Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Betaling i EUR

Afregning i EUR  

85 medlemmer har stemt

  1. 1. Et stigende antal primært udenlandske GPer beder om betaling i EUR. Er det noget, du gerne vil imødekomme?

    • Ja, jeg veksler gerne, så GPen kan få EUR i stedet for DKK
      20
    • Ja, jeg har før betalt med EUR, hvis set ikke er for bøvlet (fx hvis jeg ligger inde med tilstrækkelig med EUR)
      10
    • Ja, jeg har før betalt med EUR, hvis jeg får en fordel ud af det (lavere pris for mig)
      10
    • I princippet vil jeg gerne betale med EUR hvis jeg får en fordel eller det ikke er for bøvlet, men jeg har ikke gjort det endnu
      15
    • Nej, jeg betaler hellere kontant med DKK
      17
    • Spørgsmålet er ikke relevant for mig, for jeg betaler altid eller næsten altid elektronisk (fx MobilePay, betalingskort, Revolut eller andet)
      1
    • Spørgsmålet er ikke relevant for mig, for jeg besøger ikke GPer, som ønsker betaling i EUR
      8
    • Jeg er GP og foretrækker betaling i DKK
      2
    • Jeg er GP og foretrækker betaling i EUR
      0
    • Jeg er GP og er ligeglad med, hvilken valuta der afregnes i
      2


Recommended Posts

peterbrusebad skrev, 1 time siden:

Det bliver en kold dag i helvede den dag du siger en GP imod i denne gruppe.

Vi tager lige et mere eksempel for at udstille hvor forkert din påstand er og hvor fordomsfuld. 

 

Der var en anmeldelse hvor en kunde brokkede sig over at en GP havde sprøjtet kemisk sprit eller descinfikations spray på hans kønsdele så det sviede og han fik smerter. 

Her kom GPen ind og skrev noget ala. der er mange mænd der har dårlig hygiejne så det var hun nød til at gøre. 

Ikke alene var jeg uenig med hende jeg gav hende decideret voksen skæld ud i tråden

Hun kan ikke gøre noget som helst med andres kønsdele uden samtykke det er et overgreb og overfald, kemiske produkter kan være decideret skadelige for kønsdele, hun kan sende folk ud i bad igen eller afvise dem hun kan ikke tvinge nogen til at få sprøjtet noget på kønsdelene der svier og gør ondt og at hun ville aldrig omvendt acceptere hvis en kunde uden at spørge lige inden han gik ned på hende hev en flaske frem og sprøjtede sprit op i underlivet på hende så det gjorde ondt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 3 minutter siden:

Derfor gider jeg ikke bruge tid på dig og lukker ned. Når du ikke gider læse argumenter men kører i din egen faste rille, så er der jo ikke meget at snakke om herinde.
At du får det bedre af din opførsel, er jo kun dejligt.
Det her er langt ude, FOR langt ude selv for mig - tråden ignoreres fra nu af. Stakkels trådstarter.
God aften.

Du kom ikke med nogle argumenter ? du nævnede bare hvad den anden tråd gik ud på og stort set fortalte mig hvis ikke jeg kan acceptere teknologien at en mand kan blive gravid så burde jeg gøre noget ved det (flytte ud i skoven i en hytte af en art) er vel det eneste det kan betyde. 

Får det bedre af min opførsel ? jeg tror faktisk at du selv tror på dit skuespil så fair nok, jeg skriver ikke mere til dig hvis du ikke skriver mere til mig..

Peace <3<3<3 ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 5 minutter siden:

Altså i to DramaDick'S :DLars&Peter hvor ER det DEJLIGT i er bleven SÅ Pot & Pande agtige.. :wub:

dejligt at få en ekspertvurdering :)  TAK <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Og du ignorerer fortsat hvor forkert din påstand om mig er her i tråden 

dillermand junior, min påstand var netop at du er venner med de "populære". At du kan komme med 2-3 eksempler på nogle gange du er gået imod nogle og en af dem var frodige ida som jeg ved også tit bliver kørt på i gruppen, det fortjener ikke en klapsalve. Men jeg må have ret i det siden min "anklage" tager så hårdt på dig. Ramte vel et ømt punkt for du ved godt jeg har ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 20 minutter siden:

