniller skrev, for 2 timer siden:

(…)

Måske er det ikke moderator og en profillinkende bruger, der er det største problem med bla tanke på de ekstremt mange advarsler om svindel, fup, trusler, forudbetaling, falske fotos, elendig service og piger, der tydeligvis ikke aner en dyt om, hvad en anden har lovet via sms. 

Jeg er ikke sikker på, hvordan det her skal forstås, men en ting, som der typisk bliver gjort på Eroguide, er at advare mod, hvis der f.eks. er svindel hos en pige eller lignende. 

Det handler ikke nødvendigvis om hvad vedkommende skriver på sms. Det kunne også være hvad der sker til et møde eller lignende. Eller på telefon. Det kunne være det ikke er pigen på billederne, der ikke bliver givet de aftalte ydelser etc.

Nogle gange er der også historier om GP’er, der bliver truet – jeg er ikke helt sikker på hvad det er du tænker på her?

Jeg ved heller ikke hvorfor det giver mening at sidde og søge på GP’ers navne for at lede efter antals hits? – jeg ved ikke hvad konteksten for det er.

SoveReign skrev, 1 time siden:

Fik du det bedre?

Jeg må indrømme, at jeg nok her større problemer ved at skulle forstå, hvad der er ideen med indlægget her? 

Det er mere så det ikke kommer til at handle om ts.

Jeg kan se, at @fræk6 også har skrevet en meget høflig kommentar. Han er f.eks. en af dem der åbenbart ikke er tilfredse med advarsler og moderatorer etc. :)

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author
fræk6 skrev, for 37 minutter siden:

jeg syntes

Hej @fræk6

Jamen forstå sagtens din frustration, du deler med en del andre. Nu er dit indlæg lidt rodet og jo en personsag med dig og retningslinier. Umiddelbart, fra dine egne ord, kan det godt lyde som om, at du afsporer. Undskyldning eller forklaring om at du var væk i et par dage, returnerer og blindt straks svarer på (lyder det til) andres afsporinger, gør jo ikke afsporingen mindre. Eller 2 moderatorers job nemmere. Udover at enten har nogle anmeldt dine svar eller moderator begyndt at følge tråden efter første rapport og henvisning. 

Jeg køber ikke de mange brokketrådes svinen moderatorer til som magtliderlige, forskelsbehandlende osv. 

Har lige læst den ene (igen) undskylde for en mistolkning, hive advarsel tilbage og låse tråden med opfordring om en tydeligere efterlysning (gloryhole). Der naturligvis straks blev afsporet og så besvaret afsporingen. Måske i stil med din seneste advarsel. Dét er jo problemet med afsporingen, det afføder nye svar og afsporinger på foranliggende svar og afsporinger. Som jeg har linket til. 

Hvorfor nævner alle dem med advarsler, der brokker sig ikke hele sandheden om deres advarsler? Typisk ser vi en moderator bagefter vise, at de faktisk overskred retningslinier. Hvorfor nævner de ikke alle de gode ting ved oprydning? 

Det er forklaret mange gange. 

Din og andres pointe om uvished overfor ban permanent eller hvad advarsler betyder er vallidt. Flere gange besvaret. Men har du een gang pm'et en moderator? Tagget en? Bedt om forklaring? Skrevet til adm (yes yes, ved godt det er umuligt). 

Eneste jeg ser at konstant brokkeri om advarsler, der typisk viser sig at holde stik. Mine 3 holder også stik, uanset jeg er utilfreds, ikke har fået svar mm. 

Denne tråd viser også 2 fjollede svarm en afsporing/angreb/hån samt Lions ubegribeligt, uforståelige citeren og mellemrum med skøre generaliseringer.

Savner man de gamle, fordi de reelt lavede anmeldelser? Eller er det mere pga 'dem kender vi' og 'han plejede at sige noget sjovt'? Det kan man da stadig gøre. 

Jeg forstår ikke helt din pointe med ddn ancenitet og antal indlæg: hvad rolle spiller det? Mener du, at mod skal bruge tid på at gennemlæse hele den tråd og sammenhæng, hvor du afsporede ved at svare på afsporinger? Eh vel. Skal moderator checke HVEM du er og hvor mange indlæg, uden problemer, du har lavet og se igennem finger med det? 

Hvad er din og andres pointe helt konkret? Og hvorfor melder ingen af dem, der bruger 10 og 20 timer herinde hver uge sig ikke som moderator? 

