Hop til indhold
Sexy Event Club

Kunne man "Crowdfunde" et lille timehotel med spa, højt til loftet og frisindet indstilling til tys-tys-anvendelse?

Recommended Posts

Hans69 skrev, 1 time siden:

Sort da, og så et “sort” værelse :wub:

Det "tema" og den anvendelse jeg tror du tænker på og ønsker dig, kan du jo allerede finde i legelejlighed.dk/ på Frederiksberg tæt på Søerne. 
Der bliver ikke noget BDSM indretning på vores sted. Det er ganske enkelt for snævert (høhø) et marked, og i øvrigt alt for tydelig genkendelsesgrad af tys-tys-anvendelse til at det også kan være interessant for Hr. og Fru Danmark med den indretning. I særdeleshed hvis hele huset skal lejes til f.eks. polterabend, ikke-fræk Fredagsbar, mødelokale, yoga-folk, mad- og strikkeklubber eller hvad som helst andet de dage hvor det ikke er booket til tys-tys-anvendelse. 
At skulle om-style et sort som kul BDSM værelse på en studs, kommer ikke rigtigt til at fungere. Det er udbud og efterspørgsel når man laver business ;) 
Det er ikke til dét formål der mangler et sted centralt beliggende i Kbh, vil jeg mene - ikke engang selvom du lejede hele huset en gang om ugen @Hans69 :P

Kærligst, Eva <3
... på vegne af Sexy Event Club 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 4 timer siden:

@Sexy Event Club Med alle de dejlige  kvinder som nu tilkendegiver de vil bruge stedet, senest @JenniferRomantica håber jeg bare at det lykkes at få projektet op at stå. :wub:

Er enig i at det er nogen skønne kvinder der viser interesse og glæder sig til at muligvis benytte lokationen fremadrettet. :)

 

Der hvor jeg personligt er virkelig begejstret og ikke kan få hænderne ned over det, er den chance og mulighed for en lokation til Evas Fredagsbar, @Sexy Event Clubs events og arrangementer samt fremtidige samarbejder og arrangementer på tværs i pigekollektivet som jeg føler at de fortjener. :wub:

Har været med rundt i Valby, Vanløse og Frederiksberg til fredagsbarerne og til en lokation med Afterparty for Sexy Event Club og alle steder har haft deres plusser og gode sider men også her og der småting der ikke var optimalt, aldrig noget der ødelagde oplevelsen og den gode stemning eller for alvor trak ned fordi de events mest i min mening er succeser ikraft af den lidt unikke sociale stemning og kultur og i høj grad alle deltagerne der sammen skaber den skønneste aften i fællesskab. 

Men hvis det her lykkedes så har stedet potentialet til at blive formet, udviklet og nærmest skræddersyet til også at være den næsten perfekte lokation til fremtidige fredagsbar og Sexy Event Club arrangementer og events fremover, hvor både Eva og Pigekollektivet forhåbentlig kan skabe sammen det nærmest perfekte sted for dem alle. 

Intet bliver 100% perfekt der er oftest altid en begrænsning eller et kompromis her og der skabt af enten økonomien, de fysiske rammer eller nogen regler eller andet bureaukratisk men tror stadig på at man kan ende med en lokation som Eva (og måske også pigekollektivet) kan forme og gøre så meget til deres sted, og et drømmested at de kan se sig selv i stedet og føler at det er de fysiske rammer som de har brug for og måske har drømt lidt om og som de i den grad fortjener til at udfolde sig med kommende events og arrangementer. 

Og den del gør mig virkelig glad og jeg krydser alt hvad der krydses kan for at alt klapper og at det lykkedes fordi i fortjener et sådan sted. <3 ^_^

 

Jeg følger spændt med og håber på at jeg selv kan være lidt med på rejsen som VIP medlem og deltager i kommende Events. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, den 24.1.2024 at 23:33:

Den ligger faktisk "på havnen"  Bare spørg efter Eva. Så kan det være vi møder hinanden "tilfældigt"... og så lover jeg at skyde overskuddet af salget af sampakken ind i startpuljen til "timekontor-hotellet med spa" og tilbyder alle der har en selfie "fra havnen" med Nimbus, telt og kajak en nøgenkrammer og et 3 timers spa-ophold. 
Top? :P

Det bliver et skønt forår og en go' sommer kan jeg mærke :wub:;)

Kærligst, Eva <3

Jeg klipper lige igen efter for godt befindende, som altid :)

Kære Eva @Sexy Event Club som en selvudnævnt (selv pensioneret tidligere business kvinde) ved du lige så godt som jeg at dét faktum at jeg skulle besøge alle landets havne griller og konsumere en sidevogn med det hele ville løbe op i astronomiske summer, både med maden og ikke mindst det vigtige C02 aftryk som er noget vi alle går op i.

Så hvis du vil gøre de fremtidige generationer  en tjeneste og måske redde en eller to havskildpadde familier så måtte du gerne give mig et rigtig godt hint om hvor den famøse havne grill bar befinder sig.

Så kan jeg love at min belastning  på det danske sundhedsvæsen bliver minimal, pga alle de sparede “sidevogne” og jeg lægger heller ikke penge i konkurrenternes pengekasse.
 

Du må hellere end meget gerne lægge dit hint i en PB, og som en elsker af de klassiske Olsen Bande film lover jeg til gengæld at, diskretion er en æressag.:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

iiiiit's happening! :):D<3

I første omgang begynder vi at sælge abonnementer til @Sexy Event Club og herunder @Evas Fredagsbar
Når vi har underskrevet lejekontrakten og betalt depositum ifm. hermed (planlagt i næste uge) så vil det være dér vi holder de fleste af vores arrangementer fremover. 
Skulle det mod al forventning glippe af en eller anden årsag, og man har tilmeldt sig alene pga. vores nye sted, så tilbyder vi naturligvis folk at få pengene tilbage. 

VIP-abonnementet kommer til at koste lige under 1.000 kr. for "resten af året" hvis man forkøber nu. 
Vi sætter et begrænset antal til salg, så vi ikke ender med at blive ramt af for meget succes, hvis det skulle stikke helt af og der er mange flere end vi tror der gerne vil med :P
Gavekort bestemmer man selv hvor meget man vil købe for. Det bliver "ved siden af" for dem der allerede ved at de kommer til at bruge mere end 1.000 kr. i de næste to år på vores arrangementer.

Jeg er ved at lægge sidste hånd på VIP abonnementer til både @Evas Fredagsbar og @Sexy Event Club så jeg kan tilbyde dem til alle dem der er interesserede i vores arrangementer og ønsker at købe forud for 6 måneder og dermed blive forhånds inviteret resten af året.
Der kommer også gavekort til begge, hvor man bliver tilbudt "forkøb" man kan bruge som betaling til de enkelte arrangementers deltagergebyr og opnå 50% rabat på disse. 
Det bliver sat op sådan at man kan betale enten via Stripe og betale med kort som i alle andre "butikker" og der kommer også mulighed for mobilepay. 

Vi har allerede planer om en åbningsfest eller housewarming jeg tænker at rigtigt mange ikke vil gå glip af - det bliver vist årets frække fest! 
Her inviterer vi KUN dem der er VIP abonnenter... ellers kommer vi vist i pladsnød :wub:

Jeg glæder mig! 

Skriv en privat besked med overskriften "VIP abonnement 2024" hvis du gerne vil have besked om hvordan du køber og betaler. Har du andre kommentarer eller spørgsmål, som andre kan have glæde af svar på, vil jeg blive glad for at du skriver det her i tråden, så jeg ikke skal svare på det samme i indbakken til mange :) 
På forhånd tak! 

Begejstrede og kærlige tanker, 
Eva <3 
...på vegne af Sexy Event Club

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 17 minutter siden:

Er VIP abonnementet også for sexsælgere?

NEJ! :) 
Nej nej nej da... aldrig never ever kommer vi til at tage mere end symbolsk betaling eller ingenting for damer til vores events. Uden sexsælgere og damer i det hele taget, har vi slet intet eksistensgrundlag at bygge på. 

