Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Betaling i EUR

Afregning i EUR  

85 medlemmer har stemt

  1. 1. Et stigende antal primært udenlandske GPer beder om betaling i EUR. Er det noget, du gerne vil imødekomme?

    • Ja, jeg veksler gerne, så GPen kan få EUR i stedet for DKK
      20
    • Ja, jeg har før betalt med EUR, hvis set ikke er for bøvlet (fx hvis jeg ligger inde med tilstrækkelig med EUR)
      10
    • Ja, jeg har før betalt med EUR, hvis jeg får en fordel ud af det (lavere pris for mig)
      10
    • I princippet vil jeg gerne betale med EUR hvis jeg får en fordel eller det ikke er for bøvlet, men jeg har ikke gjort det endnu
      15
    • Nej, jeg betaler hellere kontant med DKK
      17
    • Spørgsmålet er ikke relevant for mig, for jeg betaler altid eller næsten altid elektronisk (fx MobilePay, betalingskort, Revolut eller andet)
      1
    • Spørgsmålet er ikke relevant for mig, for jeg besøger ikke GPer, som ønsker betaling i EUR
      8
    • Jeg er GP og foretrækker betaling i DKK
      2
    • Jeg er GP og foretrækker betaling i EUR
      0
    • Jeg er GP og er ligeglad med, hvilken valuta der afregnes i
      2


Recommended Posts

I annoncerne kan man se, at stadigt flere GPer oplyser, at de også modtager betaling i EUR. Ganske mange vil faktisk hellere modtage EUR end DKK, fordi det er nemmere for dem at håndtere EUR, og i nogen tilfælde nok også fordi, det er rimeligt dyrt for pigerne at skulle veksle DKK til EUR på det sorte marked. Hvilket de ofte er nødt til, da bankerne ikke vil have med dem at gøre, som regel med henvisning til hvidvaskloven.

Spørgsmålet i denne uge går derfor på, om du gerne vil følge pigens opfordring til at betale i EUR i stedet for med DKK.

Svarmulighederne er bevidst formuleret, så de tre første svar angiver, at man HAR betalt med EUR, mens det fjerde angiver, at man i princippet gerne vil, men ikke har gjort det endnu.

Som altid er svarene anonyme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv om få har svaret. 
synes jeg det er lidt tankevækkende at man gerne vil betale i euro, hvis man selv får noget ud af det. 
i vil gerne nyde pigerne, men stå i automaten og trykke på euro i stedet for kr.  kræver i får det billigere eller på anden vis for noget ud af det. 

Knap så sympatisk i min verden. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Jeg mangler et svar

Dette er for intetsigende og kommer ikke dig ved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Den_glade_amatør skrev, for 48 minutter siden:

(…)

 

 Ganske mange vil faktisk hellere modtage EUR end DKK, fordi det er nemmere for dem at håndtere EUR, og i nogen tilfælde nok også fordi, det er rimeligt dyrt for pigerne at skulle veksle DKK til EUR på det sorte marked. Hvilket de ofte er nødt til, da bankerne ikke vil have med dem at gøre, som regel med henvisning til hvidvaskloven.

Spørgsmålet i denne uge går derfor på, om du gerne vil følge pigens opfordring til at betale i EUR i stedet for med DKK.

(…)

Tak for dit indlæg. Jeg ved ikke om det burde have været i generel debat. Uanset hvad er der et par ting jeg gerne vil gøre opmærksom på her.

 

Dels så er det ikke pga. hvidvask-loven og bankerne, at pengene ikke kan veksles. Er de tjent lovligt i landet, så er der intet problem der. Det er så vidt jeg har forstået ud fra tidligere forklaringer, fordi pigerne har svært ved at veksle dem derhjemme, altså at man ikke kan veksle danske kroner i en række lande – den forklaring har dog undret mig lidt, men ikke desto mindre er det den der bruges.

 

Der er desuden lidt et ladning i dit spørgsmål, når du skriver om det er noget folk gerne vil imødekomme. Ellers skal man i hvert fald vende det om og spørge om man vil imødekomme, at det typisk er bedre for klienterne at betale i danske kroner pga. vekselomkostninger.


