Hop til indhold
Sexy Event Club

Kunne man "Crowdfunde" et lille timehotel med spa, højt til loftet og frisindet indstilling til tys-tys-anvendelse?

Recommended Posts

Hurtige Stinky skrev, for 35 minutter siden:

Måske har jeg misforstået det - men vi snakker vel om et bordel der udlejer værelser på timebasis?

Bare rengøring af værelser må være en større udgift dagligt. Og lovligheden tvivler jeg på.

Og så "crowdfunding" som buzzword... tjahh.hh

 

Er det ikke noget eksisterende bordeler allerede tilbyder?

 

 

Jeg er sådan set ligeglad med hvad vi snakker om af muligheder nu og her.

De muligheder håber jeg også bliver en succes.

Det som interesserer mig, det er alt det som det lejemål i princippet vil kunne bruges til hvis det kommer i drift.

De muligheder jeg tænker på findes næppe hos nogle af de få tilbageværende bordeller, med danske piger og en offentlig adresse.

De eneste steder der kan rumme den slags arrangementer som jeg håber på at der vil komme nogle af, det er nogle af de større thaiklinikker.

Og dem får vi nok aldrig i tale.

Privat Diskret er et stort mørkeland, og jeg aner ikke hvad der findes af steder her.

Jeg er også bekendt med at det mere er normen end undtagelsen at udlejere til Privat Diskret, betinger sig at der ikke afholdes arrangementer.

Der er så mange restriktioner og manglende muligheder i markedet, at det er her lejemål i bedste fald kan udgøre den løsning der mangler på alle de forhindringer der ellers er i markedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk jeg er på INGEN måde interesseret i at folk bidrager uden at få noget igen. 
Det er en helt og aldeles uholdbar løsning set fra begge sider :) 
Det er ikke en julekalender eller en indsamling til stakkels folk. Så lad os lukke den lige med det samme :rolleyes:

Det er en skidedårlig idé :P

 

@Hurtige Stinky Nej og nej tak til stort set alt det du skriver, og ja det har du misforstået - helt og aldeles :D 

I en swingerklub er man i sagens natur et sted hvor der er enormt mange der potentielt set knalder. Og der må ikke betales for sex. 

 

Jeg har kæresteaften, så jeg skriver ikke mere en dét lige nu :wub:<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 59 minutter siden:

Jeg er sådan set ligeglad med hvad vi snakker om af muligheder nu og her.

De muligheder håber jeg også bliver en succes.

Det som interesserer mig, det er alt det som det lejemål i princippet vil kunne bruges til hvis det kommer i drift.

De muligheder jeg tænker på findes næppe hos nogle af de få tilbageværende bordeller, med danske piger og en offentlig adresse.

De eneste steder der kan rumme den slags arrangementer som jeg håber på at der vil komme nogle af, det er nogle af de større thaiklinikker.

Og dem får vi nok aldrig i tale.

Privat Diskret er et stort mørkeland, og jeg aner ikke hvad der findes af steder her.

Jeg er også bekendt med at det mere er normen end undtagelsen at udlejere til Privat Diskret, betinger sig at der ikke afholdes arrangementer.

Der er så mange restriktioner og manglende muligheder i markedet, at det er her lejemål i bedste fald kan udgøre den løsning der mangler på alle de forhindringer der ellers er i markedet.

Det er temmelig svært at få hoved eller hale i det du skriver . Jeg forstår det ikke. Jeg tror jeg er dom eller bare bliver træt  når ....

En meget brugt metode er BLUF, der ville lette kommunikationen hvis det er din hensigt at den skal lettes.

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for i går! 
Linker lige til tråden fra vores første egentlige Sexy Event Club arrangement så forvirringen ikke bliver helt total og vi kan undgå at afspore hist og pist, da det jo er forskellige emner, med samme fællesnævner :) 
Og så vil jeg bare lige sige tak for slik (høhø) og lægge et billede ind af noget chokolade jeg ønsker mig næste gang :D 

Kærligst, Eva <3-chokolade!

