Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan fortælle, at hun ikke er i nærheden af at ligne billederne.

Det er vist mange år siden de er taget, hvis de nogensinde har været ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 4 timer siden:

Godmorgen de herrer 

Er der virkelig ikke nogen der har besøgt Sille i Lyngby og vil fortælle lidt om det?

https://annoncelight.dk/showad/357072

Pft Sweex 

 

arnen skrev, for 45 minutter siden:

Jeg kan fortælle, at hun ikke er i nærheden af at ligne billederne.

Det er vist mange år siden de er taget, hvis de nogensinde har været ægte.

Og nu her efter den sidste post for 45 min siden er annoncen lukket ned

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 52 minutter siden:

Jeg kan fortælle, at hun ikke er i nærheden af at ligne billederne.

Det er vist mange år siden de er taget, hvis de nogensinde har været ægte.

Ah, er det ikke Cille fra Cassiopeiastars? Så er de vel ægte nok.

Hun er ihvertfald en stjerne. Sød, smuk, lækker og virkelig dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke så garvet, at jeg ved om det er Cille fra Cassiopeia, men hun lignede i hvert fald ikke billederne på nogen som helst måde, da jeg mødte hende.

Jeg har intet ondt at sige om hende, for hun var super sød. Jeg betalte hende det fulde beløb, og gik uden at have lavet noget med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, den 17.2.2024 at 02:05:

Jeg er ikke så garvet, at jeg ved om det er Cille fra Cassiopeia, men hun lignede i hvert fald ikke billederne på nogen som helst måde, da jeg mødte hende.

Jeg har intet ondt at sige om hende, for hun var super sød. Jeg betalte hende det fulde beløb, og gik uden at have lavet noget med hende.

 

 
  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, den 17.2.2024 at 02:05:

Jeg er ikke så garvet, at jeg ved om det er Cille fra Cassiopeia, men hun lignede i hvert fald ikke billederne på nogen som helst måde, da jeg mødte hende.

Jeg har intet ondt at sige om hende, for hun var super sød. Jeg betalte hende det fulde beløb, og gik uden at have lavet noget med hende.

Håller helt med ! Trevlig visst men blev rejält överraskad. Tack och hej men jag stod för arvodet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Afub skrev, for 8 timer siden:

Tack och hej men jag stod för arvodet 

Betyder det at også du betalte og gik? Undskyld mit svenske :)

Hvorfor betaler I når i reelt set er blevet snydt? Det må i selvfølgelig selv om, undres bare. Sympatisk træk af jer må man sige. :)

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg melder mig ind i gruppen, af dem der er mødt op i Lyngby, og som efter overraskelsen har lagt sig, har måtte takke pænt nej, inden for 30 sekundet efter døren åbnede. 
 

Hun virker super sød, og kommunikationen var til et 12 tal, men selvom man må forvente en hvis portion foto redigering, så var der simpelthen for stor mismatch mellem fotos og virkelighed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielst skrev, for 3 timer siden:

Betyder det at også du betalte og gik? Undskyld mit svenske :)

Hvorfor betaler I når i reelt set er blevet snydt? Det må i selvfølgelig selv om, undres bare. Sympatisk træk af jer må man sige. :)

Ja Fick dåligt samvete efter jätte god kontakt / chatt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, for 2 timer siden:

Jeg melder mig ind i gruppen, af dem der er mødt op i Lyngby, og som efter overraskelsen har lagt sig, har måtte takke pænt nej, inden for 30 sekundet efter døren åbnede. 
 

Hun virker super sød, og kommunikationen var til et 12 tal, men selvom man må forvente en hvis portion foto redigering, så var der simpelthen for stor mismatch mellem fotos og virkelighed. 

Ja det var jätte mismatch …. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej ærgerligt @Afub - jeg er ked af jeg ikke nåede at svare dig før du tog afsted.

Gad vide, hvor mange der møder op og betaler. Jeg gjorde det, fordi jeg blev så overrasket, og samtidigt også bare ville ud af døren hurtigt uden brok.
Hun syntes selv, at det var rimeligt - jeg kan huske hun sagde "Tak - Jeg har jo også sat tiden af til dig, hvor jeg ellers ville have kunne tjene penge". Set i baksepejlet, så skulle jeg nok have beholdt pengene, da det jo ellers bare kan fortsætte, hvis alle gør som jeg. Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke opdaterer sine billeder med nogle retvisende. Hun var jo super sød - hun lignede bare slet ikke billederne og heller ikke en i 30-erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 30 minutter siden:

Ej ærgerligt @Afub - jeg er ked af jeg ikke nåede at svare dig før du tog afsted.

