Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Betaling i EUR

Afregning i EUR  

85 medlemmer har stemt

  1. 1. Et stigende antal primært udenlandske GPer beder om betaling i EUR. Er det noget, du gerne vil imødekomme?

    • Ja, jeg veksler gerne, så GPen kan få EUR i stedet for DKK
      20
    • Ja, jeg har før betalt med EUR, hvis set ikke er for bøvlet (fx hvis jeg ligger inde med tilstrækkelig med EUR)
      10
    • Ja, jeg har før betalt med EUR, hvis jeg får en fordel ud af det (lavere pris for mig)
      10
    • I princippet vil jeg gerne betale med EUR hvis jeg får en fordel eller det ikke er for bøvlet, men jeg har ikke gjort det endnu
      15
    • Nej, jeg betaler hellere kontant med DKK
      17
    • Spørgsmålet er ikke relevant for mig, for jeg betaler altid eller næsten altid elektronisk (fx MobilePay, betalingskort, Revolut eller andet)
      1
    • Spørgsmålet er ikke relevant for mig, for jeg besøger ikke GPer, som ønsker betaling i EUR
      8
    • Jeg er GP og foretrækker betaling i DKK
      2
    • Jeg er GP og foretrækker betaling i EUR
      0
    • Jeg er GP og er ligeglad med, hvilken valuta der afregnes i
      2


Recommended Posts

TheLion skrev, for 2 timer siden:

Dels så er det ikke pga. hvidvask-loven og bankerne, at pengene ikke kan veksles. Er de tjent lovligt i landet, så er der intet problem der. Det er så vidt jeg har forstået ud fra tidligere forklaringer, fordi pigerne har svært ved at veksle dem derhjemme, altså at man ikke kan veksle danske kroner i en række lande – den forklaring har dog undret mig lidt, men ikke desto mindre er det den der bruges.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/advarer-tag-ikke-danske-kontanter-med-til-udlandet/9667256

Det er den danske nationalbank der advarer om det. Så det er ikke hvem som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Har hverken kaldt ham for sindssyg, dårlig, egoistisk eller usympatisk nogen steder så det ved jeg heller ikke hvor du har fra.. Hvis DU synes Lars er en stor styg ulv så må det jo ligge på dine egne skuldre

Godt svar, der fik jeg den, av... (griner)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det med at banken spørger til kontante hævninger i såvel euro som dkk. Når jeg derefter oplyser at pengene bruges på stripklubber og til afregning sf relaterede tjenesteydelser så kommer der ikke flere spørgsmål til det… i hvert fald ikke til mig, men det er selvfølgelig ingen garanti i forhold til andre. 
 

Når man ser vekselkursen i lufthavnen, så forstår jeg udmærket hvis udenlandsk pige foretrækker euro…

Del dette indlæg


Link til indlæg

:shock::rolleyes::lol::wacko:

Hvor er det syg læsning herinde engang i mellem. Der er vidst nogen der læser hvad de vil læse, har set sig sur på andres holdninger (bare fordi?) og ganske enkelt nægter at læse deres egen besked igen, for at se om det er dem selv der har fucket op. Hvor er det trist. Vi kan alle komme til at formulere os forkert, men blive ved at sige, at det er andre der laver fejl og ikke forstår hvad der menes fremfor hvad der skrives, det er sgu godt nok lavt.

Jeg har personligt stemt, at det ikke er relevant for mig, for jeg besøger ikke gp'er der ønsker betaling i Euro. Men skulle jeg støde på en som ønskede betaling i Euro, så ville det ikke være noget problem for mig at hæve det til hende. En favorabel pris, lidt ekstra tid, ekstra service - eller ganske enkelt bare få lov at være i hendes selskab i den tid man nu ønsker, i bytte for ulejligheden af at hæve Euro, finder man helt sikkert ud af i kommunikationen op til mødet.

