Hop til indhold
SweettieDK

Udløsning før pikken er stiv

Recommended Posts

Det sker af og til, at en gæst for udløsning allerede i forspils fasen / fransk
Ingen advarsel, ingen sæt farten ned, ingen info i booking. “Vi skal starte stille og roligt”, eller jeg vil gerne kæle en masse for dig først”. Der er mange måder, at selv forebygge på, uden at skulle sige direkte, jeg holder kun 3 min. Hvilket måske for nogen, kan være svært. 
 

Jeg har svært ved, at se hvad jeg kan gøre anderledes. Men forslag er velkomne. Så længe jeg sutter på en slap pik, og vil gøre den klar til sex. Så er målet rejsning og ikke “det skal overståes på 5 min, næste…” 

Jeg bringer det op, fordi sidst det skete føler jeg, gæsten blev lidt “negativ”. Han sagde det var godt, og lidt andet snak frem og tilbage. Men endte alligevel i en lidt hmm tone. “Nu må vi jo se, om jeg besøger dig igen”.

I det specifikke tilfælde, var der booket 30 min, alt i alt gik der nok 10 min. Min forretningsmodel er, man betaler for det man booker, jeg kan ikke ombooke den resterende tid. Og der er mulighed for 15 min hvis man ved man ikke holder længe. (Og han nævnte heller ikke penge retur, så om det ville ha mildnet stemningen ved jeg ikke)
 

Mit spørgsmål, hvordan ville I reagere. Være sur på pigen, forvente penge retur, være blevet tiden ud til kropskontakt, massage ect. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg plejer ikke at få udløsning mens den ikke er stiv, men tidlig udløsning sker. For mig er det aldrig kvindens skyld, udover at hun er umådelig dejlig, og jeg bliver aldrig sur. Nok nærmere flov på en eller anden måde. Det er ikke det mest mandige at komme før tid. Netop det, tror jeg også er skyld i dine "problemer" med kunder. De er i virkeligheden nok mest sure på sig selv. Men du skal ikke betale tilbage. Som mand må man være ærlig over for sig selv. Jeg booker altid en time, for så kan jeg som regel nå at komme flere gange - og 2. gang holder altid længere. 

 

Redigeret af Elprebsi
Havde glemt et "ikke"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 11 minutter siden:

Nok nærmere flov på en eller anden måde. Det er det mest mandlige at komme før tid. Netop det, tror jeg også er skyld i dine "problemer" med kunder.

Ja det kan du egentligt godt ha ret i. Det må jeg lige ha i baghovedet næste gang det sker. At jeg tilbyder “runde 2”, gør jo kun situationen værre for gæsten. Når han så også skal svare, “nej det er ikke muligt for mig”. Næste gang, skal jeg nok bare tie stille og se om de selv lægger op til mere. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv oplevet det flere gange, specielt hvis jeg ikke har haft udløsning i et par dage. hvis pigen/kvinden er god til at sutte kan det være svært at holde sig. sidt jeg oplevede det var for nogle uger siden, hvor jeg havde booket 30 minutter, og efter lidt kys og kæl, ville jeg gerne stå op, da det gør det nemmere for mig at få den stiv. pigen gjorde det helt vildt godt, og da hun så pludselig tog den helt til roden, og gjorde et eller andet med tungen, kunne jeg ganske enkelt ikke holde mig tilbage. der var ingen tvivl om hun vidste jeg var ved at komme, og suttede bare videre og helt til roden hver gang og jeg eksploderede i munden/halsen på hende.!!!! om jeg blev sur??? NAHHHH ikke rigtigt vel LOLLLL. det var vildt godt, da jeg slet ikke regnede med hun bare ville fortsætte. resten af tiden gik med lidt snak og et glas rødvin

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 2 minutter siden:

suttede bare videre

Yep det gjorde jeg også et stykke tid i håb om rejsning, at det måske var presæd. Vi var ikke nået ind i sengen. Så stoppede og spurgte, om vi skulle gå ind til sengen. Men nej, han ville bare gerne hjem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 21 minutter siden:

være blevet tiden ud til kropskontakt, massage ect. 

