TheLion 724 Skrevet 6. Februar (edited) Godaften til folket, Der bliver diskuteret det ene og det andet for tiden. Folk der åbenbart vil filme sex uden samtykke og andet, lovgivningen på det område etc. Men jeg vil gå tilbage til noget af det mere “klassiske” her. For når man skal besøge en GP, er der mange ting man kan gå op i. Hårfarven, hendes ydelser/priser, hendes lingeri, men en ting der selvfølgelig også er vigtigt er, hvordan der ser ud “dernede”. For her er et vigtigt spørgsmål f.eks. om der skal være hår på fissen eller ej. Mit indtryk er, at mange piger og GP’er barberer sig dernede. Ifølge healthline.com viser en undersøgelse fra 2016, at ca. 80 % af alle piger i USA med jævne mellemrum barbarer eller trimmer sig, se evt. links. Lidt mere end 60 % er helt glatte. Mit klare indtryk er, at en del GP’er er glatbarberede – det er i hvert fald det jeg typisk har mødt. For nylig oplevede jeg dog med naughty Erica, at der faktisk var hår dernede på missen. Det fik jeg aldrig med i anmeldelsen. Hun var sådan trimmet dernede på fissen, le fisse, “sur la chatte”. Det var egentligt ret frækt som noget lidt andet i forhold til normalt og fik mig til at tænke på, hvad andre mon egentlig foretrækker. Det store spørgsmål er selvfølgelig derfor også, hvad os mænd foretrækker. En undersøgelse fra cosmopolitan.com fra 4.146 deltagere fra 2017 fra 18-35 år viser, at 46 % mænd foretrækker en glat fisse og 30 % en trimmet. Kun 6 % fortrækker naturlig. Jeg kunne umiddelbart ikke finde andre undersøgelser, da jeg havde foretrækket en lidt bredere aldersgruppe af adspurgte mænd fra f.eks. 18-65 år, men resultatet af undersøgelsen er nok ikke helt skævt – jeg kunne forestille mig at en anelse flere var okay med hår, hvis man inkluderede en lidt bredere aldersgruppe. Jeg tror selv, jeg foretrækker, at missen er glat. Eller med sådan en lille stribe. Da jeg oplevede, at den var trimmet som med naughty Erica, synes jeg det var lækkert som en afveksling, men jeg ville nok foretrække det andet det meste af tiden. Især hos en GP. Jeg tror nogen til tider i anmeldelser har nævnt noget med hår, der kan stikke. Hvad foretrækker I – skal fissen være glat, trimmet eller med hår på? God jagt derude /TheLion Links: https://www.healthline.com/health/healthy-sex/pubic-hair https://www.cosmopolitan.com/sex-love/a9535211/pubic-hair-removal-trends-stats/ Redigeret 6. Februar af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 6. Februar Sliksen skrev, for 1 minut siden: Ja, helt klart! Det samme her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 6. Februar (edited) Sliksen skrev, for 5 minutter siden: Ja, helt klart! Og når du siger ja, tænker du med eller uden hår…? Redigeret 6. Februar af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 512 Skrevet 6. Februar Jeg opfatter de to første indlæg som at de er ligeglade med behåring eller ej, bare det er en fisse. Jeg er selv fan af det heelt glatte look, selvfølgelig nybarberet når man mødes. Det gælder kvinden såvel som jeg selv eller en eventuel mand. Jeg vil ikke have hår i munden. Når det er sagt er en 'landingstrip' uanset form jo meget frækt visuelt feks en pil der peger mod det skønne hul. Men igen selve skamlæberne og rundt om klitoris foretrækkes heelt glatte. Ligeså det bagerste hul hos såvel kvinder som mænd foretrækkes helt glatte. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 6. Februar Jeg synes det kunne se flot ud, hvis der var nogen i mellem der havde en pæn trimmet mini. Bare lidt ovenpå venusbjerget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 6. Februar Jeg har altid foretrukket helt glat, eller med en lille stribe. Dog var jeg sidste sammen med en underskøn blond GP, der havde helt kort trimmet hår, der var vildt bløde. Hvordan hun har gjort dem så bløde aner jeg ikke. Måske olie eller balsam. Det var rigtig lækkert at slikke hende, så lækkert jeg midt i sexakten bad hende om at facesitte mig, så jeg kunne slikke hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 6. Februar (edited) Moden slikken M skrev, for 50 minutter siden: Jeg opfatter de to første indlæg som at de er ligeglade med behåring eller ej, bare det er en fisse. (…) Hvem ved…? Redigeret 6. Februar af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 98 Skrevet 6. Februar Jeg er faktisk til Begge. Bare den er stram og våd så må se ud som ejeren vil have den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 6. Februar Jeg er selv gået naturens vej her over de sidste par år og jeg må indrømme jeg er blevet imponeret over hvor mange mænd der udtaler at de synes det er super frækt og at det desværre er en sjældenhed.. Men jeg håber så også at de mænd der besøger mig tænder på det, og ikke dem der kun tænder på det glatte look da jeg selv synes det er rimelig tydeligt i min annonce og på billeder.. Jeg barberer selve skamlæberne og lige omkring klitoris og så "cleaner" jeg lige kanten rundt så der ikke er noget der forvilder sig ud over "det naturligt afgrænsede område" men udover det vokser det vildt så at sige.. Jeg har meget sart hud dernede så barbering fungerer ikke rigtigt uden at det ligner en slagmark og så tror jeg ligegodt de fleste foretrækker hår fremfor knopper og rifter.. 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeifNissen 41 Skrevet 6. Februar Jeg er tættere på 18 end 35 aldersmæssigt og jeg synes at en fuld busk er vældig frækt! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 65 Skrevet 6. Februar (edited) Jennifer min skat, du har den lækreste trimmet mis, den passer perfekt til dig knus fra mig Redigeret 6. Februar af Charlie2022 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 190 Skrevet 6. Februar jeg kan sagtens tænde på ideen om en stor fræk måtte. Meeen sidste år havde jeg fået en sød latina med hjem. Hun stod oppe i sengen og jeg trak hendes underbenklæder af og uha - sikke en fjams. Jeg har stadig lidt traumer … jeg kommer til at tænke på 100 år gammel fredskov, der breder sig flere km i alle retninger. Det blev med andre ord sådan lige et hak for økologisk for mig. Desværre. For jeg synes sjovt nok stadig at tanken er fræk. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 6. Februar Må da tilstå, at jeg elsker en vel-trimmet måtte - syntes faktisk det er mere frækt en en glat 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pallehansen 1539 Skrevet 6. Februar Jeg synes det er rigtig fræk med em trimmet dusk, måske også fordi det ikke er så tit man ser det. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DSK24 103 Skrevet 6. Februar TheLion skrev, for 3 timer siden: Lidt mere end 60 % er helt glatte. Det sgu det 'nemmeste'. Synes personligt selv det er rasende frækt med 'fartstriben', simpelthen for doven/uinteresseret, når det kommer til at 'holde' det Hvad gør du selv forneden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Verstappen Skrevet 6. Februar Det er ikke rart at få hår i munden. Men om der er hår på toppen eller ej, er ikke vigtigt for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 6. Februar F-jernet skrev, for 1 time siden: jeg kan sagtens tænde på ideen om en stor fræk måtte. Meeen sidste år havde jeg fået en sød latina med hjem. Hun stod oppe i sengen og jeg trak hendes underbenklæder af og uha - sikke en fjams. Jeg har stadig lidt traumer … jeg kommer til at tænke på 100 år gammel fredskov, der breder sig flere km i alle retninger. Det blev med andre ord sådan lige et hak for økologisk for mig. Desværre. For jeg synes sjovt nok stadig at tanken er fræk. Jeg har faktisk fået mange henvendelser på om jeg kunne lade ALT vokse vildt.. Der har jeg godt nok sagt nej fordi jeg ikke selv synes det er