EvasFredagsbar7.png

 

 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 22.1.2024 at 09:54:

Jeg stikker gerne røven i vejret for Sexy Event Club - både når der skal gøres rent og når vi skal igang med alt det sjove... :rolleyes:

Darn, @SweetKisses - nu stikker fantasien jo helt væk fra mig.. @Sexy Event Club - jeg vil gerne på samme rengøringshold som sweetkisses.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, den 22.1.2024 at 00:36:

Hej Rødder og Gutinder <3 

...
Jeg har lige købt en grillbar i provinsen, så sparegrisen er halvtom ;) 

 

Kærligst Eva <3
 

Jeg elsker din iderighed og dét at du hele tiden ser muligheder hvor andre ser begrænsninger eller bare kommer med ideerne, du er en driftig kvinde som fører ting ud i livet og dét vil jeg gerne støtte op omkring.

Nu har jeg klippet ret hårdt i dit indlæg, og det er fordi du har skrevet “en grillbar i provinsen” uden at være specifik, jeg vil til en start love at støtte op omkring dit grillbar projekt og derfra måske en dag (hvis jeg er så heldig) at befinde mig i dit selskab, for jeg har en ret god ide om at du er et interesant bekendtskab både på og af lagenes.

ment på den beat tænkelige måde.

P.s Hvor ligger dén grillbar så jeg kan begynde at støtte???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 7 timer siden:

P.s Hvor ligger dén grillbar så jeg kan begynde at støtte???

Den ligger faktisk "på havnen" :lol:
Det er heldigvis ikke mig der kommer til at slænge softice og flæskestegssandwich over disken i sommerlandet personligt, andet end måske for sjov og til husbehov. Det var så godt et tilbud at jeg slog til da et generationsskifte i veldreven forretning fejlede for de nuværende ejere og de fik lidt travlt med at få stedet afsat før sæsonen starter for alvor. Jeg skulle egentlig bare lige på toilettet på havnen, og blev fristet af en Fransk Hotdog med pølse i svøb (pun intended) og endte som forpagter af stedet med forkøbsret før ugen var omme :wub:
Et eller andet skal jeg jo fordrive tiden med når nu jeg er selvpensioneret smart-i-en-fart-forretningskvinde. Det kan jo (desværre) ikke være hor det hele :rolleyes:

Men jeg har da også lige en idé til hvordan vi kan mødes ad andre end de åbenlyse kanaler:
Hvis du nu af mig bare køber en sampak bestående af en brugt Nimbus med sidevogn, et telt og en oppustelig kajak, så kan du tage på "Tour de Fiss - nu med havnegrill tema" i selskab med en (helst lidt akavet) kammerat og besøge alle landets grillbarer nær vandet. Bare spørg efter Eva. Så kan det være vi møder hinanden "tilfældigt"... og så lover jeg at skyde overskuddet af salget af sampakken ind i startpuljen til "timekontor-hotellet med spa" og tilbyder alle der har en selfie "fra havnen" med Nimbus, telt og kajak en nøgenkrammer og et 3 timers spa-ophold. 
Top? :P

Det bliver et skønt forår og en go' sommer kan jeg mærke :wub:;)

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering:

Der viste sig at være et andet og i virkeligheden endnu mere egnet sted til leje. Tusind tak til den der gjorde mig opmærksom på dette. Der er et goodie whoop whoop gavekort på vej til dig <3;)

Det her andet sted er endnu mere centralt og for mig langt mere attraktivt i forhold til afstanden fra min egen bopæl, hvilket tæller en del hvis jeg kan spare en times tid sammenlangt de dage jeg skal frem og tilbage (høhø) mere end een gang i døgnet. 

Jeg skal se på det igen søndag, og for så vidt at der ikke kommer nogen overraskelser, så er det med overtagelse allerede 1. maj i år (2024), da dem der har til huse på stedet nu, rykker ud 1. april, og der skal istandsættes lidt fra udlejers side. 

Så... hvis det hele klapper i takt og falder til rette (og det lader det bestemt til at gøre) så slår vi dørene op til sommer. Måske endda før. 
Jeg tænker selv og sparrer stadig om det med dem der har vist interesse og skrevet eller ringet om hvordan vi skal lave en (eller flere) fordelsklub(ber). 
Det bliver sandsynligvis noget med to forskellige slags VIP grupper som kommer fra hver sin side til samme sted.