Din 'jeg fulgte bare udviklingen' lyder lidt som rygsvømning som de fkeste andre med brok, senest Jensen. Hvor moderator viste, at det han sagde. Ikke var hele sandheden. 

Skal vi checke din kritiske anneldelse og se, om noget er imod retningslinier? 

Sidste linier gætter jeg på var til mig og jo, havde overvejet at anmelde 8-10 besøg gennem sidste år men al brokkeriet, mgl citer teknik, afsporinger, dovenskab mm har frataget mig lysten ligesom den enorme ligegyldighed over udnyttede piger (men samme folk går voldsomt meget op i at blive spammet med een hel profil link :D). 

Du skrev hysterisk (personangreb?)

Du afsporede en tråd men mener du skal slippe for advarsel, da du jo blot svarede på andres, så du mener, det kun er første afsporer, der skal have advarsel? 

Anmeldte gp, der havde lavet falsk anmeldelse (virker underligt ja, medmindre du anmeldte hende i hendes anmeldelse: skal man ikke bare bruge rapporter-knappen?) 

Find da link, så vi kan se det.....

Og hvad er problemet konkret for dig? Nu du har skrevet og fortalt om det uretfærdige eller uforståelige i dine 3 advarsler siden 2015? Hjælper det noget at blive ved at gentage, at man synes, det er ureffærdigt og så fortælle, at man snart smutter eeller eg ihvert fald snart uddør (køber jeg heller ikke, al.logik, traffik, statistik af antal sexkunder og annoncer viser en større sandsynlighed for, at eg ikke uddør, måske ender det blot som ren anmeldelse/efterlysning eller totalt anarki, når de sidste 2 moderatorer stopper). 

@TheLion

Jeg fatter nada af hvad du skriver. Dine skriv er altid for lange og diffuse, generelle med 60% ligegyldige fyldord som 'man kan jo naturligvis forestille sig', svare dine egne indlæg og mellemrum, der gør alle tråde 3 gange så lange. Ku du ik øve dig på at svare konkret, kort, gerne UDEN mellemrum og citer, da du ikke helt magter det. 

jeg selv har fået 3 advarsler på over 800 indlæg - 3 advarsler og blev udlukket i 14 dage - de 2 første gange havde jeg måske afsporet en tråd, men fulgte dog trådens udvilking, langt oppe i tråden havde stapler skrevet, tråden skulle tilbage på sporet- jeg havde været væk i 2 dage, da jeg kommer igen,  var det et tons af nye henvendelser, jeg blot svarede på - bom en advarsel

den sidste var en gp de klagede over jeg anmeldte hende kritisk - bom en advarsel og 14 dage

men er det ikke bedre du bruger din energi på at anmelde gp?

den i 2022 skrev jeg hysterisk i det var for slemt at skrive om en gp der selv er uhyrlig aktiv her, og har et lidt trist sprog 

den i 2023 afsporede jeg en tråd - dog svarede jeg kun på nogle indlæg

den 2024 havde en gp anmeldt sig selv, hende anmeldte jeg med en negativ anmeldelse som min oplevelse var - skrevet pænt, men ærligt - hus skrev i tråden jeg afsporede tråden - så ko jeg i skammekrogen - da hun åbenbart anmeldte 

Skrevet
TheLion skrev, for 1 time siden:

Jeg må indrømme, at jeg nok her større problemer ved at skulle forstå, hvad der er ideen med indlægget her? 

For at spørge om han fik det bedre over den gang opkast? Det synes jeg gav sig selv, men skal nok huske at specificere til dig en anden gang.

Helt generelt synes jeg at folk skal gøre som de har lyst til og tage konsekvensen hvis de pisser ved siden af. Både hvis man vælger at køre 90 på landevejen i stedet for 80 eller hvis man afsporer en tråd.
Hvis ts bliver krænket af, at en bruger sætter et link ind til fremtidige søgninger, så kan ts lave en anmeldelse til moderator og bede om at få slettet indlægget. Ellers er det jo reelt set bare en service ydet kvit og frit af en medbruger til fremtidigt brug.
Lad os nu komme videre fra denne krænkelseskultur over ingenting og opfør jer som mænd i stedet for teenage tudetøser. 

Pointsystemet for advarsler, fejltrin og udelukkelser er til grin, men accepter sitets regler eller opret jeres eget site med egne regler. Det står jer frit for. Hvor svært kan det være. Kom nu videre.

Jeg krænker sikkert nogle fintfølende individer med denne besked og modtager sikkert et point eller en lille ferie, men helt ærligt…..

