Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: GPernes billeder

GP-billeder  

95 medlemmer har stemt

  1. 1. Kan du acceptere, at en GP i sin annonce anvender billeder, som ikke er af hende selv, som hun ser ud i dag?

    • Nej, aldrig. Alle billeder skal selvfølgelig være af hende og rimeligt opdaterede, så man ved, hvad man møder
      58
    • Billederne skal være af hende selv, men jeg kan godt acceptere, at det kun er gamle billeder (dvs betydelig aldersforskel eller forskel i fremtoning i forhold til nu)
      19
    • Det er ikke optimalt, hvis det ikke er GPens egne billeder, men jeg kan acceptere det, hvis billederne giver et retvisende billede af, hvordan GPen ser ud i dag
      16
    • Ja, det gør i virkeligheden ikke så meget, om billederne er af hende og retvisende. Jeg kan jo altid vende om i døren, hvis der er uacceptabel stor forskel på billederne og hende, som tager imod mig
      2
  2. 2. Er det mest en fordel eller en ulempe, hvis GPen har mange forholdsvis forskelligartede billeder, hvoraf nogle tilsyneladende er af nyere dato, mens andre virker til at have en del år på bagen?

    • Fordel. Jo flere billeder, des bedre, og det er jo helt fint at kunne se pigen i flere fotoserier
      40
    • Ulempe. Det væsentlige er jo at fremhæve, hvordan pigen ser ud i dag
      33
    • Det er lige meget, om der er mange eller få billeder. Så længe der bare er billeder, er antallet ikke vigtigt
      22


Recommended Posts

Så har vi søndag igen, og i dag handler søndagsafstemningen om GPernes billeder. Det er jo et tilbagevendende tema i debatterne, at der ind imellem er piger, som anvender gamle eller lånte billeder. Men hvor meget betyder det i virkeligheden, når vi vil booke en tid?

I det andet spørgsmål handler det mere om, at GPernes billeder kan være ret forskelligartede og stamme fra forskellige perioder i hendes liv. Er det en fordel eller ulempe med stor variation i annoncens billeder, underforstået at de er taget på ret forskellige tidspunkter?

Som altid er afstemningen anonym.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

udemærket afstemning, men med det emne kunne det have været rart med spørgmålet "foretrækker du billeder med ansigt eller er det ligemeget?"

personligt er jeg ret ligeglad med annoncebilleder uden ansigt. jeg har 2 gange besøgt en pige der ikke havde ansigt på annoncen og begge gange var det ikke nogen køn pige. så nu er det kun dem med ansigt på annoncen jeg besøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Hvad pokker skal denne afstemning bruges til, alt er jo individuelt, måske er der en med for meget tif?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 44 minutter siden:

udemærket afstemning, men med det emne kunne det have været rart med spørgmålet "foretrækker du billeder med ansigt eller er det ligemeget?"

personligt er jeg ret ligeglad med annoncebilleder uden ansigt. jeg har 2 gange besøgt en pige der ikke havde ansigt på annoncen og begge gange var det ikke nogen køn pige. så nu er det kun dem med ansigt på annoncen jeg besøger.

Personligt har jeg slet ikke det problem, tværtimod. Det vigtigste er for mig, at billeder og tekst udtrykker det jeg søger.

Jeg foretrækker faktisk, at pigerne passer lidt på sig selv og ikke eksponerer sig fuldstændigt med ansigter og andre genkendelige ting. Det sikrer i nogen grad, at det ikke er piger (måske med bagmænd), som er kun er fokuseret på økonomien og ikke bekymrer sig konsekvenserne. Ja, jeg ved, at der er undtagelser, men dette er ud fra en generel betragtning.

Så gerne nutidige, autentiske, gerne lidt amatøragtige billeder uden ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
OldGentlemann skrev, for 19 minutter siden:

Personligt har jeg slet ikke det problem, tværtimod. Det vigtigste er for mig, at billeder og tekst udtrykker det jeg søger.