  1. Den første er en slags VIP klub til jer sexkøbere med et løbende abonnement der også vil være at finde når vi åbner.
    Det vil så hvis man køber det for 6 måneder kunne købes til en halv pris i forhold til hvad det kommer til at koste hvis man venter til vi har slået dørene op og man kan tilmelde sig og booke.
    Det hænger stadig godt sammen med 50% rabat hvis det er forudbetalt 6 måneders abonnement købt allerede nu "om snart" og som naturligvis så først træder i kraft og gælder i 6 måneder fra den dag/måned vi åbner og har vores første arrangementer. 
    Her kommer @Sexy Event Club's arrangementer til at være en del af denne VIP klub fremadrettet. Er der ikke tilmeldte VIPs nok annoncerer vi det for alle. Man vil altså få invitation til arrangementer før det bliver annonceret for andre, og man vil også blive inviteret til lukkede arrangementer som kun bliver for VIP-abonnenter. Man kan bruge sit forudbetalte abonnementsbeløb som betaling for hvad arrangementerne koster. Så... har man alligevel tænkt sig at deltage i et eller andet i løbet af halvåret, så har det allerede betalt sig selv før året er omme. Og man har fået det man alligevel ville have betalt for til halv pris. 

    Derudover kunne det bestemt tænkes at de piger der allerede er og fremover bliver en del af vores "Rejsende Pigekollektiv" også tilbyder rabat eller opgraderinger i deres menukort - måske endda de dage de er andre steder -  altså at man f.eks. får tre kvarter for hvad en halv time normalt koster hvis man er VIP i abonnementsklubben. Det har vi oplevet at alle medværtinder har gjort til Fredagsbar ved at lægge præmier i puljen når vi spiller Lingam Lotto og Blowjob Bingo. Sommetider så mange at vi har måttet spille ret længe :D 
    For mit eget vedkommende ( @Eva Nadine ) bliver det f.eks. en gratis halv time oveni hatten når man booker en time (på stedet). 
    Som @Lemongrass Lingam vil jeg f.eks. til VIPs tilbyde en gratis spa-time ifm. at man booker en Lingam massage på stedet uden det koster ekstra.
    Hvad andre af "Pigekollektivets piger" og/eller de til stedet tilknyttede piger (og drenge?) vælger at dele ud af som bonus'er skal de som sædvanligt helt selv bestemme.
    Der bliver helt sikkert også konkurrencer og præmier ligesom vi har haft tradition for at have til @Evas Fredagsbar.
    Lodtrækning blandt VIP abonnenter om en spa-dag med det hele (par massage og en goodiebag med lækre produkter) til dig og din(e) yndlingspige(r) - eller kone/kæreste ;) med overnatning på et hotel i nærheden betalt af os ligger også lige til højrebenet. 
     
  2. Den anden en slags storkunde VIP rabatklub for B2B (business to business) også til halv pris for diverse terapeuter, behandlere og andre godtfolk, andre klubber, foreninger, fotografer der mangler locations til photoshoots, hjemløse private swinger/parbytte-folk, og alle mulige andre potentielle storkunder og/eller samarbejdspartnere (altså herunder også freelance glædespiger der medbringer enkelte kunder til solo-aftaler som var det et hotelværelse de bookede) som ikke ønsker sig walk-ins men har en aftale i ny og næ med en enkelt mand eller flere uden det er "klinikvagt" hvor folk kan ringe på direkte fra gaden og drysse ind. Eller som ønsker sig en fast arbejdsdag engang imellem hvor de lejer hele stedet og har det for sig selv fra morgen til aften. 
    Her tænker jeg at det bliver noget med "halv pris" og et klippekort hvis man køber det allerede før vi åbner, som så gælder i to år. 
    Til dette er der allerede 2 "terapeuter/alternative behandlere" og en enkelt fotograf der har budt ind med lidt større beløb. 


Så nu hvor vi er lidt længere i processen, og det er tydeligt at det er en god idé, så er mit spørgsmål til jer - kære mænd og sexkøbere:
Hvad ville sådan et VIP fordelsklub på månedsabonnement skulle koste når vi åbner pr. måned til fuld pris? 
Hvad ville det være værd for jer at blive forhåndsinviteret og kunne springe køen over til de arrangementer som typisk bliver udsolgt på ca. 24 timer som det er allerede nu? 
Bid mærke i at ville I deltage uanset, så har I fået både forhånds-fordel og skal kun betale det halve af hvad de andre VIPs skal betale - hvis I betaler 6 måneder forud nu her før vi åbner. 

Hvis man skal fornemme prisniveauet, så koster en Fredagsbar billet med mad omtrent 3-400kr. afhængigt af prisen af leje på lokationen som har været forskellig fra gang til gang. 
En middag (som mand) med Sexy Event Club kostede tirsdags i denne uge 500kr pr. mand (og 50kr pr. kvinde) inklusive indgangsbillet til "Open Afterparty" efter middagen.

