Hop til indhold
Sexy Event Club

Kunne man "Crowdfunde" et lille timehotel med spa, højt til loftet og frisindet indstilling til tys-tys-anvendelse?

Recommended Posts

Hej Rødder og Gutinder <3 

...Ja, så er den gal igen ;) 

Jeg (@Eva Nadine for dem der ikke måtte være klar over mine mange kasketter) har fået mulighed for at overtage et lejemål relativt centralt på Amager, der er fuldstændigt ideelt som time-hotel... blandt andet. 
Det var i forbindelse med at jeg ledte efter lokationer til både @Evas Fredagsbar og ikke mindst både fremtidige og denne tirsdags @Sexy Event Club arrangement (som altså IKKE er på Amager) at nogen henledte min opmærksomhed på et sted der har stået tomt en rum tid og som absolut har potentiale til at være et helt genialt sted at lave en slags klinikfællesskab hvor der er mulighed for ret lækre badeforhold og op til flere "soverum". 
Det kan ikke bruges til overnatning eller f.eks. AirBnB, og det har haft ret mange ret ustabile lejere viser det sig. Der har vist både været en bridgeklub, en køreskole og et illegalt samlingslokale for mad-bude og et cateringfirma der ikke overholdt fødevaremyndighedernes regler for køkkenets indretning og sågar en systue under pandemien (?!) bare i de sidste fire år. 

Hvis man forestiller sig et forsamlingshus med lækkert badeværelse og plads til at etablere et par soveværelser i den ene festsal. Og så måske bare i lidt mindre skala end de forsamlingshuse jeg har været i i hvert fald. 

Der vil naturligvis være tale om at det kan lejes til alle mulige formål, og at der vil være en slags "to-timers-leje" til helt almindelige privatpersoner og terapeuter. 
Hvis man lejer hele stedet kan man også som gruppe leje det til sådan noget som konfirmationer, små firmafester eller alt muligt andet.
Mest interessant for de fleste af dem der læser med herinde, vil det naturligvis være at det er ualmindeligt velegnet som privat - eller delt - elskovsrede med lækre badeforhold osv.
Det kan være enten med nøgleboks/kodelås eller medfølgende receptionist. Altså som i at man tager sin egen elskerinde (eller kæreste/kone, hvad ved jeg? :D )  med på en slags knalde/spa-dag hvor der så er en receptionist der står for modtagelse og udleverer badetøfler, kåber, håndklæder, kaffe/te og gør rent bagefter. 

Prismæssigt ville det bestemt hænge sammen og ville kunne konkurrere med både timeleje på det ene bordel jeg kender til der tilbyder dette, og helt sikkert med et hotelværelse - også et af de billige. 

Jeg er så lun på projektet at jeg næsten ikke kan få luft. 
Dog skal der rejses ret mange penge til depositum, forudbetalt husleje og indretning/møblement, at det ikke er en opgave jeg har lyst til at løfte alene. 
Selvom lejemålet er stort og kvadratmeterprisen er lav, er det trods alt i nærheden af 150.000 kr. der skal rejses på ret kort tid og falde når lejekontrakten underskrives. 
Jeg har lige købt en grillbar i provinsen, så sparegrisen er halvtom ;) 

Jeg er i øjeblikket ved at hjælpe nogle unge mennesker med et helt helt HELT andet projekt hvor de prøver "Crowdfunding" af med ret stor succes faktisk. 
Det er en "dims" de gerne vil sætte i produktion og folk kan så på nettet købe "dimsen" før den er produceret til noget nær halv pris. Det er der så nok der har gjort til at de kan få sat gang i produktionen. 
Det kaldes "Crowdfunding with REWARD" - altså at man giver noget tilbage (i deres tilfælde en vare - dimsen) ved senere lejlighed, som folk har betalt for allerede nu. Der er altså ikke tale om medejerskab, men blot om en noget længere leveringstid end man ellers ville acceptere. 

Vil noget sådant kunne lade sig gøre med det her "klinikfællesskab-timehotel-forsamlingshus-badeanstalt-sted" (skal nok finde på et bedre navn - det lover jeg! :D ) på Amager? 
Det bliver jo lidt svært at markedsføre idéen om at man kan købe "luksus-tid med konen eller medbragt madpakke elskerinde og/eller harem om et kvartals tid" men betale NU og blot få et gavekort med timeleje til halv pris - eller gør det? 