Peace and love - og husk, jo mere uenig man er, jo pænere skal man skrive til hinanden <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 4 minutter siden:

Peace and love - og husk, jo mere uenig man er, jo pænere skal man skrive til hinanden <3

Synes nok jeg genkendte dit navn, og her var din sidste besked til mig i en anden tråd. Bare lige når du nu går op i man skal skrive pænt når man er uenige og peace and love ;)

Peter, ha’ en skøn dag. Jeg kommer ikke til at deltage herinde længere, når man er så snæversynet som du tydeligvis viser at du er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 36 minutter siden:

Synes nok jeg genkendte dit navn, og her var din sidste besked til mig i en anden tråd. Bare lige når du nu går op i man skal skrive pænt når man er uenige og peace and love ;)

.. og jeg synes nok at jeg genkendte dit profilbillede et sted fra..

Forstår ikke helt hvad du vil frem til? Jeg gætter på at du ikke synes jeg skriver pænt. Hvor skriver jeg ikke pænt?
Min observation var, at du var snæversynet i forhold til den teknologiske udvikling. At du ganske enkelt nægter, at der kan ske en udvikling fra nuværende stadie af vores viden og udvikling. En microchip som for 10 år siden var maxet ud ved 256 MB, kan idag tage 256 GB. For 30 år siden var brystkræft stort set en direkte dødsdom - idag er overlevelseschancerne væsentligt forbedret sammen med forebyggelsen. For 30 år siden var du nødt til at finde dine gp annoncer på bagsiden af ekstrabladet - idag kan du gå ind på din favorit annonceside og finde hende du bedst kan lide. Hvis din diller ikke virkede for 30 år siden, så var det bare ærgerligt - nu kan du få en lille blå pille (det er vidst samme eksempel jeg gav dig sidst, men ikke destromindre en klar pointe i forhold til den teknologiske udvikling). Og så behøver jeg vidst ikke fortælle flere eksempler på den teknologiske udvikling der foregår idag, igår og i morgen - og resten af vores liv. Det er ok at du ikke vil anerkende den teknologiske udvikling og blive ved at leve som et fortidslevn, men så synes jeg at du skal gøre alvor af det. 

Jeg går utrolig meget ind for, at man kan dele enigheder og uenigheder, og tage en sober og respektfuld debat om emnerne. Vi behøver ikke være enige i alt her i livet, heller ikke os to, heller ikke dig og JRo, heller ikke Larschristian og JRo, men vi kan i det mindste have respekt for andres holdning og ikke dømme andre for de valg og beslutninger vi tager.

Så! Peace and love - også til dig, Peter <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

@peterbrusebad du henviser til en tråd hvor du blev mere og mere hånlig og latterliggørende overfor folk du var uenig med uden saglige argumenter men bare hånlige kommentarer om og om igen uden at forholde dig til de saglige modargumenter det bliver nærmest ikke mere snæversynet end det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 22 minutter siden:

Vi behøver ikke være enige i alt her i livet, heller ikke os to, heller ikke dig og JRo, heller ikke Larschristian og JRo, men vi kan i det mindste have respekt for andres holdning

Måske du skulle læse tråden igen. 
og se hvem der går efter manden, og opildner til denne mudderkast. 
i stedet for at stille mærkelige scenerier op. 
som er helt væk fra virkeligheden.  Så prøve at få en dialog op og stå på ordentlig måde. 
 

Peace til dig også <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Vimmel orkede ikke at læse alle argumenter fra den anden tråd og fortidslevn og diverse. Jeg påpegede bare at du skriver vi skal skrive pænt til hinanden ISÆR når vi er uenige og der kom jeg med et bevis på du IKKE skrev pænt selvom du var uenig med mig. Så mere bare for at påpege at når man giver RÅD skal man også selv overholde dem. Så lad mig gøre det enkelt. Du skriver jeg burde gøre noget ud af at være fortidslevn, går ud fra du mener jeg skal bo i en hytte uden internet, fair. Så siger jeg dette. Gør noget UD af peace og love og skrive pænt når man er uenige, for hvis ikke så er det jo bare tomme ord. Og alt dit peace og love og "<3" bliver lidt utroværdigt når du bliver personlig, når du bliver presset. Du minder lidt om personen som taler for miljøet og diverse men hopper op i en flyver når du får tilbudt gratis flybiletter . utroværdigt. Men love til dig også <3

@Dillermand Junior Der var du dillermand junior, undrede mig over hvor du blev af når dine venner blev modargumenteret. Jeg har på intet tidspunkt sagt vi skal skrive Pænt ISÆR når vi er uenige, så derfor kan jeg ikke se hvad jeg får ud af din kommentar. Jeg blev hånlig måske, men har ikke sagt det er forkert. Hvis jeg skrev i denne tråd man skulle skrive pænt og ikke være hånlig når man er uenig SÅ giver din kommentar mening, men det var skam kun vimmel som valgte at komme med et råd i denne tråd som han ikke fulgte i en anden tråd. Så ved ikke lige hvor du vil hen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 43 minutter siden:

Det er ok at du ikke vil anerkende den teknologiske udvikling og blive ved at leve som et fortidslevn, men så synes jeg at du skal gøre alvor af det. 

