Hop til indhold
Rejsenetværk

Tag med Mook og Rejsenetværk på Thai Corner

Recommended Posts

Har lige været alle links igennem også Hotel Lindtner.

Den nye campingvogn kan blive luftet noget så grundigt. Så behøver vovsen ikke at komme i pension, men kan måske få resten bagom i køkkenet ;) I ved ligesom Lady og Vagabonden. Desmond ligner Vagabonden. Hvor Ladyen skal komme fra må tiden jo vise. :wub:

Planlægningen af årets ture kan jo passende begynde hos Johann P søndag den 11 februar.

Andre end Rejse og jeg der kommer der ?

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, 1 time siden:

Har lige været alle links igennem også Hotel Lindtner.

Den nye campingvogn kan blive luftet noget så grundigt. Så behøver vovsen ikke at komme i pension, men kan måske få resten bagom i køkkenet ;) I ved ligesom Lady og Vagabonden. Desmond ligner Vagabonden. Hvor Ladyen skal komme fra må tiden jo vise. :wub:

Planlægningen af årets ture kan jo passende begynde hos Johann P søndag den 11 februar.

Andre end Rejse og jeg der kommer der ?

Det er jo nemt nok for os 2 at turde bestille et bord til bare os 2, men jeg vil godt lige have en form for kendskab til flere end bare dig og mig.
Hvis jeg skal lægge navn til en bordbestilling, og der føler jeg ikke at vi er nok der er endnu til at bestille bord til flertalligt selskab.

Men efterhånden når vi forhåbentlig til at vi er flere der kender hinanden så godt, at vi har tillid til at vi kan bestille bord til et selskab.

Jeg tænker at vi hver i sær kan tage på os at bestille bord i eget navn til en selv eller et par stykker, for egen regning og på tillid.

Og så finde sammen på Johan P dem vi bliver når vi er mødt op.

Hvordan vi gør det hvis vi får det til med en spiseklub, det må vi tage derfra.

Et er at aftale delekørsel og købe togbilletter i tillid til nogen man aldrig har mødt før.
Svigter de så har man bare spildt den tid og de penge.

Men jeg kan ikke have siddende på mig at bestille bord til mennesker, der bliver væk
Og derfor er det pt også på chancen når vi mødes, som sidst i Candy Club og næste gang på Thai Corner bar.

Håber lidt at kunne motivere nogle der kender hinanden i forvejen fra Fredagsbaren, og som derfor stoler på hinanden.

For den er jeg ikke en del af.

Disse 3 steder kan jeg tage toget fra København til enten Nyborg eller Odense.
Hvis nogle vil stille med bilen til delekørsel til Bogense, Kerteminde eller Bagenkop og tilbage til Nyborg eller Odense.

Burde kunne lade sig gøre ud og hjem samme dag, både med tog og i  delebil.

Fiskehuset Bogense
Vestre Havnevej 19
5400 Bogense
FISKEBUFFET
http://fiskehuset-bogense.dk/# 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Fiskehuset+Bogense/@55.5677251,10.0773693,17z/data=!4m15!1m8!3m7!1s0x464cee7db89524c3:0xa49c1a51402148db!2sVestre+Havnevej+19,+5400+Bogense!3b1!8m2!3d55.5677221!4d10.0799442!16s%2Fg%2F11c5dn_0wr!3m5!1s0x464cee7db8569e67:0xbfe218aedd790be6!8m2!3d55.5677221!4d10.0799442!16s%2Fg%2F1tdfx9ts?entry=ttu 

MUNKEBO KRO
Fjordvej 56
5330 Munkebo
Kerteminde
Fisk- og Skaldyrsaften
Fredag 22. Marts 2024
https://www.munkebokro.dk/events/fisk-og-skaldyrsaften-2/ 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Munkebo+Kro/@55.4566354,10.5540494,17z/data=!4m18!1m8!3m7!1s0x464d1937b8b0ae73:0xd6eb0a8aea923be7!2sFjordvej+56,+5330+Munkebo!3b1!8m2!3d55.4566324!4d10.5566243!16s%2Fg%2F11bw3xwp0n!3m8!1s0x464d1937960377e9:0xc1482a6fd033533d!5m2!4m1!1i2!8m2!3d55.4563564!4d10.5567892!16s%2Fg%2F1tcvy04z?entry=ttu 

