Hop til indhold
Rejsenetværk

Tag med Mook og Rejsenetværk på Thai Corner

Recommended Posts

Mook og Rejsenetværk sidder en fredag aften hjemme hos Rejsenetværk og taler om Eroguide, og muligheder i at mødes dem der måtte være interesseret i at vi gør det.

Vi har besluttet at invitere til at møde op på Thai Corner bar torsdag den 1/2 kl 18:30 til en øl eller en vand, for at samles dem der møder op.

Kl 19 går vi ovenpå for at spise sammen i den Thailandske restaurant som ligger ovenpå Thai Corner bar.

Det er alt sammen på chancen og uden garanti for at der er et bord til os!

Men hvis ikke der er det, så er der masser af andre restauranter vi kan forsøge os på i området.

Tanken er at slutte af i Thai Corner bar efter spisningen, og hvem ved måske er der da nogle piger i baren som dem der har lyst, de kan træffe interessante aftaler med :)

Mook og Rejsenetværk tænker at der ikke behøves nogle særlige virkemidler til at se om vi kommer for det samme.
Vi tænker at det kommer helt af sig selv, hvis bare Mook og Rejsenetværk som de første kan træffes i baren kl 18:30

Skulle der være thaipiger der har lyst til at spise med, så er de også velkommen.

Vi er klar over at nogle kan afskrækkes af at vi melder sådan ud om tid og sted, men vælger at gøre det for at gøre det nemt for dem der vil, at møde op til en hyggelig aften sammen.

Kin Arai Thai Corner

Gasværksvej 23
1650 København V

På Google maps

Thai Corner bar

Istedgade 38
1656 København

Vi glæder os til at møde nogle der møder op, og som vil være loyale over for den åbenhed og tillid vi viser ved at være dem der tager imod jer.

Vi forventer at ingen svigter vores tillid!

På vegne af Mook og Rejsenetværk

Venlig hilsen
Resenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
ungmandkbh skrev, for 35 minutter siden:

Lyder da interessant, hvordan ser det ud med deltagere, bliver det en middag for to?

Det gør det hvis det kun er mig og Mook der kommer :)

Hvis der kommer flere, så spiser vi sammen dem der kommer og slutter af i baren når vi har spist.

Nu kunne det desværre ikke blive hverken en fredag eller en lørdag for nogle af os denne gang.

Men det kan det forhåbentlig en anden gang, hvis der er stemning for det.

Til dem der måtte have i tankerne, eventuelt at træffe aftaler med piger de kan træffe i baren efter at vi har spist.
Der er der som regel piger i baren lige fra de åbner kl 18, men kl kan godt blive efter 22 før der kommer et større rykind af piger.
Hvis der gør?

Det vil muligvis være klogt at have tålmodighed, og tid til at blive til omkring midnat.
Hvis tanken om en aftale i baren rumsterer i hovedet.

Men man kan aldrig vide hvilke piger der dukker op, og om de gør det tidligere end forventet.

Vær forberedt på at pigerne næppe tilbyder aftaler af under 1 times varighed til 2000 kr +/-

Men udgangspunktet for at mødes, det er at hygge sammen i baren og at spise sammen i restauranten.

Så kan den enkelte have egne planer, og tegnebogen med til det hvis ønsker er.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lige i overkanten at køre fra Jylland til København, for at spise Thai mad, selv om det bliver sammen med @Mook, men jeg ønsker jer en rigtig hyggelig aften, med god mad og hygge:rolleyes:

PS: er en gang kørt afstanden for at møde Mook, og det var nogle af de bedst km jeg nogensinde har kørt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 11 timer siden:

Skulle der være thaipiger der har lyst til at spise med, så er de også velkommen.

Hvem der dog bare kunne "fake et Thaipige look", men det kommer vist til at knibe lidt for mig :lol::wub:

Rigtig god aften! <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da godt være, at jeg får tid til at kigge forbi efter kl. 22.

Men lidt en udfordrende tanke at skulle mødes med en hel masse, der har været sammen med @Mook :biggrin:

Og så endda med hende selv til stede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Hvem der dog bare kunne "fake et Thaipige look", men det kommer vist til at knibe lidt for mig :lol::wub:

Rigtig god aften! <3

Et kort skørt og lidt sort hårfarve. Så skal det nok gå.:wub:

Du kunne jo også prøve med skæg, blå briller og lidt tøj nede fra genbrugsbiksen, og så lave en Preben fra Slagelse. Han er jo også velkommen.

@Rejsenetværk og @MookEt vældig fint initiativ. Hvis det ikke havde været så langt fra Jyllands midte, så ville jeg også med glæde have deltaget.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Hvem der dog bare kunne "fake et Thaipige look", men det kommer vist til at knibe lidt for mig :lol::wub:

Rigtig god aften! <3

Danske piger er da også velkommen hvis de har lyst til at deltage, men indtil videre ser det ud til at blive et selskab hvor Mook er den eneste kvinde iblandt os.

Vi ser begge gerne at flere kvinder deltager uanset om det er danske piger eller ikke.

Det spændende er om vi kan få et bord eller ikke uanmeldt i restauranten ovenpå Thai Corner Bar, og hvis ikke så får vi spise et sted i området hvor vi kan få bord uanmeldt.

Stanley skrev, for 2 timer siden:

Det kan da godt være, at jeg får tid til at kigge forbi efter kl. 22.

Men lidt en udfordrende tanke at skulle mødes med en hel masse, der har været sammen med @Mook :biggrin:

Og så endda med hende selv til stede.

Nu er det jo en torsdag aften hvor der for de fleste venter en arbejdsdag dagen efter, og derfor kan jeg ikke udelukke at vi alle er gået hjem kl 22.
Vi får se om vi er flere tilbage der har en time eller to, at gøre godt med inden midnat eller ikke?

Det er lidt mit indtryk at des tidligere på aftenen?
Der er det piger i vinduet, der er der til at trække mænd indenfor.
Og for at få dem til at købe lady drinks til dem i baren.

Mens der sidst på aftenen og over midnat, kommer piger for at samle op på mulighederne i aftaler med de gæster der har været der en et stykke tid.
Og som er kommet i humør til at bruge penge på aftaler med de piger der ankommer sent.

Som regel er der 1 eller 2 hotte modeller, der konstant optager spejlet foran toilettet for at pleje hår og ansigt.
De har en klar opfattelse af deres værdi, og vær klar til at gribe dybt i lommen hvis I vil have deres opmærksomhed

Alt efter hvad man kommer for denne aften, blot det gode selskab fra EG eller også for at bruge penge på aftaler med piger i baren.
Så er det store spørgsmål om det kun er fredag og lørdag der dur, eller om en torsdag også er brugbar.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, 1 time siden:

Hvis det ikke havde været så langt fra Jyllands midte, så ville jeg også med glæde have deltaget.:)

Det kan være vi skal lave noget samkørsel til hovedstaden, så kan vi også fortælle minder på vejen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 13 minutter siden:

Det kan være vi skal lave noget samkørsel til hovedstaden, så kan vi også fortælle minder på vejen ;)

Nu kan I ikke forvente at kunne træffe Mook andet end torsdag den 1/2, men ellers så synes jeg da at det vil være en fremragende ide hvis I fylder bilen til en fællestur i København.

Der er nok at foretage sig i København hvis I tager på en forlænget weekend, fra torsdag til lørdag eller søndag.

Jeg er sikker på at hvis I gør det, så kan denne tråd udvides med gode ideer og oplevelser også fredag og lørdag.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 minutter siden:

Nu kan I ikke forvente at kunne træffe Mook andet end torsdag den 1/2, men ellers så synes jeg da at det vil være en fremragende ide hvis I fylder bilen til en fællestur i København.

Der er nok at foretage sig i København hvis I tager på en forlænget weekend, fra torsdag til lørdag eller søndag.

Jeg er sikker på at hvis I gør det, så kan denne tråd udvides med gode ideer og oplevelser også fredag og lørdag.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Det er fristende, især det med @Mook, og så kan de andre seværdigheder i København godt give op over for hende. 
Nu har du så mange gode ideer, kan du så også komme på en som jeg kan give til min kone, når jeg nu skal være væk i tre dage :shock:

Det bliver nok et nej tak, men hvis i to engang ligger en tur til Hovedlandet, skal jeg gerne deltage og også vise de seværdigheder der er på disse kanter, som heller ikke kan måle sig med @Mook:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 3 timer siden:

Et kort skørt og lidt sort hårfarve. Så skal det nok gå.:wub:

Du kunne jo også prøve med skæg, blå briller og lidt tøj nede fra genbrugsbiksen, og så lave en Preben fra Slagelse. Han er jo også velkommen.

@Rejsenetværk og @Mook

Wow

Redigeret af Tmmy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 5 timer siden:

Det kan være vi skal lave noget samkørsel til hovedstaden, så kan vi også fortælle minder på vejen ;)

Det kunne være en rigtig god ide.:) Det kunne blive en vældig fin tur - så langt er der jo heller ikke. Og der skulle da nok være et par stykker mere der kunne være varme på det.

Men det er desværre alt for kort forberedelsestid for mig.:( Jeg tror konen vil overveje om det nu også er en god ide at jeg pludselig tager et par dage på tur. Kvinder kan jo undres over så mange ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 18 minutter siden:

Men det er desværre alt for kort forberedelsestid for mig.:( Jeg tror konen vil overveje om det nu også er en god ide at jeg pludselig tager et par dage på tur. Kvinder kan jo undres over så mange ting.

Samme problem, måske vi kunne sætte vores koner sammen :D, så kan de sidde i tre dage og fortælle hinanden hvor heldige de er at have os som mænd :lol: mens vi går i byen med @Mook og @Rejsenetværk

PS: link til gode skilsmisse advokat modtages midt næste uge :o, hvis hun finder ud af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 21 minutter siden:

Det kunne blive en vældig fin tur - så langt er der jo heller ikke

Men der er dog længere på vej tilbage. Har jeg hørt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er en super god ide, ihvertfald for dem der kan møde op, bor desværre i den anden ende af Sjælland, og lidt bøvlet at komme til storbyen herfra uden bil.

men håber det bliver til noget og at i får en hyggelig aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Vi ser begge gerne at flere kvinder deltager uanset om det er danske piger eller ikke.

Så kommer jeg! Hvis @Mook har sagt ja, så kan ti vilde heste ikke holde mig væk.
...hvis altså jeg så kan lykkes med at fake "en pige" (hvilket nok bliver lidt nemmere end at fake en Thai, trods alt) selvom jeg er vel efterhånden i en del år har været "en dame" :lol: 

Tænker at jeg kun kommer til middagen, så jeg ikke bliver det element der kunne komme til at afsløre overfor Thai Corner hvem flokken - stor eller lille - er og hvor vi kender hinanden fra.
Så af diskretionshensyn til alle, tænker jeg at jeg blot slutter mig til jer på restauranten, hvor end det bliver.
Jeg holder mig i nærheden og venter på en sms fra dig @Rejsenetværk så du kan skrive hvor I er og hvor vi spiser kl. 19:00

Atter et skønt initiativ, Rejse! Tak for det :wub:
Hvis det bliver bare halvt så godt som sidst du fandt på noget hvor vi mødtes på Candy Club, så er det allerede en succes i min bog :) 
Bliv endelig ved og på forhånd tak 

Kærligst, Eva <3
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, 1 time siden:

Samme problem, måske vi kunne sætte vores koner sammen :D, så kan de sidde i tre dage og fortælle hinanden hvor heldige de er at have os som mænd :lol: mens vi går i byen med @Mook og @Rejsenetværk

PS: link til gode skilsmisse advokat modtages midt næste uge :o, hvis hun finder ud af det. 

