Hop til indhold
Rejsenetværk

En usædvanlig og mistænkelig annonce

Recommended Posts

peterbrusebad skrev, for 8 minutter siden:

åhh ha jennifer. Tror du fordi du har fundet et link fra jyske vestkysten for 6 år siden at du har ret ? jeg prøvede lige at google det og jeg fandt det her 

https://www.washingtonexaminer.com/opinion/974430/no-men-cannot-become-pregnant-and-have-babies/

Jeg vil lukke dig ind på en lille hemmelighed. 

Alle artikler du læser er faktisk ikke sande.

Denne artikel fortæller det modsatte. Men er da glad for du er høj af glæde over at have fundet en artikel på jyske vestkysten fra 2018 som åbenbart beviser (fuck hvad alle andre eksperter siger) at mænd kan blive gravide . Vil du fortsætte debatten? evt sende et andet link. For som jeg ser det så vil du stoppe den, men så fandt du en artikel, Så vil du fortsætte. Sådan forgår det ikke unge dame. Hvis man siger stop så er det stop. Men fra mit vedkommende behøves den ikke stoppe. 

 

Sjovt hans argument er ligesom dit “det sker ikke”:lol:.. Uden et eneste bevis eller nogen som helst grund til hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre når nu transplantation af en livmoder er mulig.. Og jeg har det generelt svært med artikler der snakker om hjernevask og radikalisering fra “lefties” og deslige.. Det minder mig simpelthen for meget om Donald Trump.. 

Jeg sende en artikel med faktiske medicinske titler på dem der har deltaget i den og du sender det der tilbage.? Har du selv læst det du sender.? 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 6 minutter siden:

Sådan forgår det ikke unge dame. Hvis man siger stop så er det stop. Men fra mit vedkommende behøves den ikke stoppe. 

Kææææft altså :mrgreen::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

“lefties” og deslige..

I to er simpelthen bare 'goe' :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Sjovt hans argument er ligesom dit “det sker ikke”:lol:.. Uden et eneste bevis eller nogen som helst grund til hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre når nu transplantation af en livmoder er mulig.. Og jeg har det generelt svært med artikler der snakker om hjernevask og radikalisering fra “lefties” og deslige.. Det minder mig simpelthen for meget om Donald Trump.. 

Jeg sende en artikel med faktiske medicinske titler på dem der har deltaget i den og du sender det der tilbage.? Har du selv læst det du sender.? 

Jeg læste ikke hele artiklen nej, Men var også mere ment som man ikke kan stole på alt man læser . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man ved sgu ikke om man skal følge mest med herinde eller i Superbowl..
Men underholdende er begge dele :lol:

Det er arrogant at sige, at ting aldrig kommer til at ske. Selvfølgelig er der en chance for at mænd i fremtiden kan blive gravide - hvorfor skulle de ikke kunne med den teknologiske udvikling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 1 minut siden:

Jeg læste ikke hele artiklen nej, Men var også mere ment som man ikke kan stole på alt man læser . 

Jeg foretager faktisk en del kildekritik inden jeg vælger at dele noget så skråsikkert.. Blandt andet fandt jeg artikler fra da det første barn, båret i en transplanteret livmoder, blev født og lignende artikler omkring det etiske og moralske i det inde på videnskab.dk..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Jeg foretager faktisk en del kildekritik inden jeg vælger at dele noget så skråsikkert.. Blandt andet fandt jeg artikler fra da det første barn, båret i en transplanteret livmoder, blev født og lignende artikler omkring det etiske og moralske i det inde på videnskab.dk..

fandt linket på 2 sekunder og brugte det som eksempel for at man ikke kan stole på alt man læser. Så du kan da næsten regne ud der ikke var tid til kildekritik. Du kan dele links herfra til imorgen tidlig, MÆND kan ikke føde børn. Og uanset hvor arrogant det lyder så er det bare facts. Kildekritik er ikke ens betydning med artiklen er rigtig. Du kan finde eksperter som vil fortælle alt er muligt. Mænd der føder børn? jesus christ, minder jo om en episode fra south park.

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

fandt linket på 2 sekunder og brugte det som eksempel for at man ikke kan stole på alt man læser. Så du kan da næsten regne ud der ikke var tid til kildekritik. Du kan dele links herfra til imorgen tidlig, MÆND kan ikke føde børn. Og uanset hvor arrogant det lyder så er det bare facts. Kildekritik er ikke ens betydning med artiklen er rigtig. Du kan finde eksperter som vil fortælle alt er muligt. Mænd der føder børn? jesus christ, minder jo om en episode fra south park.

Her vælger jeg bare at omskrive et gammelt ordsprog “mod påståelighed kæmper selv guderne forgæves”:rolleyes:.. Igen ikke et eneste sagligt bevis eller begrundelse andet end “fordi du siger det”..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Her vælger jeg bare at omskrive et gammelt ordsprog “mod påståelighed kæmper selv guderne forgæves”:rolleyes:.. Igen ikke et eneste sagligt bevis eller begrundelse andet end “fordi du siger det”..

Og så vælger jeg at bruge et ordsprog min far og bedstefar lærte mig "peter, MÆND kan ikke føde børn". 

Find en artikel som fortæller om det er muligt at læse hinandens tanker fordi hjernekapaciteten kan strømforsynes med en celle bla bla bla og bed mig så komme med et bevis og argument på det ikke er rigtigt udover at det er LOGIK. 

GODNAT. Jeg vil ikke bede dig stoppe og så komme tilbage med fuld hammer, det er mere din stil MEN jeg vil bare lige oplyse jeg går i seng og ikke svare de næste 5 timer da jeg har et arbejde med faste tider, og ikke har luksusen til at sidde her hele natten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Du simpelthen nødt til at komme med nogle argumenter for din påstand.. Ellers så virker det som om du intet aner om emnet men bare påstår fordi du ikke kan forestille dig at det vil ske.. 

 

Screenshot_20240212_002708_com.android.chrome.jpg

Påstande :lol: den eneste taktik folk kan køre herinde er giv beviser den laveste måde at diskuter på.  
jeg har også læst det blad der hed en skør skør verden.  Men sgu ikke sikket det er rigtigt, det der står. 
lige meget hvor meget du prøver, er der kun 2 biologiske køn. 
at man kan lave dem om, eller forske i en mand kan blive gravid ja. 
ændre ikke på det faktum at der kun er 2 køn. 
du snakkede om udvikling over tusind år. 
nej det er ikke naturligt skabt. 
Hvis du selv tror på det så fred med det.  
ville nok holde lav profil ude i den virkelige verden. Bare så du ikke gør dig selv til grin. 

 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 6 timer siden:

Hvis du selv tror på det så fred med det.  
ville nok holde lav profil ude i den virkelige verden. Bare så du ikke gør dig selv til grin. 

Jeg har liket indlægget med forbehold for dette citat, som jeg ikke synes fremmer en sober debat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 6 timer siden:

du snakkede om udvikling over tusind år. 

det er sku da rigtigt, det havde jeg glemt. Der fik hun det til at lyde som mennesker udviklede sig og diverse. Men det Jennifer så bringer på bane er noget freak videnskabeligt at det kan lade sig gøre. Alt i alt så kommer mænd aldrig til at gå rundt med en stor sjover og et barn i maven...

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden:

Snakker vi biologisk set så har mennesket også gennemgået en kæmpe evolution de sidste mange millioner år så det er ikke utænkeligt at det faktisk bare er det der er gang i..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 21 minutter siden:

Der fik hun det til at lyde som mennesker udviklede sig og diverse.

Det var da imponerende at du bliver ved.
Hvad er der så utænkeligt i, at en mand i fremtiden kan blive gravid og føde sit eget barn med hjælp fra en ægdonor og sin egen sæd?
Selvfølgelig kan manden da ikke opnå dette via den naturligt givne krop, det kræver modifikationer. Modifikationer af kroppen, som vi herinde ikke skal være moralske overfor. Kvinder der får lavet bryster, større læber, suget lidt fedt ud af maven og måske skubbet ned i røven, botox i panden for at rette rynker ud og fake sig yngre end man er - og rigtig meget mere! Det er modifikation af en krop til at opnå den drøm man ønsker. No hate for dem som gør det, man må gøre hvad man vil med sin egen krop.
Mænd er ikke en skid bedre. Der laves hårtransplationer i stor stil, sprøjtet div olier i muskler for at få dem til at se større ud og hvis dilleren ikke lige virker, så tager man bare en lille blå pille for at få stillet sin trang hos hende der har fået modificeret sin krop, fordi man synes hun er så lækker at kigge på. Alt sammen unaturligt, men muligt for dem som vil de ting.
Kom ned fra din pedistal og accepter, at den teknologiske udvikling i fremtiden kan gøre, at en mand kan blive gravid - og sker det, så er det ikke nødvendigvis kun mænd der kommer til at nyde det, men formegentlig også hjælpe kvinder som på naturlig vis ikke selv kan blive gravide af den ene eller andre årsag.

Peter, ha’ en skøn dag. Jeg kommer ikke til at deltage herinde længere, når man er så snæversynet som du tydeligvis viser at du er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 26 minutter siden:

