Hop til indhold
CamillaHusmor

Hvor stor betydning har stedet?

Recommended Posts

Ja jeg er lidt nysgerrig omkring hvor meget stedet har at sige for jer mænd. 

Er det vigtig at firmabilen kan holde diskret?

At der ikke er andre kvinder i huset?

At det ligger afsides/centralt?

Bare der er en seng?

Hyggeligt og og med pynteting?

Hvad ligger i vægt på? Hvad kan være grunden til at i ikke kommer igen (pga stedet?

Hilsen Camilla


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke det store behov for diskretion, så for mig er det bare vigtigt at der er parkeringsmuligheder i nærheden.

Derudover skal der selvfølgelig være indrettet med en fornuftig seng og/eller andre møbler til besøgets formål.

 

Det første der falder mig ind som ville være en årsag til jeg ikke kommer igen er lugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det vigtigt at jeg kan mødes med kvinde hos hende og ikke hos mig.

Om der er pakering er ikke så vigtigt.

har en god kemi og kan snakke sammen, så kommer jeg gerne igen, sex bliver også bedre med tiden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR

Rent og pænt (behøver ikke være pysse-nysset)

Mulighed for nem parkering.

Resten omkring sted er mig ligegyldigt; Eventyrmanden nævner lugt negativt, som sådan også for mig, men det tæller jeg med under at der skal være "rent og pænt".

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 40 minutter siden:

Er det vigtig at firmabilen kan holde diskret?

At der ikke er andre kvinder i huset?

At det ligger afsides/centralt?

Bare der er en seng?

Hyggeligt og og med pynteting?

Hvad ligger i vægt på? Hvad kan være grunden til at i ikke kommer igen (pga stedet?

 

I forhold til parkering, så har det nok lidt at sige, om der er tale om en større by, hvor man bare kan parkere et andet sted i nærheden, eller et fritliggende hus, hvor man parkerer ved huset eller tæt på, og hvor alle i omegnen ved, at der sælges sex fra det pågældende sted. Personligt betyder diskretion i forhold til parkering ikke så meget for mig.

Der må gerne være andre kvinder i huset/lejligheden. Men ikke mænd, som skal “passe på pigen”. Heller ikke selvom de “kun er i køkkenet”.

Hellere centralt end afsides. Men her er jeg nok farvet af at holde til i Storkøbenhavn. Det er ofte en fordel, hvis stedet er i rimelig gåafstand fra S-tog eller metro.

En seng eller en briks skal der til, og den skal ikke kun være 90 cm i bredden. To sammenstillede senge er ikke godt.

Hyggeligt? Tjae måske, det er da meget rart, men som @DDR skriver, så i hvert fald rent og præsentabelt.

Ligesom @Eventyrmanden så er det også vigtigt for mig, at stedet dufter rent eller som minimum ikke dårligt. Også at det er rimeligt ryddeligt. Indretningsarkitekt er ikke påkrævet, men det sender ikke gode signaler, hvis stedet ligner en rodebunke. Gælder både indvendigt og udvendigt.

Ligger stedet tæt på familie, venner og bekendte, er det no-go for mig. En undtagelse kan være lejligheder, hvor det højest er opgangens beboere, som har luret, hvad der foregår.

Når ovenstående er sagt, så er det altid pigen, man kommer for at besøge. Ikke stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet skal være rent, pænt, gode badeforhold, varmt, og relativt moderne. Udover engod seng, må der gerne være frække indretninger hvis der tilbydes specialiteter.

Det der med oliebrændere, fritstående el varmere og lugt af skimmel eller madlavning ( specielt asiatisk eller sydlandsk) er no go og i hvert fald vil genbesøg være yt.

Lyst og venligt er for mig et plus, de der mørke huler hvor man ikke kan se hvad der foregår og ej heller kvinden er også no go.

Der er så mange penge branchen i at jeg ikke forstår de GP'er der ikke skaber tålelige forhold for sig selv. De udenlandske bor der jo ofte, så at være de skumle steder 24/7 må være helvede. 

Har overvejet at købe et sted og indrette det som jeg gerne vil have og udleje det til GP'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis stedet ikke er diskret, så afholder jeg mig fra at besøge det. Med diskret, så tænker jeg navnlig på, at man fra gaden kan se at der er tale om et bordel. For mit vedkommende skal der også være gode muligheder med offentlig transport.

Af mindre og personlige præferencer, så foretrækker jeg mulighed for dæmpet belysning, at indeklimaet er godt, og at der er nogenlunde pænt og rent. Jeg foretrækker ikke at kunne høre og møde andre kunder, så det må afhænge lidt af stedet osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle rigtige gode ting i kommer med. Jeg troede faktisk at parkering betød mere, men jeg er jo også jyde og der kan være langt imellem steder :biggrin:

Skønt at i gider komme med input, jeg har nemlig et sted i tankerne som jeg er lidt i tvivl om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 33 minutter siden:

Har overvejet at købe et sted og indrette det som jeg gerne vil have og udleje det til GP'er.