Og dette er ment til mænd kan blive gravide. Vimmel mener at man er fortidslevn når man ikke vil anerkende MÆND bliver GRAVIDE. Så faktisk mener vimmel hvis IKKE man er OK med MÆND bliver gravide TEKNOLOISK så burde man gøre noget ud af det så for eksempel at trække sig fra samfundet. Vi snakker ikke om en gameboy, til jer som ikke har læst den anden tråd. Vi snakker om GRAVIDE MÆND. Husk nu at skrive ned hvad du skriver vimmel, for du har nok en anden mening imorgen og dagen efter. Et godt råd, hvis du er dig selv og ærlig skal du aldrig være bange for at blive taget i en løgn eller være bange for om man faktisk taler sig selv imod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@peterbrusebad seriøst drop sølvpapirshatten det handler ikke om venner det handler om hvor vidt jeg har en holdning til noget og gider debattere eller ej. Oftest gider jeg ikke fordi du vanen tro bare påtager offerkortet og gør det til en useriøs dem mod os opstilling istedet for at anerkende at vi er individuelle mennesker med forskellige holdninger der nogen gange er ens med andre og andre gange ikke er. 

 

Det andet er for meget på børnehave niveau :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 8 minutter siden:

Jeg blev hånlig måske, men har ikke sagt det er forkert.

Og dog skriver du ikke i første omgang at du er enig i det med at skrive pænt til dem man er uenige i du starter med at lave en “Hvad med dig selv” reaktion hvilket indirekte er at bære nag og ikke ville ændre ved debattonen fordi det er nemmere bare at skyde tilbage igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

@peterbrusebad seriøst drop sølvpapirshatten det handler ikke om venner det handler om hvor vidt jeg har en holdning til noget og gider debattere eller ej. Oftest gider jeg ikke fordi du vanen tro bare påtager offerkortet og gør det til en useriøs dem mod os opstilling istedet for at anerkende at vi er individuelle mennesker med forskellige holdninger der nogen gange er ens med andre og andre gange ikke er. 

 

Det andet er for meget på børnehave niveau :roll:

offerkortet ? haha. Det bliver en kold dag i helvede den dag du siger en GP imod i denne gruppe. Og jeg har det på samme måde med dig, jeg kommentere hellere ikke når du kommentere normalt fordi jeg ikke er interreseret i at høre dine kærlighedserklæringer til samtlige prostituerede i landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Og dog skriver du ikke i første omgang at du er enig i det med at skrive pænt til dem man er uenige i du starter med at lave en “Hvad med dig selv” reaktion hvilket indirekte er at bære nag og ikke ville ændre ved debattonen fordi det er nemmere bare at skyde tilbage igen. 

Bære nag, nu må jeg le. Kender ikke personen, kunne da ikke være mere ligeglad. Jeg påpeger bare at hvis du skriver i den ene tråd "jeg hader racister" og så i den anden tråd " kommer med en racistisk bærmærkning" så mister hans ord værdi. Så ja, jeg huskede hans navn fordi det er lidt anderledes end andre og derfor kom jeg i tanke om der var noget med ham i en anden tråd, jeg tjekkede og jeg havde ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
peterbrusebad skrev, for 25 minutter siden:

offerkortet ? haha. Det bliver en kold dag i helvede den dag du siger en GP imod i denne gruppe. Og jeg har det på samme måde med dig, jeg kommentere hellere ikke når du kommentere normalt fordi jeg ikke er interreseret i at høre dine kærlighedserklæringer til samtlige prostituerede i landet.

