Hop til indhold

Recommended Posts

tvr skrev, for 5 timer siden:

Jeg må sige jeg er lidt chokeret her....

OK, jeg har ikke besøgt Sille i halvandet til 2 år. Men på det tidspunkt vil jeg mene billederne var spot on. Så meget kan jo heller ikke været gået galt på den tid. Selv hos en elite sportsudøver.

At hun skulle være 50, er helt hen i vejret - sikkert sidst i 30'ne til først i 40'ne. Med meget kønne blå øjne, et meget charmerende smil og et fantastisk humør, pænt lavede bryster og lange ben. Og så oser hun af sex og positivisme. 

Er I sikre på, I ikke kører en hetz her?

Jag har ju aldrig träffat henne förr men damen som öppnade dörren var iaf en rejäl negativ överraskning 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel karakteristisk for danske prostituerede at reklamere med en 5-10 år yngre alder, så hvis hun skriver 38 år i sin annonce, kan man selv regne ud, hun er tættere på 50...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 5.3.2024 at 14:25:

Jeg må sige jeg er lidt chokeret her....

OK, jeg har ikke besøgt Sille i halvandet til 2 år. Men på det tidspunkt vil jeg mene billederne var spot on. Så meget kan jo heller ikke været gået galt på den tid. Selv hos en elite sportsudøver.

At hun skulle være 50, er helt hen i vejret - sikkert sidst i 30'ne til først i 40'ne. Med meget kønne blå øjne, et meget charmerende smil og et fantastisk humør, pænt lavede bryster og lange ben. Og så oser hun af sex og positivisme. 

Er I sikre på, I ikke kører en hetz her?

Jeg er absolut sikker på, at jeg ikke kører nogen hetz. Jeg har ingen intention om at gøre det på nogen - ærligt aner jeg virkelig ikke hvad jeg skulle få ud af at køre en hetz. Jeg er 100% ærlig omkring min oplevelse. Jeg synes pigen jeg mødte, var rigtig sød, og jeg har intet imod hende som person. Jeg kan bare sige, at hun IKKE lignede eller mindede om billederne på nogen som helst måde.

Lange ben har du helt ret i. Godt humør er også rigtigt. Jeg ville selv gætte på, at hun var midt eller slut i 40'erne. Men det kan jeg ikke vide med sikkerhed. Jeg anede intet om, at hun var elite sportsudøver. Men den tid tænker jeg er forbi.

For lige at cementere. Når jeg ENDELIG tager mig tid til at skrive noget her inde, så er det 100% ærligt. Jeg ville ikke ane, hvorfor eller hvad jeg skulle få ud af at køre en hetz eller snakke negativt om noget, som var positivt. Det kan da godt være, at nogle mennesker synes, at det er sjovt, men jeg har rigeligt at tage mig til i mit liv, og at drive hetz eller snakke dårligt om en eller anden pige... den slags eksisterer slet ikke i mit hoved. Jeg er et ordentligt og godt menneske og ønsker alle det bedste - men i denne sammenhæng, så føler jeg virkelig, at jeg blev snydt. Det vil jeg gerne advare andre imod. 

Prøv at besøg hende igen. Hvis du så synes, hun ligner sine billeder, så må vi tage sammen til Louis Nielsen og finde ud af hvem af os, der ikke kan se :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er absolut sikker på, at jeg ikke kører nogen hetz. Jeg har ingen intention om at gøre det på nogen - ærligt aner jeg virkelig ikke hvad jeg skulle få ud af at køre en hetz. Jeg er 100% ærlig omkring min oplevelse. Jeg synes pigen jeg mødte, var rigtig sød, og jeg har intet imod hende som person. Jeg kan bare sige, at hun IKKE lignede eller mindede om billederne på nogen som helst måde.

Lange ben har du helt ret i. Godt humør er også rigtigt. Jeg ville selv gætte på, at hun var midt eller slut i 40'erne. Men det kan jeg ikke vide med sikkerhed. Jeg anede intet om, at hun var elite sportsudøver. Men den tid tænker jeg er forbi.

For lige at cementere. Når jeg ENDELIG tager mig tid til at skrive noget her inde, så er det 100% ærligt. Jeg ville ikke ane, hvorfor eller hvad jeg skulle få ud af at køre en hetz eller snakke negativt om noget, som var positivt. Det kan da godt være, at nogle mennesker synes, at det er sjovt, men jeg har rigeligt at tage mig til i mit liv, og at drive hetz eller snakke dårligt om en eller anden pige... den slags eksisterer slet ikke i mit hoved. Jeg er et ordentligt og godt menneske og ønsker alle det bedste - men i denne sammenhæng, så føler jeg virkelig, at jeg blev snydt. Det vil jeg gerne advare andre imod. 

