Hop til indhold

Parkering i Vanløse området

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke specifik viden om Janet, eller hvor hun præcist holder til, men generelt er Vanløse ikke det store problem at finde parkering i. Vil også mene, at der er rimelig god mulighed for at parkere gratis.

Skrevet

I dele af Vanløse skal du betale (Københavns Kommune) men nu ved jeg jo ikke hvor hun er i Vanløse 

Skrevet
Julius skrev, for 7 minutter siden:

Hvilken relevans til emnet har din kommentar? Det er en parkeringsplads, der efterlyses.

Lille Per har autosvar

Skrevet
Julius skrev, for 24 minutter siden:

Hvilken relevans til emnet har din kommentar? Det er en parkeringsplads, der efterlyses.

Det har relevans for andre der ønsker at besøge hende, kan finde denne tråd og der med en parkeringsplads. 

Skrevet
lille_peter skrev, for 13 timer siden:

Det har relevans for andre der ønsker at besøge hende, kan finde denne tråd og der med en parkeringsplads. 

Jeg kan se fornuften i, at trådstarter har oprettet efterlysningen under Hyggesnak, da det er en parkeringsplads, spørgsmålet går på. Ikke info på den pågældende pige.

Jeg har derimod svært ved at se fornuften i, at man nu kan søge på din kommentar, og finde dette indlæg, hvor der hverken er info om pigen eller stedet og stadig et ubesvaret spørgsmål om hvorvidt der er parkering i nærheden af hende eller ej.

Din kommentar i dette indlæg er ikke til hjælp for nogen eller noget.

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Skrevet
Julius skrev, for 19 minutter siden:

Din kommentar i dette indlæg er ikke til hjælp for nogen eller noget.

Han bliver vel snart træt af det. 
Nogle gange er det bestemt hjælpsomt men det er et arbejde der aldrig slutter. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.