Hop til indhold

For fremtidige søgninger

Featured Replies

Skrevet

Her er en nylig tråd, lørdag, med annoncelink, der ved klik ikke findes. 

Navnet er Lulu, men søger man Lulu på AL i Nordjylland, kommer der een annonce frem, dog Aalborg/Støvring og ikke Hjørring som efterlysningen går på. 

Lille bitte problem. På nær for dem, der evt gerne ville finde hende. Måske fordi der ikke er mange i Hjørring. Der ikke er mange danske. Hun er moden, storbarmet, naturlig eller fordi, der er så mange scams og falske fotos, mange brugere jo heller ikke kan opdage selv og skal spørge/afspore/sniksnakke om.....

Profil link virker og kan derfor være en fin, lille hjælp. 

https://annoncelight.dk/profile/LuluGirl

Bla kan man se, at 3 brugere følger tråden (jævnligt efterlyses gp i den del af udkantsdanmark og danske piger). 

https://annoncelight.dk/search/Lulu

Ts har nok ret i, at en del spørger Lille_peter, hvorfor han gør det og dét vel er afsporingen (fordi folk ikke forstår det eller mener som ts, det ikke hjælper nogen med noget). 

Gør det dog, synes nogen af os.

Pm til Lille_peter fra dem, der frabeder sig det. Ignorer knap. Moderator anmeldelse. Selv bare ligge profil link ind (ikke svært, hvorfor ikke ville gøre det). 

Og her er en moderator tråd om IGNORER KNAP, FØLG KNAP OG CITER KNAP. 9 år gammel, men åbenbart mere aktuel end nogensinde. 

Og en tråd, lige oprettet, om LUNA, hvor profilen er SHEILA LOPEZ. 

Kan også være en hjælp til bagmændsprofiler, skumle udlejere, vi lige har set i TV2 og rumænerbander. Altså en rr fin hjælp til de mange brugere, der jævnligt skriver, de ikke kan se røde flag, ikke vil støtte bagmænd og udnytttende udlejere eller risikere trusler, som nogle rumænere har gjort. 

Når Luna er sendt hjem, annoncen slettet måske, er anmeldelse eller efterlysning ubrugelig. Bare hyggelæsning som de grå sider. Profil link kan beviseligt, ikke altid, tit hjælpe. Fx også med et hus/sted/udlejer, en vip profil, en bagmand, mutter, der gentagne gange er anmeldt som snyd med service, fotos eller pris. 

Synes det er mere interessant, hvorfor en frabad sig profil link, ikke selv ville linke og at nogle (nu 18?) brugere trættes af det men ikke alle andre og helt ubrugelige afsporinger som lumre jokes, folks smag og de grotesk mange (inden mod flot kom på banen) JEG FØLGER LIGE spam. 

Screenshot_20240709_193753_Gallery.jpg

Skrevet

Man kunne konsekvent undlade at indsætte det her link der er en der er så glad for, så er der en der for rigtig meget at lave, måske bliver den træt af det til sidst?

Skrevet

Man kan under ens egen profil vælge ignorer profiler man ikke magter at se ligegyldige post fra.

Så kan man tilføje brugernavne.

04E81C68-DFE7-4E84-A7D1-7706947B7E04.thumb.jpeg.c29f31990c7ee89902262d3b991f0134.jpeg

Redigeret af John41

Skrevet
  • Author

Jeg har skrevet til lille_peter, men ikke fået svar tilbage, det er selvfølgelig ikke så godt, når man ikke kan tale med folk. Han har nok haft for travlt i trådene.

Ser man på nogle af de ting han skriver i indlægene og hans generale adfærd kan man undre sig. Det virker mærkeligt for lille-peter ved jo godt, hvad han laver og den ringe værdi af mange af de links han sætter systematisk. For at give bare et eksemple: mange thai-annoncer kan være nogle år gamle, nye piger kommer til klinikken og så er det jo ikke den samme pige i anmeldelsen, der bliver linket til. Det samme gælder, ved jeg, nogle udenlanske piger. Og lille_peter ved det og meget mere, han har været her siden 2012.

