Hop til indhold

Dengang i 2023 og 2012 hvor tråde blev afsporet

Featured Replies

Skrevet

Tænkte bare at det er bedre med ren røv at trutte i.  Så undgår vi alenlange barnlige diskussioner om alt muligt irrelevant.Fokus i dette forum er jo købesex. Ale muligt andre diskussioner skal folk nok finde.

Men bare en løs tanke.

Skrevet
Bananas skrev, for 16 timer siden:

Ja men ... straight to the point: Var hun et godt knald eller ikke?

Det er lidt som med fodbold; hvorfor ikke bare gå direkte på straffesparkkonkurrence så slipper vi jo fra alt det der løbende rundt og gule og røde kort og skader og VAR og hvad ved jeg...?

Måske svigter publikum; det blir jo ikke så interessant og sjovt mere. Men vi slipper i hvert fald fra ballade og gule og røde kort

Hmmm. Hvad med bare at skrive hvad du mener. Sjove og irrelevante anekdoter bidrager ikke selvom du er intellektuelt mig overlegen. Refrasering: jeg er for dum til at forstå hvad du mener.

Skrevet
Benarbejde skrev, for 7 minutter siden:

Hmmm. Hvad med bare at skrive hvad du mener. Sjove og irrelevante anekdoter bidrager ikke selvom du er intellektuelt mig overlegen. Refrasering: jeg er for dum til at forstå hvad du mener.

Men kan blive så klog at man faktisk kan virke  dum. 
eller man kan være så dum at man faktisk fremstår intellektuel.  

Redigeret af Larschristian

Skrevet
Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

Nej det var ikke en anekdote, mere af en analogi. Og jeg mistænker at du godt forstår hvor jeg ville med den.
Men jeg er altså ikke umulig: Eroguide er det eneste sted - mig bekendt - hvor sexkøbere af alle slagsens kan diskutere sex, sexkøb, impotence, moral etc etc - og desuden ofte med GP'ere som deltagere. Uden disse fora ville EG blive omtrent ligeså interessant som strafsparkkonkurrence uden kamp. Ja man slipper fra en masse advarsler, men gab hvad kedeligt. Nogle gange må man tage det onde med det gode.

Interessant i øvrigt at du vil nedlægge Generel debat, som næsten er det eneste forum du virker til at skrive i?

Larschristian skrev, for 2 timer siden:

Men kan blive så klog at man faktisk kan virke  dum. 
eller man kan være så dum at man faktisk fremstår intellektuel.  

Hm... ikke helt sikker på at det har hold i virkeligheden, men dejligt i hvert fald at Benarbejde forstod aforismen.

Nu er jeg mest nysgerrig på hvis du med denne fyndige formulering mener at jeg egentlig er klog eller dum? Ikke være bly nu - jag kan tåle det.

Redigeret af Bananas

Skrevet
Bananas skrev, for 43 minutter siden:

Nej det var ikke en anekdote, mere af en analogi. Og jeg mistænker at du godt forstår hvor jeg ville med den.
Men jeg er altså ikke umulig: Eroguide er det eneste sted - mig bekendt - hvor sexkøbere af alle slagsens kan diskutere sex, sexkøb, impotence, moral etc etc - og desuden ofte med GP'ere som deltagere. Uden disse fora ville EG blive omtrent ligeså interessant som strafsparkkonkurrence uden kamp. Ja man slipper fra en masse advarsler, men gab hvad kedeligt. Nogle gange må man tage det onde med det gode.

Interessant i øvrigt at du vil nedlægge Generel debat, som næsten er det eneste forum du virker til at skrive i?

Hm... ikke helt sikker på at det har hold i virkeligheden, men dejligt i hvert fald at Benarbejde forstod aforismen.

Nu er jeg mest nysgerrig på hvis du med denne fyndige formulering mener at jeg egentlig er klog eller dum? Ikke være bly nu - jag kan tåle det.

Jeg tror du er hverken eller. 
dog tror jeg du gerne vil virke mere filosofisk end du faktisk er. 
og det udmønter sig nogle gange i noget volapyk. 

Skrevet

Der kan man bare se. Du skriver altså en aforisme som i sammenhænget virker til at være rettet til mig, hvad den altså ikke er (hvad gjorde den så der?). Men mange tak for karaktergivningen omkring min person, selv om den var uopfordret.

Jeg har prøvet at forklare hvad jeg ville sige med mit "volapyk" - nemlig at det ville være en dårlig idé at nedlægge Generel debat og Hyggesnak. Helt og aldeles uden personangreb eller karaktersgivninger af nogen.

Nu står jeg bare tilbage med en lille undring: Hvad mener i - du og dine rygklappere - egentlig at jeres synspunkter omkring mig som person har med tråden at gøre? Er det måske bare en måde at bevise tesen: "Generel debat fører bare til alenelange barnlige diskussioner"?

Skrevet
Larschristian skrev, for 1 time siden:

Jeg tror du er hverken eller. 
dog tror jeg du gerne vil virke mere filosofisk end du faktisk er. 
og det udmønter sig nogle gange i noget volapyk. 

Der kan man bare se. Du skriver altså en aforisme som i sammenhænget virker til at være rettet til mig, hvad den altså ikke er (hvad gjorde den så der?). Men mange tak for karaktergivningen omkring min person, selv om den var uopfordret.

Jeg har prøvet at forklare hvad jeg ville sige med mit "volapyk" - nemlig at det ville være en dårlig idé at nedlægge Generel debat og Hyggesnak. Helt og aldeles uden personangreb eller karaktersgivninger af nogen.

Nu står jeg bare tilbage med en lille undring: Hvad mener i - du og din rygklapper - egentlig at jeres synspunkter omkring mig som person har med tråden at gøre? Er det måske bare en måde at bevise tesen: "Generel debat fører bare til alenelange barnlige diskussioner"?

Skrevet
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Der kan man bare se. Du skriver altså en aforisme som i sammenhænget virker til at være rettet til mig, hvad den altså ikke er (hvad gjorde den så der?). Men mange tak for karaktergivningen omkring min person, selv om den var uopfordret.

Nu står jeg bare tilbage med en lille undring: Hvad mener i - du og din rygklapper - egentlig at jeres synspunkter omkring mig som person har med tråden at gøre? Er det måske bare en måde at bevise tesen: "Generel debat fører bare til alenelange barnlige diskussioner"?

Nu skal vi lige være enige om en ting. 
du efter spurgte selv hvad jeg mente. 
du kunne tåle det og jeg skulle ikke være bly. 

men så virker det alligevel lidt som om du ikke kan tåle det. 
Og så begynder du at kaster med ting tilbage. 
som rygklapper med mere. Øh. 
tror nok jeg er den af os 2 der har mindst rygklapper hvis du virkelig vil den vej. 

har aldrig udtalt mig om din person eller hvad jeg mente om dig før du direkte spurgte mig. 
jeg kommenterede på anden bruger skriv. 
Intet om nogen person, lad os lige slå det fast. 

når man Beder nogle om sandheden så skal man kunne tåle svaret. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

når man Beder nogle om sandheden så skal man kunne tåle svaret. 

Absolut. Men jeg bad dig forklare hvordan jag passede ind i din aforisme vedr dum eller klog. Det gjorde jeg altså ikke overhoved.

Jeg tåler fint svaret, du må mene om mig hvad du vil. At det så skulle være "sandheden" er måske en kende selvhøjtideligt?

Synes bare det virker lidt unødvendigt nu din aforisme alligevel ikke var rettet mod mig.

Men dig om det.

Jeg mener stadig at det ville være selvmord at nedlægge Generel debat og Hyggesnak.

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Absolut. Men jeg bad dig forklare hvordan jag passede ind i din aforisme vedr dum eller klog. Det gjorde jeg altså ikke overhoved.

Ved ikke bare om du huske ekstremt dårligt eller du bare er fornægter. 

Bananas skrev, for 3 timer siden:

at jeg egentlig er klog eller dum? Ikke være bly nu - jag kan tåle det.

Du spørger mig direkte her. 

Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Synes bare det virker lidt unødvendigt nu din aforisme alligevel ikke var rettet mod mig.

Ja det kan du mene. 
dog valgte du at kommenter på det. 

Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Jeg mener stadig at det ville være selvmord at nedlægge Generel debat og Hyggesnak.

Helt enig 

Skrevet
Bananas skrev, for 10 minutter siden:

Jeg tåler fint svaret, du må mene om mig hvad du vil. At det så skulle være "sandheden" er måske en kende selvhøjtideligt?

Sandheden om hvad jeg mente. Om dig kære banan 

du fordrejer tingene.  Kender  dig ikke du spurgte mig hvad jeg synes og jeg gav dig min sandhed. 
det betyder ikke det er sandheden om hvordan du er men sandheden hvad jeg synes.

kan du se forskellen. 
så nej ingen selvhøjtidelighed her 

Redigeret af Larschristian

Skrevet
Larschristian skrev, for 22 minutter siden:

kan du se forskellen. 

Ja, jeg kan se forskellen.

Larschristian skrev, for 25 minutter siden:

Helt enig 

:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.