Hop til indhold

Var det mig? når kommunikationen kokser

Featured Replies

Skrevet

Kære alle,

I går havde jeg en noget pudsig oplevelse og jeg spekulerer på om et var mig der var galt på den (en gang skal jo være den første...). JEg havde skrevet til en pige men ikke fået svar den første dag, så prøvede jeg igen i går og fik drypvis information om ca. område og så endelig vejen og vi aftalte et tidspunkt ikke så længe efter. så langt så godt, men jeg fik ikke så meget som et husnummer og det er en vej med over 100 husnumre, så jeg skrev igen og bad om en mere præcis adresse, som hun vist havde glemt at sende. Det resulterede i en noget skarp besked om at hun skam ikke havde glemt noget, jeg ville få adressen når jeg skrev at jeg var på vejen og hun ikke bare ville lade mig vide hvor hun holdt til. Den formulering fik mig til at tabe interessen i at besøge hende og jeg skrev at vi vist var kommet lidt galt ind på hinanden. Jeg har fuld forståelse for at de værner om privatliv og sikkerhed, men formuleringen, den underliggende formodning om at jeg bare ville have hendes adresse, til gud ved hvilket formål, gjorde mig lidt paf. Den langsommelige og lidt henholdende SMS tråd havde allerede dæmpet lysten lidt.

Som regel får man vej og husnummer tidligt i kommunikationen, af og til er det så ikke den helt rigtige eller etagenummeret mangler, men kun at få et vej navn og at hun så ikke fortæller mig at jeg kan skrive igen når jeg er på vejen er nyt for mig. Hvad siger I? skulle jeg have været endnu mere præcis, skulle jeg bare have mødt op på vejen og skrevet igen? Har I selv oplevet lignende? Jeg ved godt at der ikke er noget facit, men jeres input vil blive værdsat.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Tror det er en meget normal måde at give adresse på.  Har selv oplevet at få en adresse og hus nr. hvor det er på den modsatte side af vejen. Dermed kan pigen se dig før hun lukker dig ind.

Det er et spørgsmål om pigens sikkerhed og det kan jeg godt forstå.

Skrevet
drmabuse skrev, for 17 minutter siden:

Kære alle,

I går havde jeg en noget pudsig oplevelse og jeg spekulerer på om et var mig der var galt på den (en gang skal jo være den første...). JEg havde skrevet til en pige men ikke fået svar den første dag, så prøvede jeg igen i går og fik drypvis information om ca. område og så endelig vejen og vi aftalte et tidspunkt ikke så længe efter. så langt så godt, men jeg fik ikke så meget som et husnummer og det er en vej med over 100 husnumre, så jeg skrev igen og bad om en mere præcis adresse, som hun vist havde glemt at sende. Det resulterede i en noget skarp besked om at hun skam ikke havde glemt noget, jeg ville få adressen når jeg skrev at jeg var på vejen og hun ikke bare ville lade mig vide hvor hun holdt til. Den formulering fik mig til at tabe interessen i at besøge hende og jeg skrev at vi vist var kommet lidt galt ind på hinanden. Jeg har fuld forståelse for at de værner om privatliv og sikkerhed, men formuleringen, den underliggende formodning om at jeg bare ville have hendes adresse, til gud ved hvilket formål, gjorde mig lidt paf. Den langsommelige og lidt henholdende SMS tråd havde allerede dæmpet lysten lidt.

Som regel får man vej og husnummer tidligt i kommunikationen, af og til er det så ikke den helt rigtige eller etagenummeret mangler, men kun at få et vej navn og at hun så ikke fortæller mig at jeg kan skrive igen når jeg er på vejen er nyt for mig. Hvad siger I? skulle jeg have været endnu mere præcis, skulle jeg bare have mødt op på vejen og skrevet igen? Har I selv oplevet lignende? Jeg ved godt at der ikke er noget facit, men jeres input vil blive værdsat.

Ærbødigst, DrMabuse

Det er da helt rigtig at husnummeret ikke gives i første hug.

Forstår ikke det fik dig til at bakke ud. Det er da ikke ok at hun derved mistede en indtægt.

Tænker du er blevet blokeret med god ret.  

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 20 minutter siden:

Forstår ikke det fik dig til at bakke ud. Det er da ikke ok at hun derved mistede en indtægt.

Det forstår jeg godt at han gjorde.

Det er jo en modbydelig måde opsøge en oplevelse på, og hvis det er præmissen for Privat Diskret så forstår jeg godt at der trods alt stadig findes bordeller med en offentlig adresse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 25 minutter siden:

Det forstår jeg godt at han gjorde.

Det er jo en modbydelig måde opsøge en oplevelse på, og hvis det er præmissen for Privat Diskret så forstår jeg godt der trods alt stadig findes bordeller med en offentlig adresse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvordan ville du ellers drive privat diskret på? 
Det er nemlig forskellen på et offentligt bordel og Privat diskret.

Skulle piger på hoteller/private boliger give nummeret på værelset/huset  til alle der ringer?

Man skal altså være på vagt overfor de gæster man endnu ikke har haft inde for døren. Man ved jo reelt ikke om det er en der kommer eller ej før han er der. Derfor skal nummeret ikke gives først.

Redigeret af Frodige Ida

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan ville du ellers drive privat diskret på? 
Det er nemlig forskellen på et offentligt bordel og Privat diskret.

Skulle piger på hoteller/private boliger give nummeret på værelset/huset  til alle der ringer?

Tænker at det må være ok at få adressen når først aftalen er indgået, men hvis det ikke dur må man jo bare lade være med at bruge Privat Diskret hvis det ikke fungerer for en som kunde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

Tænker at det må være ok at få adressen når først aftalen er indgået, men hvis det ikke dur må man jo bare lade være med at bruge Privat Diskret hvis det ikke fungerer for en som kunde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hold da op.

Du lovpriser jo kun bodeller som HAR har sin stortid . Medmindre der sker et mirakel som det Eva er ved at sætte op.

Hvorfor tror du pigerne har haft himmelflugt derfra de sidste årtier?

Det er mere frit og hyggeligt at være privat diskret og ikke underlagt alt mulig fis fra oldtiden. 

Redigeret af Frodige Ida

Skrevet

Jeg forstår ikke den fremgangsmåde. Enhver kan jo skrive “nu er jeg på vejen” så hvis det er nok så er det jo stadig ikke en sikkerhed mod fakes.

Men derimod en bestemt P-plads eller et punkt angivelse med f.eks. Google Maps, eller en adresse med tydelig info om at dette er ikke den rigtige adresse men et nummer i nærheden, så kan man træffe nærmere foranstaltninger derudover, f.eks. gå ud og hente ham eller hvis han skriver hvilken bil han er i og man kan se den fra vinduet, så kunne det også være nok.

Skrevet

Jeg tror at hvis man står i en usikker situation så læser man måske beskeder med lidt mere følsomme øjne.. Dog ved jeg jo kun hvad hun har skrevet til dig udfra hvad du beskriver og der ved jeg ikke lige hvordan hun evt skulle have skrevet anderledes:ph34r:.? Hvordan kunne du have ønsket at hun havde svaret.? Nogle gange står vi i situationer hvor vi også bare lige er nødt til at svarer ind i mellem andre aftaler eller ind i mellem vores normale liv derhjemme og der kan beskederne måske være korte.. 

Ved mig få man først adresse som det allersidste i en samtale og der få man den ikke helt korrekte adresse indtil man er i nærheden.. 

Skrevet
drmabuse skrev, 1 time siden:

skulle jeg bare have mødt op på vejen og skrevet igen?

Ja, det havde jeg gjort. Nogle gader er dog flere kilometer lange, og hvis man ikke er i bil, kan det måske godt blive problematisk, hvis man er i den forkerte end af vejen og der kun er få minutter til det aftalte tidspunkt. I så fald ville det selvfølgelig hjælpe, hvis pigen ville give et cirka-husnummer.

drmabuse skrev, 1 time siden:

Har I selv oplevet lignende?

Ja, hvor pigen oplyste en adresse, hvor hun kunne se mig fra sit vindue, som var på hjørnet overfor. Som @Frodige Ida og @JenniferRomantica skriver, så er det ikke unormal praksis.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 11 minutter siden:

Du lovpriser jo kun bodeller som HAR har sin stortid . Medmindre der sker et mirakel som det Eva er ved at sætte op.

Det eneste jeg her lovpriser det er den transparens der består i egen hjemmeside med alle de informationer om stedet og adressen, som man har brug for som kunde.

Og som man derfor kan gøre sig bekendt med før man tager kontakt.

Som jeg har forstået det så lejes mange Privat Diskret steder også ud til mange forskellige PD piger, og i princippet kunne disse steder fungere helt som de allerede gør uden teledame mm som på bordeller.

Men bare sådan at stedet oplyser adressen på en hjemmeside, og så kan pigerne henvise til den i deres annoncer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Det hele handler vel egentlig om at kunne sætte sig i andres sted, og huske på, at ikke alle tænker ens.. 

