Hop til indhold
Larschristian

Mænd er nemme at narre

Recommended Posts

Jeg små forelskelser mig næsten altid i de kvinder, jeg er sammen med. Det er næsten umuligt for mig at undgå. Når jeg ligger nøgen sammen med en skøn, smuk eller lækker kvinde, tror jeg, at min hjerne frigiver et eller andet, så jeg instinktivt knytter mig til hende. Det er en af de bedste følelser, udover den åbenlyse og øjeblikkelige tilfredsstillelse, der følger med, når jeg besøger en GP. Men samtidig kan jeg også blive lidt pessimistisk, mest for at beskytte mig selv, tror jeg, og for ikke at lade denne små forelskelse tage overhånd. Jeg kan i hvert fald godt overbevise mig selv om, at det højst sandsynligt kun er en envejsoplevelse. For mig er pigerne fantastiske og enestående væsner - jeg er bare en i mængden. Hvorfor skulle de overhovedet kunne huske mig?

Dbh,
Teach

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 7 timer siden:

Når det nu foregik for et par år siden, hvad får dig til i dag til at nævne deres situation nu?

For udefra set kan du fremstå som en forsmået “indviet” der på en eller anden måde er blevet skuffet og nu leder efter en måde hvorpå du kan eksponere dem, hvis de altså stadig opererer i landet (bare en tanke da du IKKE har hængt nogen ud).

Undskyld det er ikke for at fornærme dig @Larschristian men formålet med tråden er ikke så klar for mig, derfor min undren.

For en god ordens skyld, ja jeg er godt klar over at der godt kan snige sig en falsk orgasme ind her og der ved mine besøg hos pigerne, men derfor prøver jeg alligevel på at gøre deres oplevelse så god som muligt uden at bilde mig selv ind at jeg er en sex gud, men trådens formål er stadig ikke klar for mig.

For det første er det under hygge snak. 
nej de er ikke i landet mere. 
er stoppet. 
tråden er mænd er nemme at narre, 

tråden handler om. det giver ligesom sig selv. 
Og nej er bestemt ikke skuffet på nogen måde for jeg kender præmissen ved købesex. 
jeg går ikke ind i den tror at pigen er oppe at ringe når hun åbner døren. 

Jeg bliver såmænd bare lidt rystede over nogle anmeldelser. 
fordi jeg kender rigtig mange piger og færdes i miljøet privat. 
så kender mange piger privat, og deres besvære grunde og argumenter for de er i dk. 
og det er bestemt ikke for at udleve deres luder drøm. 
Og de piger har i gennemsnit minimum. 5 kunder om dagen nogle gange 10 hverdag hele måneden. 
Prøv at se andeles på det.  tror du efter aftale over sms. Og 5 min efter er dybe kys og din pik i munden efter at have åbnet døren ikke kold foretning.  
og benægter på ingen måde nogle piger elsker det de laver. 

jeg er bare realist og ikke forsmået 

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker de fleste mænd godt ved at de har betalt for sexen så det ville da være tosset hvis de tror det er fordi vi har lyst til at springe på dem som en hunkat i løbetid med konstant opvridelige trusser.. Hvis sexen på jobbet kun var for vores fornøjelse skyld så gjorde vi det jo bare gratis så jeg ved ikke om du tror du har genopfundet den dybe tallerken men jeg tror vitterligt ikke at din “afsløring” chokerede nogen:ph34r:.. 

Jeg fornemmer at det der få folk op at kører det er dine halve påstande om at pigerne “griner” af dem eller måske faktisk direkte lider skade af at have sex med mange mænd.. 

Du sådan mere eller mindre diskret hentyder til at det skulle være mærkeligt at jeg kender en pige der ligner det du har beskrevet men jeg har været i denne branche i 9 år.. Jeg KENDER mange piger indgående, har arbejdet mange forskellige steder og har selv følt mange af problemstillingerne på egen krop.. Jeg betvivler dog efterhånden din “meget indgående viden” og kan slet ikke forstår hvorfor pigerne overhoved skulle gide at snakke med dig efter jeres tid er gået men du er nok noget helt særligt tænker jeg^_^.. Og hvis ikke du kender dem igennem deres arbejde så virker det mig endnu mere mærkeligt.. Du er velkommen til at sende noget håndgribeligt i pb:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Og hvis ikke du kender dem igennem deres arbejde så virker det mig endnu mere mærkeligt.. Du er velkommen til at sende noget håndgribeligt i pb:D.. 