Bagenkop Kro
Østergade 15
5935 Bagenkop
Fiskebuffet
https://bagenkopkro.dk/menu/buffet/ 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Bagenkop+Kro/@54.7495399,10.67326,17z/data=!4m18!1m8!3m7!1s0x47b2bf49efe33655:0x4441546403a5b412!2sØstergade+15,+5935+Bagenkop!3b1!8m2!3d54.7495368!4d10.6758349!16s%2Fg%2F11c202h0s4!3m8!1s0x47b2bf49e564d6d3:0xfb946b0f81d759c2!5m2!4m1!1i2!8m2!3d54.7495303!4d10.6757858!16s%2Fg%2F1xb2cmp2?entry=ttu 

--------------------------------

Disse 4 steder kan jeg tage toget til enten Roskilde eller Ringsted.
Hvis nogle vil stille med bilen til delekørsel til Rørvig, Hundested, Højby eller Gyrstinge.

Burde kunne lade sig gøre ud og hjem samme dag, både med tog og i  delebil.

Rørvig Fisk og Røgeri
Toldbodvej 81
4581 Rørvig
Fiske & Skaldyrsbuffeten
https://roervig-fisk.dk/fiskebuffet/ 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Rørvig+Fisk+%26+Røgeri/@55.944791,11.7638093,17z/data=!4m15!1m8!3m7!1s0x4652745d1f80d9d7:0xfec3caca8da87c83!2sToldbodvej+81,+4581+Rørvig!3b1!8m2!3d55.944788!4d11.7663842!16s%2Fg%2F11c5895xgv!3m5!1s0x4652745d1fef717b:0xdd76daba80d4412a!8m2!3d55.94477!4d11.7663773!16s%2Fg%2F1tfd0_m8?entry=ttu 

Gyrstinge Skovkro
Gyrstinge Skovhuse 33
4173 Fjenneslev
FISKE- OG SKALDYRSBUFFET
https://skovkro.dk/det-sker/fiskebuffet/ 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Gyrstinge+Skovhuse+33,+4173+Fjenneslev/@55.4752488,11.6515496,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x465284d41dfd3499:0xd5d79d20843f860c!8m2!3d55.4752458!4d11.6541245!16s%2Fg%2F11c1v1wh3k?entry=ttu 

Højbykro
HØJBY HOVEDGADE 28
4573 HØJBY
Højby Kro Skaldyrsaften
2023/2024
pris pr. person kr. 675,-
https://www.hojbykro.dk/skaldyrsaften 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Højby+Hovedgade+28,+4573+Højby/@55.9118731,11.6021416,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x464d899a9c7531cb:0x40e9a1dd325ec136!8m2!3d55.9118701!4d11.6047165!16s%2Fg%2F11c26t7q7j?entry=ttu 

Havfruen
Nordre Beddingsvej 21,
3390 Hundested
Fisk & skaldyrsaften
9. MARTS
https://havfruen-hundested.dk/arrangementer/ 

På google maps
https://www.google.com/maps/place/Havfruen/@55.964728,11.8448801,17z/data=!4m15!1m8!3m7!1s0x46527314b0a5b099:0x26fb0b110ed72806!2sNordre+Beddingsvej+21,+3390+Hundested!3b1!8m2!3d55.964725!4d11.847455!16s%2Fg%2F11csjxkz4x!3m5!1s0x46527314b737849d:0x505fc5f96c49b3a8!8m2!3d55.964725!4d11.847455!16s%2Fg%2F1tjjmz_g?entry=ttu 