Jeg foretrækker faktisk, at pigerne passer lidt på sig selv og ikke eksponerer sig fuldstændigt med ansigter og andre genkendelige ting. Det sikrer i nogen grad, at det ikke er piger (måske med bagmænd), som er kun er fokuseret på økonomien og ikke bekymrer sig konsekvenserne. Ja, jeg ved, at der er undtagelser, men dette er ud fra en generel betragtning.

Så gerne nutidige, autentiske, gerne lidt amatøragtige billeder uden ansigt.

og derfor så jeg gerne at spørgsmålet om ansigt eller ej var inkluderet når nu det handler om pigernes billeder. vi er nemlig meget forskellige.

jeg bryder mig slet ikke om amatøragtige billeder. for mig at se burde det kun være kvinder der står ved hvad de foretager sig der arbejder i denne branche. der er nemlig en stor risiko for at dem der gør det halvt og ikke rigtigt vil stå ved det risikerer en masse problemer netop fordi de går og gemmer det fra verden. hvis nogen finder ud af det bliver de jo bange for at blive afsløret og så skal man altså ikke være i en branche som den her.

der er forhåbentligt ingen danske piger der gør det af nød eller for at få rå¨d til junk så det er noget man gør helt frivilligt men ikke vil stå ved i offentligheden?

du skriver selv at de skal bekymre sig om konsekvenserne men hvis det er en bekymring ville det da være bedre hvis de slet ikke arbejder med det. så er der ingen konsekvenser at bekymre sig om og ingen mavesår over frygten for at blive afsløret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 20 minutter siden:

og derfor så jeg gerne at spørgsmålet om ansigt eller ej var inkluderet når nu det handler om pigernes billeder. vi er nemlig meget forskellige.

jeg bryder mig slet ikke om amatøragtige billeder. for mig at se burde det kun være kvinder der står ved hvad de foretager sig der arbejder i denne branche. der er nemlig en stor risiko for at dem der gør det halvt og ikke rigtigt vil stå ved det risikerer en masse problemer netop fordi de går og gemmer det fra verden. hvis nogen finder ud af det bliver de jo bange for at blive afsløret og så skal man altså ikke være i en branche som den her.

der er forhåbentligt ingen danske piger der gør det af nød eller for at få rå¨d til junk så det er noget man gør helt frivilligt men ikke vil stå ved i offentligheden?

du skriver selv at de skal bekymre sig om konsekvenserne men hvis det er en bekymring ville det da være bedre hvis de slet ikke arbejder med det. så er der ingen konsekvenser at bekymre sig om og ingen mavesår over frygten for at blive afsløret.

Dejlig for dig at du ingen fordomme har for vores erhverv hvorimod 90 % af resten af Danmark har.

At jeg vælger ikke at have fuld ansigt på min profil er jo for at mine nærmeste ikke skal lide under mine valg. Det er mit valg ikke deres.
Du virker en tand naiv mht dette erhverv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Dejlig for dig at du ingen fordomme har for vores erhverv hvorimod 90 % af resten af Danmark har.

At jeg vælger ikke at have fuld ansigt på min profil er jo for at mine nærmeste ikke skal lide under mine valg. Det er mit valg ikke deres.
Du virker en tand naiv mht dette erhverv. 

det er fint at det er din begrundelse.

jeg har bare en anden holdning til det. jeg mener ikke at man skal være i et erhverv hvor man ikke tør vise sit ansigt eller fortælle folk hvad man laver. sådan er vi så forskellige.

du kan kalde mig naiv alt det du vil men det er dig der gør ting som du ikke vil stå ved. det har vi et andet ord for her på egnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 8 minutter siden:

men det er dig der gør ting som du ikke vil stå ved.

Joe - nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv , men jeg går altså heller ikke rundt og fortæller om , at jeg besøger GP'er en gang imellem... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 29 minutter siden:

Joe - nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv , men jeg går altså heller ikke rundt og fortæller om , at jeg besøger GP'er en gang imellem... 

