Hop til indhold
Larschristian

Mænd er nemme at narre

Recommended Posts

TheLion skrev, for 28 minutter siden:

De kan vel stadig levere en super oplevelse til de fyre/mænd, der besøger dem.

Bestemt har ikke postuleret andet.  

 

TheLion skrev, for 28 minutter siden:

Jeg tror snarere, problemet opstår i, hvis der f.eks. er tale om et forhold. Altså at en lesbisk pige skulle indgå i et forhold med en fyr/mand på den måde med måske noget økonomisk eller lignende som mål/sigte uden at fortælle at hun er lesbisk til manden – så er den da gal.

Ja måske har du ret. 

 

TheLion skrev, for 28 minutter siden:

Mit bedste bud er, at kvinder er klogere end mænd.

Om de er klogere ved jeg ikke. 
de er måske bare bedre til at læse nogle situationer. End mænd fordi vi tænker forskelligt. 
og nu er intelligens jo mange ting. 
Social intelligens almen viden. What ever. 
 

så hvem der er klogest afhænger mere om i hvilken forbindelser vi taler om.  
tror jeg heller jeg må skrive så man ikke bliver skudt i stumper :D

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg morer mig over denne tråd og alle dens vildveje og krampetrækninger. Genkender det fuldstændig fra mange af mine egne trådstarter.

Vi er folk fra vidt forskellige samfundslag, og man mærker det.

Grundlæggende synes jeg, at Larschristian har en pointe:

......Vi mænd er nemme at narre!......

Men vi har det dejligt, mens det foregår...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 37 minutter siden:

 

......Vi mænd er nemme at narre!......

Men vi har det dejligt, mens det foregår...:)

Noget af det vi mennesker er aller mest bange for, er at blive narret. Selv når det ikke har nogen reel betydning. Det ser man ikke mindst i et utal tråde herinde.

Nyder jeg? Fuck, yeah. Nyder hun - det siger hun, men hvordan skal jeg sikkert kunne vide?

Det er jo det, man kan aldrig sikkert vide hvad et andet menneske føler - i hvert fald sjældent. Så hvis man ikke decideret oplever at hun har det dårligt, så har man egentlig ikke andet at gøre end at stole på hende, og fokusere på sig selv.

At det skal være så svært. Et evne for psykologiskt forskning: Hvorfor er mennesker så bange for at blive narret, selv når det ikke har nogen betydning? Det der evinderlige spøgelse som skaber al mulig rod i vores hjerner. Mener hun/han hvad hun/han siger/viser/giver udtryk for? Er det sandt? Hvordan skal jeg sikkert vide?

Alle mennesker - mænd som kvinder - er nemme at narre. Simpelt hen fordi vi inderst inde ikke vil tro at folk snyder. 

Men hvis man alt for ofte funderer over hvis man blivet narret så er nog bottom line dårligt selvværd - er min teori. Og hvis man er mere eller mindre sikker på at GP'er narrer en, så burde man måske bruge sine penge og sin energi andetsteds. Det er jo en superdårlig investering at betale en masse penge for følelsen at blive narret.

Det er et helt andet ting at være lidt realistisk. Selvfølgelig kan GP'en ikke få orgasme med alle klienter, ligesom konen der hjemme måske ikke får multiple orgasmer hver gang. Men det er jo ikke ensbetydende med at hun ikke nyder samværet. 

Snakkede med en thaipige en gang (jeg ved, hvis det her bliver ved så virker det snart til at min eneste erfaringsgrund af kvinder er thaikvinder og det er måske ikke aldeles overdækkende - og heller ikke sandt), og hun fortalte mig at hun sjældent fik orgasme, men at hun nød samværet næsten hver gang. Hun elskede at give mænd nydelse - nød det virkelig og det kunne man ikke tage miste på.  Men nogle gange oplevede hun at hvis hun ikke kom, så blev kunden skuffet - altså "kom" hun.

