GBlover 323 Skrevet 9. Juli (edited) De første tegn på irritation har vist sig. Nogle sætter sure smileys, andre er begyndt at frabede sig For fremtidige søgninger i deres anmeldelser. I trådene spørges hvorfor og endnu en gang, skal vi ha' en forklaring. Det duer ikke. Jo, det er velment, men er der nogle der bruger det ekstra link og hvor mange bruger det i fremtiden og hvor mange af dem kan overhovedet bruges på længere sigt? Jeg har ikke selv brugt et eneste. Efterlysnings trådene er der også. Skal anmelderen bare selv sætte begge links på? men det må være op til ham selv, hvad han gerne vil, og det kan ikke være rigtigt, man skal huske at frabede sig. Det kunne være en ide, løsning, mere hensynsfuldt, hvis anmelderen spørges via Privat Besked om der skal et ekstra link på. Synes folk det er fint nok som det er nu eller er det blevet for meget med For fremtidige søgninger? Redigeret 9. Juli af GBlover 2 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 9. Juli Jeg er ved at være træt af det. Hvis man følger lidt med i en interessant anmeldelse eller efterlysning, bliver man glad når der er et nyt indlæg - og vupti, skuffet når det bare er dette. Intentionerne er sikkert gode, men for mig er det spam. 8 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 916 Skrevet 9. Juli GBlover skrev, for 16 minutter siden: men er der nogle der bruger det ekstra link Jeg er en der kan finde på at sætte de fulde link ind for fremtidig søgning. Jeg gør det fordi jeg bruger dem. Hvis jeg finder en annonce jeg finder interessant så søger jeg på annoncens ID, hvilket kun leder mig til en tråd herinde hvis ID'et faktisk er nævnt. Det virker for mig langt smartere at søge efter et unikt ID, end det gør at søge efter et opfundet navn. GBlover skrev, for 19 minutter siden: Skal anmelderen bare selv sætte begge links på? Ja, det ville da være optimalt, men der behøver for min skyld kun ét link - linket til annoncen. Men det skal være skrevet fuldt ud. Lad mig komme med to eksempler: 1. Her er et link 2. Her er også et link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/186448-for-fremtidige-søgninger/ Eksempel #2 er den type links jeg synes man bør bruge i den anmeldelse/efterlysning. 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 9. Juli Virkelig et irritationsmoment som, set med mine øjne, kun er for at blive den mest skrivende bruger i EG's historie. Man kan vælge at blokere den flittige skribent. 1 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Getlouder 119 Skrevet 9. Juli Jeg har også lagt mærke til tendensen, men mig generer det ikke det fjerneste. Jeg er selv en af dem, der ind imellem bruger dise links hvoraf ID'nummeret fremgår. Jeg kan ikke se pointen i, at anmelderen selv skal hverken til- og frabede sig disse links. Jeg synes med andre ord ikke der bør indføres regler om dét. Som Julius skriver, kan man jo selv vælge at blokere de skribenter man ikke gider se indlæg fra 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. Juli Det er helt vildt med @lille_peter. Hvis man kigger på https://www.eroguide.dk/forum/profile/9203-lille_peter/ så har han skrevet det samme i 2 ud af 3 indlæg - altså for i går og i dag. Det er helt grotesk. Jeg blev også irriteret over hans spam i trådene men tænkte - pyt det er jo bare en 80%'er . Men så læste jeg et par af hans ansdre indlæg og de var helt normale og fine. Hvad formålet er med en helt ligegyldig link - som visse endda har frabedt sig - er en gåde. Måske en måde at opbygge "credibility" på? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 9. Juli Benarbejde skrev, for 15 minutter siden: Hvad formålet er med en helt ligegyldig link - som visse endda har frabedt sig - er en gåde. Måske en måde at opbygge "credibility" på? Eller måske bare for at hjælpe? Der er pokker til forskel på at søge ud fra et annoncenummer og så søge på et navn, som mange piger kalder sig. Så jeg hører også til dem, som sætter pris på, at @lille_peter og andre hjælper med et søgbart link, hvis anmelderen ikke har skrevet det i sin anmeldelse. Er man i tvivl, så prøv at søge på “Jenny” eller et andet populært navn. Den søgning og en manglende god filtreringsmulighed gør det umuligt eller i hvert fald ekstremt tidskrævende at finde noget, man kan bruge. GBlover skrev, 1 time siden: andre er begyndt at frabede sig For fremtidige søgninger i deres anmeldelser Hvorfor gør de dog det? Må vi ikke kunne søge deres anmeldelse frem på et senere tidspunkt? I øvrigt er det jo nemt at undgå, at andre tilføjer et søgbart link. Man kan jo bare selv inkludere det. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 9. Juli det må være fordi han vil have mange indlæg så han kan blive en erfaren bruger 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benarbejde 142 Skrevet 9. Juli (edited) Den_glade_amatør skrev, for 24 minutter siden: Eller måske bare for at hjælpe? Der er pokker til forskel på at søge ud fra et annoncenummer og så søge på et navn, som mange piger kalder sig. Så jeg hører også til dem, som sætter pris på, at @lille_peter og andre hjælper med et søgbart link, hvis anmelderen ikke har skrevet det i sin anmeldelse. Han hjælper tilsyneladende ikke mange. Mange virker irriterede over at det bare er ham med en ligegyldig link hvis de følger en tråd. Han løser ingen problemer og generer mange. Men pyt - værre er det ikke. Den_glade_amatør skrev, for 24 minutter siden: Er man i tvivl, så prøv at søge på “Jenny” eller et andet populært navn. Den søgning og en manglende god filtreringsmulighed gør det umuligt eller i hvert fald ekstremt tidskrævende at finde noget, man kan bruge. Et annoncenr er [næsten] helt entydigt men det er er navn som Jenny ikke. Men man har to søgemuligheder, eroguides og annoncesitets søgning og så har man annonceid - jeg har aldrig haft problemer med at finde de nye annoncer. Han løser ingen problemer og ingen har efterlyst en løsning mig bekendt. Men forhold dig til at @lille_peter bruger 2 af 3 indlæg til at sætte unødvendige links ind og irriterer en masse. Redigeret 9. Juli af Benarbejde 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 9. Juli Benarbejde skrev, for 14 minutter siden: Et annoncenr er [næsten] helt entydigt men det er er navn som Jenny ikke. Men man har to søgemuligheder, eroguides og annoncesitets søgning og så har man annonceid - jeg har aldrig haft problemer med at finde de nye annoncer. Fint, at du ikke har problemer med at finde de nye annoncer, men det er ikke det, det handler om. Hvis du læser en god anmeldelse, men OGSÅ gerne vil finde nogle gamle anmeldelser af samme pige, så hjælper det meget, at de gamle anmeldelser kan søges frem via annoncenummeret. Ellers er du nødt til at søge vis pigens navn, og så får du alt muligt med, som er lige meget for dig. Så se det som, at @lille_peter og andres links ikke handler om situationen her og nu, men fordi det så bliver muligt at finde anmeldelsen om pigen, når du om fire måneder gerne vil finde den og læse den igen. Med andre ord: linket hjælper til at finde anmeldelsen, ikke pigens annonce. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 9. Juli Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden: Fint, at du ikke har problemer med at finde de nye annoncer, men det er ikke det, det handler om. Hvis du læser en god anmeldelse, men OGSÅ gerne vil finde nogle gamle anmeldelser af samme pige, så hjælper det meget, at de gamle anmeldelser kan søges frem via annoncenummeret. Ellers er du nødt til at søge vis pigens navn, og så får du alt muligt med, som er lige meget for dig. Så se det som, at @lille_peter og andres links ikke handler om situationen her og nu, men fordi det så bliver muligt at finde anmeldelsen om pigen, når du om fire måneder gerne vil finde den og læse den igen. Med andre ord: linket hjælper til at finde anmeldelsen, ikke pigens annonce. Men når man nu som de fleste gør - skriver linket til den aktuelle annonce - så står annonceID jo også i dét link og så har man absolut ingen gavn af , at tråden altid bliver spammet med ekstra links … 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 9. Juli Den_glade_amatør skrev, for 21 minutter siden: Så se det som, links ikke handler om situationen her og nu, men fordi det så bliver muligt at finde anmeldelsen om pigen, når du om fire måneder gerne vil finde den og læse den igen. Med andre ord: linket hjælper til at finde anmeldelsen, ikke pigens annonce. Han burde så måske begrænse sin hjælp til relevante anmeldelser, og ikke i de, hvor der bliver spurgt på