Altså i to DramaDick'S :DLars&Peter hvor ER det DEJLIGT i er bleven SÅ Pot & Pande agtige.. :wub:

Ja ikke :P Peter har også spurgt om jeg ikke kommer over og sover en dag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Ja ikke :P Peter har også spurgt om jeg ikke kommer over og sover en dag :D

Ja jeg har støttet dig i nogle ting jeg var enig i og hvor folk valgte at samle sig imod dig. Men det er ok andre har et 5 mands hold og diverse men hvis først du får En person på din side, så er det forkert, så det pot og pande. Dobbeltmorale af bedste kaliber, griner :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 17 minutter siden:

dillermand junior, min påstand var netop at du er venner med de "populære".

 

peterbrusebad skrev, for 18 minutter siden:

Men jeg må have ret i det siden min "anklage" tager så hårdt på dig. Ramte vel et ømt punkt for du ved godt jeg har ret. 

Igen vil du hellere konflikten for konfliktens skyld og gider ikke læse ordentligt hvad det bliver skrevet jeg nævnte blandt andet at jeg har været uenig med Eva & Jennifer der vel er dem du kalder “De populære” dermed er din påstand forkert som ikke var noget med at give de populære ret men at jeg aldrig siger en GP imod herinde hvilket der er flere eksempler på og nu har jeg så også understreget igen at jeg har været uenig herinde med nogen af dem du kalder de populære og at din påstand derfor er forkert, løgnagtig og useriøs. 

 

Her burde du være voksen nok til at indrømme at du tog fejl og at din påstand ikke holder men hvad gør du som den barnlige og snæversynede debatør du er så fortsætter du med at bygge på påstanden, graver dig endnu mere ned i skyttegraven og kommer ikke med noget ordentligt modargument men fortsætter bare med dine løgne og sølvpapirshatte teorier om mig og andre. 

Det her er lige præcis hvorfor nogen har kaldt dig snæversynet og opgivet debatter med dig fordi du er fuldkommen udenfor pædagogisk rækkevidde og gentager bare dig selv med det samme vrøvl om og om og om igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 9 minutter siden:

Igen vil du hellere konflikten for konfliktens skyld og gider ikke læse ordentligt hvad det bliver skrevet

Hov der har du fat i noget af det rigtige. 
prøv at se hvorfor tråden udviklede sig til mudderkast. 
Og prøv at læse den uden farvede briller. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

din påstand ikke holder men hvad gør du som den barnlige og snæversynede debatør du er

 

Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

fordi du er fuldkommen udenfor pædagogisk rækkevidde

Jeg må virkelig have trådt på en nerve . Av. Hvis du er så uenig med mig, hvorfor blive så sur og personlig ? Du reagere kun sådan fordi mange har anklaget dig for det før og du godt ved det passer. Du har sagt Jennifer og eva imod siger du, Jeg har ikke læst det men at du måske har været lidt uenig i 1/5000 tråde og du faktisk HUSKER det, det siger vel en del om hvor få gange det er sket. En person med et fan logo af en prostitueret navn siger vel en del om du nok er lidt mere under "tøflen" end du måske indrømmer for dig selv. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

@Dillermand Junior Hvis jeg følte jeg var snæversynet så var jeg blevet sur og gået i forsvarsposition, men da jeg ikke føler det, så griner jeg. 

Jeg anklager dig for noget og hvis du synes det er vrøvl så burde du grine og tænke "jaja sikke et fjols". Men at du bliver personlig og går helt amok og fortæller mig jeg skal svare dig når jeg faktisk prøvede at undgå dig, det siger vel lidt om jeg ramte en nerve og du faktisk godt vidste det inderst inde ? 

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 2 minutter siden:

det siger vel lidt om jeg ramte en nerve og du faktisk godt vidste det inderst inde ? 

Så længe du ikke har saglige argumenter men bare fortsætter med at vrøvle og grave grøfter og ikke vil forholde dig til noget som helst på et mere voksent og seriøst plan så vil du aldrig nogensinde kunne ramme en nerve hos mig. 