Man behøver jo ikke at besøge samtlige piger for at kende dem. 
det er noget sludder. 
hvis du kender en og bliver inviteret til fester samkomster mm. 
men det overstiger nok din fantasi at se hvordan det fungerer. 
 

jeg har faktisk lige sendt til @SweetKisses  

men jeg er ikke overbevist du kan forholde dig til det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Du er velkommen til at sende noget håndgribeligt i pb:D

Nej for pokker da, for så kan alle vi andre jo ikke følge med i, hvordan du og @Larschristian hele tiden taler forbi hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 29 minutter siden:

men jeg er ikke overbevist du kan forholde dig til det. 

Det jo da så dit valg^_^.. Jeg har stor tiltro til SweetKisses dømmekraft så må jeg jo følge med i hvad hun skriver her i tråden hvis hun gør det:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 46 minutter siden:

men det overstiger nok din fantasi at se hvordan det fungerer

Ja det gør det helt bestemt:wacko:.. De her sammenkomster og fester er det så der de alle snakker om hvor dårligt de har det og hvor meget de griner af gæsterne.? Utroligt de faktisk har tid til fester osv når de er her i så kort tid og åbenbart arbejder konstant fordi de er tvunget af deres økonomiske nød eller grimme bagmænd.. 

Og by the way så har jeg aldrig påstået du kendte alle piger eller at man skulle det for at have kendskab til branchen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 13 timer siden:

En lille historie som jeg kom til at tænke på.  

Hvad er pointen med din historie?

At vi skal stoppe med, at besøge Gp’er...

At vi skal undlade, at skrive om gode oplevelser..

At vi skal acceptere hvis de ligger stiv som et bræt, fordi x% ikke nyder deres job...

Uanset deres bevægegrunde er det, da positivt de i det mindste selv har valgt jobbet. 

Redigeret af I’msexy&Iknowit

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

De her sammenkomster og fester er det så der de alle snakker om hvor dårligt de har det og hvor meget de griner af gæsterne.

Synes ikke jeg har skrevet griner af kunder. 
ja eller bare sidder og taler over en kop kaffe. 
hjælper dem med at køre osv. de skal jo også have mad.  
ved ikke hvorfor du har behov for at køre det ud hvor ingenting høre hjemme. 
 

du køre på et overdrev, og minus forståelse for hvad andre skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, Lige nu:

Hvad er pointen med din historie?

At vi skal stoppe med, at besøge Gp’er...

At vi skal undlade, at skrive om gode oplevelser..

At vi skal acceptere hvis du ligger stiv som et bræt, fordi x% ikke nyder deres job...

Uanset deres bevægegrunde er det, da positivt de i det mindste selv har valgt jobbet. 

Hvis du ikke forstår pointen ud fra overskriften. 
er det unødigt at begynde at forklare dig det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Hvis du ikke forstår pointen ud fra overskriften. 
er det unødigt at begynde at forklare dig det. 

Nej jeg forstår tydeligt at du er den eneste som ser sandheden og alle andre er dumme og blinde. Der købes en ydelse, folk får den, alle er glade (pigerne er i hvertfald glade for pengene). Din påstand er tydeligt. 

Det jeg spørger om er hvad du vil opnå med indlægget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 9 minutter siden:

Nej jeg forstår tydeligt at du er den eneste som ser sandheden og alle andre er dumme og blinde. Der købes en ydelse, folk får den, alle er glade (pigerne er i hvertfald glade for pengene). Din påstand er tydeligt. 

Det jeg spørger om er hvad du vil opnå med indlægget. 

Nej siger ikke jeg er den eneste der ser sandheden, det står for din regning hvad du får ud af det. 
skriver mænd og det er inkl mig selv. 
ved ikke hvad det er for en påstand du taler om. Jeg fortalte en historie om 2 piger. Og deres bevæggrunde for at arbejde som prostitueret. 

Hvad jeg får ud af det underligt spørgsmål. 
det samme som alle andre trådstarter for ud af det. 
et emne der tages op.  
modsat jer er jeg ikke farveblind og kun ser sort hvid. 
har skrevet utallige gange at der er da piger der nyder det og elsker det. 
 

har pointeret det hvergang jeg skriver med de lyserøde herinde. 
så hvorfor den store forargelse over der faktisk er en hel del piger der ikke lige er taget til Dk for at udleve deres luder drøm. 
men af nogle mere tragiske omstændigheder bliver nød til at vælge det. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 5 timer siden:

Jeg for kendte dem privat.  
Og de har fortalt mig åben om deres situation.

Ah, så er det min fejl. Jeg havde nemlig fuldstændig glemt, at når man kender nogen privat, så ved man alt om dem og der kan ikke være nogen tvivl, fordi man kender dem jo.

Måske er det sandt, måske ikke - men det, at du ikke engang kan acceptere tanken om at du måske ikke lige ved alt, det gør dig vel ret meget til den mest naive mand i hele denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 16 minutter siden:

når man kender nogen privat, så ved man alt om dem og der kan ikke være nogen tvivl, fordi man kender dem jo.