Han ved også nu med sikkerhed, at mange ikke bryder sig om hans anmassende foretagende og er irriteret over hensynsløsheden og den lille værdi. At skrive i trådene uopfordret og uønsket (spam) af mange EG bruger, gøre sig selv uheldig bemærket og upopulær, hvem ville ikke stoppe med det? Så hvorfor stopper han ikke eller bliver stoppet? At hans 1. prioritet skulle være at hjælpe er da svært at tro, så hvad foregår der? Aner det ikke, man skulle næsten tro han ansat på akkordløn, ha.

Screenshot 2024-07-11 132258.png

Skrevet

Jeg synes det er fremragende, når der er link i anmeldelser!

Nogen har lidt svært med at få dem indsat. Fred med at de skal have lidt hjælp.

Specielt er annonceligt URL med annoncenummer gode, da de er lette at søge på/med denne sides søgefunktion, når nu pigen ikke har sat link ind (til de lidt mindre gode anmeldelser)

Og selvfølgelig skal søgeresultater læses med et gran salt. Det kan være andre der er anmeldt, eller der kan være sket meget siden anmeldelsen.

Skjold.

Skrevet
TordenSkjold skrev, for 7 minutter siden:

Jeg synes det er fremragende, når der er link i anmeldelser!

Nogen har lidt svært med at få dem indsat. Fred med at de skal have lidt hjælp.

Specielt er annonceligt URL med annoncenummer gode, da de er lette at søge på/med denne sides søgefunktion, når nu pigen ikke har sat link ind (til de lidt mindre gode anmeldelser)

Og selvfølgelig skal søgeresultater læses med et gran salt. Det kan være andre der er anmeldt, eller der kan være sket meget siden anmeldelsen.

Skjold.

Hej TordenSkjold, det er desværre ikke manglende links som det handler om. Der er links i stort set alle anmeldelser, og er de der ikke, er det selvfølgelig helt OK at efterlyse dem. Det er nogle supplerende - og for de fleste totalt ligegyldige - links som der konstant tilføjes efter spam-sætningen "for fremtidige søgninger". Oven i købet selv om man på høflig vis udtrykkeligt frabeder sig at det bliver gjort, som det f.eks. var tilfældet med mig, se eventuelt min tråd om Sky og Coco under anmeldelser af thaipiger i Jylland, hvor jeg selv havde indledt med et tydeligt link til stedet. Det bidrager med overhovedet intet om de piger, der bliver anmeldt, det fjerner opmærksomheden fra selve sagen, og virker blot som tidsfordriv og selvpromovering, og - kan man se her - til stor irritation for særligt de, der rent faktisk besøger og anmelder pigerne. Der er desværre nok tale om folk, der næppe nogen sinde selv besøger pigerne, men som bruger dette forum som tidsfordriv og kanal for egen lommemoral.   

Skrevet

Jeg har gjort noget jeg ikke troede jeg skulle gøre, jeg tror ikke det hjælper, jeg har anmeldt

Skrevet
Dr. Duck skrev, for 2 timer siden:

... se eventuelt min tråd om Sky og Coco under anmeldelser af thaipiger i Jylland, hvor jeg selv havde indledt med et tydeligt link til stedet.

Nu har jeg været inde og kigge og dit link er netop af den type der gør, at en søgning på ID'et ikke vil finde din tråd. Se eventuelt min tidligere kommentar, hvis du er i tvivl om hvad jeg mener.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 15 minutter siden:

Nu har jeg været inde og kigge og dit link er netop af den type der gør, at en søgning på ID'et ikke vil finde din tråd. Se eventuelt min tidligere kommentar, hvis du er i tvivl om hvad jeg mener.

Hej, mit link virker og går direkte til annoncen for de to piger, jeg anmeldte. Hvis man søger på Sky eller Coco - hvilket jeg formoder at folk, der ønsker information om de to piger vil gøre -kommer min anmeldelse også frem. Hvad i alverden skal det så gøre godt for andet end at afspore og trække opmærksomheden på sig selv frem for pigerne ?

