Hop til indhold
Slowman

Er utroskab med GP i visse tilfælde acceptabelt?

Recommended Posts

Guest Luna_xo
Den lille frøken skrev, den 10.4.2024 at 17:31:

Set i bakspejlet er jeg ret sikker på at de fleste kvinder - hvis ikke alle - vil have forsvindende lille lyst til deres partner hvis de ikke har nogen støtte og føler sig svigtede og arbejder hårdt for at forsørge familien. Der skal et vist overskud til sex og lyst og er man truet på sit eksistensgrundlag , går alt overskuddet til det og sexlysten drukner. 

Det er helt klassisk "Maslovs Behovspyramide"... Behovene fra hvert lag, skal være opfyldt, før man kan tage hul på næste lag, startende nedefra.

Jeg tror, uden at vide det, at mænds behov for sex er på linje med deres behov for mad og søvn, dvs helt nederst i pyramiden. Selv mænd der befinder sig i en krigszone, som kan være pressede på alle deres basale behov, har fx brug for et "gokkerum" :ph34r:

Kvinder er bare skruet anderledes sammen.. og jeg tror langt de fleste ikke tænker på sex før mellem det grønne og blå lag. Nogle endda ikke før éfter det blå lag :rolleyes:

Jeg oplevede selv at miste lysten til intimitet og sex, i slutningen af mit sidste forhold fordi jeg simpelthen var for utryg og forvirret i vores relation... Oveni det, var jeg ramt af stress, og det var i det hele taget noget værre rod..

Det er meget sjældent, at jeg kigger efter en tilfældig mand og får lyst til sex.. Tror nærmest aldrig det er sket.. Men der er et eller andet med at få øjenkontakt, hvis man finder hinanden tiltrækkende, begge to.. så sker der noget.. og for mig, er der et eller andet med, når en mand er stærk... At blive samlet op fra gulvet og smidt op over skulderen, er noget af det mest sexede jeg har prøvet i mit liv.. og det er der kun én mand der nogensinde har gjort... Det var fantastisk :wub:

c18aaee0c1-Psykologi-maslow.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 2 timer siden:

At blive samlet op fra gulvet og smidt op over skulderen, er noget af det mest sexede jeg har prøvet i mit liv.. og det er der kun én mand der nogensinde har gjort.

... men hvis du ikke lige har lyst til at blive samlet op af lige netop dén mand ...
... der har en enorm lyst til at smide lige netop dig over skulderen ... ;)
Så har vi balladen ... :D

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
sneræven skrev, for 13 minutter siden:

... men hvis du ikke lige har lyst til at blive samlet op af lige netop dén mand ...
... der har en enorm lyst til at smide lige netop dig over skulderen ... ;)
Så har vi balladen ... :D

Det kan der selvfølgelig være noget om *haha* :lol::rolleyes:

Meen.. en mand der er stærk nok til at samle mig op på den måde, har uanset fået point i min bog - for jeg er ikke en lille nips, man bare sådan lige svinger rundt med, med mine 80+ kg ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror, .... , at mænds behov for sex er på linje med deres behov for mad og søvn, dvs helt nederst i pyramiden.

Det tror jeg desværre, er en almindelig opfattelse hos mange kvinder.
Men så enkelt er det ikke.
Kun i de helt unge år - da er der, for mange, et stærkt rent fysisk behov .. sådan husker jeg det selv .. 
Men det kan ordnes 'med håndkraft' ... :)

Ellers hænger sex også mænd tæt sammen med andre følelser.
Groft sagt, så kan vores begær være vores måde at fortælle jer, hvor glade vi er for jer ..
Blandt andet ... 
Men for mange mænd (og også nogle kvinder), tror jeg - desværre - hænger det også sammen med følelsen af magt / magtudøvelse .. territorialinstinkt.
Der ligger kort sagt meget mere bagved, men det er ikke helt nemt at indkredse, hvad det er ... 

Luna_xo skrev, for 3 timer siden:

uden at vide det

Jamen, så spørg dog ... :D <3
Der er faktisk meget lidt åben dialog og forsøg på forståelse omkring de emner, kønnene imellem ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...