Det har jeg allerede gjort flere gange men igen du er for forblændet i dine fordomme og din dem mod os sølvpapirshatte teorier til at opdage det. :rolleyes:

 

Eksempler på at din påstand ikke holder.

Jeg har sagt Mook imod i en tråd Signor Coucu lavede hvor jeg synes han udviste dårlig debatatil. 

(Men netop fordi jeg ikke gør det til en personlig ting har jeg snakket fint med Mook efter). 

Jeg har haft uenigheder med Frodige Ida og meget stor enighed i andre tråde

(men der er også en tråd hvor vi begge var helt på linie med hinanden). 

Jeg er uenig i Jennifers syn på om GPerne bør bruge ansigtsbilleder meget uenig. 

Jeg har været uenig med Eva i et par tråde. 

Men igen jeg graver mig ikke ned i en skyttegrav og leger dem mod os og nægter at læse grundigt hvad de mener fordi jeg er forudindtaget på forhånd. Derfor kan jeg være enig i en tråd og uenig i en anden 

 

Men at jeg skulle være evigt kun enig med GPerne altid er ikke alene usandt det er også dybt useriøst. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Giver @peterbrusebad ret. 
 

man har lige betalt 1500 kr. for en time. 
så hvis man skal ofre 50 ekstra på veksle vil man straks have det billiger eller mere ydelse 

hmm for 50 kr. du har lige betalt 25 kr. i minuttet 

er sikker på pigerne gerne givet 2 minutter ekstra for den 50 krone :lol:

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Det har jeg allerede gjort flere gange men igen du er for forblændet i dine fordomme og din dem mod os sølvpapirshatte teorier til at opdage det. :rolleyes:

dem mod os sølvpapirshatte teorier. Bruger man ikke kun begrebet sølvpapirshatte til store ting, som i noget ligesom folk der mente 9/11 var et insider job. Bruger man dem også til folk som fortæller en sexkunde i en anonym gratis sexkunde/glædespige gruppe at han fedter for pigerne og ikke siger nogle imod? (som ikke er stemplet som upopulær af vennerne)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dillermand - jeg opgiver.. De er vidst udenfor pædagogisk rækkevidde - jeg ved hvornår jeg er slået.. :rolleyes:
De ønsker sig kun drama, og hver gang vi kommenterer deres holdninger, er det bare brænde på bålet.
Jeg synes tråden er god og synes egentlig ikke at vi skal afspore mere.

Nu vil jeg gå tilbage til min søndagsfilm og drikke en Pepsi Max..
God aften! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede egentligt det handlede om Kemi, og og gensidig begær ,og ikke om en skallede halvtredser. 
for hvis den 50 ekstra kan gøre så stor forskel

så er der sgu ikke meget kemi tilbage i min verden.
kan tage fejl men hvad er penge mellem venner og Lovers <3 hvis det er ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 7 minutter siden:

Bruger man dem også til folk som fortæller en sexkunde i en anonym gratis sexkunde/glædespige gruppe at han fedter for pigerne og ikke siger nogle imod? (som ikke er stemplet som upopulær af vennerne)

 

Dillermand Junior skrev, for 20 minutter siden:

Eksempler på at din påstand ikke holder.

Jeg har sagt Mook imod i en tråd Signor Coucu lavede hvor jeg synes han udviste dårlig debatatil. 

(Men netop fordi jeg ikke gør det til en personlig ting har jeg snakket fint med Mook efter). 

Jeg har haft uenigheder med Frodige Ida og meget stor uenighed. 

(men der er også en tråd hvor vi begge var helt på linie med hinanden). 

Jeg er uenig i Jennifers syn på om GPerne bør bruge ansigtsbilleder meget uenig. 

Jeg har været uenig med Eva i et par tråde. 

Men igen jeg graver mig ikke ned i en skyttegrav og leger dem mod os og nægter at læse grundigt hvad de mener fordi jeg er forudindtaget på forhånd. Derfor kan jeg være enig i en tråd og uenig i en anden 

 

Men at jeg skulle være evigt kun enig med GPerne altid er ikke alene usandt det er også dybt useriøst. 