Skrevet
Dr. Duck skrev, for 1 minut siden:

Hej, mit link virker og går direkte til annoncen for de to piger, jeg anmeldte. Hvis man søger på Sky eller Coco - hvilket jeg formoder at folk, der ønsker information om de to piger vil gøre -kommer min anmeldelse også frem. Hvad i alverden skal det så gøre godt for andet end at afspore og trække opmærksomheden på sig selv frem for pigerne ?

Det ville aldrig falde mig ind at søge på så generiske navne som Coco eller Sky. Der er jo 300 af hver der ude.

ID'et til deres annonce derimod er unikt, så det ville være det jeg søgte efter. Gør jeg det, ville jeg ikke finde din anmeldelse, hvis ikke det var for lille peter's tilføjelse. Han har altså gjort mig og andre som mig en tjeneste ved at øge synligheden af din anmeldelse.

• 4 weeks later...
Skrevet

Man kunne da (også) reflektere lidt over, hvorfor SÅ lidt irritere SÅ meget.. Forestiller mig at der er andre, langt mere interessante & el sjovere fremgangsmåder ifht at pisse folk af - HVIS udelukkende intension.

Hjælpe links - Relax a little .. 

Skrevet
Dr. Duck skrev, den 11.7.2024 at 18:28:

Læs nu hvad @Eventyrmanden skriver mere end 1 gang før du svarer.

Udfra dit link i den anmeldelse så kan man ikke søge noget frem på det, hvis annoncen skulle været taget ned på et tidspunkt. Derfor man aldrig laver det til Tekst, men blot copy paste linket.

-----------

Synes godt nok det har taget overhånd, og nej jeg mener ikke lille_peters post, for jeg synes det er helt fint at han os poster profil links.

Ignorer ham, rapporter ham, men at oprette en hel tråd om det - Ja så giver man måske manden mere kredit end man skulle. :rolleyes:

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 5 timer siden:

Læs nu hvad @Eventyrmanden skriver mere end 1 gang før du svarer.

Udfra dit link i den anmeldelse så kan man ikke søge noget frem på det, hvis annoncen skulle været taget ned på et tidspunkt. Derfor man aldrig laver det til Tekst, men blot copy paste linket.

-----------

Synes godt nok det har taget overhånd, og nej jeg mener ikke lille_peters post, for jeg synes det er helt fint at han os poster profil links.

Ignorer ham, rapporter ham, men at oprette en hel tråd om det - Ja så giver man måske manden mere kredit end man skulle. :rolleyes:

Jeg har ikke oprettet nogen tråd, men er enig med TS og giver dette til kende sammen med 14 andre brugere. Og tak for dine mange kloge råd til os, der besøger GP'erne og skriver anmeldelser. Har du selv nogen sinde skrevet en anmeldelse ? 

Redigeret af Dr. Duck

Skrevet

En bruger, der i en god mening supplerer indlæg med lange links så emner bliver lettere søgbare i fremtiden, har åbenbart generet nogle så meget at de må debattere netop dette emne. Det er et frit land og alle emner er helt klart åben for debat - som altid.  - også selvom nogle åbenbart har mange følelser forbundet med disse input at det nogle gange næsten koger over.

Det ændrer dog ikke, at lange links er noget der ønskes fordi mange bruger annonceID til at søge på. Derfor er der en bruger, der har besluttet at hjælpe med dette.

.. og nej. Man kan ikke i sin tråd frabede sig bidrag fra andre. Alle har ret til at skrive i andres tråde.

Brugere der er irriteret over bestemte brugere i denne situation kan gøre 3 ting.

1) Hvis en bruger bryder med vores regler kan de rapportere.

Enkelte brugere har lavet flere rapporter på dette. Vi kan dog ikke give advarsler til brugere, der i en god mening ønsker at hjælpe fællesskabet, blot fordi andre brugere foretrækker deres links i et bestemt format. Vi har set rapporterne. De bliver lukket.

2) Skrive links fuldt ud.

Nej. Det er ikke et krav at folk skal skrive links fuldt ud. Hvis du ikke gør det, må du dog acceptere at dem der ønsker at kunne fremsøge på ID supplerer indlæg med et langt link.

3) Blokér bruger.

Hvis alle der var utilfredse med en bestemt bruger blokerede denne bruger, ville de ikke længere have problemer med at se indlæg fra den bruger.

Redigeret af Stapler

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.