Det vil virkelig være småpenge. Lidt ligesom det var en 50'er til middagen i tirsdags for kvinder (også ikke-sexsælgere), og 500kr for mænd/potentielle købere. 
Timeleje af stedet bliver for sælgere et meget lavt sat abonnement, der ene og alene vil være en slags administrationsgebyr blot så vi har lov til at oprette jer som "kunder" i vores booking system. Vi taler om en 20'er eller hvor lavt vi nu end kan komme ned. 

"Sjælen" i Sexy Event Club er at skabe en slags fællesskab hvor vi som enkeltpersoner og sexarbejdere kan sælge sex på vores egne individuelle vilkår.
Jeg ønsker ikke at være "økonomisk alfons" eller at piger skal føle at de forpligter sig til at sælge noget fordi de bliver spændt for økonomisk set med dyre abonnementer, urimelig husleje eller lign. 
Lokaleleje til jeres egne individuelle aftaler kommer til at koste nøjagtigt det samme for alle. Medmindre man køber gavekort med rabat til timeleje. Der vil naturligvis også være sexsælgere og "grønne" terapeuter der kan forhandle sig til storkunde-aftaler. 
Så nej - du skal ikke have penge op af lommen som sexsælger, medmindre du ønsker rabat på timeleje <3

Kærligst, Eva <3 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 1 time siden:

Vi har allerede planer om en åbningsfest eller housewarming jeg tænker at rigtigt mange ikke vil gå glip af - det bliver vist årets frække fest! 
Her inviterer vi KUN dem der er VIP abonnenter... ellers kommer vi vist i pladsnød :wub:

Så hvordan kan jeg sikre mig en invitation? :wub:
Øh, jeg mener hvordan kan interesserede sexsælgere sikre sig en invitation?

Redigeret af Miza

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza skrev, for 48 minutter siden:

Så hvordan kan jeg sikre mig en invitation? :wub:

Du - og alle andre interesserede sexarbejdere i bredest mulige forstand, skriver en privat besked til mig/denne profil i første omgang - med en overskrift der indeholder ordet :
PIGEKOLLEKTIVET 
... så kommer du på "Pigekollektiv-listen" som en del af vores fællesskab og bliver inviteret med et brev herinde, eller en sms fra Sexy Event Clubs telefon. 
Skriv evt. også dit "arbejds-telefonnummer" i brevdialogen og hvis dit kunstnernavn er et andet end dit profilnavn, så skriv også gerne det. 
Som f.eks. @SweetKisses der egentlig hedder Julie, og @Geisha der egentlig hedder... hvad var det nu det var? :P
Med tiden får vi en slags kontakt-form man kan udfylde på vores hjemmeside med disse ting. Men lige nu er vi ikke flere end at jeg kan administrere det manuelt, trods mine manglende evner som sekretær :wub:

  1. Sådan en får vi også ret hurtigt... altså en sekretær der har bedre kompetencer til sekretærarbejde end jeg :lol:
  2. Og vi kommer til at mangle receptionister til stedet der kan tage imod folk, tilbyde snacks og drikkevarer, udlevere håndklæder, holde styr på hvornår hvem skal bruge hvilket badeværelse, gøre rent før/efter gæsterne og i det hele taget være "guide" på stedet til folk der kommer på besøg og har booket og betalt på forhånd. Det bliver et lønnet job som timeansat med fast timeløn og provision pr. "håndklæde-udlevering" så at sige. 
    Det kunne være skønt hvis nogle af de kvindelige sexarbejdere der har vist interesse også har lyst til at byde ind på vagter som receptionist når vi åbner, så jeg også har fri til selv at bruge stedet som privatperson og som sexarbejder eller så jeg kan leve livet lidt ved siden af og pleje mine andre interesser engang imellem ;) 
     

Kærligst, Eva <3

PS: Personligt til dig @Miza: Jeg glæder mig til at se dig igen. Vi fik alt for lidt alene-tid sammen i tirsdags synes jeg :) 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Sexy Event Club skrev, for 25 minutter siden:

PIGEKOLLEKTIVET 

Der findes et listigt sted i Randers med det navn. Måske du skal finde et andet, så der ikke opstår forvekslinger. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Der findes et listigt sted i Randers med det navn. Måske du skal finde et andet, så der ikke opstår forvekslinger. :D