Skrevet

Advarsler er livet fuldt af - også herude i det virkelige liv. Dem der har magt og mulighed at advare og straffe, advarer og straffer. Det er bare som det er; som det altid har været. Og ikke noget som jeg gider spilde energi over. Magtfolk kan man ikke gøre meget ved, selvom man bliver lidt sur imellem.

Det riktigt kedelige med EG er at det er blevet så ... kedeligt. Det er ikke sjovt mere, det er ikke hyggeligt eller interessant mere. Det er som at folk ikke gider mere - jeg gider heller ikke mere. Måske er det ene afhængigt af det andet? Måske er det blevet kedeligt fordi folk bliver advaret og ikke må afspore? Jeg tilhører dem som elsker afsporinger; når trådene bølger og får sin egen dynamik. Når man stræber for meget efter strikte regulationer forsvinder også det spontante og hyggelige. EG bliver noget á la Statens Prostitutionsdirektorat, hvor man skriver købesexdeklarationer i skabeloner.  At prøve at sammengifte sex med deklarationer bliver en mesalliance af format hvis man ikke tillader afvigelser og diskussioner. Især i forbindelse med købesex klinger det temmelig dissonant i et nogenlunde modent samfund.

Måske er det bare agurketid? Men er det stadig ligeså kedeligt i efteråret så er vi nok mange der dropper ud.

Skrevet
nillerniller skrev, for 4 timer siden:

(…)

@TheLion

Jeg fatter nada af hvad du skriver. Dine skriv er altid for lange og diffuse, generelle med 60% ligegyldige fyldord som 'man kan jo naturligvis forestille sig', svare dine egne indlæg og mellemrum, der gør alle tråde 3 gange så lange. Ku du ik øve dig på at svare konkret, kort, gerne UDEN mellemrum og citer, da du ikke helt magter det. 

jeg selv har fået 3 advarsler på over 800 indlæg - 3 advarsler og blev udlukket i 14 dage - de 2 første gange havde jeg måske afsporet en tråd, men fulgte dog trådens udvilking, langt oppe i tråden havde stapler skrevet, tråden skulle tilbage på sporet- jeg havde været væk i 2 dage, da jeg kommer igen,  var det et tons af nye henvendelser, jeg blot svarede på - bom en advarsel

den i 2022 skrev jeg hysterisk i det var for slemt at skrive om en gp der selv er uhyrlig aktiv her, og har et lidt trist sprog 

den 2024 havde en gp anmeldt sig selv, hende anmeldte jeg med en negativ anmeldelse som min oplevelse var - skrevet pænt, men ærligt - hus skrev i tråden jeg afsporede tråden - så ko jeg i skammekrogen - da hun åbenbart anmeldte 

Tak for dit svar. Jeg vil forsøge at svare dig så godt jeg kan. Jeg kan se, at du synes, at mine indlæg er uforståelige med måske 70-80 % ligegyldige “fyldeord” eller “fyldord” som man åbenbart skal skrive nu eller lignende, og at du synes, at de er for lange.

Jeg kan også se, at du spørger, om jeg ikke skulle skrive nogle anmeldelser.

Nogle medlemmer skriver indlæg i f.eks. generel debat. Andre anmeldelser. Nogle begge dele.

Jeg vil her sige følgende til dig. At der selvfølgelig her på websitet skal være plads til også lange indlæg.

Derudover vil jeg på det kraftigste frabede mig kommentarer fra dig om, hvad du synes jeg skal gøre. Hvis du ikke ønsker at læse mine indlæg, så står det dig mere end frit for.

Jeg har forsøgt at stille dig en række spørgsmål til indholdet i din tråd. Du har stort set ikke svaret på noget af det og i stedet sagt en masse om mig som person? 

Der har sikkert været afsporinger i både 2016 eller 2018 og nu. Og om du har fået 7 eller 3 advarsler – det er noget som sitet står for men der har været debat om emnet.

SoveReign skrev, for 3 timer siden:

(…)

Helt generelt synes jeg at folk skal gøre som de har lyst til og tage konsekvensen hvis de pisser ved siden af. Både hvis man vælger at køre 90 på landevejen i stedet for 80 eller hvis man afsporer en tråd.
Hvis ts bliver krænket af, at en bruger sætter et link ind til fremtidige søgninger, så kan ts lave en anmeldelse til moderator og bede om at få slettet indlægget. Ellers er det jo reelt set bare en service ydet kvit og frit af en medbruger til fremtidigt brug.
Lad os nu komme videre fra denne krænkelseskultur over ingenting og opfør jer som mænd i stedet for teenage tudetøser. 

