Hop til indhold
TheLion

Hvad foretrækker I: Glat eller hår på fissen?

Recommended Posts

Vil gerne have fis med hår -er frækt og elsker at slikke og skilde skamlæberne ad ved, at trække i hårne på begge sider;-) Naturligt voksende uden trim kan blive for voldsomt -har prøvet en der havde hår ned ad lårne og op til naglen -det var specielt... Mange thaier har den dejligst dusk, som de intet gør ved -det er pænt nice;-) Jeg synes når en kvinde er helt glat -kan fissen minde og et barns -eller de har knupper/bumser det er jeg sgu ik så vild med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

glat er bedst, det er jeg også selv på pikken og nosseposen :) en lille stribe ovenover fissen er også frækt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos en thai nogle gange, som fortalte mig at hun plukker den med en pincet :wub:

Det syntes jeg er helt vildt dejligt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 13 timer siden:

Det store spørgsmål er selvfølgelig derfor også, hvad os mænd foretrækker. En undersøgelse fra cosmopolitan.com fra 4.146 deltagere fra 2017 fra 18-35 år viser, at 46 % mænd foretrækker en glat fisse og 30 % en trimmet. Kun 6 % fortrækker naturlig. Jeg kunne umiddelbart ikke finde andre undersøgelser, da jeg havde foretrækket en lidt bredere aldersgruppe af adspurgte mænd fra f.eks. 18-65 år, men resultatet af undersøgelsen er nok ikke helt skævt – jeg kunne forestille mig at en anelse flere var okay med hår, hvis man inkluderede en lidt bredere aldersgruppe.

Vi over svømmes med udenlandske undersøgelser og jeg er ikk sikker på at de altid er ret visende for danske for hold. De er lavet i en anden kultur.

Men til spørgsmålet: Jeg foretrækker glatte læber altså arbejds området men jeg finder det flot og frækt med en landings stribe. Den vil jeg helst ikk undvære.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Hun bliver muligvis vokset og ventede på de blev lange nok til en ny omgang voks.. Når man bliver vokset så er de hår der vokser ud helt vildt bløde.. Fordi hårene ikke har den skarpe ende som en barbering giver.. 

Fair nok. Nu skrev du først bare det her:

 

JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

(…)

Jeg barberer selve skamlæberne og lige omkring klitoris og så "cleaner" jeg lige kanten rundt så der ikke er noget der forvilder sig ud over "det naturligt afgrænsede område" men udover det vokser det vildt så at sige:lol:.. Jeg har meget sart hud dernede så barbering fungerer ikke rigtigt uden at det ligner en slagmark og så tror jeg ligegodt de fleste foretrækker hår fremfor knopper og rifter:P.. 

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal stille op med så mange detaljer. Men virkelig fedt med en GP, der netop fortæller lidt.


 

jensen jr. skrev, for 45 minutter siden:

Vi over svømmes med udenlandske undersøgelser og jeg er ikk sikker på at de altid er ret visende for danske for hold. De er lavet i en anden kultur.

Men til spørgsmålet: Jeg foretrækker glatte læber altså arbejds området men jeg finder det flot og frækt med en landings stribe. Den vil jeg helst ikk undvære.

Tak for din kommentar. Jeg tror måske ikke helt, man kan sige det sådan – i mange tilfælde kan internationale undersøgelser være af bedre kvalitet. Jeg er heller ikke helt sikker på, hvad du mener med en “anden kultur”. Den ene undersøgelse er med amerikanske deltagere og begge fra amerikanske magasiner – der er selvfølgelig visse forskelle på USA og Europa og f.eks. Danmark, men de er nok meget sammenlignelige på en del punkter som f.eks. dette. Alle lande her er vestlige kulturer – det betyder ikke, at det ikke også kunne være interessant at høre om det fra en helt anden kultur? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 6 minutter siden:

nok. Nu skrev du først bare det her:

Det svar du citerer er til Jernet som jeg også citerede i mit svar^_^.. Som en mulig forklaring på hvorfor den pige han havde mødt havde ekstra bløde hår forneden.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Det svar du citerer er til Jernet som jeg også citerede i mit svar^_^.. Som en mulig forklaring på hvorfor den pige han havde mødt havde ekstra bløde hår forneden.. 

Jeg tør slet ikke blande mig i den slags.

 

Heelslover skrev, for 5 minutter siden:

Helt klart med hår på. Men helst trimmet. 
Jeg syntes bedst om, at voksne kvinder har en dusk. 

Og endnu en der er til “au naturel” dernede :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere haft dusk på toppen og glatte læber, men har måttet sande at det ikke er sundt med al den barbering. Nu er jeg naturlig / trimmet. Det bekymrer mig ikke det fjerneste, hvad mænd mener om den sag, det er min krop og min fisse <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liv ja jeg er enig med dig, man behøver ikke nødvendigvis få hår i munden når man slikker en dejlig behåret kvinde. Det er bare lidt mere besværligt :P

Jeg forstår godt at du afstår fra at barbere når det ikke 'virker'. Selv har jeg været glat i maange år, uden gener, men jeg har jo heller ikke haft behov for at barbere hver dag :) Desværre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 18 timer siden:

Hvad foretrækker I – skal fissen være glat, trimmet eller med hår på?

Egentlig synes jeg det er pænest/frækkest med lidt trimmet hår. 

Jeg ELSKER at slikke fisse, og hvis håret er alt for langt, så synes jeg at det tager noget af fornøjelsen. Jeg kan ikke så godt fornemme alle detaljer, når jeg går på opdagelse. 

Så for mig er det lidt lige meget om den er glat eller trimmet, er der dømt vild skov, så er det synd for kvinden, da jeg let mister orienteringen. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tidligere haft dusk på toppen og glatte læber, men har måttet sande at det ikke er sundt med al den barbering. Nu er jeg naturlig / trimmet. Det bekymrer mig ikke det fjerneste, hvad mænd mener om den sag, det er min krop og min fisse <3

Godt med endnu en GP på banen. Nu fik jeg skrevet til @cocacolazero, at det jo netop forhåbentlig er pigen selv, der “ejer” hendes fisse og derfor også kan bestemme hvordan den ser ud. Men måske kan jeg faktisk bedre lide din formulering – at det er din krop. For det udtryk med at “eje” nogen er jeg måske egentlig ikke så glad for. Men fedt også at høre med en der er “trimmet”, som jo ikke er helt naturligt dog. Det sagt, så tror jeg netop også, det jo er sådan, at når man som klient skal møde en GP måske lidt kan have en forventning om at der lige er blevet ordnet lidt dernede. Det er vel lidt det samme som at nogle GP’er også ønsker at klienterne har ordnet sig lidt. Nogle skriver f.eks. at de ønsker at man lige har taget det værste hår. Det er vel altid lige den afvejning med at det er ens krop, men at klienten vel også kan have nogle forventninger ligesom GP’en kan have nogle kriterier.


 

North skrev, 1 time siden:

(…)

Jeg ELSKER at slikke fisse, og hvis håret er alt for langt, så synes jeg at det tager noget af fornøjelsen. Jeg kan ikke så godt fornemme alle detaljer, når jeg går på opdagelse. 

Så for mig er det lidt lige meget om den er glat eller trimmet, er der dømt vild skov, så er det synd for kvinden, da jeg let mister orienteringen. 

(…)

Jeg foretrækker 100 % selv, at det er en glat fisse eller at der er sådan en stribe – især hos en GP. Nu skriver du, at du “elsker” at slikke fisse. Det ved jeg ikke, hvor mange der decideret elsker at gøre. Men det er jo fint nok. Men når man gør det kan det helt sikkert være irriterende, hvis der er alt for mange hår. Jeg forstår dog ikke, hvorfor det skulle det være synd for pigen, hvis hun har en dusk dernede, hvis det er det hun ønsker. Og hvorfor skulle du miste orienteringen, hvis det var – kan det ikke bare være lidt irriterende, hvis der er for mange hår? Jeg tænker også, at det er derfor mange svarer at de godt kan lide den glat eller med bare lidt hår f.eks. også her i tråden som f.eks.@naturistdk også skriver. Nu er der selvfølgelig også mange andre aspekter ved en GP eller pige end bare hvordan hun ser ud dernede :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lion

Jo man kan godt sige man elsker at slikke fisse. Jeg gør, det er en udsøgt fornøjelse at udforske en ny kusse, og genopdage en kendt, variere slikkene fra sidste gang, lytte til lydene, mærke rystelserne eller hvordan hun gør sig mere åben, eller klemmer mit hoved i en skruestik fordi hun kommer, osv osv i maange timer. Og dem der sprøjter er jo totalt udsøgt.

Mht at miste orienteringen, så ja det kan være lidt svært nogen gange at lige fornemme om man er på klitoris, den ene eller den anden skamlæbe eller måske syd for kussen :D Og hvis ikke skamlæberne i det mindste er glatte så går noget af gliddet som den glatte kusse har af.

Men jeg leger squ alligevel med kusser der har hår på, kan ikke lade være. Det er jo den samlede oplevelse der tæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart med hår, det har aldrig været et problem for mig hvis et hår havnede i min mund, synes det er vildt frækt nok fordi de næsten er sjældenhed i dag, 

Har aldrig prøvet en utrimmet en, har været godt tilfreds med at at det har været en trekant over kønslæber

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden:

Hun bliver muligvis vokset og ventede på de blev lange nok til en ny omgang voks.. Når man bliver vokset så er de hår der vokser ud helt vildt bløde.. Fordi hårene ikke har den skarpe ende som en barbering giver.. 

Aha :shock: det havde jeg slet ikke tænkt på. 

Tak for info. 

Det vil sige at jeg kan risikere at hun bare er helt glat næste gang, og ikke med de bløde, ja nærmest dun, hun havde forneden. Det er lige før jeg kunne finde på at spørge om det når jeg booker tid ved hende om hvornår hun bliver vokset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, for 7 minutter siden:

Aha :shock: det havde jeg slet ikke tænkt på. 

Tak for info. 

Det vil sige at jeg kan risikere at hun bare er helt glat næste gang, og ikke med de bløde, ja nærmest dun, hun havde forneden. Det er lige før jeg kunne finde på at spørge om det når jeg booker tid ved hende om hvornår hun bliver vokset. 

Det kan du sagtens komme ud for.. Hvis det selvfølgelig er derfor:P.. Måske lyshårede kvinder også bare har mindre grove hår “dernede” det kan jeg ikke udtale mig om men jeg ved af personlig erfaring at de nye “jomfruelige” hår er ufatteligt bløde når de kommer frem igen efter voksning.. Hvis det dog bare ikke gjorde så forbandet ondt:ph34r::lol:..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glat eller meget lidt.

Er selv glat, giver meget større følsomhed ved DJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 7.2.2024 at 23:08:

Hvis det dog bare ikke gjorde så forbandet ondt:ph34r::lol:..

Så la da vær, både for din egen og mændenes skyld :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...