Desuden er det at godt spørgsmål om det er mange udenlandske der ønsker det. Jeg synes f.eks. den gik helt galt da polske Matylda babe og blonde Alexxa fik ideen med kun at kræve betaling i euro – så er noget misforstået.


 

Larschristian skrev, for 34 minutter siden:

Selv om få har svaret. 
synes jeg det er lidt tankevækkende at man gerne vil betale i euro, hvis man selv får noget ud af det. 
i vil gerne nyde pigerne, men stå i automaten og trykke på euro i stedet for kr.  kræver i får det billigere eller på anden vis for noget ud af det. 

Knap så sympatisk i min verden. 
 

Tak for din kommentar. Jeg er ikke sikker på, at jeg er med. Synes du, at det er usympatisk hvis der er klienter der ønsker at betale i danske kroner til en betalt ydelse som det at besøge en GP er. Jeg skal bare lige være helt sikker?


 

Det er typisk dyrere og mere besværligt for danske klienter at skulle betale i euro pga. vekselomkostninger. Det er noget der er en del medlemmer der også har anført :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 29 minutter siden:

Selv om få har svaret. 
synes jeg det er lidt tankevækkende at man gerne vil betale i euro, hvis man selv får noget ud af det. 
i vil gerne nyde pigerne, men stå i automaten og trykke på euro i stedet for kr.  kræver i får det billigere eller på anden vis for noget ud af det. 

Knap så sympatisk i min verden. 
 

Der står da heller ikke idiot på ryggen af mig

Hvis jeg skal hjælpe gp'er med Euro, så vil jeg da ikke betale mere i danske kroner i vekselautomaten, så kan jeg da bare betale i DKR, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vest74

@Funktionæren

Njae, den svarmulighed er faktisk den allernemmeste. Den giver du ved at trække på skuldrene og lade være med at gøre noget som helst. På den måde lader du dem, der gerne vil deltage i afstemningen og debatten, gøre det i ro og mag uden nedladende kommentarer fra andre brugere…og du slipper for at bruge din tid på at gøre opmærksomhed på din utilfredshed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

Det er typisk dyrere og mere besværligt for danske klienter at skulle betale i euro pga. vekselomkostninger. Det er noget der er en del medlemmer der også har anført :)

Det er ikke besværligt 

bare trykke euro i stedet for. 
ja det koster 50 kr. at købe i din bank vor herre bevares. 
hvor kan man være smålig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, for 3 minutter siden:

Hvis jeg skal hjælpe gp'er med Euro, så vil jeg da ikke betale mere i danske kroner i vekselautomaten, så kan jeg da bare betale i DKR, 

Kæmpe ofre du laver ved at betale i euro. :wacko:
men det ender bare med færre udlandske GP. 
Og så stiger prisen bare. 
så har du tabt på den lange bane alligevel. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 25 minutter siden:

Selv om få har svaret. 
synes jeg det er lidt tankevækkende at man gerne vil betale i euro, hvis man selv får noget ud af det. 
i vil gerne nyde pigerne, men stå i automaten og trykke på euro i stedet for kr.  kræver i får det billigere eller på anden vis for noget ud af det. 

Knap så sympatisk i min verden. 
 

Hvis man besøger piger 5 gange om måneden og hver gang skal hæve euro kan banken blive mistænksom.. Jeg ved ikke med andre men jeg skal årligt informerer om hvor meget jeg regner med at hæve i udenlandsk valuta.. Hvis jeg hæver over det så spørger banken.. 

Det vil sige det ikke er helt uden egen risiko og der vil de fleste mennesker det ikke lige er din mor eller far altså have en form for godtgørelse når de løber en risiko.. Så dejlig nemt er det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betaler altid i kontanter - danske kroner - og stadig også med 1000 seddel hvis det er det jeg har. 
Hvis GP kun vil have euro hopper jeg videre . 
Det er ikke foreneligt i min økonomi at der pludselig hæves euro medmindre jeg skal rejse.

Ligeledes bryder jeg mig ikke om gebyret ved omveksling.

Så konklusionen for mit vedkommende er at hvis samtlige GP'ere over en kam KUN vil modtage euro så må undertegnet finde andre veje til hygge eller kun benytte mig af herboende thaier som udfører hvad jeg ønsker. 
 

// Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hvis man besøger piger 5 gange om måneden og hver gang skal hæve euro kan banken blive mistænksom.. Jeg ved ikke med andre men jeg skal årligt informerer om hvor meget jeg regner med at hæve i udenlandsk valuta.. Hvis jeg hæver over det så spørger banken.. 

Det vil sige det ikke er helt uden egen risiko og der vil de fleste mennesker det ikke lige er din mor eller far altså have en form for godtgørelse når de løber en risiko.. Så dejlig nemt er det.. 

Min bank spørger ikke hvor meget jeg regner med at hæve i euro. 
Og så længe det er mine penge, må jeg hæve dem i lige præcis den valuta jeg har lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 14 minutter siden:

Min bank spørger ikke hvor meget jeg regner med at hæve i euro. 
Og så længe det er mine penge, må jeg hæve dem i lige præcis den valuta jeg har lyst. 

Jamen så har du jo vel absolut intet problem med lige at veksle for de forskellige sexkøbere der af forskellige grunde ikke kan retfærdiggøre at hjælpe andre - med stor personlig risiko - helt uden beregning..

Nu du er så stort et menneske og alle andre (der ønsker noget ud af at løbe risikoen) bare er "knap så sympatiske":P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Larschristian skrev, for 12 minutter siden:

Kæmpe ofre du laver ved at betale i euro. :wacko:
 

Jeg betaler i Euro, hvis der er en ordentlig vekselkurs, så det er helt op til Gp'er om hun vil have Dkr eller Euro. Jeg vil bare ikke betale mere i dkr for at købe euro Men her skal hun jo også tage hensyn til hendes vekselkurs fra Dkr til Euro, hvor jeg har hørt de skal være heldig hvis de får kurs 80 for dkr, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 21 minutter siden:

Det er ikke besværligt 

bare trykke euro i stedet for. 
ja det koster 50 kr. at købe i din bank vor herre bevares. 
hvor kan man være smålig. 

Tak for dit svar.

 

Der er flere årsager udover det bl.a. diskretion:

 

JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Hvis man besøger piger 5 gange om måneden og hver gang skal hæve euro kan banken blive mistænksom.. Jeg ved ikke med andre men jeg skal årligt informerer om hvor meget jeg regner med at hæve i udenlandsk valuta.. Hvis jeg hæver over det så spørger banken.. 

Det vil sige det ikke er helt uden egen risiko og der vil de fleste mennesker det ikke lige er din mor eller far altså have en form for godtgørelse når de løber en risiko.. Så dejlig nemt er det.. 

Nu skriver @JenniferRomantica også her, at det kan være forbundet med en risiko for at banken kan blive mistænkelig. Jeg tænker dog at 1-2 besøg om måneden kunne være mere end rigeligt til det. Måske en gang hver halve år så ville der ingen mistanke være. 5 gange så ville den nok være gal.

 

Jeg ved dog ikke lige, hvad ens forældre eller bedsteforældre skulle have at gøre med det dog. Nok mere ens bank der kunne fatte mistanke.

 

Der er for øvrigt typisk et vekselgebyr og valutaomregning, det sidste er procentuelt af beløbet. Så om det koster 100 kr eller 50 kr eller 20 kr at veksle vil afhænge af beløbet. Så det kommer an på hvor meget der skal betales til GP’en.

 

Jeg tænker måske heller ikke, det ville være så godt at stå at sige til en klient at det var smålige fordi de ikke ønskede at betale i euro pga. diskretion og vekselomkostninger. I hvert fald ikke hvis en GP sagde det. Men det er måske bare mig? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jamen så har du jo vel absolut intet problem med lige at veksle for de forskellige sexkøbere

Igen er du vanvittig selvfølgelig kan jeg ikke veksle for sexkøbere :ph34r:

men har vekslet for Gp. 
og har bare ikke sat penge ind igen. 
For så bliver det mistænkeligt.  
hæve kun mine egne penge. 

JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Nu du er så stort et menneske og alle andre bare er "knap så sympatiske":P.

Jeg skrev det var usympatisk hvis man kræver det billigere eller på anden vis ville have noget ud af det. 

Jennifer hvis du diskuter med mig, hvilken er fair nok. Så bliver du nød til at læse og forstå hvad jeg skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

Igen er du vanvittig selvfølgelig kan jeg ikke veksle for sexkøbere :ph34r:

men har vekslet for Gp. 
og har bare ikke sat penge ind igen. 
For så bliver det mistænkeligt.  
hæve kun mine egne penge. 

Jeg skrev det var usympatisk hvis man kræver det billigere eller på anden vis ville have noget ud af det. 

Jennifer hvis du diskuter med mig, hvilken er fair nok. Så bliver du nød til at læse og forstå hvad jeg skriver. 

Hvorfor kan du ikke det.? Så få pigerne jo sine penge i euro som de ønsker.. Og din bank stiller jo ingen spørgsmål fordi "det er dine penge og du må hæve dem lige som du vil".. Så priviligeret er vi ikke alle så kan du jo lige så godt hjælpe når det ikke "koster dig noget".. 

Jeg skar det lige ud i pap i mit tidligere indlæg så du måske forstår det som det er ment^_^.. Selvfølgelig mente jeg jo kun "alle de mennesker som du beskrev som usympatiske" altså dem der enten ville have en favorabel vekselkurs eller evt en lidt lavere pris.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor kan du ikke det.? Så få pigerne jo sine penge i euro som de ønsker.. Og din bank stiller jo ingen spørgsmål fordi "det er dine penge og du må hæve dem lige som du vil".. Så priviligeret er vi ikke alle så kan du jo lige så godt hjælpe når det ikke "koster dig noget".. 

Jeg skar det lige ud i pap i mit tidligere indlæg så du måske forstår det som det er ment^_^.. Selvfølgelig mente jeg jo kun "alle de mennesker som du beskrev som usympatiske" altså dem der enten ville have en favorabel vekselkurs eller evt en lidt lavere pris.. 

Er ikke helt sikker på om om du prøver at spille sjov. 
eller du bare er uden for pædagogisk række vide. 
 

giver sgu da sig selv jeg ikke kan veksle for alle mænd der køber sex. Du er helt væk mand. 
 

er du sød ikke at kommenter på mine skriv, hvis du ikke kan komme med noget konstruktivt. 
 

god søndag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Er ikke helt sikker på om om du prøver at spille sjov. 
eller du bare er uden for pædagogisk række vide. 
 

giver sgu da sig selv jeg ikke kan veksle for alle mænd der køber sex. Du er helt væk mand. 
 

er du sød ikke at kommenter på mine skriv, hvis du ikke kan komme med noget konstruktivt. 
 

god søndag. 

Det jo nok heller ikke alle sexkøbere der ville ønske din hjælp med at hæve euro men bare dem der evt skulle ønske det.. Det giver vel også sig selv at jeg ikke mener alle sexkøbere i Danmark.. 

Jeg sætter klaaaart din påstået altruisme på spidsen hvilket var det jeg ville frem til.. Fordi sådan vil du da i hvertfald ikke hjælpe pigerne så de ikke "stopper med at komme til landet og prisen stiger".. Når det pludselig var bøvlet for dig at hjælpe så du heller ikke helt villig til det.. Det er faktisk sindssyg af mig at foreslår det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det jo nok heller ikke alle sexkøbere der ville ønske din hjælp med at hæve euro men bare dem der evt skulle ønske det.. Det giver vel også sig selv at jeg ikke mener alle sexkøbere i Danmark.. 

Jeg sætter klaaaart din påstået altruisme på spidsen hvilket var det jeg ville frem til.. Fordi sådan vil du da i hvertfald ikke hjælpe pigerne så de ikke "stopper med at komme til landet og prisen stiger".. Når det pludselig var bøvlet for dig at hjælpe så du heller ikke helt villig til det.. Det er faktisk sindssyg af mig at foreslår det..