Pointsystemet for advarsler, fejltrin og udelukkelser er til grin, men accepter sitets regler eller opret jeres eget site med egne regler. Det står jer frit for. Hvor svært kan det være. Kom nu videre.

Jeg krænker sikkert nogle fintfølende individer med denne besked og modtager sikkert et point eller en lille ferie, men helt ærligt…..

Du behøver skam ikke at specificere noget for mig.

Jeg foreslog bare, at vi holdt os til emnet i stedet.

Jeg aner ikke, om nogen bliver krænket af det ene eller det andet.

For ja, der er i høj grad en krænkelseskultur i dag, der måske er gået for vidt.

Men er der en ting, som jeg ved. Så er det, at hvis nogen kører 180 km/t på en 110 motorvej, så får det i sidste ofte en konsekvens.

Eller som du siger: Hvis nogen pisser ved siden af. Gad vide hvad der så sker?

Og nogle personer er hårdføre, måske er nogle fintfølende, hvad har det med noget at gøre?

Jeg har ikke noget med sitet at gøre – det er en moderator, du skal spørge om det. Men hvis du synes det er til grin med dets retningslinjer, er det måske ikke så heldigt? Samtidig skriver du, at andre skal acceptere reglerne – mener du respektere dem? Jeg tænker, at det er afgørende, at alle respektere sitets regler, og hvis nogen har brug for at komme videre, som du skriver, så står det dem selvfølgelig frit for.

For mig er det vigtigt med respekten for f.eks. GP’erne og det er mit udgangspunkt.

Uanset hvad. Hvad sker netop, hvis nogen kører for hurtigt med 180 km/t. Eller for at gentage din ord. Hvis nogen pisser ved siden af. Hvad sker der mon så?

Jeg tænker, at det er afgørende, at vi forsøger at holde os til emnet, selvom jeg må sige, at det fortsat er lidt svært for mig at forstå hvad der egentlig bliver skrevet. Men åbenbart er det noget med afsporinger som der jo har været alle år i både 2016, 2018 og nu.

Om nogen skal have en advarsel eller lignende – det må du spørge en moderator om. Der har været debat, om der bliver givet for mange etc. i andre tråde :) 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 time siden:

Når man stræber for meget efter strikte regulationer forsvinder også det spontante og hyggelige. EG bliver noget á la Statens Prostitutionsdirektorat, hvor man skriver købesexdeklarationer i skabeloner.  At prøve at sammengifte sex med deklarationer bliver en mesalliance af format hvis man ikke tillader afvigelser og diskussioner. Især i forbindelse med købesex klinger det temmelig dissonant i et nogenlunde modent samfund.

Meget enig, og endnu en gang godt formuleret af dig. Omvendt er de fleste afsporinger nogen, som ikke bidrager til andet end at fjerne fokus fra anmeldelsen eller det emne, trådstarter gerne vil bringe til torvs.

Problemet er selvfølgelig, at det er meget vanskeligt, hvis de konstruktive afsporinger er ok, mens de destruktive ikke er det, for hvor går grænsen? I åbenlyse tilfælde er det selvsagt nemt at skelne, men man skal jo lægge en linje et sted.

Eller alternativt droppe moderationen og acceptere, at alle tråde kan ende i hat og briller. Det ville vi nok også blive trætte af. Var det egentlig ikke mere eller mindre det anarki, som til slut blev for meget i det nu lukkede politik-forum her på EG?

Skrevet

* 180 km/t på en 110-motorvej skulle der selvfølgelig stå.

Jeg er for øvrigt stadig ikke helt sikker på, hvad der er ideen med indlægget/tråden her? :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Meget enig, og endnu en gang godt formuleret af dig. Omvendt er de fleste afsporinger nogen, som ikke bidrager til andet end at fjerne fokus fra anmeldelsen eller det emne, trådstarter gerne vil bringe til torvs.

Problemet er selvfølgelig, at det er meget vanskeligt, hvis de konstruktive afsporinger er ok, mens de destruktive ikke er det, for hvor går grænsen? I åbenlyse tilfælde er det selvsagt nemt at skelne, men man skal jo lægge en linje et sted.

Eller alternativt droppe moderationen og acceptere, at alle tråde kan ende i hat og briller. Det ville vi nok også blive trætte af. Var det egentlig ikke mere eller mindre det anarki, som til slut blev for meget i det nu lukkede politik-forum her på EG?