en specifik pige, uden det er kommenteret af andre, eller en parkeringsplads, som var tilfældet her. Ingen har glæde af, at man i fremtiden kan se, der har været spurgt på en pige tidligere, uden der er en brugbar anmeldelse af den pågældende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 579 Skrevet 9. Juli GBlover skrev, for 2 timer siden: De første tegn på irritation har vist sig. Nogle sætter sure smileys, andre er begyndt at frabede sig For fremtidige søgninger i deres anmeldelser. I trådene spørges hvorfor og endnu en gang, skal vi ha' en forklaring. Det duer ikke. Jo, det er velment, men er der nogle der bruger det ekstra link og hvor mange bruger det i fremtiden og hvor mange af dem kan overhovedet bruges på længere sigt? Jeg har ikke selv brugt et eneste. Efterlysnings trådene er der også. Skal anmelderen bare selv sætte begge links på? men det må være op til ham selv, hvad han gerne vil, og det kan ikke være rigtigt, man skal huske at frabede sig. Det kunne være en ide, løsning, mere hensynsfuldt, hvis anmelderen spørges via Privat Besked om der skal et ekstra link på. Synes folk det er fint nok som det er nu eller er det blevet for meget med For fremtidige søgninger? Tak for at sætte ord på hvad jeg selv havde tænkt. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 9. Juli GBlover skrev, for 2 timer siden: De første tegn på irritation har vist sig. Nogle sætter sure smileys, andre er begyndt at frabede sig For fremtidige søgninger i deres anmeldelser. I trådene spørges hvorfor og endnu en gang, skal vi ha' en forklaring. Det duer ikke. Jo, det er velment, men er der nogle der bruger det ekstra link og hvor mange bruger det i fremtiden og hvor mange af dem kan overhovedet bruges på længere sigt? Jeg har ikke selv brugt et eneste. Efterlysnings trådene er der også. Skal anmelderen bare selv sætte begge links på? men det må være op til ham selv, hvad han gerne vil, og det kan ikke være rigtigt, man skal huske at frabede sig. Det kunne være en ide, løsning, mere hensynsfuldt, hvis anmelderen spørges via Privat Besked om der skal et ekstra link på. Synes folk det er fint nok som det er nu eller er det blevet for meget med For fremtidige søgninger? Hvad foreslår du? At lave en regel med straf? Er det ikke adm, der kun kan det? Hvad med alle de andre E-NER-VE-REN-DE ting som bla: Jeg følger lige med trods knap til det samme, der af nogen kaldes fint, da ts så kan se (man kan nemlig ikke se, at 7 har trykket på knappen) at nogen følger med, dvs er interesseret/tråden har relevans Der vel OGSÅ giver 'ny notification', der kan irritere, når der intet NYT og interessant er til en efterlysning, anmeldelse, debat eller info/råd. Utallige gange opleves advarsler med annoncelink, man dog tit selv skal copypaste, da det er HELT VILDT SVÆRT for mange at indsætte klikbart link, hvor annoncen jo for længst er fjernet. Enten pga afrejst, svindler opdaget eller inaktivering. Netop det sidste er jo interessant ift 'for fremtidige søgninger', men reelt også de andre slags, hvis folk gerne vil vide, hvem det er. Ofte fyldes tråde bla med DER ER DA INGEN ANNONCE/ANNONCEN ER VÆK???!!, som om det er helt umuligt at regne ud, hvad grundene kan være. Det handler groft sagt om een bruger, der af god vilje (måske kedsomhed?) gør det, gisner jeg, som en hjælp. Lad os stemme. Under 50% bannes alle, der gør det, PERMANENT. Over 50% skal det tillades og folk bare selv lære at putte hele TO (!) links ind, så alle os, der gerne vil se PROFILEN, kan få lov. Sååå frustrerende at læse advarsler eller kanon anmeldelser, lige i ens smag, klikke og se.... Ingenting Især når ret mange tråde er identitetsløse og umulige at finde vha lidt detektivarbejde eller cache gemte annoncer. Det sker een gang. Jeg følger lige med og ANNONCEN ER VÆK sker 70 gange oftere i samme tråde. Notits...nåh, bare en, der vil fortælle os, han følger med.....zzzzzzzz.... Notits......nåh, bare endnu en, der har klikket og opdaget, at annoncen er væk og som de 3 før ham, vil fortælle det..... NO-FUCKING-TITS!!!! JEGFØLGEROGSÅLIGEMED.... AAAARRRRGĜGGGGHAATA:!!/+:×!!!!!! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 243 Skrevet 9. Juli Julius skrev, for 2 timer siden: Virkelig et irritationsmoment som, set med mine øjne, kun er for at blive den mest skrivende bruger i EG's historie. Man kan vælge at blokere den flittige skribent. @Julius. Tak for oplysning. Kan man blokere ham så han ikke kan se ens anmeldelser ? Hvis ja, så giv mig lige et vink om hvordan man gør. På forhånd tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 201 Skrevet 9. Juli Dr. Duck skrev, for 15 minutter siden: Man kan vælge at blokere den flittige skribent. Præciiis!! Og vupti, således kom man da af med en af de helt store issues der i den grad er med til at gøre nogle menneskers hverdag SÅ-MEGET-OP-AF-BAKKE Man kan også bare scrolle videre og glæde sig over at man tilsyneladende KUN har store problemer i sin tilværelse når man er logget på. ELLER!.....man kan prøve at leve med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 9. Juli nillerniller skrev, for 51 minutter siden: Hvad med alle de andre E-NER-VE-REN-DE ting som bla: Jeg følger lige med trods knap til det samme, der af nogen kaldes fint, da ts så kan se (man kan nemlig ikke se, at 7 har trykket på knappen) at nogen følger med, dvs er interesseret/tråden har relevans Ofte fyldes tråde bla med DER ER DA INGEN ANNONCE/ANNONCEN ER VÆK???!!, som om det er helt umuligt at regne ud, hvad grundene kan være. Du glemte det eksempel, hvor der stilles et specifikt spørgsmål, og alle svarene er komplet irrelevante Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 9. Juli Julius skrev, for 2 minutter siden: glemte Nej. Jeg har set flere enerverende 'fremtidige' svar som dit eksempel med p-plads, han argumenterede for. (ts her har ret i at det for nogle kan føles som en afsporing inden i en anmeldelse eller efterlysning på 3-4-5-8 svar). Og andre, hvor en debat/spørgsmål til fx anmeldelse er i fuld gang med 4-5-6 indlæg, spørgsmål og svar og så dukker 'for fremtidige' op. Irriterende, føles som afsporing eller forstyrrelse som alle de forba.......'jeg følger med' og blindt-jeg-citerer-da-bare-det-hele-selv-80-liniers-indlæg. Helt enig i, at det KAN føles irriterende ad h til, derfor: - Anmeld det som afsporing og se hvad de imo ret fine mod gør? - Lev med det som vi andre for at vide, vi bare skal scrolle forbi 5 milliarder indlæg ala 'orv, hun er lækker/fed/dyr', 'jeg følger med' og 'annoncen er væk'. - Tryk på IGNORER BRUGER-knappen (giv den bruger i denne tråd med dén for mange åbenbart helt nye viden en GULDMEDALJE) Men man kunne også bare invitere @lille_peter ind i denne tråd og spørge semi kollektivt, når nu en del (12?) synes, det er så træls at scrolle forbi eller få notis, så de lige bliver euforiske over nyt svar (antiklimaks) og høre og/eller bede ham stoppe. Eller måske forklare, igen, at nogle gange virker timing eller emne (p-plads) måske unødvendigt. At een bruger skriver 'frabeder mig 'fremtidige' links kan sgu ikke sætte mit pis i kog. Så kunne vi andre gøre det samme med de mange, mange, der stadig ikke aner, der er knapper til at følge, til at anmelde, til at ignorere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 9. Juli Julius skrev, for 3 timer siden: Man kan vælge at blokere den flittige skribent Det er i hvert fald een af flere løsninger. Godt med forslag @Julius tillader mig lige at låne dit navn og vise hvordan. NB: Skal vi tage FØLG-KNAPPEN (i bunden af alle tråde) og CITER enkelte dele, ikke kilometerlange og hele indlæg, nu vi er i gang? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 9. Juli - øverste højre hjørne - account - ignorerede bruger Tilføj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 448 Skrevet 9. Juli Vendelboen skrev, for 2 timer siden: Men når man nu som de fleste gør - skriver linket til den aktuelle annonce - så står annonceID jo også i dét link og så har man absolut ingen gavn af , at tråden altid bliver spammet med ekstra links … Pigen kan slette annoncer og oprette nye - så får de nyt annonce-ID. Profil-linket vil altid være det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 243 Skrevet 9. Juli nillerniller skrev, for 9 minutter siden: - øverste højre hjørne - account - ignorerede bruger Tilføj Mange tak for vejledningen @nillerniller. Det kan selv jeg finde ud af på trods af mine begrænsede IT kompetencer. Har netop lavet en anmeldelse hvor jeg - meget høfligt - udtrykkeligt frabad mig dette