Det var da imponerende at du bliver ved.
Hvad er der så utænkeligt i, at en mand i fremtiden kan blive gravid og føde sit eget barn med hjælp fra en ægdonor og sin egen sæd?
Selvfølgelig kan manden da ikke opnå dette via den naturligt givne krop, det kræver modifikationer. Modifikationer af kroppen, som vi herinde ikke skal være moralske overfor. Kvinder der får lavet bryster, større læber, suget lidt fedt ud af maven og måske skubbet ned i røven, botox i panden for at rette rynker ud og fake sig yngre end man er - og rigtig meget mere! Det er modifikation af en krop til at opnå den drøm man ønsker. No hate for dem som gør det, man må gøre hvad man vil med sin egen krop.
Mænd er ikke en skid bedre. Der laves hårtransplationer i stor stil, sprøjtet div olier i muskler for at få dem til at se større ud og hvis dilleren ikke lige virker, så tager man bare en lille blå pille for at få stillet sin trang hos hende der har fået modificeret sin krop, fordi man synes hun er så lækker at kigge på. Alt sammen unaturligt, men muligt for dem som vil de ting.
Kom ned fra din pedistal og accepter, at den teknologiske udvikling i fremtiden kan gøre, at en mand kan blive gravid - og sker det, så er det ikke nødvendigvis kun mænd der kommer til at nyde det, men formegentlig også hjælpe kvinder som på naturlig vis ikke selv kan blive gravide af den ene eller andre årsag.

Peter, ha’ en skøn dag. Jeg kommer ikke til at deltage herinde længere, når man er så snæversynet som du tydeligvis viser at du er.

Vimmel jeg kan slet ikke begynde at udtrykke mig over hvor trist det gør mig at du ikke vil deltage herinde længere. Du må også have en skøn dag. Mvh din bedste ven peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 12 timer siden:

Påstande :lol: den eneste taktik folk kan køre herinde er giv beviser den laveste måde at diskuter på.  
jeg har også læst det blad der hed en skør skør verden.  Men sgu ikke sikket det er rigtigt, det der står. 
lige meget hvor meget du prøver, er der kun 2 biologiske køn. 
at man kan lave dem om, eller forske i en mand kan blive gravid ja. 
ændre ikke på det faktum at der kun er 2 køn. 
du snakkede om udvikling over tusind år. 
nej det er ikke naturligt skabt. 
Hvis du selv tror på det så fred med det.  
ville nok holde lav profil ude i den virkelige verden. Bare så du ikke gør dig selv til grin. 

 

Så du sammenligner “En skør, skør verden” med Jyllands-posten:lol:.?

Jeg har aldrig sagt der findes flere end 2 køn.. Det er sleeet ikke det vi har diskuteret.. Vi har diskuteret hvorvidt en mand kan blive en kvinde hvilket du jo så anerkender da du skriver “at man kan lave dem om, ja”.. Så du giver mig vel egentlig bare ret hvilket er virkelig stort af dig.. Dejligt når folk selv kan se at de tog hamrende fejl:D..

Tror du selv at udvikling kun sker naturligt.? Hvad angår at blive til grin så vælger jeg at igen holde mig for god til at blive personlig:rolleyes:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Så du sammenligner “En skør, skør verden” med Jyllands-posten:lol:.?

Jeg har aldrig sagt der findes flere end 2 køn.. Det er sleeet ikke det vi har diskuteret.. Vi har diskuteret hvorvidt en mand kan blive en kvinde hvilket du jo så anerkender da du skriver “at man kan lave dem om, ja”.. Så du giver mig vel egentlig bare ret hvilket er virkelig stort af dig.. Dejligt når folk selv kan se at de tog hamrende fejl:D..

Tror du selv at udvikling kun sker naturligt.? Hvad angår at blive til grin så vælger jeg at igen holde mig for god til at blive personlig:rolleyes:.. 

Nej sammenligner ikke de 2 blade, men sammenligner en skør skør verden med nogle af Dine udsagn.  
Så vidt jeg ser af dit skriv, mener du at manden er blevet rigtig kvinde ved kirurgisk indgreb. 
det er der vi er uenige.

nej han vil altid være mænd. Han kan føle sig som kvinde. Men kvinde vil han aldrig blive. 
du vender og drejer det der bliver skrevet som det passer dig. Som du altid gør. 
 

ja giver dig ret i man kan lave en mand om til at ligne en kvinde. Men det er han ikke. 
kan også ligge en Mercedes motor i en Lada. 
er det så en Mercedes ?
 

forhold dig til hvad folk skriver, og ikk fordreje det. Tak.  
 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, den 12.2.2024 at 04:48:

ville nok holde lav profil ude i den virkelige verden. Bare så du ikke gør dig selv til grin. 

Tror nu mere det er dig og ham der helst gerne vil tro jorden er flad som en pandekage, der skulle holde lidt lav profil.
 

 Og stoppe med at gøre jer selv mere til grin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 3 timer siden:

Tror nu mere det er dig og ham der helst gerne vil tro jorden er flad som en pandekage, der skulle holde lidt lav profil.
 

 Og stoppe med at gøre jer selv mere til grin.

Nå da. ahhh tror næppe man bliver til grin når man holder sig til fakta. :lol:

og ikke lever i en fantasi verden. Som visse andre.
hvor man påstår, en mand får fjernet sin diller er en kvinde.  
han kan føle sig som kvinde ja. Men kvinde bliver han aldrig. 
det er noget man er født som. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...