Hop til indhold
SweettieDK

Udløsning før pikken er stiv

Recommended Posts

SweettieDK skrev, for 52 minutter siden:

lille skub, til at mænd måske informerer om det inden besøget. Hvis de ved det er en mulighed, at det sker.

Hver sin lyst, og jeg kan godt se din pointe, men det ville jeg altså ikke gøre. Skal man så også informere om alt muligt andet, som måske kan ske? Nej, så hellere bare være afklaret med, at skulle det ske, så tager vi den derfra.

Naboen skrev, for 35 minutter siden:

tænker heller ikke der er nogen der ville smide sådan en kunde ud , da det jo er “tiden” man har betalt for :-)

Åh jo, det sker da ikke så sjældent endda. Det kan man se af anmeldelserne med jævne mellemrum. Langt fra alle piger har samme syn på det med tiden, som du og @SweettieDK har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Hver sin lyst, og jeg kan godt se din pointe, men det ville jeg altså ikke gøre

Præcis, det er op til hver enkelt. Jeg har nogen der er meget ærlige om det, som altid kommer hurtigt. Nogen som selv kan sige pause og klar igen under besøget. 
Men som sagt, om ikke andet er jeg blevet klogere på, at være mere obs på min egen reaktion og ordvalg når det sker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, for 12 timer siden:

Det sker af og til,

Mit spørgsmål, hvordan ville I reagere. Være sur på pigen, forvente penge retur, være blevet tiden ud til kropskontakt, massage ect. 

Åh.. :rolleyes: Det er sket for mig i mine yngre dage. Og ja, det er akavet for begge parter. Jeg kan huske jeg forsøgte at snakke mig fra det, og laved lidt sjov, så vi begge kunne komme hver til sit uden at det var for pinligt.. Og jeg synes virkeligt det var pinligt..... :D  Nu er jeg fyldt 50, og det med at gå for tidligt er blot et minde.  Men det er lige så pinligt/akavet ikke at kunne komme inden for den aftalt tid :( Jeg fornemmer ( især de yngre piger) synes det er "deres skyld" at man ikke kan komme.  Det er det selvfølgelig ikke . Men det er lige så akavet i situationen....

  Jeg tænker at vi alle er mennesker, og vi skal bare får det bedste ud at det, uanset om man kommer for tidligt eller slet ikke :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan egentlig ikke forstå, hvorfor premature ejakulation er så stort et problem - man ser det jo også ofte i dyreverdenen, f.eks. hvor en hingst skal springe en hoppe og er så tændt af brunst at den knapt når at snuse til hoppen, før den ejakulerer - så er det jo bare at vente lidt og prøve påny, hvis der skal komme et føl ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Jeg kan egentlig ikke forstå, hvorfor premature ejakulation er så stort et problem

Ved ikke lige hvem din besked er henvendt til. Min intention er ikke at gøre udløsningen til et problem. 
Men blive klogere på hvordan man bedst tackler det når det er sket. Det specifikke eksempel var gæstens første besøg, så han kan ha tænkt, jeg gjorde det med vilje. 
Men kan så læse her, mange ef gode til at vurdere den del på om de bliver smidt ud eller får tilbudt mere. I det specifikke eksempel blev den underlige stemning kun værre af jeg tilbød mere. Hvilket fører mig til, at dem som har svaret, nok har ret i det mere var fordi han var flov etc. 
Så hermed er dit spørgmål, hvis det var ment til mænd, et godt spørgsmål. 
Jeg vil fremadrettet være mere obs på, at sige gæsterne kan blive og hygge videre uden fokus på en runde to. Som heller ikke er noget alle kan. Og kan forværre situationen for gæsten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke personligt præmatur ejakulation, men har som de fleste mænd da prøvet at det lige var lidt for længe siden sidst, og kvinden simpelthen bare kunne noget magisk - og så kan det jo godt slutte lidt hurtigt. Jeg køber godt nok aldrig enkeltydelser / korte besøg med én udløsning, så i disse tilfælde har jeg bare slappet af med GP'en i et par minutter inden næste omgang.