Det synes jeg bestemt du skal gøre.. Grunden til at vi anvender de steder vi anvender er som regel fordi det er der vi er ønsket.. Det er ikke nemt at finde steder desværre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en fordel at man kan parkere diskret og så ikke skal vende eller man kan vende sikkert og ikke risikere at sidde fast eller bakke ind i store træer mv. - og så skal man tørskoet kunne nå frem til indgangen, hvor man gerne må kunne stå lidt diskret og ringe på.

Huset må gerne være pænt og præsentabelt, vedligeholdt, uden overfyldte skraldespande, henslængte cykler eller affald her og der, en græsplæne der trænger, lilla lagner for vinduerne, osv.

Indenfor må det gerne være pænt og romantisk og absolut ikke ligne det mørke afrika eller en antikvitetsforretning, men være med et pænt, velfungerende toilet, som indbyder til lidt sex i badet, en god stabil dobbeltseng - behøver ikke være king-size - bare en alm. stabil 140 cm queen-size er fint og hvor man kan komme rundt og der må gerne være lidt møbler, der kan bruges til at dyrke sex i andre stillinger end missionær.

Om der er andre mænd eller kvinder tilstede - bare det er betalende mænd og arbejdende kvinder er det OK - og de ellers ikke gør sig bemærket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt bryder jeg mig ikke om at besøge bordeller, de steder holder jeg mig helt automatisk fra. Er gået glip af flere søde piger af den årsag, men det er konsekvensen.
De private steder jeg har besøgt, har været lyse, fine og rene steder. Et turnoff ville være hvis der var indelukket, fugtigt eller decideret uhumsk. Det ville jeg ikke bryde mig og ville måske sige til pigen, at jeg ville smutte igen.
Hvis der er gratis offentlig parkering i gåafstand, så er det da klart at foretrække. Men har heller ikke noget imod at tage det offentlige, hvis det er nemmere.

Havde for ganske nylig en sjov oplevelse hos en velkendt gp, hvor der var sket en dobbeltbooking på stedet. Så hun var blevet indlogeret i s/m rummet i huset hun besøgte. Hun undskyldte meget og forklarede hvad der var sket.
Det knirkede og knagede lidt da selve akten var igang, da der var et lille slavebur under ‘sengen’ og nogen kæder fra sengestolperne som klirrede mod gitret på væggen, som nok ikke er vant til den slags aktivitet :lol: 
Men hun klarede det hele til kryds og slange, og det var jo bare med til at give et sjovt førstegangsbesøg hos hende - men forhåbentlig ikke sidste gang :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er dødens pølse at stå til offentlig skue og ringe på en porttelefon.....især hvis der går minutter inden der reageres.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 8 minutter siden:

Det er nogle rigtige gode ting i kommer med. Jeg troede faktisk at parkering betød mere, men jeg er jo også jyde og der kan være langt imellem steder :biggrin:

Skønt at i gider komme med input, jeg har nemlig et sted i tankerne som jeg er lidt i tvivl om. 

For mig betyder parkering en del. Hvis man kører i job bil med navn og gule plader, er det ikke rart at holde lige udenfor. 

Vi er en del, der lige holder en pause fra den travle hverdag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 24 minutter siden:

Så hun var blevet indlogeret i s/m rummet i huset hun besøgte. Hun undskyldte meget og forklarede hvad der var sket.

Ja det var knapt så heldigt men så kunne vi da grine af det:P<3.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at det måske mere har en underbevidst betydning.. Jeg har haft gæster der er rykket med mig rundt til forskellige steder og jeg har klart en fornemmelse af at så længe du føler dig komfortabel på stedet så gør det noget ved oplevelsen.. Så jeg tror mest i forhold til indretning osv at du skal tænke på at du har det fedt der så du glæder dig til at komme ind på jobbet<3.. 

Jeg arbejder blandt andet fra et noget billigt og ældre motel med en sparsom indretning og som egentlig er sådan liiidt på grænsen til at være meget slidt meeeeen jeg ved at jeg er ønsket af ejeren af stedet og at de kender mig på tanken osv osv osv så jeg har det super fedt når jeg er der og jeg er sikker på mine gæster der få en bedre oplevelse end de gæster jeg havde i en lækker luksus Air BnB lejlighed til 15.000 for en uge hvor jeg bare ikke følte mig tilpas fordi jeg ikke var sikker på hvor ønsket min tilstedeværelse var og lignende fornemmelser.. 