Prøv at besøg hende igen. Hvis du så synes, hun ligner sine billeder, så må vi tage sammen til Louis Nielsen og finde ud af hvem af os, der ikke kan se :)

 

Jeg har gået og tumlet med at formulere, hvad der var stort samme svar, som du kommer med her. Jeg har intet at tilføje, da du rammer aldeles komplet. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At betale er at støtte svindel og dermed fortsætter svindlen.

Det er absolut intet argument, at hun jo havde reserveret tiden til kunden, for kunden har accepteret en tidsreservation med en anden kvinde, end hende han møder. 

Skulle nogen betale her, så var det kvinden, nemlig erstatning til kunden for at spilde sin tid og bruge penge på transport. 

Kom nu! Stop nu støtte til de mange svindlere i branchen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 22 timer siden:

At betale er at støtte svindel og dermed fortsætter svindlen.

Det er absolut intet argument, at hun jo havde reserveret tiden til kunden, for kunden har accepteret en tidsreservation med en anden kvinde, end hende han møder. 

Skulle nogen betale her, så var det kvinden, nemlig erstatning til kunden for at spilde sin tid og bruge penge på transport. 

Kom nu! Stop nu støtte til de mange svindlere i branchen!

Ah, at kalde Sille svindler er at gå langt over stregen. Billederne ér jo af hende. Hun hár jo afsat tiden.  Der lader til at være tvivl over alderen på billederne, hvilket ikke gør pigen til svindler.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svindlare är en gråzon men bilderna förskönar rejält . Hon är jätte trevlig men förmedlar ett helt annat intryck i verkligheten. Blir intressant att se / höra om hur det kommer att gå hos PG . Dessa bilder och pigen man möter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afub skrev, for 50 minutter siden:

Svindlare är en gråzon men bilderna förskönar rejält . Hon är jätte trevlig men förmedlar ett helt annat intryck i verkligheten. Blir intressant att se / höra om hur det kommer att gå hos PG . Dessa bilder och pigen man möter 

Jamen, det kommer jo til at gå fint på PG. Ligesom det gjorde på seductiongirls og cassiopeiastars. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 10 timer siden:

Billederne ér jo af hende.

Du er den eneste i tråden her, der har den holdning - i hvert fald i betydningen retvisende billeder. Om billederne er af hende eller ej, er uden betydning. Det, som betyder noget, er, om de er retvisende eller ej. 

 

tvr skrev, for 10 timer siden:

Hun hár jo afsat tiden

Om en svindler har sat tid af til at plukke sit offer, berettiger på ingen måde til betaling. 

 

Og i øvrigt:

Når snakken her på EG går på fake annoncer og betaling eller ej ved fremmøde, så glemmer de fleste, at kunden ofte allerede har brugt en del tid på at træffe aftalen og at komme frem til stedet, og ofte har kunden forspildt sin chance for et vellykket GP-besøg den dag. Alene fraværet af kompensationskrav mod pigen i den forbindelse burde i alle tilfælde være rigelig betaling til pigen! 

Ja, selvom det er forretning - for glem ikke, at det er det - så er pigerne mennesker, men det er kunderne også! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 30 minutter siden:

Du er den eneste i tråden her, der har den holdning - i hvert fald i betydningen retvisende billeder. Om billederne er af hende eller ej, er uden betydning. Det, som betyder noget, er, om de er retvisende eller ej. 

 

Om en svindler har sat tid af til at plukke sit offer, berettiger på ingen måde til betaling. 

 

Og i øvrigt:

Når snakken her på EG går på fake annoncer og betaling eller ej ved fremmøde, så glemmer de fleste, at kunden ofte allerede har brugt en del tid på at træffe aftalen og at komme frem til stedet, og ofte har kunden forspildt sin chance for et vellykket GP-besøg den dag. Alene fraværet af kompensationskrav mod pigen i den forbindelse burde i alle tilfælde være rigelig betaling til pigen! 

Ja, selvom det er forretning - for glem ikke, at det er det - så er pigerne mennesker, men det er kunderne også! 

Ja , tog en bra stund att åka ut utanför Lyngby …. Kallt var det också ha ha . Ångrar lite att jag betalade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, 1 time siden:

Du er den eneste i tråden her, der har den holdning - i hvert fald i betydningen retvisende billeder. Om billederne er af hende eller ej, er uden betydning. Det, som betyder noget, er, om de er retvisende eller ej. 