 

Det er blot til internt brug ;) 
Der har historisk set været flere der har brugt navnet. En gruppe kvinder i Thy i 70'erne, et bordel på Borups Allé i København og jeg har egentlig brugt det internt om pigerne i mit netværk igennem mere end 20 år - så det bliver ikke noget med at vi får en hjemmeside eller lign. med navnet. Det er bare det vi kalder "flokken" internt :) 
Men tak! Det ville være uheldigt at folk blandede os sammen hvis vi markedsførte os med ordet/navnet.
Vores navn vil fortsat være Sexy Event Club <3

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 8 timer siden:

iiiiit's happening! :):D<3

I første omgang begynder vi at sælge abonnementer til @Sexy Event Club og herunder @Evas Fredagsbar
Når vi har underskrevet lejekontrakten og betalt depositum ifm. hermed (planlagt i næste uge) så vil det være dér vi holder de fleste af vores arrangementer fremover. 
Skulle det mod al forventning glippe af en eller anden årsag, og man har tilmeldt sig alene pga. vores nye sted, så tilbyder vi naturligvis folk at få pengene tilbage. 

VIP-abonnementet kommer til at koste lige under 1.000 kr. for "resten af året" hvis man forkøber nu. 
Vi sætter et begrænset antal til salg, så vi ikke ender med at blive ramt af for meget succes, hvis det skulle stikke helt af og der er mange flere end vi tror der gerne vil med :P
Gavekort bestemmer man selv hvor meget man vil købe for. Det bliver "ved siden af" for dem der allerede ved at de kommer til at bruge mere end 1.000 kr. i de næste to år på vores arrangementer.

Jeg er ved at lægge sidste hånd på VIP abonnementer til både @Evas Fredagsbar og @Sexy Event Club så jeg kan tilbyde dem til alle dem der er interesserede i vores arrangementer og ønsker at købe forud for 6 måneder og dermed blive forhånds inviteret resten af året.
Der kommer også gavekort til begge, hvor man bliver tilbudt "forkøb" man kan bruge som betaling til de enkelte arrangementers deltagergebyr og opnå 50% rabat på disse. 
Det bliver sat op sådan at man kan betale enten via Stripe og betale med kort som i alle andre "butikker" og der kommer også mulighed for mobilepay. 

Vi har allerede planer om en åbningsfest eller housewarming jeg tænker at rigtigt mange ikke vil gå glip af - det bliver vist årets frække fest! 
Her inviterer vi KUN dem der er VIP abonnenter... ellers kommer vi vist i pladsnød :wub:

Jeg glæder mig! 

Skriv en privat besked med overskriften "VIP abonnement 2024" hvis du gerne vil have besked om hvordan du køber og betaler. Har du andre kommentarer eller spørgsmål, som andre kan have glæde af svar på, vil jeg blive glad for at du skriver det her i tråden, så jeg ikke skal svare på det samme i indbakken til mange :) 
På forhånd tak! 

Begejstrede og kærlige tanker, 
Eva <3 
...på vegne af Sexy Event Club

Hvilken fatastisk nyhed, er så klar på at støtte op om dette, og de fremtidige events:)

SweetKisses skrev, for 7 timer siden:

Dét skal fejres!!!! Jeg mangler virkelig både danse-emojis og pagne-emojis!
Sikke en fest det bliver!!  :wub:

Mon ikke. Det  bliver en super fest:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yahh det lyder mega fedt. Jeg er total ny indenfor denne forretningsmåde og undskylder på forhånd mine Spørge Jørgen spørgsmål.. :o

Hvis jeg en dag syntes det kunne være sjovt at tage fra Jydeland af og på storby tur, skal jeg så være medlem/have abonnement for at leje mig ind (+ evt overnatning) og deltage i event når jeg har mulighed for det? Jeg skal gerne have skåret det ud i pap på min måde :biggrin:

-Camilla :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 1 time siden:

Yahh det lyder mega fedt. Jeg er total ny indenfor denne forretningsmåde og undskylder på forhånd mine Spørge Jørgen spørgsmål.. :o