Ja, det ville jeg være tilfreds med at få tilbudt, da jeg også kommer for samværets skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 22 minutter siden:

Det sker af og til, at en gæst for udløsning allerede i forspils fasen / fransk
Ingen advarsel, ingen sæt farten ned, ingen info i booking. “Vi skal starte stille og roligt”, eller jeg vil gerne kæle en masse for dig først”. Der er mange måder, at selv forebygge på, uden at skulle sige direkte, jeg holder kun 3 min. Hvilket måske for nogen, kan være svært. 
 

Jeg har svært ved, at se hvad jeg kan gøre anderledes. Men forslag er velkomne. Så længe jeg sutter på en slap pik, og vil gøre den klar til sex. Så er målet rejsning og ikke “det skal overståes på 5 min, næste…” 

Jeg bringer det op, fordi sidst det skete føler jeg, gæsten blev lidt “negativ”. Han sagde det var godt, og lidt andet snak frem og tilbage. Men endte alligevel i en lidt hmm tone. “Nu må vi jo se, om jeg besøger dig igen”.

I det specifikke tilfælde, var der booket 30 min, alt i alt gik der nok 10 min. Min forretningsmodel er, man betaler for det man booker, jeg kan ikke ombooke den resterende tid. Og der er mulighed for 15 min hvis man ved man ikke holder længe. (Og han nævnte heller ikke penge retur, så om det ville ha mildnet stemningen ved jeg ikke)
 

Mit spørgsmål, hvordan ville I reagere. Være sur på pigen, forvente penge retur, være blevet tiden ud til kropskontakt, massage ect. 

Jeg har prøvet noget lignende og endda med næsten samme reaktion som du fik fra gæsten.

Her var der dog gået 35 min ud af en time og han rejste sig lynhurtigt fra sengen og tog tøj på og ville gå.

Jeg følte mig lidt akavet for der var jo masser af tid endnu og spurgte ind til om han havde lyst til at kysse, kramme, pillowtalk men det ville han ikke.

Faktisk sagde han et eller andet med om det stadig kostede x antal kr/ kunne få penge tilbage når nu han allerede var færdig og det synes jeg var ubehageligt men svarede at tiden er købt og betalt, det var op til ham om han ville lave noget andet den resterende tid, men han ville bare afsted.

Ligesom dig fik jeg ikke noget varsel om at han var ved at komme..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Jeg følte mig lidt akavet for der var jo masser af tid endnu

Ja det bliver nemlig akavet. Og kan godt forstå, at det var extra akavet at blive spurgt til penge retur. Men der må vi stå fast og om de så kommer igen er op til dem selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 11 minutter siden:

Ja det bliver nemlig akavet. Og kan godt forstå, at det var extra akavet at blive spurgt til penge retur. Men der må vi stå fast og om de så kommer igen er op til dem selv. 

Præcis <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin tråd, og en rigtig god trådstart, @SweettieDK. Kan udmærket se problemstillingen fra din side, men så længe du ikke selv lægger op til, at besøget er slut, når han har fået udløsning, så har din gæst ikke noget at klage over. Vi ser nogen gange anmeldelser, hvor forløbet kan være som du beskriver det, men hvor pigen signalerer umiddelbart efter udløsningen, at “nu er tiden vist gået”. Også selvom der kun er gået fx 35 minutter af en aftalt time. Men det er jo ikke tilfældet i det, som du beskriver, @SweettieDK. Og selvfølgelig skal manden ikke havde penge tilbage for ubrugt tid.

Personligt prøver jeg at skelne imellem, om jeg går efter to omgange og derfor booker en time, eller om jeg hellere vil fokusere på en enkelt udløsning, hvor jeg så ofte nøjes med 30 minutter.