Spot on. Jeg kan faktisk godt afsløre, at mit rigtige navn IKKE er Sean Connery ^_^

Prince of Perversion skrev, 1 time siden:

k så det er noget man gør helt frivilligt men ikke vil stå ved i offentligheden?

Nu kender jeg faktisk et par kvinder, som faktisk sætter pris på deres GP erhverv, men alligevel ikke ønsker at afsløre deres ansigt aht familie, naboer, venner pga de generelle fordomme i vores samfund. Men dét er faktisk de kvinder som jeg foretrækker at møde. De går som sådan ikke og gemmer sig, men de vælger bare ikke at eksponere sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vendelboen skrev, for 46 minutter siden:

Joe - nu kan jeg selvfølgelig kun tale for mig selv , men jeg går altså heller ikke rundt og fortæller om , at jeg besøger GP'er en gang imellem... 

der er også stor forskel på at være kunde og udøver. hvis nogen spørger mig direkte om jeg knepper gper så er svaret ja. hverken mere eller mindre.

men der er nu også større chance for at nogen spørger "hvad laver du til daglig?" end direkte spørger om man knepper piger for penge.

OldGentlemann skrev, for 12 minutter siden:

Spot on. Jeg kan faktisk godt afsløre, at mit rigtige navn IKKE er Sean Connery ^_^

Nu kender jeg faktisk et par kvinder, som faktisk sætter pris på deres GP erhverv, men alligevel ikke ønsker at afsløre deres ansigt aht familie, naboer, venner pga de generelle fordomme i vores samfund. Men dét er faktisk de kvinder som jeg foretrækker at møde. De går som sådan ikke og gemmer sig, men de vælger bare ikke at eksponere sig.

det er deres valg. jeg har aldrig sagt noget om at de skulle vise deres ansigt. jeg har sagt at jeg kun knepper dem der står ved deres erhverv.

og så skulle frodige ida lige have den der med at jeg er naiv ud mellem sidebenene og det vil jeg da ikke lade stå usagt.

læg lige mærke til at jeg ikke kræver at de skal vise ansigt. jeg siger bare at jeg ikke vil være sammen med en der ikke vil stå ved det uanset begrundelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lægger meget vægt på billeder, men da jeg også lægger vægt på at holde mig til danske piger er det med ansigtsbilleder ikke rigtig muligt.

Pudsigt nok har hende jeg kender bedst, aldrig haft et billede på, og hvis hun havde haft, havde vi nok aldrig mødtes. Det er først langt senere jeg fik "stalket" mig til et fuldt påklædt ansigsbillede på Nettet:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Prince of Perversion skrev, for 1 time siden:

du skriver selv at de skal bekymre sig om konsekvenserne men hvis det er en bekymring ville det da være bedre hvis de slet ikke arbejder med det. så er der ingen konsekvenser at bekymre sig om og ingen mavesår over frygten for at blive afsløret.

Hvor ville verden dog være et fantastisk sted, hvis man kunne stå ved sin seksualitet og livsstil, uden at frygte for sit og sine nærmestes ve og vel, endda for sit og deres liv… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine tanker omkring alt det med billeder har været at hvis jeg var tandlæge så havde jeg jo intet haft imod at mit ansigt var på klinikkens hjemmeside.. Og jeg kan absolut ikke se forskellen på det jeg vælger at lave og hvad end alle mulige andre vælger at lave.. Vi alle bruger vores kroppe til at udfører et arbejde der giver nogle penge.. 

JEG tror ikke på at det er sundt for nogen som helst sjæl at skulle rende rundt og lyve over for alle man kender hele tiden.. Jeg havde personligt ikke været i branchen mere end 6 måneder før det alligevel blev opdaget (mine billeder på Romantica uden ansigt og mine noget specifikke mål) og det er såååå meget mere ødelæggende når folk opdager man har løjet.. 

Nu er det noget af det første der bliver snakket om når jeg deltager i en fest med venner og bekendte og alle er nysgerrige på en ikke dømmende måde og synes det virker utrolig spændende.. Jeg har på ingen måder oplevet den stigmatisering alle folk gerne vil have er der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår 100 % at pigerne slører deres ansigt. 
hvilken barn ville ikke blive mobbet til ukendelighed i skolen, hvis ens mor var at finde på div, købe sex sider. 
vil jeg selv have en mor en datter, kone der var prostitueret. Aldrig i livet. 
 

jeg tager hatten af for @JenniferRomantica og det mener jeg med hånden på hjertet. <3
 

når du siger du mødes med nysgerrighed, og folk synes det er spændene.  
er jeg dog sikker på langt de fleste tænker sit på vej hjem i bilen. Folk er altid flinke ang. ømtålige emner. 
Folk tør sjældent være ærlige i disse situationer.  
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, 1 time siden:

Nu kender jeg faktisk et par kvinder, som faktisk sætter pris på deres GP erhverv, men alligevel ikke ønsker at afsløre deres ansigt aht familie, naboer, venner pga de generelle fordomme i vores samfund. Men dét er faktisk de kvinder som jeg foretrækker at møde. De går som sådan ikke og gemmer sig, men de vælger bare ikke at eksponere sig.

Præcis. Jeg har været glad for at være i branchen, og dem der har haft brug for at vide om den del af mit liv har vidst det, men jeg vil ikke lade arbejde i sexbranchen afgøre om jeg kan få ansættelse i fremtiden. Det har intet med skam at gøre….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SweetKisses skrev, for 34 minutter siden:

 

Hvor ville verden dog være et fantastisk sted, hvis man kunne stå ved sin seksualitet og livsstil, uden at frygte for sit og sine nærmestes ve og vel, endda for sit og deres liv… 

jeg har aldrig hørt om at en gp blev truet med død fordi hun var gp. jeg har hørt at den slags sker med kunder der er fucked up i hjernen, men det sker for alle brancher. jeg er blevet truet mere end almindeligt som bartender og diskotekejer så kan ikke helt gennemskue hvad du mener.

alle kan stå ved deres seksualitet. se bare på alle de unge piger der er sugarbabes med ansigt på. der er ikke den store forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 2 minutter siden:

alle kan stå ved deres seksualitet.

Lige der giver jeg dig ret. 
Og er det er være prostitueret egentlig en seksualitet  orientering ? Det var jeg slet ikke klar over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 4 minutter siden:

jeg har aldrig hørt om at en gp blev truet med død fordi hun var gp

Og dog findes der en tråd herinde nok flere hvis man går længere tilbage med netop det emne og det er nok derfor at Frodige Ida mener at du er naiv i din tilgang til emnet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm… Gad vide hvor mange brugere der ville være på eroguide, hvis vi skulle logge ind med nemid, så vores profil indeholdt vores billede og navn?

Mon ikke de fleste herinde kan forstå et behov for anonymitet?

Jeg råber ikke op om mine besøg hos GP’er. Det er min private ting.

Jeg ville da klart foretrække ægte og retvisende billeder, og gerne med ansigt. Men jeg kan også forstå hvorfor mange ikke viser ansigt og andre benytter “look alike” billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 6 minutter siden:

der er ikke den store forskel.

Den forskel der er er at de måske fordi de er unge ikke har gennemtænkt konsekvenserne men det fortryder nogen af dem desværre senere når de påvirker deres karriere / jobmuligheder, når den første mand begynder at true dem eller stalke dem eller det der er værre. 

 

Jeg foretrækker at dem der ønsker det passer på sig selv fordi verden er ikke så sort hvid eller naivt simpel som du prøver at opstille den desværre. Selv på dating apps ønsker nogen anonymitet og besøger du forums for swingere og dogging og andet så er der også mange der vælger anonymiteten af gode grunde. 