Der er faktisk også en del muligheder også, blot med tog og uden at delekørsel er nødvendig :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i kunne kigge lidt længer nord vest på, så kan jeg anbefale Jacobs fiskerestaurant i Sæby, det er næsten så langt nord på man  kan komme, uden at være i Skagen. Den fiske og skaldyrs buffet der er der er noget af det bedste jeg har oplevet, har kørt næsten 200 km hver vej flere gange for at spise der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grydeskeen:  Os der har fulgt med i tråden fra start har bemærket at Rejse er kommet langt omkring i landet. Også nordenfjords, Jacobs i Sæby, Fiskehuset i Thisted ( been there done that AND got the T-shirt) (I øvrigt der jeg altid køber fisk og får sendt til Faxe ) Blokhus Fiskerestaurant. :) Desværre er der ikke en uhmm smiley her på sitet. Se side 2 i tråden.

Han er også kommet vestpå, Rømø, og i østjylland, Fredericia og mange flere.

Jeg glæder mig til gourmet rejserne.

 

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 2 timer siden:

Jeg glæder mig til gourmet rejserne.

Der er nok desværre langt fra at ide her til at gourmetrejser kan blive til virkelighed.

Det er lidt ligesom de FKK rejser jeg ikke kan komme finde rejsefæller til.

Man bestiller jo hverken fly eller hotel fordi nogle man aldrig har mødt siger at de vil med, uden at kende dem udenfor forum på EG.

Der er netop en tur der er gået i vasken for mig, fordi en meldte fra som havde givet tilsagn.

Og som jeg havde fået garanteret fridage til af min arbejdsgiver.

Godt jeg ikke stod med hverken fly eller hotel til en tur.

Men Skurvognen og Hyggesnak giver mulighed for at nogle kan mødes til det som vi finder på.

Og kender nogle først nogle, begynder noget med troværdighed at kunne lade sig gøre.

Der bor med garanti mennesker ude i det ganske land med egen bil, som kan stå for delekørsel mellem nærmeste stationsby og steder langt ud på landet.

Men at få skabt en troværdig forbindelse med den fornødne tillid til hinanden for at det kan lade sig gøre.

Det er en stor hurdle at komme over før vi kommer så langt.

Det må aldrig ske at vi brænder en kro eller en restaurant af med en bordbestilling, hvor vi ikke dukker op fordi vi blev brændt af indbyrdes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, den 29.1.2024 at 18:25:

Ironi kan til tider forekomme i min mund, men go aften til jer alligevel, og finder selv ud :ph34r:

Det var også sådan, at jeg læste det - og grinede af det. Men man skal være forsigtigt med sin humor herinde...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev fristet af en lille campingvogn sidste år, med plads til mig og hunden og mååske en mere :D

Min familie og venner spurgte hvorgor ?

1: der er 4 kajaktræf i Sverige hvert år, nu vil jeg til dem alle

2: Havkajakroerne holder hvert år et træf, det må prøves

3: Gourmet tour i Danmark 

4: Besøge de fede naturist badestrande i Danmark

5: Klub og FKK besøg i Tyskland.

Se inden Rejse begyndte på denne tråd og tidligere på rejseer til FKK steder havde jeg palnagt alt dette. Hvor megety det bliver til vil helbredet og vejret bestemme. Men der er varme i vognen, bad og toilet og det regner ikke ind såå mon vejret spiller den store rolle. Den kan holde varm i min 5 gr. frost, det er prøvet.

Så kan vi få rejsekammerater med så er er jo basis for en del fælles spisning i hvert fald.

Og stor tak Rejse for den grundige research, så slipper jeg selv for det i år i hvert fald. 

Og lad os så komme af sted. I har alle muligheden for at begynde at nærme jer at deltage her på torsdag hvor vi kan se hinanden an i Thai Corner Og på søndag den 11. februar til fiskebrunch i Johan P i Malmø.

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 29.1.2024 at 08:03:

 

@Bananas overvejer du at dukke op på Thai Corner?

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Hej Rejse,

Sikken en tråd du har gang i. Thai Corner er nu ikke mit favoritsted i Kbh (modsat faktiskt), selv om at få mødes med dig og Mook er lokkende uanset hvor.

Desværre er jeg nordpå (cirka 1300 km fra Kbh) så det må blive en anden gang. Men stort til lykke med det hele. Jeg glæder mig på jeres vegne.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 17 minutter siden:

Og lad os så komme af sted. I har alle muligheden for at begynde at nærme jer at deltage her på torsdag hvor vi kan se hinanden an i Thai Corner Og på søndag den 11. februar til fiskebrunch i Johan P i Malmø.

Jeg vil foretrække at tage toget over sundet, men det er jo brunch uden alkohol tænker jeg.

Parkeringshuse nær Johan P.

https://www.google.com/maps/search/parkering/@55.6042018,12.9987215,17z/data=!3m1!4b1!4m7!2m6!3m5!2sJohan+P.,+Hjulhamnsgatan+5,+211+34+Malmö,+Sverige!3s0x4653a3fe79514d7b:0xd51234464f10f337!4m2!1d12.9987215!2d55.6041958?entry=ttu

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 28.1.2024 at 09:43:

Jeg er bestemt fristet, men i virkeligheden også en meget blufærdig person. At se mig selv steder som sexklubber, swinger klubber eller lignende er en ret overvældende tanke, selvom det naturligvis også kilder min nysgerrighed.

Det udtrykker nok meget godt sådan som jeg har det med alle de sociale arrangementer ...
Det er derfor jeg altid lusker omkring dem som katten om den varme grød.
Lige nu har jeg så osse det besynderlige problem at jeg risikerer at blive låst ude hvis jeg kommer sent hjem (og København er jo et stykke væk ... ) ... 
Og det har ikke noget at gøre med en prikken partner - for sådan een har jeg ikke ... 

Men super initiativ ...
Ka' I ha' en go' aften på torsdag ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 28.1.2024 at 08:07:

Hvad med en weekend tur til Hamburg ved lejlighed?

Åh, det gad jeg godt! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 29.1.2024 at 20:25:

Disse 3 steder kan jeg tage toget fra København til enten Nyborg eller Odense.
Hvis nogle vil stille med bilen til delekørsel til Bogense, Kerteminde eller Bagenkop og tilbage til Nyborg eller Odense.

Jeg lægger gerne bil til på Fyn. Det ser rigtig godt ud @Rejsenetværk, sikke et arbejde du har lagt i at lave research. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 28.1.2024 at 13:40:

Nu begynder vi jo at planlægge. :)

Hamborg kører jeg til, har altid parkering i hotellets kælder eller P plads i rejsens tid, altså den sydpå, tæt på lufthavnen check-in aftenen før og shuttlebus til lufthavnen.

Men de hoteller er langt fra centrum, så først et af de centrale hoteller en nat eller 2 og så lufthavns hotellet. Apropos roof-top restauranter. For maaange år siden var jeg til chokolade og kage i den roterende restaurant i radio tv tårnet. Den skulle efter sigende igen være åben :)

Tour de kro i det ganske land og nu med bil med 5 sæder så det er let og vi kan være flere, Falsled Kro er på bucket list meen mindre kan gøre det. Der er et par stykker i Århus med godt renomé.

Lets go.

Men alt det kan vi jo snakke om på torsdag hvis vi ikke har andre emner at snakke om.

Jeg prioriterer budget overnatning og transport. Mad og oplevelser betaler jeg gerne mere for hvis jeg synes det er prisen værd. Overnatning bliver med deleværelse eller hostel. Jeg har kun oplevet Hamburg en enkelt gang, det var desværre en fejltagelse, for alt for meget var desværre stadig lukket ned på grund af corona, men det er da heldigvis slut nu. Jeg er så flere gange fløjet fra Hamburg ud i verden. Jeg plejer at stille bilen gratis i Flensburg og tage billige flixbusbilletter derfra, alternativt er jeg selvfølgelig frisk på samkørsel hvis nogen insisterer på at have bil med, men tog er for dyrt i forhold til bus.

