Hop til indhold
Larschristian

Mænd er nemme at narre

Recommended Posts

En lille historie som jeg kom til at tænke på.  
For nogle år siden arbejde et lesbisk par i et lille hus syd for Køge. 
de var her i landet for at kunne købe et hus sammen i deres hjemland. 
De boede på og arbejde på det samme bordel. 
jeg kendte deres forhold med hinanden og deres grund til deres tid i DK. 
det var så enormt morsomt at læse anmeldelser af disse piger. Fra mænd der troede at de fik de piger i den syvende himmel, med deres besøg. 
(jeg kunne virkelig godt mærke hun nød det )
osv. der måtte jeg nogle gange knibe mig selv i armen. For ikke at skrive.  For de piger var bestemt ikke særlig venlig stemt over for mandlig samkvem. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke helt hvad jeg skal tænke om den historie. Ufedt at nogen bliver narret eller endnu mere ufedt at kvinderne (som jeg tolker din historie) udøver psykisk vold på sig selv til at have sex med mænd, så de kan tjene penge til et liv sammen. 

Jeg håber da historien er mere nuanceret end som så. 

Og så tror jeg også, at de fleste at os kunder godt ved det er en fantasi vi køber ind på. Nu vil jeg ikke genstarte en diskussion om “den lykkelige luder”, der er allerede flere tråde om det emne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og.....?

Ligger det morsomme i at mændene fik hvad de betalte for?

Eller ligger det morsomme i at 2 kvinder ikke kan tjene deres penge på anden vis end at de har sex med mænd de bestemt ikke er venlig stemt overfor?

Har svært ved at se noget morsomt i dit indlæg og har svært ved at se det morsomme i hvad du tror er morsomt ved at læse andres anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 7 minutter siden:

udøver psykisk vold på sig selv til at have sex

Hvorfor psykisk vold mere end andre der også gør det af nød eller muligheder for et bedre liv. 
er det ikke psykisk vold. 

 

BrandmandSam skrev, for 7 minutter siden:

Jeg håber da historien er mere nuanceret end som så. 

Næ det er der sådan set ikke.  

 

BrandmandSam skrev, for 7 minutter siden:

Ufedt at nogen bliver narret

Men vælger jo selv om man tror på det.  
som du selv siger hvis hvis mænd ved det er en fantasi så er de vel ikke mere udnyttet end de selv tillader det.  

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 2 minutter siden:

Og.....?

Ligger det morsomme i at mændene fik hvad de betalte for?

Eller ligger det morsomme i at 2 kvinder ikke kan tjene deres penge på anden vis end at de har sex med mænd de bestemt ikke er venlig stemt overfor?

Har svært ved at se noget morsomt i dit indlæg og har svært ved at se det morsomme i hvad du tror er morsomt ved at læse andres anmeldelser. 

Det morsomme er at mænd er naive nogle gange. 
Og når man så kendte sandheden blev det nærmest tragisk komisk at læse. 
hvordan de selv tolkede situation. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 minutter siden:

Det morsomme er at mænd er naive nogle gange. 
Og når man så kendte sandheden blev det nærmest tragisk komisk at læse. 
hvordan de selv tolkede situation

Hvis det forholder sig som du skriver, så mere tragisk og slet ikke morsomt. 

Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

Hvorfor psykisk vold mere end andre der også gør det af nød eller muligheder for et bedre liv. 
er det ikke psykisk vold.

Den dialog har jeg deltaget i på andre tråde. Sagde ikke noget om dette tilfælde var mere psykisk vold end andre - blot at det var ufedt - og slet ikke sjovt. 

 

Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

Næ det er der sådan set ikke

Igen har jeg svært ved at se hvordan det bliver morsomt. 

Redigeret af BrandmandSam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

Det morsomme er at mænd er naive nogle gange. 
Og når man så kendte sandheden blev det nærmest tragisk komisk at læse. 
hvordan de selv tolkede situation. 
 

 

Og....?

Lad os prøve igen:

hvori ligger det morsomme i at mænd som fik hvad de betalte for (rigtig god og troværdig sex), blev udøvet af nogle piger som hadet det?

Redigeret af Blækspruttemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

En glædespige hos Eventyrpigerne sagde også noget lignende til mig en dag, 'mænd er bare så nemme...'

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 28 minutter siden:

udøver psykisk vold på sig selv til at have sex med mænd

Tror godt vi kan antage, at de jo nok ikke rent faktisk var homoseksuelle, men derimod biseksuelle. At kalde sig et "lesbian couple" er jo helt sikkert bare et "salgstrick".

Ironisk når nu denne tråd omhandler at mænd er nemme at narre - OP er vidst også sprunget i med begge ben. OP skriver jo også i en kommentar at det ikke er mere nuanceret end hvad han siger, men der kan jo trods alt godt være mere til deres historie selvom OP ikke lige kender til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 14 minutter siden:

Og....?

Lad os prøve igen:

hvori ligger det morsomme i at mænd som fik hvad de betalte for (rigtig god og troværdig sex), blev udøvet af nogle piger som hadet det?

Lad os prøve igen. 
Deres anmeldelse hvor de skrev at uha hun nød at blive slikket kunne se hun var ægte liderlig. 
 

det sjove er hvor godtroende og naive vi mænd er.  Og hvor let vi er at manipulerer med så snart vi tænker med det forkerte hoved. Det er det der er pointen. 
hvis du ikke kan se det, fair nok så ingen grund til du bruger mere krudt på tråden. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, Lige nu:

Tror godt vi kan antage, at de jo nok ikke rent faktisk var homoseksuelle, men derimod biseksuelle. At kalde sig et "lesbian couple" er jo helt sikkert bare et "salgstrick".

Ironisk når nu denne tråd omhandler at mænd er nemme at narre - OP er vidst også sprunget i med begge ben. OP skriver jo også i en kommentar at det ikke er mere nuanceret end hvad han siger, men der kan jo trods alt godt være mere til deres historie selvom OP ikke lige kender til det.

Op kender skam historien og nej de slog sig netop ikke op som lesbisk par. 
Og jeg kendte dem. 
og nej op er ikke sprunget i med begge ben. 
selv om det sagtens kunne være tilfælde. 
men har aldrig besøgt dem på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 minutter siden:

... fair nok så ingen grund til du bruger mere krudt på tråden. 

 

Hmmmm   

Ikke specielt morsomt indlæg men klart blandt de klogeste skrivelser af alle dine 491 indlæg herinde. 

Det vil jeg så hermed følge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad er det nye? Sådan er det vel altid... Når en gp er sammen med en kunde -fake hun vel -uanset om hun skal købe hus eller salami i netto for pengene... Mænd lader sig "narre" Når en gp faker en orgasme -men når hun sprøjter er det så bare -hun pisser lidt... -for at gøre det ekstra hot...

For mit eget vedkommende er det lidt en "leg" elskov -være forelsket -jeg synes jeg har haft mange rigtige gode oplevelser -og nogle få gange ekstraordinær gode... Kemi er vigtig -er den ikke tilstede bliver det sjældent nogen god oplevelse... Om de efterfølgende går ud, og kaster op over deres kunde/mig -er ikke noget jeg tænker på, eller dyrker på nogen måde. Vælger de efterfølgende, at fortælle andre om deres syn på kunder/mig, og hvor naiv vi/jeg er -siger vel en hel del om dem selv også -ligemeget hvor naiv"dum" en kunde/jeg er er de penge, jeg kommer med jo gode nok -og de tager gerne i mod...

Når jeg skriver noget herinde -skriver jeg som det har været for mig -det er min oplevelse -det kan godt være gp har en anden oplevelse eller et andet syn på mig, i det øjeblik jeg er gået ud af døren... Jeg taler aldrig om at samstemme seancen før en anmeldelse med en gp. Jeg har aldrig nævnt dette forum for nogen gp -hvis de italesætter nettet/eg -lytter jeg, men kunne aldrig drømme om -at nævne, at jeg har en profil her... (det komme ikke dem ved) Jeg er en privat person her, og når jeg besøger en gp -men det er 2 forskellige ting. Det er ligesom en valg, jeg har taget fra starten af. Jeg ved godt flere kender hinanden herinde kunder og gp (det er no go for mig) -deres valg...

Vi er vel alle >et menneske<

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 time siden:

En lille historie som jeg kom til at tænke på.  
For nogle år siden arbejde et lesbisk par i et lille hus syd for Køge. 
de var her i landet for at kunne købe et hus sammen i deres hjemland. 
De boede på og arbejde på det samme bordel. 
jeg kendte deres forhold med hinanden og deres grund til deres tid i DK. 
det var så enormt morsomt at læse anmeldelser af disse piger. Fra mænd der troede at de fik de piger i den syvende himmel, med deres besøg. 
(jeg kunne virkelig godt mærke hun nød det )
osv. der måtte jeg nogle gange knibe mig selv i armen. For ikke at skrive.  For de piger var bestemt ikke særlig venlig stemt over for mandlig samkvem. 
 

Når det nu foregik for et par år siden, hvad får dig til i dag til at nævne deres situation nu?

For udefra set kan du fremstå som en forsmået “indviet” der på en eller anden måde er blevet skuffet og nu leder efter en måde hvorpå du kan eksponere dem, hvis de altså stadig opererer i landet (bare en tanke da du IKKE har hængt nogen ud).

Undskyld det er ikke for at fornærme dig @Larschristian men formålet med tråden er ikke så klar for mig, derfor min undren.