spam om fremtidige søgninger, men fik det alligevel. Så det kan jeg da nu fremover forhindre. Det helt generelle problem her ligger i øvrigt i at alt for få skriver anmeldelser - stedets kerneformål - men en masse aldrig leverer anmeldelser men til gengæld spammer med ligegyldige bemærkninger, lommemoral og snik-snak. Back-to-basics omkring piger og steder som fokus ville være en sund vej at gå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 9. Juli Dr. Duck skrev, for 4 minutter siden: masse aldrig leverer anmeldelser men til gengæld spammer med ligegyldige bemærkninger, lommemoral og snik-sna Jeps og mgl sætten sig minimalt ind i helt elementære ting som FØLG KNAPPEN (TRYK!), der optræder 2, 4 og 7 gange i nogle tråde modsat Lille_peter, der kun er een gang, dog så i alle 243.716 tråde Så godt din venlige frabedelse. Har du sendt en PM til ham? Tagget ham @lille_peter? Anmeldt hans link som afsporing? Kan være det blot er blevet en vane for ham eller han simpelthen overså din venlige frabedning. Som andre frabeder sig Dovent-citer-alt, så tråde er 20 km lange, ligegyldige kommentarer og den forp...følg knap. Kam sagtens forstå ts og inden dagen er omme, er der nok 2 snese, der har liket ts tråd. Ud af flere tusinde eller hundrede brugere. Jeg synes, det overvejende gavner og hjælper, nyligt dog med mistiming ift emne eller tid (midt i andres svar/spørgsmål). Har i hvert fald flere gange været irriteret over at læse en super anmeldelse eller fx advarsel og klikke for at se, der ingen annonce er. Især når man ud fra tekst og overskrift ingen mulighed har for at finde vedkommende. Irritationsmoment og lidt følelse af at spilde tid. Og jeg kan jo ikke ignorere brugere og deres tråde, før jeg ved, hvad de har skrevet Som de 80.000 tråde om advarsler, der imo blot ender i sniksnak uden løsning, så hilser jeg ts velkommen. Men kun hvis der findes en pragmatisk løsning ved at @Stapler fx med den anden mod kan og vil 'bestemme', udstikke en retningslinie eller man enkeltvis bare sætter dén ene bruger (jeg har også gjort det flere gange, fordi det netop irriterer mig, at man ikke linker til profil, når den er der, da annoncen tit er væk) på IGNORER. Dvs 2 med mig (skam netop som jeg skal til at anmelde....sccchhh). Du hev et nyt emne ind: Hvorfor anmelder så få? Eler rettere, hvad kan DU gøre, for at det ændrer sig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 843 Skrevet 9. Juli GBlover skrev, for 6 timer siden: De første tegn på irritation har vist sig. Nogle sætter sure smileys, andre er begyndt at frabede sig For fremtidige søgninger i deres anmeldelser. I trådene spørges hvorfor og endnu en gang, skal vi ha' en forklaring. Det duer ikke. Jo, det er velment, men er der nogle der bruger det ekstra link og hvor mange bruger det i fremtiden og hvor mange af dem kan overhovedet bruges på længere sigt? Jeg har ikke selv brugt et eneste. Efterlysnings trådene er der også. Skal anmelderen bare selv sætte begge links på? men det må være op til ham selv, hvad han gerne vil, og det kan ikke være rigtigt, man skal huske at frabede sig. Det kunne være en ide, løsning, mere hensynsfuldt, hvis anmelderen spørges via Privat Besked om der skal et ekstra link på. Synes folk det er fint nok som det er nu eller er det blevet for meget med For fremtidige søgninger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 9. Juli nillerniller skrev, for 2 timer siden: Nej. Jeg har set flere enerverende 'fremtidige' svar som dit eksempel med p-plads, han argumenterede for. Det eksempel jeg henviser til, har ikke noget med fremtiden at gøre, heller ikke P-plads. Det var ment som en tilføjelse til de glimrende enerverende eksempler, du kom med. nillerniller skrev, for 2 timer siden: (ts her har ret i at det for nogle kan føles som en afsporing inden i en anmeldelse eller efterlysning på 3-4-5-8 svar). Og andre, hvor en debat/spørgsmål til fx anmeldelse er i fuld gang med 4-5-6 indlæg, spørgsmål og svar og så dukker 'for fremtidige' op. Her kan det måske netop have relevans med fremtidige søgninger, hvis nogen steder, hvorimod eksempel 1, eksempel 2, eksempel 3, eksempel 4, og jeg kunne blive ved er fuldstændig uinteressante at kunne finde i fremtiden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg