Hop til indhold
Rejsenetværk

En usædvanlig og mistænkelig annonce

Recommended Posts

peterbrusebad skrev, 1 time siden:

er enig i at det ikke er så forbudt som dengang og man er kommet langt. Men ligefrem at kalde en mand med paryk en "hende". Det måske at overdrive. Fordi jeg tager sort maling i hovedet så er jeg hellere ikke sort. Fred være med at udøve sin seksualitet og rettighederne skal være de samme men hvis det ender med at folk kan tage falske vinger på og identificere sig som en engel og tage en paryk på og så forventer man kalder ham en hende. Ja så er det sku for meget.

Jeg er sådan set enig i at det nok er udtryk for en realitetsfornægtelse at identificere en crossdresser som en "hende", men jeg må indrømme at jeg selv ser på og oplever egentlige ladyboys og shemales under betegnelsen "hende".

Fordi nogle af sidstnævnte er  så gennemført feminine som kvinder, at de overstråler mange biologiske kvinders skønhed.

Måske paradoksalt foretrækker jeg dem som ikke har fuldendt kønsskiftet, og som har beholdt deres penis som deres kønsorgan.

Men ellers så er jeg enig i at der kun findes 2 køn punktum!

Mennesker kan være og føle sig lige præcis som den de oplever sig som, men derfra og så til at vi som samfund skal forkaste enhver objektiv videnskabelig sandhed.

For at underkaste os en forsvindende lille minoritet der insisterer på at køn er en social konstruktion, ja hele 72 eller flere af slagsen :roll:

Det er at gå for vidt, og heldigvis er der kommet en fornuftens modreaktion kraft af:

Dansk Regnbueråd

https://www.danskregnbueraad.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er nok stadigvæk lidt for gammeldags til at kalde shemales/trans hende (men vil stadigvæk være mere tilbøjelig til at gøre det end mænd med paryk) MEN ellers er jeg enig i alt hvad du skrev @Rejsenetværk

Nu om dage bliver alt betegnet som en "fordom". NEJ derimod som du siger 

Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden:

Mennesker kan være og føle sig lige præcis som den de oplever sig som, men derfra og så til at vi som samfund skal forkaste enhver objektiv videnskabelig sandhed.

Der rammer du spot on.. Og at blive fordømt for at sige sandheden (videnskabeligt bevist) fordi det er på "mode" at være åbensindet osv. Ja så kan man sku næsten ikke sige noget mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg altid har sagt. Hvad der forgår i soveværelset bliver i soveværelset. Og jeg har en del homoseksuelle venner og har faktisk også nogle bekendte af bekendte som er trans. Jeg behandler dem med respekt, giver dem hånden når jeg møder dem i nattelivet(nogle år siden dog) og vil altid være respektfuld så længe de er det. MEN jeg nægter at ændre mit syn på det fordi det er det "nye rigtige" at gøre ifølge mange personer. Homoseksuelle som ikke har behov for at skille sig ud og være diva, dem ser jeg som jeg ser alle IKKE homoseksuelle. Men når det bliver gustav (dengang han var i dagens mand) og diverse og mænd med parykker og jeg ved ikke hvad, så bliver jeg utilpas.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med @peterbrusebad  

jeg kalder heller ikke en trans for en kvinde. For det er han ikke. 
hvad folk gør må de selv om. 
men det der pisser mig af er at flertal af mennesker skal indrette sig efter et mindretal. 
jeg ville blive stik tosset hvis jeg gik til en GP. Og fandt ud af det var en shemale eller hvad de nu hedder. 
personligt synes jeg det er pænt U……. Men har folk de lyster så fint men hold andre udenfor. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 7 minutter siden:

jeg ville blive stik tosset hvis jeg gik til en GP. Og fandt ud af det var en shemale eller hvad de nu hedder. 

Jeg var blevet rasende også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 37 minutter siden:

skal forkaste enhver objektiv videnskabelig sandhed.

Engang var det en videnskabelig sandhed at jorden var flad.. Man troede også for ikke særlig mange årtier siden at LSD var super smart som medicinsk behandling.. Vi bliver heldigvis som art klogere og klogere med tiden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Engang var det en videnskabelig sandhed at jorden var flad.. Man troede også for ikke særlig mange årtier siden at LSD var super smart som medicinsk behandling.. Vi bliver heldigvis som art klogere og klogere med tiden.. 

Den dag en mand med paryk bliver gravid så bøjer jeg mig i støvet.

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 11 minutter siden:

Den dag en mand med paryk bliver gravid så bøjer jeg mig i støvet.

Den første gravide mand har allerede været meget fremme i medierne for flere år siden.. Din påstand vil nok være at “det ikke var en mand men en videnskabeligt kvinde” og så jeg tilbage ved “engang var jorden flad sådan videnskabeligt”..

Hvis det er et kriterie for at være kvinde, altså evnen til at blive gravid, så der godt nok mange biologiske kvinder der ikke er kvinder pga infertilitet.. 

Snakker vi biologisk set så har mennesket også gennemgået en kæmpe evolution de sidste mange millioner år så det er ikke utænkeligt at det faktisk bare er det der er gang i.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Snakker vi biologisk set så har mennesket også gennemgået en kæmpe evolution de sidste mange millioner år så det er ikke utænkeligt at det faktisk bare er det der er gang i.. 

Hold nu op en gang ævl :lol: 

skrive det kan du :) men uden nogen form for realisme. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Snakker vi biologisk set så har mennesket også gennemgået en kæmpe evolution de sidste mange millioner år så det er ikke utænkeligt at det faktisk bare er det der er gang i.. 

så du mener der er en mulighed at i fremtiden kan mænd blive gravide. Hvis du virkelig tror på det så vil jeg ikke prøve at forklare dig hvor forkert du er på den. For det er jo det samme som at sige mennesker kan flyve i fremtiden. Lidt chokerende læsning det der :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Den første gravide mand har allerede været meget fremme i medierne for flere år siden.. Din påstand vil nok være at “det ikke var en mand men en videnskabeligt kvinde” og så jeg tilbage ved “engang var jorden flad sådan videnskabeligt”..

Hvis det er et kriterie for at være kvinde, altså evnen til at blive gravid, så der godt nok mange biologiske kvinder der ikke er kvinder pga infertilitet.. 

Snakker vi biologisk set så har mennesket også gennemgået en kæmpe evolution de sidste mange millioner år så det er ikke utænkeligt at det faktisk bare er det der er gang i.. 

Det var en biologisk kvinde, der skiftede køn, derfor kunne personen føde. Der var altså ikke tale om en biologisk mand. 

Biologiske kvinder kan som udgangspunkt blive gravide medmindre der foreligger omstændigheder, der gør at de ikke kan. Biologiske mænd kan aldrig blive gravide. Dette skyldes genetik og kan ikke sammenlignes med en teori om, at nogle mennesker i tidernes morgen troede at jorden var flad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ErnstOle skrev, for 11 minutter siden:

Det var en biologisk kvinde, der skiftede køn, derfor kunne personen føde. Der var altså ikke tale om en biologisk mand. 

Biologiske kvinder kan som udgangspunkt blive gravide medmindre der foreligger omstændigheder, der gør at de ikke kan. Biologiske mænd kan aldrig blive gravide. Dette skyldes genetik og kan ikke sammenlignes med en teori om, at nogle mennesker i tidernes morgen troede at jorden var flad.

Så skal manden føde ud af røvhullet . Ja tror jennifer har en god ide til en sci fi film men virkelighed, arrrh tvivler...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker ingen af os lever længe nok til at se hvem der tager fejl så vi kan vel kun blive enige om at være uenige.. At i siger “det sker ikke” beviser intet for mig og da det virker som jeres bedste argument når nogle af jer ikke engang kender til begrebet “kejsersnit” så tvivler jeg på i nogensinde ville kunne se forskel på om det er opereret tissekone eller en naturen har skabt^_^.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ting er hvad man er født som, noget andet er hvad man føler sig som, og ikke mindst identificere sig som. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Tænker ingen af os lever længe nok til at se hvem der tager fejl så vi kan vel kun blive enige om at være uenige.. At i siger “det sker ikke” beviser intet for mig og da det virker som jeres bedste argument når nogle af jer ikke engang kender til begrebet “kejsersnit” så tvivler jeg på i nogensinde ville kunne se forskel på om det er opereret tissekone eller en naturen har skabt^_^.. 

oh undskyld manden kan blive gravid og få et kejsersnit. Jennifer jeg ved ikke om du er blevet hacket eller noget men det du skriver lyder virkeligt langt hen i vejret som i "aliens kidnapper folk og stjæler deres DNA " mærkeligt. Håber du er hacket og får lavet koden om for hvis du virkelig tror på at der er en mulighed for at mænd formere sig som kvinder og kan blive gravide så ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal sige :O