Næ man ved ikke alt om dem. 
men lige dette har jeg talt med dem om. 
 

 

Only_by_Night skrev, for 17 minutter siden:

acceptere tanken om at du måske ikke lige ved alt, det gør dig vel ret meget til den mest naive mand i hele denne tråd.

Jeg accepter udemærket jeg ikke kender alt. 
måske du skulle kigge på de 3 finger der peger tilbage når du peger på folk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 29 minutter siden:

men af nogle mere tragiske omstændigheder bliver nød til at vælge det. 

Var de "tragiske omstændigheder" for de to piger i din fortælling at de gerne ville købe et hus sammen.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Var de "tragiske omstændigheder" for de to piger i din fortælling at de gerne ville købe et hus sammen.? 

Næ har ikke sagt deres situation var tragisk stop nu dig selv. 
men mændene var naive. 
 

Du tager det ud af en kontekst som intet havde noget med de 2 piger at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, 1 time siden:

Næ man ved ikke alt om dem. 
men lige dette har jeg talt med dem om. 

Det her må simpelthen være en troll post. Og hvad så med du har talt med dem om det? Måske løg de? Måske undlod de detaljer? Måske gad de ikke dele alt med dig? Der er folk som lyver for deres partnere (halvdelen af denne branche er bygget på det), men du kan simpelthen slet ikke forstå, at måske kender du ikke lige situationen så godt som du tror?

Ifølge dig er alle mænd (inklusiv dig selv) jo meget naive, så hvordan kan du så på nogen måde selv vurdere situationen? Er hele din pointe ikke, at mænd er for naive til at vurdere den her slags ting?

Redigeret af Only_by_Night

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, for 1 minut siden:

Det her må simpelthen være en troll post.

Du kan kalde det du synes. 
du er åbenbart blevet stødt. 
 

 

Only_by_Night skrev, for 2 minutter siden:

Måske løg de? Måske undlod de detaljer? Måske gad de ikke dele alt med dig?

Måske løj de ja det kan jo aldrig vide når man taler med mennesker. 
nu havde de så ingen grund til at gøre det. 
 

 

Only_by_Night skrev, for 3 minutter siden:

hvordan kan du så på nogen måde selv vurdere situationen?

Du har stadigvæk ikke fattet en brik. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd er nemme at narre. Selvfølgelig er vi det. Og måske mennesker er nemme at narre..... En tidligere amerikansk præsident, mener jo at kvinder er nemme at narre.... "grab them by the pussy". Han mener alle kvinder kan narres af penge, og @Larschristian mener at mænd kan narres af fisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 timer siden:

skriver mænd og det er inkl mig selv. 

Argh det kan jo så ikke helt være inkl. dig selv du kender jo åh så mange piger, så hvordan skulle du kunne lade dig narre.

Larschristian skrev, for 2 timer siden:

et emne der tages op.  
modsat jer er jeg ikke farveblind og kun ser sort hvid. 

Ser bare ikke rigtigt noget emne til debat. Kun din egen konstatering og et eksempel på hvor nogen i din optik er blevet narret. 

De besvarelser du får, rakker du ned, vi andre ser åbenbart kun sort og hvidt. 

Så endnu engang lukker du bare varm luft ud og vil pådutte andre din mening. 

Og hvad så hvis nogen lader sig narre, eller helt med vilje lever sig ind i illusionen, fordi det giver dem selv den bedste oplevelse for pengene. Det kommer sgu da ikke dig ved, hvis anmeldelserne generer dig, så lad være at læse dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 4 minutter siden:

De besvarelser du får, rakker du ned, vi andre ser åbenbart kun sort og hvidt. 

Næ faktisk ikke har hele tiden i alle tråde jeg har skrevet sagt et jeg ikke er i tvivl om eksempel de lyserøde elsker det de laver. 
på peger jeg næsten hvergang for netop ikke at se det sort hvidt. 
 

utrolig som man kun læser det man vil. 
har heller ikke sagt alle i denne tråd nævnte til at starte med 2 piger ok. 
hvad du og andre prøver at vende den til at jeg siger alle. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 6 minutter siden:

Og hvad så hvis nogen lader sig narre, eller helt med vilje lever sig ind i illusionen, fordi det giver dem selv den bedste oplevelse for pengene.

Det er i hvertfald noget mere charmerende, end mænd der er så sikre på at vi faker og intet kan nyde, at de slet ikke kan mærke, hvis vi faktisk nyder det, og ikke tror på at vi er glade for deres selskab, i eller udenfor sengen, evt begge dele osv. Mistro, der kan ødelægge enhver god oplevelse….