Symphonien springer jeg over. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 9 minutter siden:

Jeg lægger gerne bil til på Fyn. Det ser rigtig godt ud @Rejsenetværk, sikke et arbejde du har lagt i at lave research. :rolleyes:

Alletiders :)

Er der andre i andre dele af landet der vil melde sig på banen med egen bil til delekørsel?

Jeg er klar over at det ikke kun kan være et spørgsmål om velvilje, men også en vis tilbageholdenhed med at skrive det i tråden at man gerne vil.

For måske er det med forbehold for hvem der deltager, hvis nogle gør det.

Nogle vil måske foretrække aftaler herom på pb, og derfor melder de sig nok ikke til som Miza her gør?

Som jeg ser det kan vi også basere delekørsel på taxi eller leje af en minibus.

Selv længere strækninger fra en stationsby til ud på landet bliver betalbar, des flere vi er om at dele regningen.

Vi kan også dele togturen fra København til provinsen, hvis nogle vil med.

Hele udfordringen opstår ved endestationen, og der ingen brugbare forbindelser er videre med offentlig trafik.

For så bliver det dyrt alenemand.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Alletiders :)

Er der andre i andre dele af landet der vil melde sig på banen med egen bil til delekørsel?

Jeg er klar over at det ikke kun kan være et spørgsmål om velvilje, men også en vis tilbageholdenhed med at skrive det i tråden at man gerne vil.

For måske er det med forbehold for hvem der deltager, hvis nogle gør det.

Nogle vil måske foretrække aftaler herom på pb, og derfor melder de sig nok ikke til som Miza her gør?

Som jeg ser det kan vi også basere delekørsel på taxi eller leje af en minibus.

Selv længere strækninger fra en stationsby til ud på landet bliver betalbar, des flere vi er om at dele regningen.

Vi kan også dele togturen fra København til provinsen, hvis nogle vil med.

Hele udfordringen opstår ved endestationen, og der ingen brugbare forbindelser er videre med offentlig trafik.

For så bliver det dyrt alenemand.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg gør det også gerne i resten af Syddanmark. Længere nordpå kan vi snakke om, men der vil jeg som udgangspunkt nok foretrække orangebilletter, de er næsten altid tilgængelige og så kan vi jo arrangere fællestaxi videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 36 minutter siden:

Jeg prioriterer budget overnatning og transport. Mad og oplevelser betaler jeg gerne mere for hvis jeg synes det er prisen værd. Overnatning bliver med deleværelse eller hostel. Jeg har kun oplevet Hamburg en enkelt gang, det var desværre en fejltagelse, for alt for meget var desværre stadig lukket ned på grund af corona, men det er da heldigvis slut nu. Jeg er så flere gange fløjet fra Hamburg ud i verden. Jeg plejer at stille bilen gratis i Flensburg og tage billige flixbusbilletter derfra, alternativt er jeg selvfølgelig frisk på samkørsel hvis nogen insisterer på at have bil med, men tog er for dyrt i forhold til bus.

Symphonien springer jeg over. ;) 

Jeg hader bus og rejser helst med tog til Hamburg på 1 kl, men 2 kl kan være ok :)

Jeg deler aldrig et hotelværelse med andre, men insisterer på at bo på et enkeltværelse.

Har ikke råd til at bo på et luksus hotel, men bor gerne på et 3 -4 stjerne budgethotel.

Med eller uden morgenmad inkluderet, den kan altid tilkøbes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 42 minutter siden:

Jeg hader bus og rejser helst med tog til Hamburg på 1 kl, men 2 kl kan være ok :)

Jeg deler aldrig et hotelværelse med andre, men insisterer på at bo på et enkeltværelse.

Har ikke råd til at bo på et luksus hotel, men bor gerne på et 3 -4 stjerne budgethotel.

Med eller uden morgenmad inkluderet, den kan altid tilkøbes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er helt fint, vi kan jo sagtens mødes til fælles aktiviteter under nærmere aftalte omstændigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader bus og tog, så kører derfor altid i min totalt uøkologiske dieselbil anywhere in Denmark og mod Hamborg.

Og hvis jeg selv skal et sted hen alligevel koster det jo ikke ekstra at have nogen med, :D jeg har jo valgt at betale 'billetten' selv.

Så jeg accepterer kun i undtagelses tilfælde at dele bilens udgifter. Men gerne dens sæder :)

Deler Rejses aversion mod at sove sammen med andre, bortset fra min hund eller hvis jeg skulle rende ind i en kæreste der ikke snorker. Hunden snorker. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg mest læst det første og de sidste indlæg i denne tråd, men det virker altså som en omvej for de fleste at tage via Hamborg til Thai Corner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer til at tænke på filmen gnavne gamle mænd. :lol:

hvor de kæmper om Sophia  loren.  jeg har allerede en en film i hoved hvordan hr.  rejsen, og hr. moden  kæmper om denne Mook gennem hele rejsen, på deres egen kluntede sympatiske måde. 
og Mook som den lidt godtroende ungmø der ikke kan vælge. :P

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 16 minutter siden:

Nu har jeg mest læst det første og de sidste indlæg i denne tråd, men det virker altså som en omvej for de fleste at tage via Hamborg til Thai Corner?

Det kommer sig af at AB455 responderede på et indlæg af mig i tråden, der tog afsæt i mine bestræbelser på både at opnå rejsefæller og interesse for en spiseklub på tværs af landet.
Og hans mulige interesse heri.

Så jo det er en omvej og indtil flere omveje til Thai Corner, men det er kun udtryk for så succesfuld som denne tråd den er!

To centrale personer Moden Slikker og Miza har budt ind med egen person til at denne tråd kan ende både med en fællestur til Hamburg, og en spiseklub for os her på EG og i Skurvognen.

Intet af dette er afsporing, tværtimod er det udtryk for resultater der kan føre meget mere med sig.
Og det er der kun grund til at glædes over.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Larschristian skrev, for 8 minutter siden:

og Mook som den lidt godtroende ungmø der ikke kan vælge. :P

Mook kan udmærket vælge, ikke mindst kan hun vælge fra og det gør hun også :)

Nyd nu bare denne aften for det den er tænkt som, også af Mook!

Vi skal bare mødes for spise godt og at hygge os sammen.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 25 minutter siden:

Det kommer sig af at AB455 responderede på et indlæg af mig i tråden, der tog afsæt i mine bestræbelser på både at opnå rejsefæller og interesse for en spiseklub på tværs af landet.
Og hans mulige interesse heri.

Så jo det er en omvej og indtil flere omveje til Thai Corner, men det er kun udtryk for så succesfuld som denne tråd den er!

To centrale personer Moden Slikker og Miza har budt ind med egen person til at denne tråd kan ende både med en fællestur til Hamburg, og en spiseklub for os her på EG og i Skurvognen.

Intet af dette er afsporing, tværtimod er det udtryk for resultater der kan føre meget mere med sig.
Og det er der kun grund til at glædes over.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Mook kan udmærket vælge, ikke mindst kan hun vælge fra og det gør hun også :)

Nyd nu bare denne aften for det den er tænkt som, også af Mook!

Vi skal bare mødes for spise godt og at hygge os sammen.

Venlig hilsen

 

Citat

 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 4 minutter siden:

Mook kan udmærket vælge, ikke mindst kan hun vælge fra og det gør hun også :)

Nyd nu bare denne aften for det den er tænkt som, også af Mook!

Vi skal bare mødes for spise godt og at hygge os sammen.

Ok.  ja godt så :) 

fornemmer du ikke kunne se det sjove. 
men ønsker jer da en god aften 

ogå til den kære frøken @Mook håber ikke du bliver rigtig syg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...