Meget dårligt sat på spidsen virkelig dårligt. 
ja jeg hjælpe også børn i udlandet, sender penge. og andre ting. 
men det betyder da ikke at jeg kan hjælpe alle. 
lige meget om jeg ville, så kunne jeg ikke. 
fuldstændig ude i hampen at sætte det sådan op. 
og vidner bare om du vil være Rasmus modsat. 
du har ingen realisme, og kan ikke sætte tingene i relief. 
du er hypotetisk og de ting du siger har ingen gang på jorden.  
 

kan du være sød at lade være at kommenter på mine skriv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Larschristian skrev, for 33 minutter siden:

Meget dårligt sat på spidsen virkelig dårligt. 
ja jeg hjælpe også børn i udlandet, sender penge. og andre ting. 
men det betyder da ikke at jeg kan hjælpe alle. 
lige meget om jeg ville, så kunne jeg ikke. 
fuldstændig ude i hampen at sætte det sådan op. 
og vidner bare om du vil være Rasmus modsat. 
du har ingen realisme, og kan ikke sætte tingene i relief. 
du er hypotetisk og de ting du siger har ingen gang på jorden.  
 

kan du være sød at lade være at kommenter på mine skriv. 

 

 

Det jo din mening.. Jeg synes det er dårligt at sige andre mennesker er usympatiske fordi de ikke gør som dig eller har samme mulighed som dig.. Du render rundt i din egen lille verden hvor du tror alle har det som dig og samme muligheder som dig.. Hvis de så ikke har det så de usympatiske for ikke at hjælpe.. Hvad ligner det dog.? 

I mit første indlæg har jeg givet flere grunde til hvorfor folk ikke bare kan hæve euro.. Hvilket du besvarer ved at skrive "at sådan er det ikke for dig" uden på nogen måde at anerkende at sådan er det ikke for alle eller at det måske så er forståeligt at folk ikke betaler i euro eller vil have noget for det hvis de endelig skal tage risikoen.. Til gengæld roder du videre i at det kun koster 50 kr at hæve euro.. 

Og nej, men du kan blokerer mig så du aktivt skal tilvælge at se mine kommentarer hvilket burde tage det værste "sting af broden"^_^.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes det er dårligt at sige andre mennesker er usympatiske fordi de ikke gør som dig eller har samme mulighed som dig..

Ja lars er virkelig en styg ulv. Han prøver at få folk som har råd til at smide 1500 kr væk til at ofre en 50"er mere for at gøre en udlænding som for det meste sælger sig selv for at kunne støtte sin familie økonomisk en tjeneste. 

JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Du render rundt i din egen lille verden hvor du tror alle har det som dig og samme muligheder som dig..

Lars render rundt i sin egen lille verden?. Vil mere mene en person som får prostitution til at lyde som et selvvalgt arbejde, og hvor glad du er for det og hvor lækkert sex du får, mens du lukker øjnene for hvor hårdt "arbejdet" faktisk er for en del personer, MERE er at leve i sin egen lyserøde verden. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg ser en Prostitueret fortælle en kunde at han er egoistisk fordi han beder sine Medkunder at betale 5 procent ekstra for at gøre en prostitueret en tjeneste, Og så får hun det endda til at lyde som om de kunder som intet problem har med at betale 1500 + for 1 times tid er OFRE fordi de ikke har luksusen til at betale 50 kr UDEN at tænke over hvor meget det vil betyde for den prostituerede at få dem i euro så hun slipper for en masse bøvl. Tragiskkomisk.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
peterbrusebad skrev, for 17 minutter siden:

Første gang jeg ser en Prostitueret fortælle en kunde at han er egoistisk fordi han beder sine Medkunder at betale 5 procent ekstra for at gøre en prostitueret en tjeneste, Og så får hun det endda til at lyde som om de kunder som intet problem har med at betale 1500 + for 1 times tid er OFRE fordi de ikke har luksusen til at betale 50 kr UDEN at tænke over hvor meget det vil betyde for den prostituerede at få dem i euro så hun slipper for en masse bøvl. Tragiskkomisk.

 

 

 

 

Stop dig selv.. Læs hvad jeg skriver.. Har givet MANGE grunde til at man ikke bare kan hæve euro men dem lukker du også øjnene for kan jeg se og nægter at kommenterer på:lol:.. 

Har hverken kaldt ham for sindssyg, dårlig, egoistisk eller usympatisk nogen steder så det ved jeg heller ikke hvor du har fra.. Hvis DU synes Lars er en stor styg ulv så må det jo ligge på dine egne skuldre men du skal ikke kamuflerer det som min holdning.. Jeg har ikke på noget som helst tidspunkt kaldt nogen egoistiske.. Det er dog utroligt.. Mangler du et par læsebriller så giver jeg gerne et tilskud så altruistisk er jeg nemlig bare^_^.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...