Men jeg synes, at det som mand er møgumuligt at tidsoptimere sit besøg, uanset hvad. Og det kan altså være ret svært at holde igen, når først liderligheden indfinder sig og safterne driver ned ad væggene (aaiijj ok, men I ved, hvad jeg mener), så ofte kommer min udløsning også tidligere, end jeg i en optimal verden havde planlagt den til. Men det er også dels fordi det er fedt at nyde nuet og give sig hen, dels fordi det for mig er bedre at komme tidligt end slet ikke at komme. Og så er det da lækkert, at man kan slappe af med en nøgen kvinde tæt på i den resterende tid, uanset om tiden bruges på snak eller lidt kælen massage. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det handler om god kommunikation og forventningsafstemning før, man går igang... Kan godt forstå en kunde bliver ærgerlig, hvis han kommer meget hurtigt, og ved at han ikke kan/har lyst til runde 2 -også måske har købt ½-1time. 

Men piger det er jer der er professionelle -i gør det til hverdag, og står i situationerne jævnligt. En kunde er armatør og liderlig, og gennemtænker ikke på forhånd, hvad der kan ske...  Det kan måske være en "killer" for nogen -at få at vide "festen slutter" når du får udløsning. Og modsat der er mulighed for du kan komme flere gange i den tid du har købt. for mig vil det så være en "killer" da jeg ikke har lyst til, at komme flere gange -men bygge op, og holde ud til det sidste... Jeg kan ikke lide "det skal gå hurtigt" Når jeg køber 1 time -har jeg en forventning om, at få noget i den time. Hvis jeg kommer efter ½time -og hun springer op og tager tøj på, og stiller sig i døren -og skynder på... Så bliver jeg sgu træt -og mener ikke jeg har fået det jeg har betalt for. Hvis hun i stedet tager den med ro -og vi kan tale måske nusse/kysse -gi massage... så er den jo hel fin. Det handler meget om forståelse/gensidig respekt/empati... hvis man tænker på det først og fremmest både som kunde og gp -får man sjældent problemer med de fleste;-) -Og modsat er man "smart i en fart" og kæk  og devaluerende -ber man jo om problemer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke at du skal give penge retur, eller på nogen anden måde har noget at være forkert i din tilgang @SweettieDK.

han har købt tid, og den kunne han bare benytte sig af, men valgte selv at gå. Hvis jeg er på en restaurant og ikke spiser op, så får jeg heller ikke refunderet noget af kuvertprisen. Du var indstillet på at bruge tiden fuldt ud og så kan du ikke gøre mere.

Mit bud på have der er sket, er at han ikke har været helt afklaret med sig selv om det at benytte sig af en GP, og da udløsningen var kommet ( for hurtigt ) og hans umildbare lyst var væk , så blev han flov/skamfuld/ fortrød at han var der og ville bare hurtigt væk. Ærgeligt for ham, men på ingen måde noget der kan ligge dig til last.

lidt en sidde kommentar, og jeg ved ikke om der er alle GP`ere som vil bryde sig om det, men for mig selv, så er et BJ godt, men når jeg har fuld rejsning så bliver følsomheden ved BJ formindsket, så at få suttet pik når den er slap giver mig en meget bedre følelse, og ja så kommer rejsningen og så er den bedste følelse væk, så pause, til blodet løber fra hovedet:D og så gentager vi igen, men så er det ikke udløsningen som er målet, det er den fede fornemmelse, og det kan man praktiser når den første udløsning/ophidselse er klaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Det sker af og til, at en gæst for udløsning allerede i forspils fasen / fransk
Ingen advarsel, ingen sæt farten ned, ingen info i booking. “Vi skal starte stille og roligt”, eller jeg vil gerne kæle en masse for dig først”. Der er mange måder, at selv forebygge på, uden at skulle sige direkte, jeg holder kun 3 min. Hvilket måske for nogen, kan være svært. 
 

Jeg har svært ved, at se hvad jeg kan gøre anderledes. Men forslag er velkomne. Så længe jeg sutter på en slap pik, og vil gøre den klar til sex. Så er målet rejsning og ikke “det skal overståes på 5 min, næste…” 

Jeg bringer det op, fordi sidst det skete føler jeg, gæsten blev lidt “negativ”. Han sagde det var godt, og lidt andet snak frem og tilbage. Men endte alligevel i en lidt hmm tone. “Nu må vi jo se, om jeg besøger dig igen”.

I det specifikke tilfælde, var der booket 30 min, alt i alt gik der nok 10 min. Min forretningsmodel er, man betaler for det man booker, jeg kan ikke ombooke den resterende tid. Og der er mulighed for 15 min hvis man ved man ikke holder længe. (Og han nævnte heller ikke penge retur, så om det ville ha mildnet stemningen ved jeg ikke)
 

Mit spørgsmål, hvordan ville I reagere. Være sur på pigen, forvente penge retur, være blevet tiden ud til kropskontakt, massage ect. 


Såfremt at kunden er vidende om sit "problem", så bør han sige det i forvejen, således kan du tage dine forbehold og holde igen med de gode varer ;), der er jo masser af muligheder for at trække turen ud, såfremt at du er forberedt. Så jeg mener på ingen måde at du skal have dårlig samvittighed over, at det gik hurtigt, det er kundens ansvar.
Når det er sagt, så er det ofte uundgåeligt at der er lidt overskud af tid, personligt har jeg altid kalkuleret med god tid, da det sidste jeg ønsker er at stresse. Reaktionen har ofte været et "nå men, tak for i dag". 
Men, jeg har også været ude i følgende reaktioner fra pigen:
1. Har du lyst til at vi / kan du tage en tur til ?
2. Jeg vil mægtig gerne give dig afslappende massage resten af tiden.
3. Skal vi tage et bad sammen ?
4. Pigen sætter sig ned og småsnakker om vejr og vind, arbejde whatever, tilbyder måske en kop kaffe osv.
5. (Den sjoveste, men vi kendte også hinanden godt), du kan hjælpe med opvasken eller støvsuge, så føler du dig måske lidt hjemme.
6. Den sidste pige i branchen som jeg besøgte, spurgte om jeg havde tid til en tur i biografen, hende har jeg delt morgenavisen (og så meget andet med) med de sidste 10 år, og det ser sgu ikke ud til at hun overhovedet vil sende mig hjem :)

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da også sket for mig et par gange, at kanonen er gået af lidt tidlig, når det har været for godt ;)

Nogle gange er jeg blevet tilbudt massage, andre gange en omgang mere, og ved enkle har det været ud af døren.

Besøgt på et tidspunkt en fast GP i det jyske hvor det også skete, og næste gang jeg kom sagde hun, skal jeg ikke lige tage trykket af, så vi kan få glæde af ham bagefter. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 14 minutter siden:

lidt en sidde kommentar, og jeg ved ikke om der er alle GP`ere som vil bryde sig om det, men for mig selv, så er et BJ godt, men når jeg har fuld rejsning så bliver følsomheden ved BJ formindsket, så at få suttet pik når den er slap giver mig en meget bedre følelse, og ja så kommer rejsningen og så er den bedste følelse væk, så pause, til blodet løber fra hovedet:D og så gentager vi igen, men så er det ikke udløsningen som er målet, det er den fede fornemmelse, og det kan man praktiser når den første udløsning/ophidselse er klaret.

Jo det er da go information. Når der først er rejsning, er jeg også meget opmærksom på hvornår der skal være pause. Skifter position, op og kysse/kæle, se om gæsten ønsker at give oral eller på andre måder kæle for mig etc. 
Kommunikation og situationsfornemmelse er vigtigt begge veje. Men i beskrevne tilfælde nåede jeg hverken a eller b. Det var slut før det begyndte og tak for dit input. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Som kunde må man også selv være opmærksom på problemstillingen. Jeg plejer at beholde underhylerne på de første 5-10 minutter med en forklaring om at jeg gerne vil undgå at det hele går for stærkt. Den model har ikke mødt modstand nogen steder endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Synes det handler om god kommunikation og forventningsafstemning før, man går igang.