Ja måske kan afsporinger nogle gange fjerne fokus fra det TS vil bringe til torvs. Men er det så hele verden? Hvis ingen mod blander sig så bølger det oftest tilbage til sporet igen og ingen døde på vejen. Det er jo alligevel brugerne som er kernen og substancen i sitet. Og lidt mere tillid til brugernes evne at ville bidrage til en sjov og hyggelig site tror jeg ville gavne EG. 

Modsat dig synes jeg ikke det burde være særligt vanskeligt at finde hvor grænsen går: når folk bliver ubehagelige og ubehøvlede over for hinanden. Lidt må man tåle, men når det bliver for meget så skal mod ind og styre det op.

Det var jo nok mest derfor politikforaet blev stoppet. Politik kan jo få folk at se rødt (desværre ikke det røde jeg ønsker at folk ville omfavne). Der var mange hårde angreb og nedladende kommentarer - men alligevel temmelig sjovt imellem.

Jeg ønsker ikke politikforaet tilbage, men jeg ønsker langt større tillid til brugerne og til at de fleste af os vil EG godt; vil at EG skal være et levende og dynamiskt sted hvor vi også har lov at problematisere hinandens holdninger og indimellem lave lidt sjov.

Et sterilt forum hvor man kun har lov at bedømme kvinder som var de hvilke som helst døde varer i hvilken som helst butik ... vil nok stille og roligt falde i den evige søvn. 

Men måske vill det være det bedste. 

Skrevet
fræk6 skrev, for 23 timer siden:

Tak for dit indlæg 

jeg syntes dette forum med Stapler og Co har taget helt overhånd - jeg selv har fået 3 advarsler på over 800 indlæg - 3 advarsler og blev udlukket i 14 dage - de 2 første gange havde jeg måske afsporet en tråd, men fulgte dog trådens udvilking, langt oppe i tråden havde stapler skrevet, tråden skulle tilbage på sporet- jeg havde været væk i 2 dage, da jeg kommer igen,  var det et tons af nye henvendelser, jeg blot svarede på - bom en advarsel

men er det ikke bedre du bruger din energi på at anmelde gp?

Kære Alle

Jeg er meget enig i, at advarsler og udelukkelser har taget overhånd, jeg er et demokratisk menneske, og har svært med selvopfundne regler og ingen klageinstanser , jeg har haft 14 dage i køleboks og siden 6 uger for “ småforselser”, så det jeg har lært af det, er at lade være med at kommentere eller skrive anmeldelser !

Jeg har før i tiden altid skrevet en anmeldelse efter hvert GP besøg, om det var godt eller skidt, det er jeg holdt mig, for et forkert ord, og man er ude, - jeg har endda fået et livsvarig point! 

Omkring afsporing er det svært, sommetider løber det af, men jeg ha prøvet og skrive det til den der afsporer, - det må vi ikke, før i tiden 2013 fik vi en løftet pegefinger og det var sgu’ i orden, jeg har fået en tråd låst fordi den rykkede Eroguide midt over, af tilhængere og modstander- jeg tør ikke tænke på konsekvensen hvis det var i dag. Jeg har før fået meget ros for mine anmeldelser, og har et stort lager af uskrevne oplevelser bl.a. for besøge i flere Afrikanske lande- kenya 2 * Uganda, Gambia , men jeg er bange for, at skrive noget forkert-sorry

Selvfølgeligt er der noge regler der skal håndhæves- navneforbud, adresser etc

Men dejligt vi kan have en åben og fordomsfri debat - det savner jeg meget.

Og laf os så se nogle anmeldelser, nogle gange kan piger være på her i halve år, før der kommer noget om dem- det kan ikke passe de ikke har haft besøg af en logebror? Eller kan det

De bedste hilsner fra jeres servicesboy

Skrevet
Servciesboy skrev, den 11.7.2024 at 13:40:

...for “ småforselser”,...

Servciesboy skrev, den 11.7.2024 at 13:40:

...så det jeg har lært af det, er at lade være med at kommentere eller skrive anmeldelser !...

Det kan tænkes at :

• At lægge op til et debat om formålet med en anmeldelser i en anmeldelse.
  • At fortælle om en GPs privatøkonomiske forhold i en tråd der handler om en anden GP.
  • At beskylde GP der ikke tilbyder superfransk for at have sygdomme, i en tråd der omhandler en specifik GP.

er "småforseelser" i din verden. Men der var ingen af de 3 der ikke var afsporinger og at beskyldninger om sydomme eller at dele privatøkonomiske forhold hos en GP giver karantæne, kan de færreste vel klage over.