Hvis jeg en dag syntes det kunne være sjovt at tage fra Jydeland af og på storby tur, skal jeg så være medlem/have abonnement for at leje mig ind (+ evt overnatning) og deltage i event når jeg har mulighed for det? Jeg skal gerne have skåret det ud i pap på min måde :biggrin:

-Camilla :) 

Hej Camilla :) 
Du kan gøre det præcis som du vil. Du behøver ikke være medlem eller have abonnement som sexarbejder for at kunne leje stedet. Det gør egentlig ingen ;) 

VIP abonnementet er for dem der gerne vil have besked om vores arrangementer før de bliver slået op offentligt. Nogle af vores arrangementer har næsten ingen opdaget fandtes, da de ganske enkelt har været forhånds-udsolgt længe før vi har haft en dato, nærmest. 
Så da vi har erfaring med at især de "små" arrangementer bliver udsolgt på under 24 timer, selv når de bliver offentliggjort og ikke er forhåndsudsolgt, idet folk skriver og taler med hinanden "i kulissen", ja så er der altså mange der går glip af meget og derfor er behovet for VIP abonnement/klub blevet nærmest en nødvendighed efterhånden. Tanken er at alle der ønsker at være med fra start får besked på samme tid, sådan at alle der er villige til at betale for sekretærservicen, har en fair chance. Det har været MEGET tidskrævende for mig at arrangere disse events. Det bliver ikke ved med at gå :wub:
Det er også kun dem der køber VIP abonnement for resten af 2024 (til 1.000 DKK) der får tilbudt at købe gavekort til halv pris der kan bruges til fremtidige bookinger af vores nye sted og som gælder i 2 år. 
Gavekort til halv pris bliver altså eksklusivt tilbudt til VIP abonnenter og ikke til andre. 

For KVINDER gælder det dog altid at vi indtil videre altid har sørget for at lave "plads til en Kvinde mere" i hvert fald som gæst. 
Så nej - jeg tænker ikke at det for dig er aktuelt med VIP abonnement. Det er mændene der sommetider i hobetal går glip af festlighederne hvis de ikke har fokus på indbakken herinde  dagligt og dermed misser når vi slår det op i en tråd under sexevents. 
De sidste 4 gange har der været udsolgt før de fleste nåede at se at der overhovedet var en dato. Derfor laver vi et medlemskab med abonnement til dem der mange gange i træk er kommet for sent til en bus de ikke vidste var i rute :P 


HVIS du ønsker at booke ofte og have mange aftaler eller flere på samme dag, så kan det være en god idé at købe et gavekort til bookinger som "Storkunde". Men det kræver ikke VIP abonnement. Hvordan vi gør det, det tager vi internt i kulissen i private beskeder og telefonsamtaler "os piger imellem" :wub:
Lige nu har jeg styr på hvem alle er, men der strømmer jo flere og flere piger til som får øje på os og idéen om et åbent Pigekollektiv for sexarbejdere i bredest mulige forstand. På et tidspunkt kan blive svært for mig at huske hvem der er Trine og hvem der er Trunte, især hvis jeg ikke har mødt jer før i virkelighedens verden :) 
Til den tid må vi lave en slags online fællesskab hvor vi internt kan skrive med hinanden som kolleger. Den tid den glæde ;) 

Er der ellers noget du gerne vil spørge om, så er du altid velkommen til at ringe til mig (Eva) som er ved telefonen i ny og næ og ikke har nogen i kulissen der ikke ved hvad jeg har af bolde i luften. Så du prøver dig bare frem hvis du gerne vil vide mere. Det samme gælder andre interesserede kvinder. 

Kærligst, Eva <3
på vegne af Sexy Event Club (og Evas Fredagsbar) 

 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg med i VIP klubben og glæder mig til åbningsfest og kommende arrangementer :D <3 Det bliver så godt det her. Tillykke til hele pigekollektivet og Eva. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sexy Event Club 1000 tak for et rigtig fint svar :wub:

jeg har sendt en pb til dig så jeg kan komme med på listen, da det vil være en rigtig fin mulighed for mig, at møde og snakke med andre ligesindede til de arrangementer du/i afholder. 
 