For en god ordens skyld, ja jeg er godt klar over at der godt kan snige sig en falsk orgasme ind her og der ved mine besøg hos pigerne, men derfor prøver jeg alligevel på at gøre deres oplevelse så god som muligt uden at bilde mig selv ind at jeg er en sex gud, men trådens formål er stadig ikke klar for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Men - hvorfor skulle de ikke kunne nyde det??… 

Og - Hvorfor antage at vi altid faker??… 

Præcis, selv lesbiske må kunne nyde lidt “fast føde” fra tid til anden..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 23 minutter siden:

Præcis, selv lesbiske må kunne nyde lidt “fast føde” fra tid til anden..

Det er vel også derfor strap on blev opfundet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en GP som jeg ser temmelig ofte. Hun har fortalt mig at jeg er den eneste kunde hun får ægte orgasmer med. Med alle andre faker hun.

Tænk at alle i andre er så nemme at narre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om mænd er nemmere at narrer så meget som de er nemme at stille tilfredse.. Der skal ikke meget til før en mand faktisk føler at han har det som blommen i et æg.. Jeg kan godt lide den her lidt mindre eftertænksom måde mænd er på fordi jeg selv har en tendens til at overtænke for hårdt i mange af livets facetter.. 

Jeg arbejdede faktisk også en gang med en kvinde der var lesbisk.. De havde en regel der gjorde at hun ikke tog par fordi kæresten ville kun have hun var sammen med mænd og ikke andre kvinder.. Det fungerede for dem og de virkede begge super glade og tilfredse.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Men - hvorfor skulle de ikke kunne nyde det??… 

Og - Hvorfor antage at vi altid faker??… 

Nogle folk har bare et gennemgående pessimistisk livssyn og så det lige meget hvad emnet er.. Det må være træls at have det sådan og må da være grobund for paranoia og generel ubehag.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 4 timer siden:

Op kender skam historien og nej de slog sig netop ikke op som lesbisk par. 
Og jeg kendte dem. 
og nej op er ikke sprunget i med begge ben. 
selv om det sagtens kunne være tilfælde. 
men har aldrig besøgt dem på den måde. 

OP tror, at han kender historien - men ved det ikke. Du er jo ikke omnipotent. Har ikke sagt noget om, at du har besøgt dem. Jeg siger bare, at du ikke nødvendigvis kender hele historien så godt som du selv tror. 

  

Larschristian skrev, for 4 timer siden:

det sjove er hvor godtroende og naive vi mænd er.  Og hvor let vi er at manipulerer med så snart vi tænker med det forkerte hoved.

Tænker måske bare du skal snakke for dig selv, ikke for alle mænd. Nogle mænd er naive, andre er ikke. Nogle kvinder er naive, andre er ikke. Er pointen bare, at du har opdaget, at nogle mennesker kan tro på en løgn? 

Redigeret af Only_by_Night

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om mænd er nemmere at narrer så meget som de er nemme at stille tilfredse.. Der skal ikke meget til før en mand faktisk føler at han har det som blommen i et æg.. Jeg kan godt lide den her lidt mindre eftertænksom måde mænd er på fordi jeg selv har en tendens til at overtænke for hårdt i mange af livets facetter.. 

Jeg arbejdede faktisk også en gang med en kvinde der var lesbisk.. De havde en regel der gjorde at hun ikke tog par fordi kæresten ville kun have hun var sammen med mænd og ikke andre kvinder.. Det fungerede for dem og de virkede begge super glade og tilfredse.. 

Hvorfor undre det mig ikke du kender en lignede situation :lol:

men nu var det jo sådan at de ikke nød at være sammen med mænd.  
men var kold forretning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 3 timer siden:

OP tror, at han kender historien - men ved det ikke

Jeg for kendte dem privat.  
Og de har fortalt mig åben om deres situation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Nogle folk har bare et gennemgående pessimistisk livssyn og så det lige meget hvad emnet er.. Det må være træls at have det sådan og må da være grobund for paranoia og generel ubehag.. 

Nå faktisk ikke. 
men bedre en at være indbildsk og naiv. 
med at kalde tingene for det det er. 
Og bedere end at have et forvrænget opfattelse af virkeligheden. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 6 timer siden:

Men - hvorfor skulle de ikke kunne nyde det??… 

Og - Hvorfor antage at vi altid faker??… 

Antager ingenting. 
men nu er det sådan jeg jeg kendte dem privat.  
Og de var meget åbne og ærlige om det. 
 

kender mange GP.  Der ikke nyder det som jer lyserøde. 
men for dem bare kold forretning. 
men er det så svært at forstå disse personer findes 

men kan ser på svarene fra mænd de er helt oppe at ringe, og kan slet ikke være i sig selv. 

og kender en del piger der nogle gange har 10 kunder om dagen tror du virkelig de nyder det.  
Og ikke bare bliver rutine. 
 

Er de tvunget næ men de gør det af nogle årsager du ikke kunne sætte dig ind i. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...