Er det ikke lidt dumt? Hun nyder samværet på sin måde, men for at kunden skal blive glad, så er hun nødt at spille et spil på hans vilkår...

Er han så blevet narret? Det synes jeg nok egentlig ikke.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Det er jo en superdårlig investering at betale en masse penge for følelsen at blive narret.

Med mindre altså man er følelsesmæssig masochist ....

Undrer mig også såre over at nogen besøger GP'er når vedkommende med absolut sikkerhed véd at alle GP'er synes at alle mænd er væmmelige ... 
Det må da være sådan en slags ... moralsk masochisme ... ?
Men sådan er der så meget.
Vi skal jo heller ikke vide alting ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 11 timer siden:

Jeg er ikke helt sikker på hvilken fantasi du taler om

At den tid man tilbringer sammen ikke er motiveret alene af lyst. Jeg håber ligesom dig, at de GP’er jeg besøger har jobbet af lyst - men det er stadig er job. 

 

TheLion skrev, for 12 timer siden:

Hvorfor skulle det være psykisk vold

Det var ud fra min tolkning af TS indlæg og beskrivelsen af de omtalte GP’ers holdning til mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næste gang du peger - skal du huske, at to fingre peger på den anden, mens tre fingre peger på dig selv.

Allesammen gør vi det, peger på andre og fremhæver deres negative personlighedstræk eller det hos dem, der virkelig irriterer os. Eller vi peger beundrende på nogen, som har alle de positive egenskaber, vi selv gerne vil have. Hver gang peger vi også på os selv. Især når vi mest hårdnakket påstår, at sådan er vi i hvert fald ikke! For når vi peger, projicerer vi vores skyggesider over på andre – både de mørke og de lyse. 

STOP OP. mærk, hvad det er, der provokerer dig, får dig i affekt.Jo stærkere følelser andre kan vække hos dig, desto stærkere er din skyggeside.Således har du alt at vinde ved at acceptere, samt blive bevidst om dine skyggesider.

Det her er ikke mig der peger på dig, har EJ heller brug for 'beviser' på de to omtalte kvinders eksistens. Budskabet i tråden ER jo hvor 'dumme' mænd er. MEN årsagen til dit hyperfokus på netop dette ? Tilsyneladende har du indgående kendskab til  udenlandske kvinders vilkår, men du besøger dem jo selv - så hvorfor denne foragt for de andre mænd der blot gør det samme ? 

Så tråden her, hvad er det egentligt du vil opnå - udover afløb for den tydelige vrede du har i dig ? 

Det korte af det lange er, du kommer (igen) til at syne lidt som en afstumpet nar - MEN det tænker jeg faktisk overhovedet ikke, at du i virkeligheden er. Maybe KøbeSex ikke et godt for dig ? 

Well, rigtig god weekend. <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 2 minutter siden:

Næste gang du peger - skal du huske, at to fingre peger på den anden, mens tre fingre peger på dig selv.

Ved ikke hvem du taler til. 
 

men hvis den var ment på mig så har jeg ikke yderligere at tilføje. 
 

god weekend hilsen hr. nar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 41 minutter siden:

Det korte af det lange er, du kommer (igen) til at syne lidt som en afstumpet nar - MEN det tænker jeg faktisk overhovedet ikke, at du i virkeligheden er. Maybe KøbeSex ikke et godt for dig ? 

hvis man skal kaste med sten og snakke ned til folk, så burde man i det mindste få bare lidt dansk grammatik indført i sin anklage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 5 minutter siden:

hvis

Ingen kasten med sten herfra, så tolker du mig forkert.. Beklager det grammatiske provokere dig - my bad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 1 time siden:

Det korte af det lange er, du kommer (igen) til at syne lidt som en afstumpet nar

hvis ikke det er at kaste med sten, så beklager jeg også - my bad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, 1 time siden:

hvis ikke

Det er det ikke, syne ej = er. Jeg forestiller mig at LarsC som alle andre mennesker, har nogle  oplevelser med i bagagen, oplevelser som afstedkommer disse pegen fingre tråde, mit indlæg udelukkende en venlig opfordring til at se på sig selv med milde øjne. Det har da aldrig nogensinde hjulpet noget, at angribe/disse andre mennesker for egne frustrationer. Det kan være en måde at beskytte sig selv på bevidst/ubevidst men gør det nogen forskel ? 

Så oprigtigt mener jeg sgu ganske enkelt bare, at LarsC skal være opmærksom på, hvad vreden egentlig handler om. Da jeg (tror) at det er denne der til tider overtager, således at han SYNER afstumpet/rigid.. For lur mig, om ikke at der er en følsom blid mand bag :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede ellers jeg var færdig. 
 

men hvad er det for nogle beskyldninger du kommer med ? 
opretter en tråd i hyggesnak. 
derefter bliver jeg bombet løs på. 
Af vrede bruger. 
jeg peger ikke finger eller har vrede på nogen. 
 

tror du skal læse fra start, og jeg forsvare mig bare mod beskyldninger intet andet. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, 1 time siden:

Så oprigtigt mener jeg sgu ganske enkelt bare, at LarsC skal være opmærksom på, hvad vreden egentlig handler om. Da jeg (tror) at det er denne der til tider overtager, således at han SYNER afstumpet/rigid.. For lur mig, om ikke at der er en følsom blid mand bag

du kan rose ham herfra og til skyerne. Orker ikke at komme med et rigtigt formuleret venligt svar. Pointen er, du siger han lyder som en nar men du ikke tror han er en nar. Det er det samme hvis du lægger et billede ud på facebook og jeg skriver . "kæft du ser tyk ud" og efterfølgende "men jeg tror faktisk ikke du er tyk, det er nok bare kameravinklen". Vil du være ok med det? For der er absolut INGEN forskel. 

Og tror faktisk hellere ikke lars har brug for en ekspertmening om hans livssyn og diverse fra en anonym bruger på et sexforum som intet aner om personen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@peterbrusebad

Jeg roser ham ikke, forsøgte at uddybe, hjalp så NADA :P Men nej har ingen kvaler ifht modstand, kritik, andres synsvinkler, holdninger og lign. Sympatisk, at du står op for Lars. Igen, Du læser det du vil læse, kan jeg såmænd ikke gøre ved. Pointen i mit indlæg er, at det intet hjælper at fordømme, anklage, disse andre mennesker - så logikken i at jeg mellem linjerne angriber Lars ?

Nu må man/jeg/du/vi jo lissom være indstillet på med/modvind når man opretter tråde/besvarer såfremdeles, gælder for både du, jeg, Lars og alle de andre ing.. Har ingen anelse om hvad Lars har brug for, kommer heller ikke mig ved..Derfor tillader jeg mig stadig at skrive det der falder mig. Ligesom du selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 9 minutter siden:

@peterbrusebad

Jeg roser ham ikke, forsøgte at uddybe, hjalp så NADA :P Men nej har ingen kvaler ifht modstand, kritik, andres synsvinkler, holdninger og lign. Sympatisk, at du står op for Lars. Igen, Du læser det du vil læse, kan jeg såmænd ikke gøre ved. Pointen i mit indlæg er, at det intet hjælper at fordømme, anklage, disse andre mennesker - så logikken i at jeg mellem linjerne angriber Lars ?

Nu må man/jeg/du/vi jo lissom være indstillet på med/modvind når man opretter tråde/besvarer såfremdeles, gælder for både du, jeg, Lars og alle de andre ing.. Har ingen anelse om hvad Lars har brug for, kommer heller ikke mig ved..Derfor tillader jeg mig stadig at skrive det der falder mig. Ligesom du selv :)

og jeg forsøgte også at uddybe men det hjalp også Nada:) Du sagde han lød som en afstumpet nar og jeg fortalte dig du ikke kan retfærdigøre den sætning. Jeg gav dig en sammenligning så du måske kunne se du var forkert på den men det kan du tydeligvis ikke. Så jeg orker ikke prøve mere. Og godt for dig du tillader dig at skrive hvad der falder dig ind, måske skulle man overholde reglerne og formulere sig bedre da jeg er rimelig sikker på der er en regel som siger, Ingen personangreb. 