 

Det nytter knapt så meget at screene kunderne for at si de ubehagelige eller farlige af dem fra hvis de kan finde ens identitet, by og nærmestes identitet bagefter så. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 22 minutter siden:

jeg har aldrig hørt om at en gp blev truet med død fordi hun var gp. jeg har hørt at den slags sker med kunder der er fucked up i hjernen, men det sker for alle brancher. jeg er blevet truet mere end almindeligt som bartender og diskotekejer så kan ikke helt gennemskue hvad du mener.

alle kan stå ved deres seksualitet. se bare på alle de unge piger der er sugarbabes med ansigt på. der er ikke den store forskel.

Jeg siger ikke at GP’er er mere eller mindre udsatte end andre. Jeg har aldrig følt mig truet som GP - men er blevet truet da jeg både stod i butik og arbejdede i restaurationsbranchen. 

Det er helt iorden du aldrig har hørt om det - men det betyder vel ikke at det ikke sker? Jeg kan nævne flere tilfælde - og kigger jeg i min spammappe, ligger der meget forskelligt, knap så spændende. 

Ja, alle kan stå ved deres seksualitet… med fare for at blive slået ned på gaden og chikaneret. Se fx på hate crimes mod homoseksuelle.

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. til at have mange billeder (også ældre) på siden, så bruger jeg fx Eroguide som en slags arkiv eller bibliotek over mine billeder, for min egen skyld, ikke så meget for jeres ;) De nye billeder ligger øverst, så det burde være muligt at regne ud, hvad man får når man kommer frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SweetKisses skrev, for 22 minutter siden:

Jeg siger ikke at GP’er er mere eller mindre udsatte end andre. Jeg har aldrig følt mig truet som GP - men er blevet truet da jeg både stod i butik og arbejdede i restaurationsbranchen.

så er dit argument jo lidt destrueret af dig selv hvis du aldrig har følt dig truet som gper men som butiksassistent. så kan det argument du kom med jo ikke så godt bruges.

siger ikke at det ikke sker men siger jo netop at det ikke er noget der er unikt for gpere.

SweetKisses skrev, for 23 minutter siden:

Ja, alle kan stå ved deres seksualitet… med fare for at blive slået ned på gaden og chikaneret. Se fx på hate crimes mod homoseksuelle.

sorry men det argument holder altså ikke. en gpers valg af arbejde og et had mod noget man ikke selv vælger kan ikke sammenlignes. desuden er det nogle meget bestemte typer der slår homoseksuelle ned af noget meget bestemte grunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 4 timer siden:

Hvad pokker skal denne afstemning bruges til, alt er jo individuelt, måske er der en med for meget tif?

Allerede inden der kom gang i debatten, synes jeg at spørgsmålet var meget relevant. Det er jo noget der nævnes i de fleste anmeldelser.
Jeg svarer også hver gang jeg ser disse afstemninger. Måske passer svarmulighederne ikke 100% til mig, men jeg vælger nu bare den der givet bedst mening for mig.
Sådan som dette har udviklet sig, finder jeg disse afstemninger helt berettiget. Det ligger op til debat med mulighed for at udvide sin horisont. Det håber jeg også at du kan se. Ellers er man jo altid velkommen til blot at ignorere afstemningerne fremadrettet.

Personligt svarede jeg at jeg gerne så at det var billeder af hende som også var rimeligt opdaterede. Jeg er ligeglad med ansigtsbilleder. Nogen står ved deres job med ansigtsbilleder, og respekt for dette. Men også respekt til dem som ‘bare’ lægger afklædte billeder op af dem selv. 
Jeg stemte også, at der gerne måtte være både ældre og nyere billeder i annoncen (så længe de stadig er vellignende).

TS - gi’ gas, glæder mig til næste uges afstemning! :)

Redigeret af Vimmel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...