Kom gerne med jeres bud - også i indbakken denne gang. 
Er du, kære læser, interesseret som potentiel "B2B Storkunde" så lad høre fra dig ved at skrive et brev til mig her på Eroguide i privat besked en af de nærmeste dage. Også selvom du blot har spørgsmål. Så finder vi tid til en telefonsamtale. 

Kom frisk og glad med svar <3:wub::)

Kærligst, Eva 

 

https://samadhi-spa.dk/ - dette er den spa jeg har besøgt som inspirerede mig til at tænke på en "private spa" som har mindre vandpjaskeri (ingen sauna), et mindre areal så den er egnet til private parties eller sågar gruppe- eller par-bookinger af "hele huset" uden man møder andre de 2-3-4....12 timer man har booket det og derfor har det for sig selv. Og hvor man skal forudbooke "the extras" som i skønhedsbehandlinger, grøn massage, frisør, mad osv. osv. og betale forud. 
Vores prisniveau bliver meget meget meget lavere, idet man jo selv kan have sin egen "massør" med. Man skal naturligvis stadig kunne tilkøbe grøn massør som er tilknyttet stedet hvis man er et par, men alle behandlerne står ikke og venter i personalestuen til fuld løn på stedet i håb om at nogen måske får brug for dem. 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske skulle jeg lige have tilføjet at vi ikke får en "fælles pool" og ej heller en fælles sauna. Det viste sig da jeg researchede branchen det at det er de dyreste installationer både at etablere og i drift - og tilmed dem folk bruger absolut aller mindst. 
INGEN steder har mig bekendt (her til lands) værelser hvor parrene kan købe alene-tid efterfølgende. Det mangler i øvrigt også på Thai klinikker her til lands i hvert fald. Grøn par massage med tilkøb af alenetid i rummet bagefter findes vist kun hvis man laver sær-aftale med klinikken og de er ikke glade for at man optager et arbejdsværelse, er min erfaring. 
Jeg gætter på at det er fordi de forskellige steder ganske enkelt ikke ønsker at "freelancere" bruger stedet. Det er hvad der mangler - også. 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 6 timer siden:

Måske skulle jeg lige have tilføjet at vi ikke får en "fælles pool" og ej heller en fælles sauna

Nogle GP klare det fint af levere pool selv, og svede skal vi nok komme til, se bare på after party:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil som freelancer være at finde på lokationen, da det bliver en kærkommen mulighed for mig at møde mine sjællandske gæster på deres hjemmebane <3

Umiddelbart vil jeg booke mig ind 1-2 dage hver måned, formentligt weekend og de af mine gæster som er VIP medlem, vil opnå en rabataftale når de besøger mig der :)

Jeg glæder mig helt vanvittigt til at deltage i stedets regi og rammer :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 35 minutter siden:

Jeg vil som freelancer være at finde på lokationen, da det bliver en kærkommen mulighed for mig at møde mine sjællandske gæster på deres hjemmebane <3

Umiddelbart vil jeg booke mig ind 1-2 dage hver måned, formentligt weekend og de af mine gæster som er VIP medlem, vil opnå en rabataftale når de besøger mig der :)

Jeg glæder mig helt vanvittigt til at deltage i stedets regi og rammer :wub:

Det vil jeg helt klart se frem til:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 25 minutter siden:

Det vil jeg helt klart se frem til:wub:

Mit eget koncept omkring hvordan jeg bookes forbliver som det er, men i stedet for at mødes på Fyn, vil det på udvalgte dage være i Kbh på denne lokation i stedet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 21 minutter siden:

Mit eget koncept omkring hvordan jeg bookes forbliver som det er, men i stedet for at mødes på Fyn, vil det på udvalgte dage være i Kbh på denne lokation i stedet :)

Det gør kemimøde betydelig nemmere at der ikke skal bruges 1,5-2 timers transport

1 stk. VIP medlemskab ønskes tak:D

Redigeret af Swarley

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 1 time siden:

1 stk. VIP medlemskab ønskes tak:D

To, tak :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Distraher mig venligst - det haster! :P 
For hvor svært er det lige at vente med at klikke på KØB-knappen til et badekar med plads til to... og hvor svært er det lige at vælge imellem mat sort, højglans hvidt eller guld? :wub:
Især når man egentlig skulle tømme opvaskemaskinen og lægge vasketøj sammen før man skal til veninde-frokost med @kvinde 1966 om et par timer, og endnu ikke har fået morgenmad?