 

Møffe skrev, 1 time siden:

Men piger det er jer der er professionelle -i gør det til hverdag, og står i situationerne jævnligt

Forstår din pointe og vil gerne have alle vinkler med. I det specifikke tilfælde (og husker ikke de andre i detaljer, så kan lige nu kun snakke ud fra den) der var gæsten selv aktiv fra første minut. Af med sko, jakke. Og så var hænder og mund igang, på især brysterne. Så ikke meget kommunikation eller tøven. Så jeg fulgte bare trop. 
 

Men forventnings afstemning om den situation, kan være svær, hvis der ikke er et eneste lille hint. Hurtig sædafgang er nok et af de mest ømme emner for gæster. At vi skulle bringe emnet på bane overfor hver ny gæst, for at vide, at vi skal passe på, har jeg svært ved at se i praksis. En mere åbent spørgsmål kunne selvfølgelig være, f.eks. “hvordan ønsker du dit starter”, “har du nogen særlige ønsker” etc. Og ville i mit tilfælde skulle ske i bookingfasen, ikke efter ankomst hvor tiden starter. 
 

Men mange har i forvejen svært ved, at svare på de få spørgsmål der er absolut minimumskrav, for at få en booking. Flere spørgsmål uha… Men din mening er taget til efterretning og vil prøve, at være mere opmærksom.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Go ide :)

Hej Sweetie

Fin tråd  og at det er dig, der starter den, siger jo meget om dig!

Man kan opleve nogle steder at GP bevidst forsøger at gøre en færdig hurtigst muligt. Og så er det jo en HELT anden situation. 
Og heller ikke hører efter.  
Så er der god grund til at være utilfreds. Desværre ikke andet at gøre end at lade være med at komme igen!

Men problemet du beskriver er du jo ikke skyldig i. Og at du venligt og ærligt tilbyder snak og kæl i sengen, synes jeg er både fint og respektfuldt - men bestemt også at tage godt hånd om kunden, som er i en træls og ulykkelig situation. 
Hvis ikke kunden ønsker det - og det kan der jo være grunde til. Så er det hans valg - og ikke dit problem. Du har givet muligheden

- og nu kender jeg dig så godt at jeg er helt sikker på DU ALDRIG ville gøre det for at “få det overstået”  
ALDRIG!  
og ellers ville du jo heller ikke starte denne tråd!

Tak

og god dag til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger en mands udløsning er lige så uforudsigelig som jeres menenstration, man ved den kommer men aldrig præcis hvornår og nogen gange kommer det som en overraskelse for en selv :D

I skal bare tage det som et cadeau for jeres skønhed, når en mand kommer hurtigt. 

Der kan selvfølgelig ikke være jeres skyld,  at han kommer før han selv ønsker det. Han kunne jo bare sige stop jeg har brug for en lille pause ellers kommer jeg.

Det er helt forkert når manden efterfølgende vil have nogle af pengene tilbage, jeg er sikker på at både @SweettieDK og @Pianistinden har levet en god service. 

Jeg håber at de herrer som der vil kræver penge tilbage, tænker sig om en ekstra gang om.............

Der er jo ikke tale om en pigen ikke har levet varen, tværtimod :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har selv oplevet det flere gange, specielt hvis jeg ikke har haft udløsning i et par dage. hvis pigen/kvinden er god til at sutte kan det være svært at holde sig. sidt jeg oplevede det var for nogle uger siden, hvor jeg havde booket 30 minutter, og efter lidt kys og kæl, ville jeg gerne stå op, da det gør det nemmere for mig at få den stiv. pigen gjorde det helt vildt godt, og da hun så pludselig tog den helt til roden, og gjorde et eller andet med tungen, kunne jeg ganske enkelt ikke holde mig tilbage. der var ingen tvivl om hun vidste jeg var ved at komme, og suttede bare videre og helt til roden hver gang og jeg eksploderede i munden/halsen på hende.!!!! om jeg blev sur??? NAHHHH ikke rigtigt vel LOLLLL. det var vildt godt, da jeg slet ikke regnede med hun bare ville fortsætte. resten af tiden gik med lidt snak og et glas rødvin

Sådan noget ville jeg gerne opleve - se evt. denne tråd:

synes det er svært at finde kvinder, der virkelig forstår at give sig hen fra første minut, næsten før man får bukserne af og bare bliver ved med at sutte, slikke og pirre til man kommer.