pænt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beaver 57 Skrevet 6. Februar Jeg er ikke til fuld busk. Så enten glatbarberet eller trimmet måtte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 139 Skrevet 6. Februar Glat. Jeg er i 50’erne og har haft min del af fulde buske, men …. Once you go glat you never go back. Glat er frækkere efter min smag, og så synes jeg at det er mere hygiejnisk. Jeg er selv helt glat når jeg besøger de ærede damer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 6. Februar Jeg foretrækker bestemt også en ubarberet mand sådan hvad angår alle steder på hans krop om det så er full on hairy back und alles.. Jeg gider sleeet ikke stikkende mænd.. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 6. Februar (edited) cocacolazero skrev, for 5 timer siden: Jeg er faktisk til Begge. Bare den er stram og våd så må se ud som ejeren vil have den. Med ejeren tænker jeg, du forhåbentlig mener pigen? Det er faktisk noget, jeg ikke har fået taget med i indlægget – at det jo i sidste ende selvfølgelig er noget, der er op til pigen selv. Men jeg må dog sige, at når det kommer til en GP, ville jeg være lidt ærgerlig, hvis det ikke lige var sådan “ordnet” dernede. JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Jeg er selv gået naturens vej her over de sidste par år og jeg må indrømme jeg er blevet imponeret over hvor mange mænd der udtaler at de synes det er super frækt og at det desværre er en sjældenhed.. Men jeg håber så også at de mænd der besøger mig tænder på det, og ikke dem der kun tænder på det glatte look da jeg selv synes det er rimelig tydeligt i min annonce og på billeder.. Jeg barberer selve skamlæberne og lige omkring klitoris og så "cleaner" jeg lige kanten rundt så der ikke er noget der forvilder sig ud over "det naturligt afgrænsede område" men udover det vokser det vildt så at sige.. Jeg har meget sart hud dernede så barbering fungerer ikke rigtigt uden at det ligner en slagmark og så tror jeg ligegodt de fleste foretrækker hår fremfor knopper og rifter.. Og her har vi så netop et eksempel på en pige, der gerne vil lade det vokse lidt vildt. Fedt – det er nok ikke det, der ville tænde mig. Men jeg tror netop også, at man ikke skal undervurdere, som du også skriver, at der faktisk er en del mænd, der sikkert ville synes det var lækkert. LeifNissen skrev, for 4 timer siden: Jeg er tættere på 18 end 35 aldersmæssigt og jeg synes at en fuld busk er vældig frækt! Og her har vi netop et eksempel på en mand, der er fan af en fuld dusk dernede. Jeg tror måske, ikke du har læst det helt rigtigt, for i undersøgelsen indgår der mænd fra netop 18 til 35 år. Der ærgrede jeg mig lidt over, at det ikke gik op til 65 år, da jeg måske tænkte at lidt flere der ville foretrække hår “dernede”. Også måske i forhold til den gennemsnitlige alder på medlemmerne herinde, jeg ved ikke lad os sige 40-50 år – der kunne du selv lyde som et lidt yngre medlem. Jeg er selv nok stadig mest til enten glat eller sådan en stribe der, hvilket åbenbart også er det, at de fleste foretrækker Redigeret 7. Februar af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 6. Februar Jernet skrev, for 4 timer siden: Jeg har altid foretrukket helt glat, eller med en lille stribe. Dog var jeg sidste sammen med en underskøn blond GP, der havde helt kort trimmet hår, der var vildt bløde. Hvordan hun har gjort dem så bløde aner jeg ikke. Måske olie eller balsam. Det var rigtig lækkert at slikke hende, så lækkert jeg midt i sexakten bad hende om at facesitte mig, så jeg kunne slikke hende igen. Hun bliver muligvis vokset og ventede på de blev lange nok til en ny omgang voks.. Når man bliver vokset så er de hår der vokser ud helt vildt bløde.. Fordi hårene ikke har den skarpe ende som en barbering giver.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg