Hop til indhold
drmabuse

Var det mig? når kommunikationen kokser

Recommended Posts

Jeg er på to steder med meget forskellige adgangsforhold og hvor jeg ikke kan annoncere med adressen hverken det ene eller det andet sted. Det har for mig kæmpe fordele, da jeg ingenlunde er interesseret i een eneste "strøgkunde" eller folk der kigger forbi på andre dage eller i en brandert for lige at se om jeg har akut tid.

Det sted jeg har haft "kontor" er et privat hjem. Der har jeg adgang i dagtimerne.
Her angiver jeg i en skabelon-sms et cirka område nær et par bygninger folk kender, og kan finde på Google Maps eller deres GPS, i samme sms hvor jeg bekræfter dag, dato og tid, og skriver det så brugervenligt at folk er i stand til at finde en GPS vejledning så de kan planlægge.
På selve dagen når folk bekræfter deres aftale (senest kl. 09:00) sender jeg i bekræftelses-sms'en med "Vi ses kl. 12:01" og så en angivelse af hvor to veje mødes i et kryds, hvorfra man skal ringe op. Når de er fremme, så ringer folk op, og jeg har dem i røret indtil vi har øjenkontakt i døren. 
På den måde bevares diskretionen begge veje, og indtil videre har ingen protesteret mod at de ikke får et enkelt vejnavn og/eller husnummer een eneste gang i de 2-3 år jeg har brugt denne adresse. 

Mit andet sted er nyt - og jeg er ikke rykket ind endnu det er det jeg kommer til at bruge i aftentimerne. 
Der er jeg nødt til at gå ud at hente folk på gaden. Det er dog en meget trafikeret gade, og de andre lejere er private beboere, så det er super diskret og man vil "forsvinde i mængden" hvis man står og flagrer lidt på gaden fordi man er i god tid. Der ligger også caféer og butikker og er masser af liv i gaden. Der skal bruges nøgle til at komme ind, og der er ingen port med kode eller lign. jeg kan fortælle om i telefonen, som der er på mit dag-kontor. 
Det betyder dog ikke det vilde, da de aftaler jeg kommer til at have der blot er et enkelt besøg pr. aften og kun de dage jeg har tid og lyst. Det bliver min nye elskovsrede hvor jeg også kan have aften-klienter som par-terapeut og undervisning i Ur-Tantra osv. 
Det glæder jeg mig meget til at tage i brug. 

Skulle jeg en dag befinde mig på et sted hvor man kan annoncere med adressen, så tror jeg faktisk ikke at jeg ville gøre det. Det er min erfaring at folk drysser forbi når de synes og at en aftale ikke opfattes som særligt bindende når det er "indgang fra gaden i åbningstiden" steder. Og jeg orker ikke rigtigt at sidde og vente på at nogen måske kommer forbi og måske ikke. Det er ligesom ikke længere det mit temperament er til, selvom det var sådan jeg foretrak det i gamle dage. 

Den "gammeldags bordel" tilgang er jo nærmest helt forsvundet pånær få steder. Det er mit indryk at udover Thai bordeller, så arbejder de fleste - både danske og ikke-danske - piger efterhånden fra meget skiftende adresser. Derfor er det vel blevet mere normalen end undtagelsen at man skal rende lidt rundt i kvarteret og vente på præcis anvisning af indgangen. Men måske tager jeg fejl :) 

God fornøjelse med jeres besøg uanset hvordan I kommer frem til "Løvindens hule" ;) 

Kærligst, Eva <3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
drmabuse skrev, for 4 timer siden:

Det resulterede i en noget skarp besked om at hun skam ikke havde glemt noget, jeg ville få adressen når jeg skrev at jeg var på vejen og hun ikke bare ville lade mig vide hvor hun holdt til.

Og her tænker jeg altså at der i forvejen er/burde være oplyst hvordan og hvorledes adressen bliver oplyst?

Har du måske misset noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

den er sku svær. Pigen skal føle sig tryg og det skal du også. Jeg får for det meste adressen når aftalen er i hus. Men har da prøvet jeg får gadenavnet og skal ringe når jeg er et specifikt sted på den gade hvilket aldrig har været et problem. Men som DU beskriver det så burde hun nok have håndteret det bedre, ikke noget værre end at blive "uvenner" inden man har mødtes (kunne jeg forestille mig). 

Men du skal altid huske på hvis pigen ikke snakker godt engelsk at hun måske kan virke mere uhøflig end hun er. Men du er i din gode ret til ikke at besøge hende og aflyse hvis du føler dig utilpas, og det GP"erne skal huske på er at det er ikke kun dem som er i fare, høre om flere kunder som bliver afpresset end jeg høre gp"er blive voldtaget. Så kunderne skal også være sikre før de dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 27 minutter siden:

Og her tænker jeg altså at der i forvejen er/burde være oplyst hvordan og hvorledes adressen bliver oplyst?

Har du måske misset noget?

@Frodige Ida som jeg læste SMS strengen var der ikke noget jeg har misset, det eneste jeg kunne have gjort anderledes var at spørge efter adressen explicit, det føltes bare lidt akavet da jeg i forvejen skulle trække oplysningerne ud af hende i forhold til min planlægning.

 

peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

den er sku svær. Pigen skal føle sig tryg og det skal du også. Jeg får for det meste adressen når aftalen er i hus. Men har da prøvet jeg får gadenavnet og skal ringe når jeg er et specifikt sted på den gade hvilket aldrig har været et problem. Men som DU beskriver det så burde hun nok have håndteret det bedre, ikke noget værre end at blive "uvenner" inden man har mødtes (kunne jeg forestille mig). 

Men du skal altid huske på hvis pigen ikke snakker godt engelsk at hun måske kan virke mere uhøflig end hun er. Men du er i din gode ret til ikke at besøge hende og aflyse hvis du føler dig utilpas, og det GP"erne skal huske på er at det er ikke kun dem som er i fare, høre om flere kunder som bliver afpresset end jeg høre gp"er blive voldtaget. Så kunderne skal også være sikre før de dukker op.

@peterbrusebad Du har naturligvis ret, fremlæggelsen af begivenhederne er subjektiv, hendes version er helt sikkert en anden, jeg har dog gjort mig umage for ikke at skønmale egen indsats.

Min konklusion er at med så store forskelle i tilgangen til information og antagelser om hvad informationer bruges til så var besøget næppe blevet den helt store succes. Mange tak for jeres gode og nuancerede indlæg, jeg har lært af oplevelsen!

 

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gør det sådan at gæsten skal køre til en lokation 500 m fra hvor jeg bor.

Når han holder der, skal han ringe mig op og så guider jeg ham over tlf IMENS han kører det sidste stykke.

På den måde er jeg sikker på at han er hvor han siger han er, for er han ikke det, giver det ikke mening for ham når jeg siger: "og nu burde du kunne se en damefrisør på din højre hånd" :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Jeg gør det sådan at gæsten skal køre til en lokation 500 m fra hvor jeg bor.

Når han holder der, skal han ringe mig op og så guider jeg ham over tlf IMENS han kører det sidste stykke.

På den måde er jeg sikker på at han er hvor han siger han er, for er han ikke det, giver det ikke mening for ham når jeg siger: "og nu burde du kunne se en damefrisør på din højre hånd" :lol:

 

Jeps, ca sådan gør jeg også, det fungerer supergodt. Ingen får min lokation, før de faktisk skal bruge den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

Som jeg har forstået det så lejes mange Privat Diskret steder også ud til mange forskellige PD piger, og i princippet kunne disse steder fungere helt som de allerede gør uden teledame mm som på bordeller.

Men bare sådan at stedet oplyser adressen på en hjemmeside, og så kan pigerne henvise til den i deres annoncer.

Det er ikke privat diskret, hvis adressen står på nettet. Pointen er at adressen først gives, når man har en aftale, så det ikke er offentligt kendt og åbenlyst for alle og enhver, at her kan man købe sex, for pigens sikkerhed, men også kundernes diskretion. Og den for mig næstvigtigste grund, at man selv kan vælge hvilke gæster man ønsker at modtage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
drmabuse skrev, for 22 timer siden:

 

(…)

JEg havde skrevet til en pige men ikke fået svar den første dag, så prøvede jeg igen i går og fik drypvis information om ca. område og så endelig vejen og vi aftalte et tidspunkt ikke så længe efter. så langt så godt, men jeg fik ikke så meget som et husnummer og det er en vej med over 100 husnumre, så jeg skrev igen og bad om en mere præcis adresse, som hun vist havde glemt at sende. Det resulterede i en noget skarp besked om at hun skam ikke havde glemt noget, jeg ville få adressen når jeg skrev at jeg var på vejen og hun ikke bare ville lade mig vide hvor hun holdt til. Den formulering fik mig til at tabe interessen i at besøge hende og jeg skrev at vi vist var kommet lidt galt ind på hinanden.
 

(…)

 

Som regel får man vej og husnummer tidligt i kommunikationen, af og til er det så ikke den helt rigtige eller etagenummeret mangler, men kun at få et vej navn og at hun så ikke fortæller mig at jeg kan skrive igen når jeg er på vejen er nyt for mig. Hvad siger I? skulle jeg have været endnu mere præcis, skulle jeg bare have mødt op på vejen og skrevet igen? Har I selv oplevet lignende? Jeg ved godt at der ikke er noget facit, men jeres input vil blive værdsat.

(…)

Nogle piger giver både adresse med vej og nummer – nogle ønsker ikke at give nummeret, før man er der. Hvis det er en meget lang vej, bliver det da godt nok lidt upraktisk. Så måske i stedet for at gøre dig alt for mange overvejelser – så er det nok bare sådan det er med nogle GP’er. Og hvis det er en meget lang vej og hun nægter – ja, så må man jo nok overveje om man gider. Selvfølgelig skal man spørge i god tone etc.

 

Prøver-igen skrev, for 18 timer siden:

Kender en kvinde der arbejder privat diskret. Når der spørges om hvor , får de gaden tæt på, så kan de beregne køretid.

Hvis de stadig vil ha aftale, får de vejen hun bor på og nr til overfor. Når der angives tidspunkt for ankomst, skal de ringe til hende fra nr overfor . Når de gør det og hun kan se vedkommende, få de nøjagtig nr. 

 

Som det måske også beskrives her. Det kan være et spørgsmål om pigens sikkerhed. Der er forskellige måder fra pige til pige – men nægter hun fuldstændig at udlevere nogen former for adresse eller et husnummer på en meget lang vej. Så kan den selvfølgelig godt nok blive svær :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 15 timer siden:

Jeg gør det sådan at gæsten skal køre til en lokation 500 m fra hvor jeg bor.

Når han holder der, skal han ringe mig op og så guider jeg ham over tlf IMENS han kører det sidste stykke.

På den måde er jeg sikker på at han er hvor han siger han er, for er han ikke det, giver det ikke mening for ham når jeg siger: "og nu burde du kunne se en damefrisør på din højre hånd" :lol:

 

1500 og et klip :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 19 minutter siden:

1500 og et klip :huh:

Håndfri er stadig lovligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...