Gad vide, hvor mange der møder op og betaler. Jeg gjorde det, fordi jeg blev så overrasket, og samtidigt også bare ville ud af døren hurtigt uden brok.
Hun syntes selv, at det var rimeligt - jeg kan huske hun sagde "Tak - Jeg har jo også sat tiden af til dig, hvor jeg ellers ville have kunne tjene penge". Set i baksepejlet, så skulle jeg nok have beholdt pengene, da det jo ellers bare kan fortsætte, hvis alle gør som jeg. Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke opdaterer sine billeder med nogle retvisende. Hun var jo super sød - hun lignede bare slet ikke billederne og heller ikke en i 30-erne.

Jeg må indrømme, at tanken om at betale alligevel - selvom jeg takkede nej med det samme - slet ikke strejfede mig. Det er stort af dig (og af andre) at gøre, og jeg forstår at hun sætter tiden af, men de billeder er mildest talt ikke retsvisende. Jeg bryder mig ikke om, at kalde foto materialet for vildledende eller falsk reklame, men jeg er sørme heller ikke langt fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, for 5 timer siden:

Jeg må indrømme, at tanken om at betale alligevel - selvom jeg takkede nej med det samme - slet ikke strejfede mig. Det er stort af dig (og af andre) at gøre, og jeg forstår at hun sætter tiden af, men de billeder er mildest talt ikke retsvisende. Jeg bryder mig ikke om, at kalde foto materialet for vildledende eller falsk reklame, men jeg er sørme heller ikke langt fra 

Ja jag blev rejält överraskad och besviken . Ser att hon ska vara hos PG nu … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, 1 time siden:

Hmm, der er skiftet ud i nogle af billederne.

De som var glansbilleder er væk, er de nuværende retvisende?

Nej absolut inte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg forstå hun ikke ligner de billeder på hende annonce, at de er af ældre karakter.

Hvordan vil i beskrive hende nu, her tænker jeg på alder og størrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobb skrev, for 3 timer siden:

Nu kan jeg forstå hun ikke ligner de billeder på hende annonce, at de er af ældre karakter.

Hvordan vil i beskrive hende nu, her tænker jeg på alder og størrelse.

Inte så glamourös … äldre , 50’ kanske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På billederne ser jeg: ung, glat og lækker hud, tynd, fræk krop, pænt hår.
I virkeligheden så jeg: ældre, bowlingekugle af en mave, ældre hud, kroppen var på ingen måde fræk (i mine øjne), håret var slidt.

Jeg ved ikke hvordan jeg kan skrive det på en pæn måde, men for mig var der ikke noget tiltrækkende ved hende. Nærmere det modsatte. Bortset fra at hun selvfølgelig var sød. Jeg hader at skulle skrive det, for hun vil sikkert være ked af at læse det (jeg gætter på hun læser med), men på den anden side, så kunne hun jo bare have retvisende billeder. Det er jo også synd for jer (og mig), som tror man møder noget bestemt, og har en forventning omkring det.

Det er lidt ligesom at bestille en iPhone på wish

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg må sige jeg er lidt chokeret her....

OK, jeg har ikke besøgt Sille i halvandet til 2 år. Men på det tidspunkt vil jeg mene billederne var spot on. Så meget kan jo heller ikke været gået galt på den tid. Selv hos en elite sportsudøver.

At hun skulle være 50, er helt hen i vejret - sikkert sidst i 30'ne til først i 40'ne. Med meget kønne blå øjne, et meget charmerende smil og et fantastisk humør, pænt lavede bryster og lange ben. Og så oser hun af sex og positivisme. 

Er I sikre på, I ikke kører en hetz her?

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnen skrev, for 2 timer siden:

På billederne ser jeg: ung, glat og lækker hud, tynd, fræk krop, pænt hår.
I virkeligheden så jeg: ældre, bowlingekugle af en mave, ældre hud, kroppen var på ingen måde fræk (i mine øjne), håret var slidt.

Jeg ved ikke hvordan jeg kan skrive det på en pæn måde, men for mig var der ikke noget tiltrækkende ved hende. Nærmere det modsatte. Bortset fra at hun selvfølgelig var sød. Jeg hader at skulle skrive det, for hun vil sikkert være ked af at læse det (jeg gætter på hun læser med), men på den anden side, så kunne hun jo bare have retvisende billeder. Det er jo også synd for jer (og mig), som tror man møder noget bestemt, og har en forventning omkring det.

Det er lidt ligesom at bestille en iPhone på wish

Nej, det er helt fint, du er faktisk alt for høflig.

Hun blev sikkert nok ikke ked af, da hun tog dine penge...for intet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobb skrev, for 11 timer siden:

Nu kan jeg forstå hun ikke ligner de billeder på hende annonce, at de er af ældre karakter.

Hvordan vil i beskrive hende nu, her tænker jeg på alder og størrelse.

Äldre, sliten , trött men trevlig och varm person 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...