Hop til indhold

Recommended Posts

tvr skrev, den 12.3.2024 at 15:37:

Jeg er enig. Men det er jo ikke tilfældet her.

 

Nå hvorfor ikke? Så du ville kunne sige det samme hvis jeg sælger en 15 år gammel, falmet, nedslidt og grim bil, bare jeg bruger fotoet af den som da den var splinterny? Det er i din optik den helt samme bil, plus minus nogle år...? Hold nu op, stop dig selv. Du er jo heller ikke den samme i dag som dengang du var 18.

Det er svindel idet man ikke får den vare der er i annoncens billeder. Længere er den ikke.

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 10 minutter siden:

Nå hvorfor ikke? Så du ville kunne sige det samme hvis jeg sælger en 15 år gammel, falmet, nedslidt og grim bil, bare jeg bruger fotoet af den som da den var splinterny? Det er i din optik den helt samme bil, plus minus nogle år...? Hold nu op, stop dig selv. Du er jo heller ikke den samme i dag som dengang du var 18.

Det er svindel idet man ikke får den vare der er i annoncens billeder. Længere er den ikke.

/DFyr_36

Jeg bliver lidt i tvivl her. Om et par ting.

Den første om du overhovedet har besøgt pigen og kan udtale dig om hvorvidt hun ligner billederne. 

Den anden om du egentlig kan/har læse/læst tråden. Du sammenligner et billede af en 15 år gammelt billede af en bil med et højst 2 år gammelt billede af pigen, sætter lighedstegn mellem dem og konkluderer svindel. Virker meget useriøst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Jeg bliver lidt i tvivl her. Om et par ting.

Den første om du overhovedet har besøgt pigen og kan udtale dig om hvorvidt hun ligner billederne. 

Den anden om du egentlig kan/har læse/læst tråden. Du sammenligner et billede af en 15 år gammelt billede af en bil med et højst 2 år gammelt billede af pigen, sætter lighedstegn mellem dem og konkluderer svindel. Virker meget useriøst.

 

Jeg har besøgt damen og hun ligner ikke på nogen måde sine billeder. Ligesom de andre her i tråden, som har besøgt hende.

Det er et faktum, som er ganske urokkeligt.

Man bestiller tid hos hende, og forventer, at man møder noget som ligner billederne. Når man så møder op og ikke kan finde en eneste lighed, så må det sidesættes med svindel. Uanset hvor gode venner du end er med Sille, eller hvor mange eller få år siden det er, at billederne er taget.

Jeg betvivler ikke at billederne måske engang har været af hende. Det ved jeg ikke. Men de ligner i hvert fald ikke længere. Jeg synes, du selv skal slå et smut forbi, så du kan se at jeg har 100% ret. Og jeg håber så inderligt at den her tråd er nok til at advare andre, så hun ikke længere kan lukrere på så gamle eller falske billeder.

Man kan også undres, hvad dit motiv er for at vedholde den løgn at hendes billeder er retvisende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har besøgt damen og hun ligner ikke på nogen måde sine billeder. Ligesom de andre her i tråden, som har besøgt hende.

Nu var det heller ikke dig jeg var i tvivl om.

arnen skrev, for 6 minutter siden:

Man kan også undres, hvad dit motiv er for at vedholde den løgn at hendes billeder er retvisende.

Nu siger jeg jo ikke de er retvisende. Jeg siger de ihvertfald var retvisende for 1 1/2 - 2 år siden, sidst jeg besøgte hende.

Og ja, man kan sikkert undres over mit motiv: Det er simpelt hen at jeg læste indlæggene, fandt dem meeeeget suspekte sammenlignet med mine egne oplevelser med pigen, og stillede derfor spørgsmål til om det var en hetz. 

Aggressiviteten i nogle af svarene gør jeg hverken er overbevist den ene eller anden vej, og nok selv må checke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 16 minutter siden:

Nu var det heller ikke dig jeg var i tvivl om.

Nu siger jeg jo ikke de er retvisende. Jeg siger de ihvertfald var retvisende for 1 1/2 - 2 år siden, sidst jeg besøgte hende.

Og ja, man kan sikkert undres over mit motiv: Det er simpelt hen at jeg læste indlæggene, fandt dem meeeeget suspekte sammenlignet med mine egne oplevelser med pigen, og stillede derfor spørgsmål til om det var en hetz. 

Aggressiviteten i nogle af svarene gør jeg hverken er overbevist den ene eller anden vej, og nok selv må checke....

Det skal lige sige at intet af det jeg skriver er ment aggressivt. Selvom jeg forsøger at gøre mig umage for at skrive så pænt som muligt, så kan jeg godt se at min frustration ind imellem skinner igennem. Jeg værdsætter, at du giver din mening til kende og tager en kvinde i forsvar. Hvis alle var enige om alt, så ville verden være et kedeligt sted. Men det er super frustrerende, når man lige har været forbi Sille og konstateret at billederne intet har med virkeligheden at gøre. Når der så bliver sat spørgsmålstegn ved ens ærlighed, så er det ekstra frustrerende, for jeg skriver helt ærligt, hvordan jeg oplevede mit møde med hende. Jeg kunne også have skrevet hun var en dum skid, men jeg skriver, at hun er sød og venlig. Jeg har vitterligt ingen interesse i at bruge tid på at lyve omkring en åndssvag annonce. Jeg kan slet ikke forstå, hvad jeg skulle få ud af det. Jeg har ingen venner i brancen ej heller nogen økonomisk interesse. Men jeg har en stor interesse i at folk ikke spilder deres tid - og det vil jeg gøre mig umage for at forhindre, hvor jeg kan! Jeg ville ønske at jeg selv havde fået en heads up før jeg drog afsted med en lækkerbisken i tankerne. Ligesom jeg håber at folk der tager der ud, vil lade være med at være så dum, som jeg var at betale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 14.3.2024 at 09:01:

Interessant. Hvis 2 år gamle billeder er "klart" svindel, så må grænsen være meget skarp..... hvor går den?

Du fortsætter bare, white knight..

Redigeret af brasss23

Del dette indlæg


Link til indlæg
brasss23 skrev, for 10 timer siden:

Du fortsætter bare, white knight..

Brugeren her er smidt ud for generel dårlig opførsel. Det samme sker med de næste !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...