Selvfølgelig behøver du ikke at holde op med at kommentere eller skrive anmeldelser.

Men hvis du er af den overbevisning at beskyldninger om sygdomme og at dele privatøkonomiske forhold er "småforseelser", så er det et fornuftigt valg du har truffet.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Bananas skrev, den 10.7.2024 at 16:58:

Det riktigt kedelige med EG er at det er blevet så ... kedeligt. Det er ikke sjovt mere, det er ikke hyggeligt eller interessant mere. Det er som at folk ikke gider mere - jeg gider heller ikke mere. Måske er det ene afhængigt af det andet? Måske er det blevet kedeligt fordi folk bliver advaret og ikke må afspore? Jeg tilhører dem som elsker afsporinger; når trådene bølger og får sin egen dynamik. Når man stræber for meget efter strikte regulationer forsvinder også det spontante og hyggelige. EG bliver noget á la Statens Prostitutionsdirektorat, hvor man skriver købesexdeklarationer i skabeloner.  At prøve at sammengifte sex med deklarationer bliver en mesalliance af format hvis man ikke tillader afvigelser og diskussioner. Især i forbindelse med købesex klinger det temmelig dissonant 

Enig. Afsporinger giver liv og interessante debatter og vinkler og jeg kan faktisk ikke se hvad de skader.

En god og sober tone derimod er forudsætningen for at man har det godt herinde. Undgå for meget fnidder (nærmest kampe) mellem bestemte personer/grupper er også godt. Undgå et gentage sig selv for meget og bruge pytknappen indimellem. Det er dejligt med en god og livlig debat.

Skrevet
nillerniller skrev, den 10.7.2024 at 15:24:

Hej @fræk6

Jamen forstå sagtens din frustration, du deler med en del andre. Nu er dit indlæg lidt rodet og jo en personsag med dig og retningslinier. Umiddelbart, fra dine egne ord, kan det godt lyde som om, at du afsporer. Undskyldning eller forklaring om at du var væk i et par dage, returnerer og blindt straks svarer på (lyder det til) andres afsporinger, gør jo ikke afsporingen mindre. Eller 2 moderatorers job nemmere. Udover at enten har nogle anmeldt dine svar eller moderator begyndt at følge tråden efter første rapport og henvisning. 

Jeg køber ikke de mange brokketrådes svinen moderatorer til som magtliderlige, forskelsbehandlende osv. 

Har lige læst den ene (igen) undskylde for en mistolkning, hive advarsel tilbage og låse tråden med opfordring om en tydeligere efterlysning (gloryhole). Der naturligvis straks blev afsporet og så besvaret afsporingen. Måske i stil med din seneste advarsel. Dét er jo problemet med afsporingen, det afføder nye svar og afsporinger på foranliggende svar og afsporinger. Som jeg har linket til. 

Hvorfor nævner alle dem med advarsler, der brokker sig ikke hele sandheden om deres advarsler? Typisk ser vi en moderator bagefter vise, at de faktisk overskred retningslinier. Hvorfor nævner de ikke alle de gode ting ved oprydning? 

Det er forklaret mange gange. 

Din og andres pointe om uvished overfor ban permanent eller hvad advarsler betyder er vallidt. Flere gange besvaret. Men har du een gang pm'et en moderator? Tagget en? Bedt om forklaring? Skrevet til adm (yes yes, ved godt det er umuligt). 

Eneste jeg ser at konstant brokkeri om advarsler, der typisk viser sig at holde stik. Mine 3 holder også stik, uanset jeg er utilfreds, ikke har fået svar mm. 

Denne tråd viser også 2 fjollede svarm en afsporing/angreb/hån samt Lions ubegribeligt, uforståelige citeren og mellemrum med skøre generaliseringer.

Savner man de gamle, fordi de reelt lavede anmeldelser? Eller er det mere pga 'dem kender vi' og 'han plejede at sige noget sjovt'? Det kan man da stadig gøre. 

Jeg forstår ikke helt din pointe med ddn ancenitet og antal indlæg: hvad rolle spiller det? Mener du, at mod skal bruge tid på at gennemlæse hele den tråd og sammenhæng, hvor du afsporede ved at svare på afsporinger? Eh vel. Skal moderator checke HVEM du er og hvor mange indlæg, uden problemer, du har lavet og se igennem finger med det? 