Men hvis en kunde, som har bestilt f.eks. en hel ½ time og kommer efter 5 min og før den er blevet rigtig stiv - er der jo ikke andet for end at tage den med et smil og lave lidt sjov med det: "Jeg tager ellers ikke imod fyre på 15", "Man skulle tro det var første gang", "Undskyld, jeg havde bare sådan en lyst til at sutte din dejlige pik", osv. Jeg ville ikke tilbyde penge retur, men sige at han kunne få rabat/længere tid næste gang - medmindre han bliver sur, ubehagelig og blamer pigen for hans egen utilstækkelighed og ikke vil nyde den sidste tid i arm med pigen.

Ellers er det en god ide, hvis man lider af premature ejakulation at starte med at slikke pigen ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan godt have det sådan at jeg kommer med en halvstiv pik - det er især hvis jeg ikke har haft udløsning længe - sørger derfor oftest for at have haft udløsning dagen før - det giver den mest stive pik i længst tid.
Generelt omkring tid og penge - man betaler for den tid man har booket uanset hvad!
Der hvor jeg kommer bruger vi - hvis det sker - tiden til hygge nusse, massage eller lignende ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, 1 time siden:

Fin tråd  og at det er dig, der starter den, siger jo meget om dig!

Tak. 
Med tråden ønsker jeg, bare at blive klogere på hvad mænd tænker i den situation. Hvad han måske tænkte, uden at sige det. Og hvad, hvis noget jeg (piger generelt) kan gøre anderledes for at undgå det. 
Og jo egentligt også er lille skub, til at mænd måske informerer om det inden besøget. Hvis de ved det er en mulighed, at det sker. 
Kommer det bag på dem selv. Er der ikke meget nogen kunne have ændret på. 
Og indtil videre ved jeg i hvertfald nu, at det underlige stemning kan være, den ramte mandighed og ikke nødvendigvis vrede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man betaler for den bookede tid , så såre simpelt er det bare.

kommer vedkommende efter 7 minutter og der er bestilt en time , ja så må han jo vente til han kan igen , eller i hvert fald nyde tiden med den pågældende GP :) 

tænker heller ikke der er nogen der ville smide sådan en kunde ud , da det jo er “tiden” man har betalt for :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johndavidjohn2017 skrev, 1 time siden:

kan godt have det sådan at jeg kommer med en halvstiv pik - det er især hvis jeg ikke har haft udløsning længe

Jeg har også prøvet det her og er enig i at det kun er sket når jeg har afholdt mig fra sex og onani over et stykke tid ellers så sker det ikke for mig. 

SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Mit spørgsmål, hvordan ville I reagere. Være sur på pigen, forvente penge retur, være blevet tiden ud til kropskontakt, massage ect. 

Jeg ville ikke reagere surt personligt men jeg er personligt også bevidst om at man aldrig er 100% i kontrol over ens egen krop altid for det første. 

Og for det andet at problemer med tidlig udløsning eller manglende udløsning ofte er forbundet til mentale ting hvor man enten er så tændt længe før mødet at man kommer tidligt eller er så fokuseret på udløsningrn eller er stresset så man blokerer sig selv mentalt ift. at opnå udløsning eller stiv pik. 

I de fleste tilfælde er det noget man kan arbejde med og øve sig ud af på forskellige måder men at bebrejde kvinden for hvad der sker i eget hovede eller når kroppen ikke vil det man selv ønsker virker letkøbt og fjollet for mig. 

 

Men for nogen er det reaktionen fordi de ikke selv ved hvorfor det sker eller hvordan de håndterer og ændrer det. (Lidt ligesom når unge eller uerfarne kvinder ser egne manglende orgasmer som noget det nok er galt med dem).

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...