Du har tydeligvis ikke kendt til fremgangsmåden for de fleste privat diskret piger - og hun har set det som almen viden, at fremgangsmåden er sådan. Kommunikation kan gå skævt, og jeg forstår fuldt ud at lyst kan forsvinde, hvis der er noget der føles lidt "off" netop i forbindelse med kommunikationen. ^_^

Now you know... 

Skrevet
  • Author
FanboyStapler skrev, 1 time siden:

Tror det er en meget normal måde at give adresse på.  Har selv oplevet at få en adresse og hus nr. hvor det er på den modsatte side af vejen. Dermed kan pigen se dig før hun lukker dig ind.

Det er et spørgsmål om pigens sikkerhed og det kan jeg godt forstå.

@FanboyStapler helt enig, jeg skriver det også i mit oplæg

drmabuse skrev, for 1 time siden:

Som regel får man vej og husnummer tidligt i kommunikationen, af og til er det så ikke den helt rigtige eller etagenummeret mangler,

Miza skrev, for 35 minutter siden:

Jeg forstår ikke den fremgangsmåde. Enhver kan jo skrive “nu er jeg på vejen” så hvis det er nok så er det jo stadig ikke en sikkerhed mod fakes.

Men derimod en bestemt P-plads eller et punkt angivelse med f.eks. Google Maps, eller en adresse med tydelig info om at dette er ikke den rigtige adresse men et nummer i nærheden, så kan man træffe nærmere foranstaltninger derudover, f.eks. gå ud og hente ham eller hvis han skriver hvilken bil han er i og man kan se den fra vinduet, så kunne det også være nok.

@Miza Jeg tænkte præcis det samme som dig, at det ikke giver nogen reel sikkerhed

JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

Hvordan kunne du have ønsket at hun havde svaret.

@JenniferRomantica   Se det er absolut et relevant spørgsmål, jeg havde forstillet mig noget i retning af "I am located around nr. xx" eller "text me when you are on the street and I will send you the full address" eller lignende -havde hun informeret mig med det samme, havde det ikke været et issue på nogen måde.

Frodige Ida skrev, 1 time siden:

@Frodige Ida Vi taler absolut ikke i første hug, jeg skulle nærmest lokke ud af hende, hvor i bydelen det var, når jeg spørger om den slags er det for at vide hvor lang tid det tager mig at komme frem, så jeg ved om det passer i mine tidsplaner. Har ofte oplevet at jeg fik husnummeret med det samme, eller når jeg havde bekræftet aftalen. Hun er i sin gode ret til at blokere mig, efter at have fået skudt i skoene at jeg ville lokke adressen ud af hende med skjulte hensigter fordampede min interesse.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
  • Author
SweetKisses skrev, for 6 minutter siden:

Det hele handler vel egentlig om at kunne sætte sig i andres sted, og huske på, at ikke alle tænker ens.. 

Du har tydeligvis ikke kendt til fremgangsmåden for de fleste privat diskret piger - og hun har set det som almen viden, at fremgangsmåden er sådan. Kommunikation kan gå skævt, og jeg forstår fuldt ud at lyst kan forsvinde, hvis der er noget der føles lidt "off" netop i forbindelse med kommunikationen. ^_^

Now you know... 

@SweetKisses Tak for dit indlæg, det er en god måde at se det på, næste gang spørger jeg direkte eller stopper samtalen, hvis jeg kan mærke at det trækker lidt langt ud med at blive konkret. Som sagt er det første gang jeg har mødt en sådan praksis, hvor jeg ikke har fået at vide at jeg først får adressen når jeg er på vejen, når jeg bekræfter, 10 min før aftalen elelr lignende.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 15 minutter siden:

@FanboyStapler helt enig, jeg skriver det også i mit oplæg

@Miza Jeg tænkte præcis det samme som dig, at det ikke giver nogen reel sikkerhed

@JenniferRomantica   Se det er absolut et relevant spørgsmål, jeg havde forstillet mig noget i retning af "I am located around nr. xx" eller "text me when you are on the street and I will send you the full address" eller lignende -havde hun informeret mig med det samme, havde det ikke været et issue på nogen måde.

