Hop til indhold

Hvor stor betydning har stedet?

Featured Replies

Skrevet

Det er da et plus, hvis der er gode p-forhold, pænt, rent og hyggeligt - MEN - p-forhold er nok det vigtigste for mig - altså at jeg kan parkere i nærheden. Om nogen kan se jeg går der ind, det er jeg helt græsk-katolsk over for. En ren seng og hvis pigen er dejlig, så glemmer jeg alt andet. Mit eneste turn-off er tykke præservativer :wub:

• Svar 50
  • Visninger 5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg synes det er dødens pølse at stå til offentlig skue og ringe på en porttelefon.....især hvis der går minutter inden der reageres.

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det synes jeg bestemt du skal gøre.. Grunden til at vi anvender de steder vi anvender er som regel fordi det er der vi er ønsket.. Det er ikke nemt at finde steder desværre.. 

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

I forhold til parkering, så har det nok lidt at sige, om der er tale om en større by, hvor man bare kan parkere et andet sted i nærheden, eller et fritliggende hus, hvor man parkerer ved huset eller t

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.