Hvad er din og andres pointe helt konkret? Og hvorfor melder ingen af dem, der bruger 10 og 20 timer herinde hver uge sig ikke som moderator? 

Din 'jeg fulgte bare udviklingen' lyder lidt som rygsvømning som de fkeste andre med brok, senest Jensen. Hvor moderator viste, at det han sagde. Ikke var hele sandheden. 

Skal vi checke din kritiske anneldelse og se, om noget er imod retningslinier? 

Sidste linier gætter jeg på var til mig og jo, havde overvejet at anmelde 8-10 besøg gennem sidste år men al brokkeriet, mgl citer teknik, afsporinger, dovenskab mm har frataget mig lysten ligesom den enorme ligegyldighed over udnyttede piger (men samme folk går voldsomt meget op i at blive spammet med een hel profil link :D). 

Du skrev hysterisk (personangreb?)

Du afsporede en tråd men mener du skal slippe for advarsel, da du jo blot svarede på andres, så du mener, det kun er første afsporer, der skal have advarsel? 

Anmeldte gp, der havde lavet falsk anmeldelse (virker underligt ja, medmindre du anmeldte hende i hendes anmeldelse: skal man ikke bare bruge rapporter-knappen?) 

Find da link, så vi kan se det.....

Og hvad er problemet konkret for dig? Nu du har skrevet og fortalt om det uretfærdige eller uforståelige i dine 3 advarsler siden 2015? Hjælper det noget at blive ved at gentage, at man synes, det er ureffærdigt og så fortælle, at man snart smutter eeller eg ihvert fald snart uddør (køber jeg heller ikke, al.logik, traffik, statistik af antal sexkunder og annoncer viser en større sandsynlighed for, at eg ikke uddør, måske ender det blot som ren anmeldelse/efterlysning eller totalt anarki, når de sidste 2 moderatorer stopper). 

@TheLion

Jeg er overhovedet ikke med på hvad du mener, vi kan ikke tage den her, eller får vi en advarsel - siden du har skrevet, vil jeg bestemt gerne svare dig, men du må henvende dig privat til mig - EG er ved at udvikle sig til et sted - hvor vi ikke må dele meninger.

Skrevet
fræk6 skrev, for 5 timer siden:

EG er ved at udvikle sig til et sted - hvor vi ikke må dele meninger.

Visse vasse, @fræk6. Du er velkommen til at have alle de meninger du vil og at dele dem ( hvis det passer med det som trådstarter ønsker at diskutere). Lad være med at overdramatisere.

Men når en trådstarter skriver et opslag er hans behov ikke at du beslutter dig for at det skal handle om noget helt andet eller at du taler respektløst til andre medlemmer. Det kan godt være at du opfatter det som "ikke at måtte dele meninger" - og så der det fint.

Men så kunne du jo bare have skrevet en PM til den du ønsker at tale med istedet for at støje med et halvt meter citat, bare lige for at fastslå, hvad du har sagt så mange gange.

Se iøvrigt hvor let det var for mig IKKE at citere en hel tråd!

Redigeret af Stapler

Skrevet
Slowman skrev, for 8 timer siden:

...Afsporinger giver liv og interessante debatter .... jeg kan faktisk ikke se hvad de skader.

Det behøver du heller ikke at kunne se, @Slowman .

Der er ingen krav om at du er enig i eller forstår . :-) Du skal bare respektere trådstarters emne, også selvom du synes at afsporinger er fantastiske.

Det er iøvrigt smukt, at du synes at:

Slowman skrev, for 8 timer siden:

En god og sober tone derimod er forudsætningen for at man har det godt herinde

For det var lige nøjagtigt det du fik din advarsel for ikke at overholde.

Redigeret af Stapler

Skrevet
Stapler skrev, for 1 time siden:

Det behøver du heller ikke at kunne se, @Slowman .

Der er ingen krav om at du er enig i eller forstår . :-) Du skal bare respektere trådstarters emne, også selvom du synes at afsporinger er fantastiske.

Det er iøvrigt smukt, at du synes at:

For det var lige nøjagtigt det du fik din advarsel for ikke at overholde.

Selvfølgelig prøver jeg på at respektere de regler der er uanset at jeg ikke er enig.

mht hvad jeg fik advarsel for tager jeg den til efterretning, men har stadig lidt svært ved at se rimeligheden i den. Troede egentlig ikke det var noget vi skulle diskutere eller tale på forum.