God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 13 minutter siden:

Har ingen anelse om hvad Lars har brug for, kommer heller ikke mig ved..

Der ramte du plet. Den holdning burde du have haft før du valgte at kalde ham en afstumpet nar og give ham en livs lektion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

Ingen personangreb

Modtaget - ej hensigten, men den tager jeg på mig selvfølgelig. 

Lige over :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 23.2.2024 at 16:52:

men hvad er det for nogle beskyldninger du kommer med ? 

Sorry Lars, havde overset dit indlæg! Beskyldninger ? Altså nu er du jo ikke Rødhætte, & jeg/andre Den Store Stygge Ulv - vel ? Ja, du opretter en tråd, Jeg sætter spørgsmåltegn ved at det er dig så magtpåliggende at belyse  mænds naivitet,illusioner, dumhed, udseende, påklædning osv osv. Vrede brugere ? Du disser jo størstedelen af brugerne herinde, qua at de er mænd. Du føler dig forurettet af deres vrede, din egen vrede, hvad med den ? Forsvare dig -  mod hvad ? Deres reaktion på din krummen tæer over dem generelt ? 

NÅ Lars - ingen ide i mere murren rundt. Som sagt, lægger mig fladt ned ifht min udtalelse 'afstumpede nar' - ej iorden. Tænk nu bare lidt over 'vrede' - that's all.

Go aften <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, 1 time siden:

Du føler dig forurettet

Føler mig ikke forurettet, ved ikke hvor du får det fra. 
forsvare mig bare når folk skriver til mig. 
 

 

DSK24 skrev, 1 time siden:

mænds naivitet,illusioner, dumhed, udseende, påklædning osv osv.

Du overdriver vist, men det fremmer forståelsen. 
har aldrig lavet en tråd om folks dumhed beklædning mm. 
Illusion ja men vist ikke den eneste der har skrevet om det gennem tiden. 

 

DSK24 skrev, 1 time siden:

Forsvare dig -  mod hvad ?

Ja når folk skriver jeg ikke taler sandt. 
eller skriver hvor dum jeg er, eller skriver nedladende kommentar fordi de ikke er enige. 
Så forsvare jeg mig selv. Selvfølgelig. 
 

 

DSK24 skrev, 1 time siden:

NÅ Lars - ingen ide i mere murren rundt. Som sagt, lægger mig fladt ned ifht min udtalelse 'afstumpede nar' - ej iorden. Tænk nu bare lidt over 'vrede' - that's all.

Go aften <3

Helt ok ingen sure miner herfra. 
ved ikke hvorfor du tror jeg er vred. 
for det er jeg ikke. 
har bare andet Syn på livet. 
og nogle har svært at forstå det. 
 

god aften til dig også. <3

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 24.2.2024 at 17:40:

har bare andet Syn på livet. 
og nogle har svært at forstå det. 

Måske kan vi konkludere at det går begge veje ? Altså, at du ligeså har svært ved at forstå en del andres syn på livet ? Tænker at det kunne være forklaringen på at det kører lidt af sporet til tider - God aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 21 minutter siden:

Måske kan vi konkludere at det går begge veje ? Altså, at du ligeså har svært ved at forstå en del andres syn på livet ? Tænker at det kunne være forklaringen på at det kører lidt af sporet til tider - God aften :rolleyes:

Ved ikke om vi kan konkluderer noget. 
du konkluderer noget. 

Og hvis det er det du får ud af det  så er det Sådan det er. 
 

god aften til dig også :rolleyes:

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 16 timer siden:

du konkluderer noget

Lars - det eneste jeg konkludere, det er, at vi helt sikkert taler noget forbi hinanden altså.

Tak for snakken :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...