Jeg synes allerhøjst at du troller og kan ikke tage noget du skriver seriøst. Du har bevist at du kun vil konflikten og provokationen og ikke fornuftige saglige argumenter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 5 minutter siden:

så vil du aldrig nogensinde kunne ramme en nerve hos mig. 

Ja det kan man se på de modsvar du har givet mig og de ting du har kaldt mig. Kald mig en troll og kald mig snæversynet og alt der overbeviser dig selv om jeg ikke har ret. Nemmere at kalde en mand ting og useriøs end faktisk at kigge indad. Og kan ikke se hvilke argumenter jeg skal komme med udover dem jeg har skrevet? jeg kan jo ikke finde alle dine gamle tråde (og det gider jeg faktisk hellere ikke) og finde beviser for du fedter. Hvis du hånden på Hjertet ikke ser dig selv som en fedterøv og en medløber overfor de danske GP"er i gruppen. (Udover et par enkelte tilfælde som DU siger) så er det sku sådan det er. Man kan lokke en hest til vand, men ikke tvinge den til at drikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Peter har også spurgt om jeg ikke kommer over og sover en dag :D

Husk at betale i DKK da Peter bor i Danmark.

Der er næsten ingen af dem jeg ser der skriver noget om euro. Jeg har kun betalt i euro én gang men jeg ville da gerne. Hvis gebyret var et problem ville jeg hæve til flere besøg af gangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeres diskussion viser tydeligt hvor intetsigende denne tråd er

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 5 minutter siden:

Husk at betale i DKK da Peter bor i Danmark.

:lol:

 

latinas4ever skrev, for 6 minutter siden:

Hvis gebyret var et problem ville jeg hæve til flere besøg af gangen.

Du virker nu heller ikke som en mand der går i svime over om du betaler en 50 krone mere eller mindre. 
 

ja løsning er man kan hæve til flere gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 1 time siden:

Ja det kan man se på de modsvar du har givet mig og de ting du har kaldt mig. Kald mig en troll og kald mig snæversynet og alt der overbeviser dig selv om jeg ikke har ret. Nemmere at kalde en mand ting og useriøs end faktisk at kigge indad. Og kan ikke se hvilke argumenter jeg skal komme med udover dem jeg har skrevet? jeg kan jo ikke finde alle dine gamle tråde (og det gider jeg faktisk hellere ikke) og finde beviser for du fedter. Hvis du hånden på Hjertet ikke ser dig selv som en fedterøv og en medløber overfor de danske GP"er i gruppen. (Udover et par enkelte tilfælde som DU siger) så er det sku sådan det er. Man kan lokke en hest til vand, men ikke tvinge den til at drikke.

Fuldstændig hjernevasket Vimmel har ret i er spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

Fuldstændig hjernevasket Vimmel har ret i er spild af tid

Ja 100 procent, Vimmel har ret, vi er spild af tid, vi er trolls, vi er snæversynet og du fedter ikke for nogen, du er en rigtig MAND, jeg må være hjernevasket med en sølvpapirshat når jeg hentyder til sådanne KÆMPE konspirationsteorier at dillermand JUNIOR fedter for prostituerede i en anonym gratis købesex side. Hjernevask siden jeg overhovedet kunne tænke den tanke om sådan en vigtig person som dig dillermand. Undskyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 5 timer siden:

@Dillermand Junior Hvis jeg følte jeg var snæversynet så var jeg blevet sur og gået i forsvarsposition, men da jeg ikke føler det, så griner jeg. 

Jeg anklager dig for noget og hvis du synes det er vrøvl så burde du grine og tænke "jaja sikke et fjols". Men at du bliver personlig og går helt amok og fortæller mig jeg skal svare dig når jeg faktisk prøvede at undgå dig, det siger vel lidt om jeg ramte en nerve og du faktisk godt vidste det inderst inde ? 

Det er simpelthen den mest barnlige form for bevisførelse du har gang i.. Hvis nogen kaldte mig dum eller pædofil eller noget som helst andet jeg ikke var, så ville jeg da helt sikkert forsvarer mig selv, fordi så meget selvrespekt har jeg.. Det beviser sku da ikke at jeg er hverken dum eller pædofil eller whatever ellers det så skulle være at folk ville kalde mig.. Det handler om at man bare ikke vil finde sig i at blive kaldt for ting.. 

Samtidig er det en utrolig usofistikeret form for debattering du har gang i ved at gå efter manden i stedet for bolden.. At @Dillermand Junior kan lide nogle mennesker mere end andre gør jo ikke automatisk hans svar ugyldigt selvom du gerne vil få det til at virke sådan.. Det er en underlig form for umyndiggørelse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Det virker som om, at der er kommet en del afsporinger i tråden om påstande etc. 

 

Bogormen skrev, den 3.3.2024 at 14:05:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/advarer-tag-ikke-danske-kontanter-med-til-udlandet/9667256

Det er den danske nationalbank der advarer om det. Så det er ikke hvem som helst.

Tak for din kommentar. Det har for så vidt ikke noget at gøre med, at det er forkert det der bliver sagt til at begynde med i tråden. Du kan godt veksle valuta i danske banker – så længe pengene er tjent lovligt. De er bare mere påpasselige nu, da de ønsker at undgå hvidvask.


Artiklen er for øvrigt fra marts 2023 så den er nok lige lidt forældet nu.


Det sagt bekræfter den netop også den forklaring, som jeg i stedet skrev, at GP’erne har givet: At det netop er blevet sværere at veksle danske kroner i udlandet.

 

Jeg undrer mig dog stadig lidt over, at det skulle være sket så hurtigt.

 

 

Uanset hvad så bliver der i hvert fald nu igen talt euro som betalingsmiddel. @Lauersen er blevet udsat for en mærkelig pige/kvinde ved hovedbanegården/Istedgade-området og der er anmeldelser der sidder og diskuterer McDonalds-kopper hos 19-årige piger.



Som nævnt er der netop både vekselomkostninger og mulige problemer med anonymitet ved flere euro-hævninger for klienter, hvor banken kan blive mistænkelig.

 

Hvad bliver det næste dog: At vi skal have EU-teknokrater til landet. At GP’erne kun vil give omvendte blows? At vi skal have svenske tilstande? :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Det er simpelthen den mest barnlige form for bevisførelse du har gang i.. Hvis nogen kaldte mig dum eller pædofil eller noget som helst andet jeg ikke var, så ville jeg da helt sikkert forsvarer mig selv, fordi så meget selvrespekt har jeg.. Det beviser sku da ikke at jeg er hverken dum eller pædofil eller whatever ellers det så skulle være at folk ville kalde mig.. Det handler om at man bare ikke vil finde sig i at blive kaldt for ting.. 

Samtidig er det en utrolig usofistikeret form for debattering du har gang i ved at gå efter manden i stedet for bolden.. At @Dillermand Junior kan lide nogle mennesker mere end andre gør jo ikke automatisk hans svar ugyldigt selvom du gerne vil få det til at virke sådan.. Det er en underlig form for umyndiggørelse.. 

Hold op hvor er du intrigant, 

du skulle lige tagge Peter uden han kunne svare. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

 

TheLion skrev, for 1 time siden:

Det virker som om, at der er kommet en del afsporinger i tråden om påstande etc. 

Tak for din kommentar. Det har for så vidt ikke noget at gøre med, at det er forkert det der bliver sagt til at begynde med i tråden. Du kan godt veksle valuta i danske banker – så længe pengene er tjent lovligt. De er bare mere påpasselige nu, da de ønsker at undgå hvidvask.

Artiklen er for øvrigt fra marts 2023 så den er nok lige lidt forældet nu.

Det sagt bekræfter den netop også den forklaring, som jeg i stedet skrev, at GP’erne har givet: At det netop er blevet sværere at veksle danske kroner i udlandet.

Jeg undrer mig dog stadig lidt over, at det skulle være sket så hurtigt.

Uanset hvad så bliver der i hvert fald nu igen talt euro som betalingsmiddel. @Lauersen er blevet udsat for en mærkelig pige/kvinde ved hovedbanegården/Istedgade-området og der er anmeldelser der sidder og diskuterer McDonalds-kopper hos 19-årige piger.

Som nævnt er der netop både vekselomkostninger og mulige problemer med anonymitet ved flere euro-hævninger for klienter, hvor banken kan blive mistænkelig.

Hvad bliver det næste dog: At vi skal have EU-teknokrater til landet. At GP’erne kun vil give omvendte blows? At vi skal have svenske tilstande? :)

/TheLion

Nu er det ikke noget nyt, at det er blevet sværere ( I nogle lande umuligt)  at veksle danske kroner i udlandet. Der kan du bare gennemgå de utallige tråde der om turer til Thailand f.eks. Førhen (udfra hvad de erfarene skriver) så var det ikke et problem.

Du bliver simpelthen nødt til at læse hvad folk skriver, for at kunne citere dem korrekt.

Hvis du læste @Bogormen korrekt, så henviser han til veksling af danske kontater i udlandet, uanset om det er GP eller andet godt folk. 

Og vil du ikke godt stoppe med den McDonalds kop, det hører slet ikke til i denne tråd. 

Redigeret af Den Anonyme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 1 time siden:

Hold op hvor er du intrigant, 

du skulle lige tagge Peter uden han kunne svare. 
 

Jeg havde ingen ide om - da jeg skrev kommentaren - at han ikke kunne svarer.. Jeg skrev den igår og havde ikke fået postet den så da jeg åbnede "crome" op igen stod den der og der trykkede jeg "udgiv dit svar" uden at læse hele tråden igen.. 

Ville sku da ikke med min gode vilje fortsætte en debat som en moderator har sluttet.. 

Men sjovt som du lige skulle herind for at - endnu engang - kalde mig noget grimt.. PRØV AT HOLDE DET PERSONLIGE UDE AT DET TAK... 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Den Anonyme skrev, 1 time siden:

 

Nu er det ikke noget nyt, at det er blevet sværere ( I nogle lande umuligt)  at veksle danske kroner i udlandet. Der kan du bare gennemgå de utallige tråde der om turer til Thailand f.eks. Førhen (udfra hvad de erfarene skriver) så var det ikke et problem.

Du bliver simpelthen nødt til at læse hvad folk skriver, for at kunne citere dem korrekt.

Hvis du læste @Bogormen korrekt, så henviser han til veksling af danske kontater i udlandet, uanset om det er GP eller andet godt folk. 

Og vil du ikke godt stoppe med den McDonalds kop, det hører slet ikke til i denne tråd. 

Tak for dit svar. Jeg ved ikke det store om Thailand. 
Jeg besøger netop typisk heller ikke thai-piger.

 

Hvis du læser mit svar vil du se, at jeg svarer på, hvad der står i den artikel som @Bogormen har sat ind. Og desuden netop det som jeg skrev til trådsstarters indlæg, da ts påstod at man ikke kunne veksle penge i banker pga. hvidvask. Det kan man fortsat – det er bare blevet sværere.

 

Problemet ligger netop ved veksling i udlandet. Her kan jeg dog fortsat undre mig over, hvor hurtigt det er gået med at det er blevet sværere at veksle danske kroner.

 

Jeg ved ikke, hvorfor at du ikke synes det er i orden, at jeg refererer til andre emner der har været i tråde, som jeg finder relevante for emnet. Synes du selv det er i orden at blande dig i det? For min del frabeder jeg mig i hvert fald din indblanden.

 

Jeg har nævnt problemer med at skulle betale med euro. Jeg kan nævne det enige: Vekselomkostninger og problemer med anonymitet ved flere hævninger i forhold til mistanke fra banken.

 

Det er for øvrigt ikke mig der har nævnt det med McDonalds-kopper i første omgang. Det er netop en anmelder der valgte at gå op i det med en 19-årig pige, hvilket for mig er helt vildt.

 

Jeg spørger gerne igen: Hvad bliver det næste dog: At vi skal have EU-teknokrater til landet, at GP’erne kun vil give omvendte blows? Eller at vi til at have svenske tilstande? Her tænkt inden for denne kontekst, så det ikke bliver for politisk :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...