Hatten af for dit overskud til det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

Så er jeg med i VIP klubben og glæder mig til åbningsfest og kommende arrangementer :D <3 Det bliver så godt det her. Tillykke til hele pigekollektivet og Eva. :wub:

Du er ikke alene :)

Også et stort tillykke til pigekollektivet fra mig, at de har Eva :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 13 timer siden:

Du er ikke alene :)

Det regnede jeg heller ikke med, hvem vil ikke gerne med på rejsen det er super spændende og glæder mig til flere sjove og dejlige øjeblikke med de skønne kvinder i pigekollektivet. ^_^:wub: Det første Sexy Event Club event var et gennemført luksus event og en skøn oplevelse. 

 

Jeg glæder mig ekstra meget til Fredagsbaren i Marts nu det kan næsten ikke undgås at de nye rammer bliver vendt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev netop gjort opmærksom på at hvis jeg ikke klart og tydeligt skriver at man nu kan købe, så er det lige så unfair som det hele tiden har været, bortset fra at det så bare koster penge :lol:
Det synes jeg er en fair pointe... men tråden her udviklede sig meget hurtigt fra sparring og "offentlig brainstorming" til at det blev meget konkret - på meget kort tid. 
Derfor er jeg faktisk lidt usikker på hvorvidt jeg overhovedet MÅ skrive noget her... og jeg har ikke på så kort tid haft mulighed for at lave en hjemmeside med en webshop eller lign. 
Så indtil videre er det altså stadig sådan lidt "Eroguide medlemmer kommer først til mølle", og det er egentlig ikke rigtigt meningen at det skal være sådan at I er forfordelt... så før "bøflerne stormer mod vandhullet" til årsabonnement, så lad mig sige det her internt til jer allesammen klart og tydeligt, så ingen føler at de ikke er blevet inviteret: 

NU KAN MAN KØBE VIP-ABONNEMENT TIL SEXY EVENT CLUB - til halv pris for resten af året
Skriv en privat besked her til profilen, så svarer jeg med en skabelonbesked. 
Skriv i overskriften/som emne: 
VIP abonnement 2024
så sender jeg en skabelonbesked tilbage inden længe.
 

Næste skridt bliver at få lavet en hjemmeside og en webshop. 
Det tager dog lige nogle dage (eller mange?) at få både CVR nummer, erhvervskonto, webshop og hvadvedjeg, så indtil det er på plads, så bliver det lidt på slump og en Mobilepay box som vi har gjort det til Evas Fredagsbar og Sexy Event Club efterhånden mange gange. 
Det gør dog at der max bliver 30 års abonnementer til salg. Så rammer vi nemlig loftet for Mobilepay box. 

Jeg skriver en privat besked til nogle stykker af dem det er glippet for lidt mange gange med at kunne nå at reagere før der var udsolgt. Men jeg misser helt sikkert en del. 
Så skriv selv først, hvis du læser dette. 

Brugervenlig hilsen, 
Eva <3
på vegne af Sexy Event Club og Evas Fredagsbar

PS: Nu nærmer det sig altså at vi får et fast sted til vores arrangementer. Jeg kan næsten ikke få luft af bar begejstring for alle de muligheder der er på stedet. 
Vi er så tæt på mål at jeg er lige ved at smelte af begejstring selvom der er lige så koldt udenfor som i et køleskab i disse dage :wub:
Jeg må ta' mig et par kolde afvaskninger - måske i karret her? :P

 

badekar højglans hvid.png

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 30.1.2024 at 10:08:

Dét skal fejres!!!! Jeg mangler virkelig både danse-emojis og pagne-emojis!
Sikke en fest det bliver!!  :wub:

Giver da gerne en svingom nu hvor emojien mangler :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens2301 skrev, for 7 timer siden:

hvordan bliver man vip medlem ?

 

Sexy Event Club skrev, den 1.2.2024 at 00:27:

Skriv en privat besked her til profilen, så svarer jeg med en skabelonbesked. 
Skriv i overskriften/som emne: 
VIP abonnement 2024
så sender jeg en skabelonbesked tilbage inden længe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...