Men hvis jeg skulle sætte mig ind i situationen med et 30 minutters møde, så ville jeg faktisk fortrække at man bare kunne eventuelt ligge lidt sammen nøgne og hygge sig / nusse hinanden, så man ikke føler man betale for 30 minutter, kom lidt for hurtigt og så blev smidt ud. Man kan selvfølgelig ikke forlange penge tilbage, men det er vel også fordi GP'en allerede har sat tiden af - så tænker ikke det burde være noget problem, at hun lader sin kunde blive i de aftalte 30 minutter.

Jeg kunne dog forstille mig, at nogle mænd er meget flove over det (der er jo et stort stigma omkring det), og når man bliver flov kan man reagere på mange måder. Nogle kan nok blive lidt negative og vil egentlig bare ud af situationen. Tror ikke man kan gøre alt for meget ved det, udover at være høflig og eventuelt forslå, om man ikke skal ligge og nusse lidt eller den slags. Men i sidste ende, så kræver det jo også, at de så kan holde stemningen god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv det problem. At efter en blodprop i hjernen. Kan jeg nu ikke selv styre min udløsning, så jeg kommer meget hurtigt. Jeg bestiller altid længere tid og gør det klart for pigen, at jeg kommer meget hurtigt første gang, så jeg vælger altid en kvinde der er til oral uden, så er det klaret og så kan der hygges resten af tiden.

Men pigen er klar over det inden jeg ankommer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, den 2.2.2024 at 10:38:

At jeg tilbyder “runde 2”, gør jo kun situationen værre for gæsten.

Helt uenig - hvis den gik af i vådeskud for mig ville jeg da sætte stor pris på endnu et forsøg, også selvom vi måske ikke nåede helt i mål. Jeg synes det er god stil. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mystx skrev, for 7 timer siden:

Helt uenig - hvis den gik af i vådeskud for mig ville jeg da sætte stor pris på endnu et forsøg, også selvom vi måske ikke nåede helt i mål. Jeg synes det er god stil. B)

Det er jo ikke fordi jeg lukker ned for muligheden, ubegrænset udløsninger indenfor booket tidsrum er med i prisen for alle. Det ved gæsterne, hvis de altså har læst hvad de køber. Jeg vil blot lade det være op til gæsterne selv, at lægge op til mere, og ikke sige det så direkte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da sket….. kunne aldrig drømme om at bede om at få x antal kr retur.

jeg har booket en tid med min egen forventning om kunnen og gøren.

men lidt pillow talk kan man da godt slutte af med.

 

pigen kan ikke gøre så meget, med medmindre hun virkelig selv pumper på for at få det overstået, og hvis det er tilfældet så er set fordi jeg ikke selv har været undersøgende nok. Vedr. hvem man booker hos.  (Den situation så er jeg også ude af døren mens jeg kæmper med at få bukserne på, ) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldguy49 skrev, den 2.2.2024 at 10:39:

Jeg har selv oplevet det flere gange, specielt hvis jeg ikke har haft udløsning i et par dage. hvis pigen/kvinden er god til at sutte kan det være svært at holde sig. sidt jeg oplevede det var for nogle uger siden, hvor jeg havde booket 30 minutter, og efter lidt kys og kæl, ville jeg gerne stå op, da det gør det nemmere for mig at få den stiv. pigen gjorde det helt vildt godt, og da hun så pludselig tog den helt til roden, og gjorde et eller andet med tungen, kunne jeg ganske enkelt ikke holde mig tilbage. der var ingen tvivl om hun vidste jeg var ved at komme, og suttede bare videre og helt til roden hver gang og jeg eksploderede i munden/halsen på hende.!!!! om jeg blev sur??? NAHHHH ikke rigtigt vel LOLLLL. det var vildt godt, da jeg slet ikke regnede med hun bare ville fortsætte. resten af tiden gik med lidt snak og et glas rødvin

Hvem er så denne pigen som du kom i halsen? Det er da vildt frækt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lucullusb skrev, for 23 minutter siden:

Hvem er så denne pigen som du kom i halsen? Det er da vildt frækt! 

blandt andet med "Millena" (ingen annonce PT) hun gør det vildt godt, og siger du ikke stop, så fortsætter hun bare selvom hun sikkert godt kan mærke at man er ved at komme, men i guder hvor gør hun det bare godt

Redigeret af oldguy49

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...