Hop til indhold
TheLion

Hvad foretrækker I: Glat eller hår på fissen?

Recommended Posts

Jeg foretrækker ærlig talt det kvinden / GP en selv har det bedst med og er gladest for fordi tilfredshed med egen krop og det at man selv synes man er smuk som man er, det er skide sexet. ^_^

Jeg har nydt synet og oralsex med de helt glatbarberede kvinder hvor de spredte ben afslører hele skønheden helt åbent.

 Jeg har nydt synet og oralsex med de delvis trimmede eller mellemtrimmede som den skønne @JenniferRomantica beskriver som er både naturligt men også pikant og en smule afslørende. 

Jeg har nydt synet og oralsex med de vilde og behårede fisser der er både naturlige og giver minder om teenage dage på nudiststrande inden de fleste blev trimmede og voksede. og hvor det er mere som en Indiana Jones film start hvor man skal på spændende opdagelse i gennem junglen inden man finder grotten med skatten ( dog minus fælderne i indgangen :lol: :P). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt glat  lige som jeg gør når besøger  en pige og sommer ingen hvide stripper   en fisse skal til være finde nej ikke en stor urskov   og hun skal kunne sutte uden  pik hår generer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes en lille smule naturlig behåring er frækt at se på. Men i bund og grund har det ikke indvirkning på smagen når jeg slikker og det er det vigtigste.:D Jeg nyder lige så meget at slikke en glat som behåret fisse, som jeg sætter pris på at få lov til:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal helt klart være hår på fisse-letten. 

De er efterhånden svære at finde derude i jungelen - men de findes...

Et godt råd fra mig til de skønne GPère  - lad håret gro og Pussy - Lover vil på sin evige jagt finde vej til dit skjulested. 

Det er efter min mening alt for opreklameret og udbredt blandt Jer tøser, at fissen skal være glat - som var det baby )o:  Jamen for helved da ... og undskyld at jeg bander og svovler, men det burde være forbudt, og straffes ved lov. 

Forestil jer engang hvor attraktiv jeres fisse ville være, hvis den på forskellig vis blev trimmet, og fra gang til gang kunne skifte farve og form, som var det en kamælion - Se så ... 

Horder af vildkatte fra nær og fjern ville i så fald gøre sig ganske umage for at vinde jeres gunst, og overdynge jer med gaver ( læs ussel mammon ) 

 - Just thoughts in my mind...

 

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal tilbage til det helt naturlige look, vi havde i min pure ungdom i halvfjerdserne. Dengang skulle man se og mærke hår. Det var det, det drejede sig om. Så kunne man jo også se, om pigen var rødhåret, eller det bare var hennafarvet. ;-)

Ohhh at stikke hånden ned i trussen og føle sig frem til revnen, klitten :razz: - duften og den kildrende fornemmelse mod næsen, når man nåede så langt :rolleyes:. Og når man så har øvet sig et par år, er der ingen fare for at få hår i munden. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

væg til væg busk - no trim ;)
og vil til enhver tid hævde at rigtige mænd kun er til busk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker glat barberet, ligesom jeg selv dukker op.

Skal der være “krymmel på kagen” så skal den være 3-4 dage gammel så hårene ikke er stive og stritter samt river i tungen.

 

Lange hår er for mig lige så appetitligt som hvis man finder et hår i sin mad…hver sin lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var sammen med en noget yngre kvinde for et par mdr siden, hun i 20’erne og jeg er i 40’erne. Hun var gået fuld bush, og det blev sq for meget. Hun trimmede heller ikke ved låret eller lige holdt de ydre kanter pænt trimmet. Det var bare vildt buskads. Hun kørte samme stil under armene. 
Jeg er vild med at slikke fisse og det fik jeg sq ikke rigtig lyst til der. Det hele var rent og der var slet ikke noget der, men det var bare for meget. Super ærgerligt for vi kom egentlig rigtig godt ud af det med hinanden…. Det der fungerede bare ikke for mig, og det gjorde at vores sex blev mærkelig låst… og så er der ikke så meget at bygge videre på. 
Som det måske kan læses, så var det ikke en gp. 
Bare at man lige holder det dernede, så er jeg faktisk til både med og uden hår. Der er jo klart nogle der er pænere med lidt hår, end helt glatte. Fisser der er lidt mere kødfulde skal altså ikke være helt glatte. 

Lige meget hvilken model man går efter, så et helt rødleret område med barberings knopper sjældent særligt frækt. 
Jeg betalte for en ex kæreste kunne få det fjernet med laser. Det fungerer også….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 19 timer siden:

Var sammen med en noget yngre kvinde for et par mdr siden, hun i 20’erne og jeg er i 40’erne. Hun var gået fuld bush, og det blev sq for meget. Hun trimmede heller ikke ved låret eller lige holdt de ydre kanter pænt trimmet. Det var bare vildt buskads. Hun kørte samme stil under armene. 
Jeg er vild med at slikke fisse og det fik jeg sq ikke rigtig lyst til der. Det hele var rent og der var slet ikke noget der, men det var bare for meget. Super ærgerligt for vi kom egentlig rigtig godt ud af det med hinanden…. Det der fungerede bare ikke for mig, og det gjorde at vores sex blev mærkelig låst… og så er der ikke så meget at bygge videre på. 
Som det måske kan læses, så var det ikke en gp. 
Bare at man lige holder det dernede, så er jeg faktisk til både med og uden hår. Der er jo klart nogle der er pænere med lidt hår, end helt glatte. Fisser der er lidt mere kødfulde skal altså ikke være helt glatte. 