 

Om en svindler har sat tid af til at plukke sit offer, berettiger på ingen måde til betaling. 

 

Og i øvrigt:

Når snakken her på EG går på fake annoncer og betaling eller ej ved fremmøde, så glemmer de fleste, at kunden ofte allerede har brugt en del tid på at træffe aftalen og at komme frem til stedet, og ofte har kunden forspildt sin chance for et vellykket GP-besøg den dag. Alene fraværet af kompensationskrav mod pigen i den forbindelse burde i alle tilfælde være rigelig betaling til pigen! 

Ja, selvom det er forretning - for glem ikke, at det er det - så er pigerne mennesker, men det er kunderne også! 

Du har jo så evigt ret. Jeg fortryder også at jeg betalte. Jeg kan garantere at hun på ingen måde lignede billederne. Når man ligger sådan nogle billeder på sin annonce, som har intet med virkeligheden at gøre, så MÅ det sidesættes med svindel. Uanset hvor flink hun så end er. 
 

Når nu jeg var så dum at betale alligevel, så håber jeg at denne tråd kan være med til at sætte en stopper for svindlen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 34 minutter siden:

Når nu jeg var så dum at betale alligevel, så håber jeg at denne tråd kan være med til at sætte en stopper for svindlen. 

Det eneste der stopper svindlen med billeder, er hvis folk vender om og går. At betale én for at sætte decideret falske billeder op, er så dumt at der nærmest ikke findes dækkende ord. 

Har man iøvrigt fulgt med og været i “miljøet” gennem længere tid, så er man udemærket klar over at Sille’s billeder er brugt gennem en del år….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 13 timer siden:

Det eneste der stopper svindlen med billeder, er hvis folk vender om og går. At betale én for at sætte decideret falske billeder op, er så dumt at der nærmest ikke findes dækkende ord. 

Jeg er enig. Men det er jo ikke tilfældet her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig. Men det er jo ikke tilfældet her.

 

Jeg forstår ikke rigtigt din logik. Hun ligner overhovedet ikke sine billeder. Skal jeg forstå det sådan, at du synes det er i orden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 43 minutter siden:

Jeg forstår ikke rigtigt din logik. Hun ligner overhovedet ikke sine billeder. Skal jeg forstå det sådan, at du synes det er i orden?

Jeg synes ikke det er i orden at bruge falske billeder. Og det har Sille jo heller ikke gjort. De er klart af hende. At folk så ikke kan lide hvad de ser når de møder hende, det er jeg overrasket over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 5.3.2024 at 14:25:

OK, jeg har ikke besøgt Sille i halvandet til 2 år.

Kunne noget af årsagen ligge her? 

Billederne er jo definitivt af hende, men manipuleret i en sådan grad, at jeg godt forstår, at man kan komme i tvivl. 

Hun virker sød, og jeg har ingen interesse at køre en hetz, så vil undlade at uddybe yderligere. Men billederne er simpelthen ikke i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg er med på, at de fleste retoucherer i større eller mindre grad, men i dettte tilfælde så meget, at det tangerer værende decideret vildledende. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 7 timer siden:

Jeg er enig. Men det er jo ikke tilfældet her.

 

2 ting…

- læs nu lige det jeg citerede fra… Det var en bruger der har betalt efter der er konstateret at billederne ikke er i nærheden af at stemme overens med virkeligheden. 
- billeder der er så gamle at de ikke matcher til rimelighed det man møder = falske. Så er det da ved gud ligegyldigt om det rent faktisk er den samme person, det er da stadig falsk… lige som hendes opgivne alder er falsk.

Så jo… det er PRÆCIS tilfældet her!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, for 18 timer siden:

Kunne noget af årsagen ligge her? 

Billederne er jo definitivt af hende, men manipuleret i en sådan grad, at jeg godt forstår, at man kan komme i tvivl. 

Hun virker sød, og jeg har ingen interesse at køre en hetz, så vil undlade at uddybe yderligere. Men billederne er simpelthen ikke i overensstemmelse med virkeligheden. Jeg er med på, at de fleste retoucherer i større eller mindre grad, men i dettte tilfælde så meget, at det tangerer værende decideret vildledende. 
 