Åh hvor jeg har det hårdt og luksusproblemerne tårner sig op :D 
Jeg må gå i business mode... svarer på jeres spørgsmål om VIP klub(ber) i indbakken når jeg har fået vejret igen efter mit badekars-windowshopping-eksalterings-overdrive - det lover jeg ;) 

Kærligst, Eva <3

 

badekar højglans hvid.png

badekar sort.png

badekar guld.png

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også et super spændende initiativ og jeg selv holder vejret for at alt lykkedes og er super spændt på at opleve det selv på et tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 14 minutter siden:

Distraher mig venligst - det haster! :P 
For hvor svært er det lige at vente med at klikke på KØB-knappen til et badekar... og hvor svært er det lige at vælge imellem mat sort, højglans hvidt eller guld? :wub:
Især når man egentlig skulle tømme opvaskemaskinen og lægge vasketøj sammen før man skal til veninde-frokost med @kvinde 1966 om et par timer, og endnu ikke har fået morgenmad?

Åh hvor jeg har det hårdt og luksusproblemerne tårner sig op :D 
Jeg må gå i business mode... svarer på jeres spørgsmål om VIP klub(ber) i indbakken når jeg har fået vejret igen efter mit badekars-windowshopping-eksalterings-overdrive - det lover jeg ;) 

Kærligst, Eva <3

 

badekar højglans hvid.png

badekar sort.png

badekar guld.png

Vi kigger på over frokosten <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan et to personers badekar tror jeg vil blive brugt mere end en spa. 
Og et badekar tror jeg er billigere i drift, end en spa. Og er måske også hurtigere klar.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 5 timer siden:

Distraher mig venligst - det haster! :P 
For hvor svært er det lige at vente med at klikke på KØB-knappen til et badekar med plads til to... og hvor svært er det lige at vælge imellem mat sort, højglans hvidt eller guld? :wub:

Én af hver - værsgo - problem solved :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanon koncept! Jeg bliver utvivlsomt hyppigt gæst på stedet, hvis de "rigtige" events og GP 'er er der. 

Hvad er status på det dersens VIP-forudbetalings-halløj? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det, som vi snakkede om, kunne lejes for en hel dag og man derfor kunne anvende stedet til at have en normal vagt (sådan som det nu foregår privat/diskret uden brug af adressen osv osv) så ville jeg bestemt også anvende stedet i hvertfald en dag eller to om måneden:P:wub:.. Dog kan det ikke betale sig for mig med enkelte aftaler når jeg bor så laaaaangt væk.. 

Jeg er også villig til at betale penge på forhånd hvis de kan veksles lige over til vagter..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 2 timer siden:

Hvad er status på det dersens VIP-forudbetalings-halløj? 

Status er at jeg regner lidt på hvordan det skal prissættes så det hænger sammen for både os og for folk med forskellig økonomisk formåen, sådan at det ikke bliver en "kun for de velhavende" VIP klub. Det synes jeg er vigtigt :) 


VIP-forudbetalings-halløj sætter jeg ikke til salg førend vi har en underskrevet lejekontrakt. Jeg får en kladde/et oplæg præsenteret i løbet af næste uge, har de sat i udsigt. Så skal der betales depositum, og når det ikke længere er en fugl på taget, men i hånden, så skriver jeg noget her igen. 
Du - og alle andre interesserede naturligvis - er velkommen til at sende en privat besked her på Eroguide til denne profil (altså @Sexy Event Club )
med overskriften "VIP abonnement" 
så jeg kan svare internt hvis du har spørgsmål, gode forslag eller du blot gerne vil have en besked når jeg har noget konkret.

Kærligst, Eva <3
 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvis det, som vi snakkede om, kunne lejes for en hel dag og man derfor kunne anvende stedet til at have en normal vagt (sådan som det nu foregår privat/diskret uden brug af adressen osv osv) så ville jeg bestemt også anvende stedet i hvertfald en dag eller to om måneden:P:wub:.

@Sexy Event Club Med alle de dejlige  kvinder som nu tilkendegiver de vil bruge stedet, senest @JenniferRomantica håber jeg bare at det lykkes at få projektet op at stå. :wub:

Glæder mig til at høre nærmere:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...