Skrevet
Stapler skrev, for 4 timer siden:

Visse vasse, @fræk6. Du er velkommen til at have alle de meninger du vil og at dele dem ( hvis det passer med det som trådstarter ønsker at diskutere). Lad være med at overdramatisere.

Men når en trådstarter skriver et opslag er hans behov ikke at du beslutter dig for at det skal handle om noget helt andet eller at du taler respektløst til andre medlemmer. Det kan godt være at du opfatter det som "ikke at måtte dele meninger" - og så der det fint.

Men så kunne du jo bare have skrevet en PM til den du ønsker at tale med istedet for at støje med et halvt meter citat, bare lige for at fastslå, hvad du har sagt så mange gange.

Se iøvrigt hvor let det var for mig IKKE at citere en hel tråd!

Du har simpelthen ikke ret - jeg syntes mit indlæg netop henvender sig til TS -dog er jeg ikke enig med ham - er det så fordi han roser dig - og jeg ikke roser dig

jeg har været her siden 2015 og det sidste stykke tid, er det  ved at udvikle sig til noget trist noget - jeg har selv fået advarsler - i gider ikke en gang at begrunde disse advarsler- hvorfor så give dem

- for ikke at afspore mere - kommer jeg ikke videre med dig, jeg har skrevet til jer flere gange- uden reaktion

desværre opfattes i som “Putin”  agtig i dømmer - uden mulighed for en kommunikation . (Ikke du er Putin) bare så du ikke misforstår, man skal jo passe på sit sprog - kunne ikke lige finde en anden vending, håber du ved hvad jeg mener

og se endnu engang - tager du en linie ud af et indslag - og dømmer mit indlæg derpå - man er nød til at se det i en sammenhæng

Redigeret af fræk6

Skrevet

Forslag: Måske Generel debat og Hyggesnak bare skal nedlægges! Næsten alle andre fora har specifikke formål mens her er der frit slag.

Det bliver mere og mere som det gamle politikforum med formålsløse og alen-lange diskussioner,

Skrevet
Stapler skrev, for 17 timer siden:

Men hvis du er af den overbevisning at beskyldninger om sygdomme og at dele privatøkonomiske forhold er "småforseelser", så er det et fornuftigt valg du har 

Jeg vil ikke diskutere med dig, du har jo alene fortolkningsretten på, hvad vi skriver, og “ straffen” er udmålt efter dine holdninger.

Det eneste jeg gerne vil vide er, hvad vil du gerne Ero udvikler sig i retning af, men din -efter min mening ganske restriktive tilgang??

De bedste hilser 

Skrevet
Benarbejde skrev, for 40 minutter siden:

Forslag: Måske Generel debat og Hyggesnak bare skal nedlægges! Næsten alle andre fora har specifikke formål mens her er der frit slag.

Det bliver mere og mere som det gamle politikforum med formålsløse og alen-lange diskussioner,

Ja men ... straight to the point: Var hun et godt knald eller ikke?

Det er lidt som med fodbold; hvorfor ikke bare gå direkte på straffesparkkonkurrence så slipper vi jo fra alt det der løbende rundt og gule og røde kort og skader og VAR og hvad ved jeg...?

Måske svigter publikum; det blir jo ikke så interessant og sjovt mere. Men vi slipper i hvert fald fra ballade og gule og røde kort

Skrevet
fræk6 skrev, for 8 timer siden:

i gider ikke en gang at begrunde disse advarsler.

Igen en forkert påstand.

De seneste par uger, hvor folk er kommet med påstande om at "det var ubegrundet", eller "småforseelsser", "urimeligt" eller "ude af den blå luft" har jeg undersøgt om det nu også kunne være rigtigt og kan se at der med advarslen er fulgt en forklaring med. 

fræk6 skrev, for 8 timer siden:

for ikke at afspore mere - kommer jeg ikke videre med dig, jeg har skrevet til jer flere gange-

Tak!

Redigeret af Stapler

Skrevet
Benarbejde skrev, for 6 timer siden:

Det forslag synes jeg at du skal skrive til https://www.eroguide.dk/forum/forum/41-feedback-om-eroguidedk/ . 

Men det vil jo begrænse folks muligheder ekstremt i forhold til at debatere ting, som de går og ønsker at blive kloge på. Der er bestemt ikke frit slag i Generel debat, der er bare højt til loftet og folk rapporterer ikke så ofte afsporinger i debatten.

I hyggesnak er der endnu højere til loftet.  - og det er jo hele idéen med det forum. Men heller ikke her er der frit slag. 

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.