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica 
På mig virker det altså som om du bliver fornærmet over at nogen har en anden holdning og viden end dig. 
Når det handler og købesex så er vi mænd naive det kan da ikke diskuteres, en GP ønsker jo en sød kunde kommer igen, så selvfølgelig vil de fleste GP’er forsøge at lokke kunden tilbage . Det kan sagtens være at GP’eren nød det men det er da nok mest for at holde forretningen kørende i ønsker dem retur. 
jeg har give  massage til  6 GP’ere, 4 af den har jeg betalt for at røre ved og give massage,  2 uden beregning, jeg har fået mest ros hos den jeg betalte, hvorfor mon? Derned ikke sagt at de 2 ub ikke har nydt det( den ene hjælper jeg stadig ) 

hav en skøn dag og husk alle mænd er ikke ens og det er alle GP’ere heller ikke -:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 19.2.2024 at 19:42:

(…)


For nogle år siden arbejde et lesbisk par i et lille hus syd for Køge. 
de var her i landet for at kunne købe et hus sammen i deres hjemland. 
De boede på og arbejde på det samme bordel. 
jeg kendte deres forhold med hinanden og deres grund til deres tid i DK. 
det var så enormt morsomt at læse anmeldelser af disse piger. Fra mænd der troede at de fik de piger i den syvende himmel, med deres besøg. 
(jeg kunne virkelig godt mærke hun nød det )
osv. der måtte jeg nogle gange knibe mig selv i armen. For ikke at skrive.  For de piger var bestemt ikke særlig venlig stemt over for mandlig samkvem. 
 

Tak for dit indlæg. Egentlig har jeg svært ved at se problemet. Hvis der er en pige, der er lesbisk eller som her to og stadig gerne vil arbejde som GP/GP’er, så er det vel okay. De kan vel stadig levere en super oplevelse til de fyre/mænd, der besøger dem.


Så de kan da måske også have fået nogle gode anmeldelser?

 

Jeg tror snarere, problemet opstår i, hvis der f.eks. er tale om et forhold. Altså at en lesbisk pige skulle indgå i et forhold med en fyr/mand på den måde med måske noget økonomisk eller lignende som mål/sigte uden at fortælle at hun er lesbisk til manden – så er den da gal.

 

Hvor mange GP’er der er lesbiske er så et andet spørgsmål – det er nok ikke hovedparten i hvert fald, da de jo så trods alt skal være sammen med fyre/mænd ret ofte.

 

Så er der din overskrift med, om mænd er nemme at narre. Det er selvfølgelig et godt spørgsmål om fyre eller mænd er det. Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Mit bedste bud er, at kvinder er klogere end mænd. Og det er altså ikke nødvendigvis et spørgsmål om at narre en mand eller lignende, men lidt mere over en bred kam. De fleste undersøgelser viser dog, at mænd og piger/kvinder er nogenlunde lige intelligente, men jeg hælder stadig til at kvinder altså er klogere. Og det er altså ikke nødvendigvis et spørgsmål om at “narre” nogen. 

 

BrandmandSam skrev, for 23 timer siden:

(…)

Jeg håber da historien er mere nuanceret end som så. 

Og så tror jeg også, at de fleste at os kunder godt ved det er en fantasi vi køber ind på. Nu vil jeg ikke genstarte en diskussion om “den lykkelige luder”, der er allerede flere tråde om det emne. 

Jeg er ikke helt sikker på hvilken fantasi du taler om. At man ikke kan være en GP og glad for det som i “den lykkelige luder”? Jeg håber da, at de fleste af pigerne gør det af lyst, selvom nogle nok er blevet presset ud i det. Det emne er der en del tråde om.


Eller tænker du på GP-akten som et skuespil eller fantasi – her ville man måske især tænke på GFE? Mit indtryk er dog, at langt fra alle kunder/klienter er bevidste om det. Det emne er der netop også en del tråde om.

 

BrandmandSam skrev, for 23 timer siden:

Ved ikke helt hvad jeg skal tænke om den historie. Ufedt at nogen bliver narret eller endnu mere ufedt at kvinderne (som jeg tolker din historie) udøver psykisk vold på sig selv til at have sex med mænd, så de kan tjene penge til et liv sammen. 

Jeg håber da historien er mere nuanceret end som så. 

(…)

Hvorfor skulle det være psykisk vold, hvis en lesbisk arbejder som GP. Jeg tror da sagtens en person ville kunne separere det/holde det adskilt, hvis det bare er et arbejde?


Men det er da klart et problem, hvis hun er blevet tvunget til det. Men ville det ikke være et problem uanset hendes seksualitet? Jeg tror snarere man taler og psykisk og fysisk vold i andre kontekster med GP’er. F.eks. fra en pimp, bagmand eller lignende. Eller fra f.eks. ubehagelige klienter :)

 


/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...