@Frodige Ida Vi taler absolut ikke i første hug, jeg skulle nærmest lokke ud af hende, hvor i bydelen det var, når jeg spørger om den slags er det for at vide hvor lang tid det tager mig at komme frem, så jeg ved om det passer i mine tidsplaner. Har ofte oplevet at jeg fik husnummeret med det samme, eller når jeg havde bekræftet aftalen. Hun er i sin gode ret til at blokere mig, efter at have fået skudt i skoene at jeg ville lokke adressen ud af hende med skjulte hensigter fordampede min interesse.

Ærbødigst, DrMabuse

Ok så forstår jeg bedre. Men mon ikke det har været et sprogligt problem nu da hun ikke er dansker? Og som andre skriver måske hun har været i tidspres derfor hun skriver som hun gør.

Jeg beder mine gæster køre hen til et bestemt sted og give et kald derfra. Ingen problemer ved det.

Skrevet

Her er der en annonce for Privat Diskret med en adresse lige til at lægge ind i Google maps, og køre til stedet efter.

SØNDERJYLLAND KRUSÅ BYENS BEDSTE VARM SEXY GLÆDELIG PIGER. VI OPFYLDER ALLE DINE FANTASIER, GOD TID ER EN SELVFØLG, DISKRET PARKERING, KOLD OG VARM DRINKS
https://annoncelight.dk/showad/365467 

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Her er der en annonce for Privat Diskret med en adresse lige til at lægge ind i Google maps, og køre til stedet efter.

SØNDERJYLLAND KRUSÅ BYENS BEDSTE VARM SEXY GLÆDELIG PIGER. VI OPFYLDER ALLE DINE FANTASIER, GOD TID ER EN SELVFØLG, DISKRET PARKERING, KOLD OG VARM DRINKS

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Det har da aldrig været privat diskret, men er et kendt bordel i det område. Kan du jo ikke vide, når du sidder u Kbh.

Red Flag , døgnåbent

Redigeret af Prøver-igen

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 52 minutter siden:

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Hvad i den annonce fik dig til at tænke “privat diskret”^_^.? 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hvad i den annonce fik dig til at tænke “privat diskret”^_^.? 

At det er en annonce "har eget sted", ingen hjemmeside men med en angivet adresse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville sgu heller ikke bruge penge på et besøg hos en GP'er der lige havde givet mig en gang voksenskældud. Det er ikke lige "make-up sex" jeg søger når jeg går til GP'ere ;)

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Now you know... 

De privat diskret jeg har besøgt har skrevet adr og husnummer, men skrevet at nr ikke er det korrekte. Får man blot en adr uden nr, som her og vejen er mega lang, kan jeg ikke se hvad formålet er v

Skrevet

Uanset om det er rimeligt eller ej det hun gør - har begge parter da ret til at annullere aftalen. Javist det er normal fremgangsmåde - men det er også pisse irriterende som kunde. 

“hvornår er du her?”

Det aner jeg sku da ikke når jeg ikke ved hvor “her” er…

Et svar kunne jo netop være mellem nummer 8 og 16. 

Skrevet
Prøver-igen skrev, 1 time siden:

Det har da aldrig været privat diskret, men er et kendt bordel i det område. Kan du jo ikke vide, når du sidder u Kbh.

Red Flag , døgnåbent

Flere red flags

De fleste af billederne i annoncen , er stjålet fra div. sider

https://fapics.de/picture/ebony-hottie-ryan-madison-codi-bryant-shows-off-big-fake-tits-toys-poolside-63236108

Annonce rapporteret til a light

Redigeret af Prøver-igen

Skrevet
AlfaN skrev, for 5 minutter siden:

De privat diskret jeg har besøgt har skrevet adr og husnummer, men skrevet at nr ikke er det korrekte. Får man blot en adr uden nr, som her og vejen er mega lang, kan jeg ikke se hvad formålet er v

Jeg har anvendt denne fremgangsmåde.. Indtil en nabo fint fulgte min gæst heeeelt hen til døren og spurgte om vi ikke godt ville være søde ikke at gøre sådan længere da hans kone og børn altså blev forskrækket når der stod fremmede mænd i deres stue og nu var det bare sket rigtig mange gange.. Det var meget pinligt og akavet.. Nogle gæster forstår ikke helt hvad der bliver skrevet eller misforstår og så står man i sådan en situation.. 

Skrevet

Kender en kvinde der arbejder privat diskret. Når der spørges om hvor , får de gaden tæt på, så kan de beregne køretid.

Hvis de stadig vil ha aftale, får de vejen hun bor på og nr til overfor. Når der angives tidspunkt for ankomst, skal de ringe til hende fra nr overfor . Når de gør det og hun kan se vedkommende, få de nøjagtig nr. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.