Igen sølvpapirshatte teorier i fuldt flor fra din side af og faktuelt forkert men du vil helt enøjet kun se verden på en måde totalt sort eller hvidt og uden nogen nuancer

Del dette indlæg


Link til indlæg

så du hvad @Vimmel gjorde der @Larschristian. Det er smart. Han valgte at blande sig, fik så et argument smidt i hovedet som han prøvede at tale udenom ved at komme med en masser argumenter som omhandlede emnet i en anden tråd istedet for at stå til ansvar. Så skriver jeg en ting til ham som faktisk påpeger at man ikke kan være blå i den ene tråd og rød i den anden. Han vælger så at lave den smarte, "opgive" fordi han er for stort et menneske og for moden til at fortsætte selvom han startede. Så den han starter med er god. 

Vimmel skrev, for 3 minutter siden:

Dillermand - jeg opgiver.. De er vidst udenfor pædagogisk rækkevidde - jeg ved hvornår jeg er slået.. 

Der får han dillermand med over på hans hold som i "lad os opgive, de er vist udenfor pædagogisk rækkevide, Hey hov, var det ikke personligt ? Han sagde da lige før at man skal snakke pænere til hinanden ISÆR hvis man er meget uenige, men han glemte vist hans råd efter 1 time, suprise. Ved den besked opnår han sympati og forventer en "ja du har sku ret, lad os droppe det agtigt". Smart. 

Efterfølgende. 

Vimmel skrev, for 5 minutter siden:

Nu vil jeg gå tilbage til min søndagsfilm og drikke en Pepsi Max..

Den klassiske. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige fordi jeg har været personlig selvom jeg prædiker om man ikke skal være personlig, så derfor vælger jeg at skifte emnet lidt, og hvis jeg fortæller en personlig ting som jeg vil se min søndagsfilm og drikke en pepsi max så fremstår jeg som en voksen moden mand. Selvom han højst sansyligt ikke er igang med at se en film eller drikke en pepsi max men bare vil finde en måde at hoppe ud af tråden uden at stå til ansvar og stadig fremstå som "vinderen". 

Klassisk.

Men bare rolig Vimmel, jeg blander mig ikke hvis du ikke blander dig. Men være en mand og stå ved dine ord og dine råd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig slet ikke nogen her der overvejer bare at handle lokalt ? Altså udelukkende benytte danske GP ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 47 minutter siden:

Det har jeg allerede gjort flere gange men igen du er for forblændet i dine fordomme og din dem mod os sølvpapirshatte teorier til at opdage det. :rolleyes:

 

Eksempler på at din påstand ikke holder.

Jeg har sagt Mook imod i en tråd Signor Coucu lavede hvor jeg synes han udviste dårlig debatatil. 

(Men netop fordi jeg ikke gør det til en personlig ting har jeg snakket fint med Mook efter). 

Jeg har haft uenigheder med Frodige Ida og meget stor enighed i andre tråde

(men der er også en tråd hvor vi begge var helt på linie med hinanden). 

Jeg er uenig i Jennifers syn på om GPerne bør bruge ansigtsbilleder meget uenig. 

Jeg har været uenig med Eva i et par tråde. 

Men igen jeg graver mig ikke ned i en skyttegrav og leger dem mod os og nægter at læse grundigt hvad de mener fordi jeg er forudindtaget på forhånd. Derfor kan jeg være enig i en tråd og uenig i en anden 

 

Men at jeg skulle være evigt kun enig med GPerne altid er ikke alene usandt det er også dybt useriøst. 

Cuoco - per favore...:)

Men alt forladt. Hverken Mook eller jeg har noget imod lidt modstand. Det kan faktisk være stimulerende, har vi talt om siden.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 41 minutter siden:

så du hvad @Vimmel gjorde der @Larschristian. Det er smart.

Altså i to DramaDick'S :DLars&Peter hvor ER det DEJLIGT i er bleven SÅ Pot & Pande agtige.. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, 1 time siden:

@Vimmel orkede ikke at læse alle argumenter fra den anden tråd og fortidslevn og diverse.

Derfor gider jeg ikke bruge tid på dig og lukker ned. Når du ikke gider læse argumenter men kører i din egen faste rille, så er der jo ikke meget at snakke om herinde.
At du får det bedre af din opførsel, er jo kun dejligt.
Det her er langt ude, FOR langt ude selv for mig - tråden ignoreres fra nu af. Stakkels trådstarter.
God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...