Ja, muligvis. På daværende tidspunkt var billederne spot on. Og da det jo ikke er SÅÅÅ længe siden, under jeg mig over at folk beskylder hende for at bruge falske billeder og være en svindler. I virkeligheden siger det nok mere om dem end om Sille.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Ja, muligvis. På daværende tidspunkt var billederne spot on. Og da det jo ikke er SÅÅÅ længe siden, under jeg mig over at folk beskylder hende for at bruge falske billeder og være en svindler. I virkeligheden siger det nok mere om dem end om Sille.

Hvad er det så det siger om mig? Det vil jeg gerne vide? Nu bevæger du dig ud på noget af et skråplan, som jeg ganske enkelt ikke vil finde mig i. Nu har jeg fået nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 4 minutter siden:

Hvad er det så det siger om mig?

Det siger i hvert fald, at du og @tvr ikke er enige om, hvornår der er tale om svindel.

For ikke så længe siden havde vi en søndagsafstemning om, hvad man syntes var ok i forhold til de billeder, som pigerne bruger i deres annoncer. De fleste har samme holdning som dig, @arnen, men cirka hver femte giver udtryk for det samme som @tvr. Nemlig at det er ok, at pigen bruger ældre og knap så vellignende billeder, bare de er af hende selv.

Personligt er jeg enig med @tvr i, at det ikke er fair at kalde Sille en svindler. Til gengæld er jeg også enig med @arnen i, at vellignende billeder i forhold til, hvordan GPen ser ud i dag, er at foretrække.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Det siger i hvert fald, at du og @tvr ikke er enige om, hvornår der er tale om svindel.

For ikke så længe siden havde vi en søndagsafstemning om, hvad man syntes var ok i forhold til de billeder, som pigerne bruger i deres annoncer. De fleste har samme holdning som dig, @arnen, men cirka hver femte giver udtryk for det samme som @tvr. Nemlig at det er ok, at pigen bruger ældre og knap så vellignende billeder, bare de er af hende selv.

Personligt er jeg enig med @tvr i, at det ikke er fair at kalde Sille en svindler. Til gengæld er jeg også enig med @arnen i, at vellignende billeder i forhold til, hvordan GPen ser ud i dag, er at foretrække.

Det var en interessant afstemning @Den_glade_amatør

Jeg synes også det er fint at være uenig, men at skrive "det siger mere om dem" er som at sige, at jeg lyver - og det gør jeg (og de mange andre) på ingen måde. Jeg så billederne, bestilte en tid, kom frem og kunne ikke se én eneste lighed mellem billederne og damen. Det gør mig aldeles vred at beskylde mig for at lyve.

De billeder har INTET med virkeligheden at gøre på nogen som helst måde. Det er jeg ikke den eneste, som har erfaret på den bitre måde - ved at give 2.000 kr for ingenting. Så når Sille en dag fylder 200 år, så kan hun stadig bruge de samme billeder og det vil være helt rimeligt uden at man bør føle sig snydt? Jeg forstår det ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 44 minutter siden:

Hvad er det så det siger om mig? Det vil jeg gerne vide? Nu bevæger du dig ud på noget af et skråplan, som jeg ganske enkelt ikke vil finde mig i. Nu har jeg fået nok!

Nåh. Men det kan du tolke som du vil. Jeg véd at billederne er ægte. Jeg genkender klart pigen ud fra billederne. Jeg kan godt blive i tvivl om hvor gamle billederne er, men et par år kan de vel godt være. Og ja, hvis du siger at billederne er falske, vil jeg påstå du lyver, og spekulere over hvad dit motiv er. Hvis du mener de er ægte men ikke retvisende er det nok noget andet. Jeg tillader mig alligevel at tvivle. Om du kan lide det eller ej. 

arnen skrev, for 40 minutter siden:

Jeg synes også det er fint at være uenig, men at skrive "det siger mere om dem" er som at sige, at jeg lyver - og det gør jeg (og de mange andre) på ingen måde.

"mange andre" ligefrem??  Jeg talte vel en 4-5stykker, hvoraf det ikke var klart om alle rent faktisk havde besøgt pigen..... Hvis du mener 5 er mange, lyver du ikke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kæft altså...2 års gamle og REDIGEREDE billeder....og vi drøfter hvorvidt det er svindel eller ej

Det er klart svindel

Del dette indlæg


Link til indlæg
brasss23 skrev, for 52 minutter siden:

Hold nu kæft altså...2 års gamle og REDIGEREDE billeder....og vi drøfter hvorvidt det er svindel eller ej

Det er klart svindel

Interessant. Hvis 2 år gamle billeder er "klart" svindel, så må grænsen være meget skarp..... hvor går den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom nu videre.

Vi behøver ikke være enige alle sammen.

PS: tak for svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...