Jeg tror nu snakken ville falde på et andet emne end skamrosning af os. :angry:

Når du så er færdig med advokaten og det der, så fortvivl ikke. Jeg kender en thai pige, der leder efter en dansk mand - hun er lidt desperat.

 

tvr skrev, 1 time siden:

Men der er dog længere på vej tilbage. Har jeg hørt.

Breaking news.:shock:

Men nu skal man jo ikke tro på alt hvad man hører. 

 

 

Jeg håber virkelig der er mange der kommer op af stolen og møder op. Det er altså bare noget helt andet at mødes end at sidde og banke på tastaturet.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg håber satme Mook er godt ladet op den aften :)   

må jeg godt være første vælger .... ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champ1 skrev, for 27 minutter siden:

jeg håber satme Mook er godt ladet op den aften :)  

må jeg godt være første vælger .... ? 

Du har muligvis misforstået noget her!

Forvent ikke at Mook er ladet op med andet end god karma til at deltage i hinandens hyggelige selskab.

Jeg tænker at dine muligheder består i de piger vi måtte træffe i baren, og ikke  dem der måtte vælge at spise med og som kommer for hyggens skyld.

Dermed ikke sagt at jeg ved om du kan aftale sligt med kvinder der deltager, men deltag ikke med en forventning om at du kan det!

Eva Nadine skrev, for 37 minutter siden:

Så kommer jeg! Hvis @Mook har sagt ja, så kan ti vilde heste ikke holde mig væk.
...hvis altså jeg så kan lykkes med at fake "en pige" (hvilket nok bliver lidt nemmere end at fake en Thai, trods alt) selvom jeg er vel efterhånden i en del år har været "en dame" :lol: 

Tænker at jeg kun kommer til middagen, så jeg ikke bliver det element der kunne komme til at afsløre overfor Thai Corner hvem flokken - stor eller lille - er og hvor vi kender hinanden fra.
Så af diskretionshensyn til alle, tænker jeg at jeg blot slutter mig til jer på restauranten, hvor end det bliver.
Jeg holder mig i nærheden og venter på en sms fra dig @Rejsenetværk så du kan skrive hvor I er og hvor vi spiser kl. 19:00

Atter et skønt initiativ, Rejse! Tak for det :wub:
Hvis det bliver bare halvt så godt som sidst du fandt på noget hvor vi mødtes på Candy Club, så er det allerede en succes i min bog :) 
Bliv endelig ved og på forhånd tak 

Kærligst, Eva <3
 

Tænker at pige og dame her kan komme ud på et, og at der ikke er nogle der skal fake det ene eller det andet i den forbindelse.

Personligt har jeg intet problem med at Thai Corner finder ud af hvem vi er, og jeg anser det for en præmis for at vi deltager at det lever vi hver i sær med.

Hvis ikke vi kan det, så vil jeg anbefale at man ikke møder op!

Der er noget der hedder jungletrommer og vandrør, så vi kan ikke forvente andet end at rygtet løber i forvejen når vi som her annoncerer vores ankomst.

Samme var også tilfældet på Candy Club, og vi var der dem der spottede en enkelt lurer eller to som mødte op uden at hensigten var at deltage i selskabet.

Samme kan ske igen, men vi forventer bare at alle respekterer selskabets karakter hvis de selv besøger stedet mens vi også er der.

Du får ingen sms Eva, bare mød op og tag dine dame veninder med hvis de har lyst :)

Glem at jeg selv er til dem der er halv så gamle som jer!
Det er bare min præference når jeg betaler, og det skal jeg jo ikke her for andre end mig selv.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har muligvis misforstået noget her!

Forvent ikke at Mook er ladet op med andet end god karma til at deltage i hinandens hyggelige selskab.

 

Det var  nu også ment lidt som en joke , som det åbenbart kun var mig der syns var sjov :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...