Diskretion er vigtigt for mange så det også en god idé at have fokus på det og så ellers parkering hvis du vil være sikker på dine gæster kommer til tiden og ikke skal lede.. Igen også diskret.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

På denne, kolde, tid af året, skal der altså også være ordentligt varmt. 22 - 23 grader er ikke for meget når man jo gerne skal kunne ligge helt nøgne på sengen. Kommer GP'en til at svede lidt, gør det heller ikke noget :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Ja det var knapt så heldigt men så kunne vi da grine af det:P<3.. 

Jeg synes det var perfekt - og når du håndterer situationen som du gjorde, så skal du ikke være nervøs for at havne i det rum igen ^_^
Havde du derimod haft den ligegyldige attitude, og det bare skulle være ‘take it or leave it’ så havde piben jo haft en helt anden lyd.

For mig er de skæve oplevelser med til at gøre oplevelsen unik og speciel. Tænker ikke at det er mange der kan prale af en tur i s/m rummet med dig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode badeforhold med friske håndklæder , er et must for mig. Ligesom rene lagner/håndklæder, også ifbm. hovedpude/-støtte.

Ligeledes som andre nævner, skal der være pænt og rent og gerne en smule hyggeligt med mulighed for lidt dæmpet belysning.

Er det i en større by eller et sted man ikke lige umiddelbart er kendt, så betyder beliggenheden ikke det store for mig. Jeg besøgte gennem flere år en lille thai butik diskret i et sommerhusområde tæt på mig, men på et tidspunkt flyttede hun et par kilometer væk, men lige overfor to supermarkeder og benzintank med indgang til ud til det hele. Så det måtte desværre stoppe, da jeg næsten kendte hver anden der kommer ind og ud af butikkerne. Desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig gode og rene forhold i hyggerummet og badefaciliteter, men derudover er diskretion meget vigtigt for mig. Det er tosset, da jeg er single og ikke har noget i klemme, men det er stadig en overvindelse for mig at besøge piger i tætbefolkede områder,  villakvarterer hvor alle naboer ved hvad der sker eller lejlighedsopgange. Jeg elsker isolerede huse på landet, men anerkender fuldt ud det kan være utrygt for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er til at det er diskret og med parkering i nærheden.

Jeg er endnu mere til at det er nemt og finde, så jeg ikke ringer på den forkerte dør ;-)

Ellers er det almindeligt rent og tørt så er det ok.

Går mere efter kvinden end stedet. Hvis samme er flere steder kører jeg gerne efter det "rigtige sted"

Rockford

Redigeret af Rockford
linieskift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vigtigste er,at der er rent og ryddeligt. Et forholdsvis godt badeværelse, hvor alt ikke ligger og flyder. Et pænt lyst værelse, så jeg kan se hvem man besøger. Gerne flere rum så man kan vælge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vimmel skrev, for 1 time siden:

For mig er de skæve oplevelser med til at gøre oplevelsen unik og speciel. Tænker ikke at det er mange der kan prale af en tur i s/m rummet med dig :lol:

Men man får jo lyst til at prøve det :lol: :P

 

Da jeg var meget yngre var jeg så ligeglad med rummet så da jeg engang var taget til nørrebro til en aftale og begge bollerum var optagede og pigen spurgte om jeg var frisk på at gøre det i køkkenet sagde jeg bare ja og havde sex på bænken og køkken bordet :lol: :D

Det er også noget helt andet sex legetøj ude i sådan et køkken :P ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

gøre det i køkkenet

Ha, ha. Jeg har engang knaldet med en pige på badeværelset, mens de andre piger på skift tog brusebad efter kundebesøg. Det var sjovt men seksuelt ikke fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er nok lidt atypisk har haft sex med GPer i både et køkken, Fælledparken og imellem bilerne på en parkeringsplads igennem tiden. Men kommer med mine inputs anyways. 

CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

Er det vigtig at firmabilen kan holde diskret?

Bruger jeg ikke så ikkefor mig.

CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

At der ikke er andre kvinder i huset?

Har aldrig generet mig tvært imod. (undtagen der hvor de deler værelse og hopper ind og ud imens man er igang men den har jeg undgået og kun læst om).

CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

At det ligger afsides/centralt?

Er mest til det centrale 

CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

Bare der er en seng?

Har også prøvet andet end senge :P

CamillaHusmor skrev, for 4 timer siden:

Hvad ligger i vægt på? Hvad kan være grunden til at i ikke kommer igen (pga stedet?

Jeg har efterhånden mest aftaler med kvinder der selv vælger udemærkede steder eller hvor jeg vælger hotel værrelset, 

 

Er mest ude hvis der er meget tilrøget eller det er som en banegård. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

No go = Rummet er for koldt, tydelig snakken fra andre i huset/lejligheden, bling bling belysning udenfor, enkeltmandsseng.

Om huset/lejligheden ligger diskret, betyder mindre, bare der er pænt og rent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...