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 34 minutter siden:

oh undskyld manden kan blive gravid og få et kejsersnit. Jennifer jeg ved ikke om du er blevet hacket eller noget men det du skriver lyder virkeligt langt hen i vejret som i "aliens kidnapper folk og stjæler deres DNA " mærkeligt. Håber du er hacket og får lavet koden om for hvis du virkelig tror på at der er en mulighed for at mænd formere sig som kvinder og kan blive gravide så ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal sige :O

Igen påpeger jeg at jeg ikke tænker vi to bliver enige.. Jeg vil simpelhen ikke kommenterer på hvad jeg tænker omkring dine overbevisninger eller komme med nedværdigende kommentarer til hvad du tror og ikke tror på, det holder jeg mig for god til.. 

MEN:

Har du overhoved nogen ide om hvor langt forskningen er med at skabe en kunstig livmoder.? Du tænker ikke selv den teknologi tages videre i fremtiden.? Jeg synes virkelig du burde sætte dig lidt ind i ting inden du debatterer dem.. Ellers risikerer man at fremstår uvidende.. 

Vi bliver ikke enige og medmindre du kan komme med bedre argumenter end “det sker ikke” eller “det er skørt at tænke sådan” men deciderede argumenter der umuliggøre de ting som jeg ikke ser værende umulige så tror jeg slet ikke der er nogen grund til at fortsætte debatten lige os to i hvertfald.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

eg synes virkelig du burde sætte dig lidt ind i ting inden du debatterer dem.. Ellers risikerer man at fremstår uvidende.. 

Fordi jeg siger en mand ikke kan komme til at føde børn? well ja så er jeg uvidende. 

Vi kan sagtens stoppe den her os 2. Så må vi jo se om flere kommer på banen og kan komme med nogle videnskabelige argumenter om at Fødte mænd med en pik ikke kan ende med at føde tvillinger en dag. Jesus christ. 

Nej jeg har ikke sat mig ind i det da jeg ikke troede det var muligt folk faktisk troede det. Men jeg vil da være spændt på at høre en overlæge om hans mening om hans eventuelle søn måske kan få et barn som han selv føder i fremtiden. 

JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

så tror jeg slet ikke der er nogen grund til at fortsætte debatten lige os to i hvertfald.. 

Okay, men så lad være og fortsæt med utroværdige links fra en læge som har fået sin licens fra en morgenmadspakke når jeg logger af. Jeg holder mig fuldstændigt udenfor denne debat og venter spændt på at se folks meninger om mænd kan blive gravide. 

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 8 timer siden:

Jeg er enig med din pointe om ikke at "mobbe" men ærlig snak, så føler jeg du forsvare/beskytter mest (i dette tilfælde, ihvetfald) for at få likes, og få popularitetspoint. 

Jeg var engang sammen med en sort pige der blev overfaldet af en tilfældig mand på gaden fordi hun var sort. Der var flere ubehagelige situationer. Fik sværere ved at grine af mænd i parykker. De har jo også kunnet blive overfaldet pga hvem de er og hvem de elsker. Likes her er fra personer man aldrig har mødt. Budget udgaven af likes.

Ord ændrer betydning, det er ikke forkert eller uvidenskabeligt. Det kan da godt være det bliver en døgnflue med de nye ord. Det vil være nemmere for os der lærte et andet dansk. Nu blev der spurgt til "hun" men ingen krævede at der skulle svares på en bestemt måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 30 minutter siden:

Fordi jeg siger en mand ikke kan komme til at føde børn? well ja så er jeg uvidende. 

Hele den præmis er noget crap du er kommet med.. Jeg har på ingen måder nogen præmis om at jeg først kan se en kvinde som en kvinde når hun kan føde børn.. Det dit eget snævre syn.. Jeg startede egentlig bare med at påpege at det virker MIG forkert at man griner af andres lyster.. Derfra tog du den milevidt omkring for at undskylde det mindre pæne karaktertræk.. 

Den eneste der har nævnt gravide mænd er dig.. Jeg har prøvet mange gange nu at påpege at ingen af os ved hvad der sker i fremtiden så at du kan udelukke det finder jeg godt nok utroligt når du ikke engang har undersøgt eller tjekket den mindste smule.. Ikke et sted har jeg påstået at det sker i fremtiden eller at jeg tror det sker i fremtiden.. 

Jeg havde aldrig troet at computere blev allemandseje, ligeledes med smartphones, havde nogle fortalt mig det da jeg sad med min første Nokia 6210 så havde jeg måske - hvis jeg var mere snæversynet - tænkt "du da tosset".. 

Og nej du var ikke uvidende af den grund men pga din påstand om at mænd så skulle føde ud af bagenden fordi det var den eneste anden mulighed end en vaginal fødsel.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 3 timer siden:

Hold nu op en gang ævl :lol: 

skrive det kan du :) men uden nogen form for realisme. 
 

Du simpelthen nødt til at komme med nogle argumenter for din påstand.. Ellers så virker det som om du intet aner om emnet men bare påstår fordi du ikke kan forestille dig at det vil ske.. 

 

Screenshot_20240212_002708_com.android.chrome.jpg

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 43 minutter siden:

Fødte mænd med en pik ikke kan ende med at føde tvillinger en dag. Jesus christ. 

Ja jesus christ siger jeg sku godt nok også...

 

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE10773966/forskning-maend-kan-snart-blive-gravide-og-du-kan-faa-et-barn-med-dig-selv/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heldigt jeg lige ventede lidt med at gå i seng. Tænkte nok du vil fortsætte selvom du sagde vi skulle stoppe.

JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Ikke et sted har jeg påstået at det sker i fremtiden eller at jeg tror det sker i fremtiden..

Du skriver du ikke har påstået det sker i fremtiden? synes bare du lyder som om du faktisk tror det og ikke bare "udelukker" det.

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Tænker ingen af os lever længe nok til at se hvem der tager fejl så vi kan vel kun blive enige om at være uenige.

 

tage fejl? så er din holdning jo at det sker siden en af os vil tage fejl og jeg siger det ikke kan lade sig gøre.

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Den første gravide mand har allerede været meget fremme i medierne for flere år siden..

 

JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Engang var det en videnskabelig sandhed at jorden var flad.. Man troede også for ikke særlig mange årtier siden at LSD var super smart som medicinsk behandling.. Vi bliver heldigvis som art klogere og klogere med tiden.. 

 

JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Har du overhoved nogen ide om hvor langt forskningen er med at skabe en kunstig livmoder.? Du tænker ikke selv den teknologi tages videre i fremtiden.?

 

JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Vi bliver ikke enige og medmindre du kan komme med bedre argumenter end “det sker ikke” eller “det er skørt at tænke sådan” men deciderede argumenter der umuliggøre de ting som jeg ikke ser værende umulige

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 5 minutter siden:

skriver du ikke har påstået det sker i fremtiden? synes bare du lyder som om du faktisk tror det og ikke bare "udelukker" det.

Det vidste sig også at jeg havde mere ret end jeg troede allerede for 5 år siden fandtes teknologien:lol:.. 

Du få lige linket igen bare fordi jeg er lidt "høj" på at have ret:ph34r::lol:.. 

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE10773966/forskning-maend-kan-snart-blive-gravide-og-du-kan-faa-et-barn-med-dig-selv/

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det vidste sig også at jeg havde mere ret end jeg troede allerede for 5 år siden fandtes teknologien:lol:.. 

Du få lige linket igen bare fordi jeg er lidt "høj" på at have ret:ph34r::lol:.. 

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE10773966/forskning-maend-kan-snart-blive-gravide-og-du-kan-faa-et-barn-med-dig-selv/

åhh ha jennifer. Tror du fordi du har fundet et link fra jyske vestkysten for 6 år siden at du har ret ? jeg prøvede lige at google det og jeg fandt det her 

https://www.washingtonexaminer.com/opinion/974430/no-men-cannot-become-pregnant-and-have-babies/

Jeg vil lukke dig ind på en lille hemmelighed. 

Alle artikler du læser er faktisk ikke sande.

Denne artikel fortæller det modsatte. Men er da glad for du er høj af glæde over at have fundet en artikel på jyske vestkysten fra 2018 som åbenbart beviser (fuck hvad alle andre eksperter siger) at mænd kan blive gravide . Vil du fortsætte debatten? evt sende et andet link. For som jeg ser det så vil du stoppe den, men så fandt du en artikel, Så vil du fortsætte. Sådan forgår det ikke unge dame. Hvis man siger stop så er det stop. Men fra mit vedkommende behøves den ikke stoppe. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...