Lige meget hvilken model man går efter, så et helt rødleret område med barberings knopper sjældent særligt frækt. 
Jeg betalte for en ex kæreste kunne få det fjernet med laser. Det fungerer også….

nøj det ellers lige mig :D jeg synes det mega svært netop at finde lige netop det der haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, den 11.2.2024 at 19:02:

HÅR

ja det undrer også mig, har da aldrig set en med hår på ??

nå spøg tilside, er blevet spurgt om jeg ønskede at de trimmede sig, privat, men har altid sagt nej, det har ikke været så vildt en hårvækst. Enkelte piger har så lidt hår fra naturens side det ikke betyder noget. Men hvis det stikker og de vil have oral, skal der trimmes ?

Men der gror jo heller ikke mos på en racerbane )

Redigeret af sugermand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elsker at slikke og gerne mega længe men gør det aldrig på GP. 
men jeg synes altså det skal være minimum trimmet og helst glat. 
full bush har altså noget lugt hængende, når man er dernede synes jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart med hår, kønsbehåring er bare noget der gør kvinder smukkere, vi tænder nok alle på forskellige ting,  jeg har en svaghed for gode numser og en flot behåring. 
har kvinder lyst hår men lidt mørkere øjenbryn, så kører min fantasi om at hun sikkert har den smukkeste kønsbehåring, det vigtigste for mig er at de selv elsker deres krop, og ikke gør det for min eller andres skyld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja denne diskussion om glat eller ej. Jeg har tidligere skrevet at jeg foretrækker glat, men også leger med behårede kusser. Senest for nylig har jeg genfundet glæden ved en behåret kusse. Dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min alder er jeg glad hvis jeg overhoved husker hvor den der kussen gemmer sig...:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Kubrick skrev, den 12.2.2024 at 22:16:

Var sammen med en noget yngre kvinde for et par mdr siden, hun i 20’erne og jeg er i 40’erne. Hun var gået fuld bush, og det blev sq for meget. Hun trimmede heller ikke ved låret eller lige holdt de ydre kanter pænt trimmet. Det var bare vildt buskads. Hun kørte samme stil under armene. 

(…)

 

Bare at man lige holder det dernede, så er jeg faktisk til både med og uden hår. Der er jo klart nogle der er pænere med lidt hår, end helt glatte. Fisser der er lidt mere kødfulde skal altså ikke være helt glatte. 

(…)

Det virker som om, der er kommet lidt gang i tråden igen.

 

Fedt med en lidt anden historie. Arh ja, de fleste herinde er jo nok omkring de 40-60 år.

 

Ja, altså nu lyder det måske også som en hun så lige var lidt yngre, men for nogle piger er det jo også et statement med den slags nu med hår dernede og under armene. Det er så nok også der det bliver mest “vildt” – jeg har dog ikke hørt om nogen GP’er med det.

 

SingleCPH skrev, den 7.3.2024 at 13:13:

Elsker at slikke og gerne mega længe men gør det aldrig på GP. 
men jeg synes altså det skal være minimum trimmet og helst glat. 
full bush har altså noget lugt hængende, når man er dernede synes jeg 

Og en der åbenbart er fan af slikke dernede og foretrækker gerne trimmet men helst glat. 
 

Jeg ved ikke, om jeg på den måde har et minimum. Eller om jeg decideret er fan af at slikke fisse. Men jeg foretrækker helt sikkert netop glat eller med sådan en stribe eller lille område :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt fortrækker jeg selv at være glat. Føler mig mere ren og indbydende når jeg er glat og lækker ;) Skal jeg være sammen med en anden kvinde fortrækker jeg at hun er glat eller har en lille smule hår som fx en lille stribe eller en lille sød mængde hår, men ikke en fuld busk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 21 minutter siden:

Personligt fortrækker jeg selv at være glat. Føler mig mere ren og indbydende når jeg er glat og lækker ;) Skal jeg være sammen med en anden kvinde fortrækker jeg at hun er glat eller har en lille smule hår som fx en lille stribe eller en lille sød mængde hår, men ikke en fuld busk. 

Jeg deler 100% din smag, VictoriaDaVinci. Også dine argumenter.

Kan ikke udstå hår i suppen. Et godt måltid hviler også på dets design, siger min erfaring. Sex ligeså.

Vi bør ses igen...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 57 minutter siden:

men ikke en fuld busk. 

Been there and done that, det kradsede godt nok :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, den 14.2.2024 at 10:22:

Men der gror jo heller ikke mos på en racerbane )

Der sku heller ikke nogen der skal se min tissekone som en racerbane:wacko::lol:.. Få associationer til lugten af brændt gummi og kaninknepperi:ph34r:..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 47 minutter siden:

Der sku heller ikke nogen der skal se min tissekone som en racerbane

Hvad med et roligt pit stop der er det okay ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...