Jeg ville ikke være spor interesseret i at sælge medejerskabs andele, da det jo netop IKKE skal ende med at være et gammeldags bordel hvor hvemsomhelst kan leje sig ind (her tænker jeg alfonseri og piger fra gaden) men netop være en "grøn forretning" der kan bære sig selv, med helt og aldeles HVID omsætning hele vejen igennem - men hvor man også ville kunne leje (hele) stedet nogle timer ad gangen med sin elskerinde/kone/kæreste/osv. - og booke/betale på forhånd ligesom et hotelværelse, dog blot på timebasis, og ikke noget med at folk skal kunne komme ind fra gaden eller lign.!!
Men ingen diskrimination af hvorvidt "et par" er gift eller "en flok" ønsker at være fælles-nøgne f.eks.
Der vil ikke være nat-åbent, men man vil kunne overnatte ifm. en langtidsbooking af hele stedet. 

Jeg hører rigtigt gerne fra alle - forhåbentlig nogen der er mere kortfattede end mig selv :wub: - hvis I har tanker eller idéer. 
Jeg overvejede også at lave en afstemning, men kan ikke på stående fod tænke mig frem til hvordan man skulle formulere en sådan uden at forklare en masse først. 

Det skal måske siges at jeg ikke kan gå i sådan helt specifikke detaljer om hvor det er osv. da det naturligvis er nødt til at være lidt "under the radar" hvis det skal lykkes. 
Når det er sagt, så spørg endelig løs! 
Her i tråden tak... der er tryk nok på indbakken, så medmindre det er noget der ikke bør læses af andre end mig, så vil det være skønt hvis "debatten" forblev offentlig :) 
På forhånd tak! 

Er det helt hul i huen? 
Hvad ville DU (enten som sexarbejder eller som kunde) synes ville være et hit og en god idé, og et passende beløb og rabat? Ja altså hvis nogen overhovedet er interesserede? :P

Kærligst Eva <3
På vegne af Sexy Event Club og Evas Fredagsbar og øh... hvad der ellers kommer til at ske af spændende tiltag i fremtiden ;) 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej det lyder vældigt interessant, den slags steder er der alt for lidt af i byen, hvis man ser på det sted der ligger ved søerne, så er det svært at få en tid efter de lukkede deres andet sted, så der er efterspørgsel…..

Og hvis så indretningen kunne opfylde forskellige behov, ja så kunne jeg godt smide lidt guld efter det :lol:

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Følger - for det lyder spændende :)
Jeg tror der skal en klar beskrivelse af koncept/forventet pris / forventet indretning, samt hvad reward vil være. 

Et par "tiers" 1 års rabat - lifetime rabat. Alt efter niveau af indskud i crowfunding periode. 
Tænker du kan bruge patreon (kender ikke deres regler og politikker) til at rejse beløb evt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eva NadineDet lyder som en helt vild god ide. Du kan vil også spare lidt penge, ved kun at leje  et sted.  Samt muligheden for at leje stedet på time basis for hygge stunder med dejlige GP, må da også tiltrække interresse, hoteller er som regel på dags basis. Jeg er frisk på at smide lidt guld efter dette:D, og mon ikke der er andre i dette Forum som også gerne støtter dit projekt.Hvis vi er mange nok, behøves beløbet jo ikke være stort;)

Men hvis du ønsker crowdfuning  mere udbredt, kam jeg ikke lige komme på noget du kan slå det op på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CHL skrev, for 2 timer siden:

ænker du kan bruge patreon (kender ikke deres regler og politikker) til at rejse beløb evt.

Hvis de er Amerikansk så kunne de godt være besværlige overfor noget som helst af Seksuel karakter men ellers er Patreon en fin måde at donere på som jeg også har brugt før. 

 

Jeg kunne godt finde på at smide noget guld efter det løbende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Jeg kunne godt finde på at smide noget guld efter det løbende

Det tænker jeg at der er en del der kommer til at gøre uanset :) 

Spørgsmålet her går mere på om man er villig til at betale forud for leje - eller VIP klub medlemskab eller lign. - før stedet overhovedet er klar til at åbne dørene. 
Det vil blive måske et kvartal eller cirka deromkring det vil tage "fra nu af" og til at folk (VIP's/forudbetalere/crowdfunding-bidragere) rent faktisk kan indløse deres fordele og booke stedet. 

Og på generelle idéer til hvad man evt. kunne tænke sig i "Reward" og hvad man tænker man vil have op af lommen i rent faktisk (gensidigt) forpligtende virkelighedspenge og ikke bare "god idé" ord. 

  • Ville det være VIP-medlemsskab man kan betale som en slags forudkøbt abonnement? 
  • VIP klub-fordele til særarrangementer?
  • X antal timer man når vi åbner kan booke for til en værdi hvor man får det til halv pris fordi man har "penge på medlemskontoen" i form af gavekort/tilgodehavende timer?
  • At man kan leje hele stedet for den pris det ellers koster "til deling" hvor andre par kan have booket tid i deres eget værelse?
  • Andet jeg ikke lige har tænkt på som mulighed?
  • Hvad er interessant for jer hvis I skal have penge op af lommen allerede nu om snart og ikke først når vi åbner.
  • Hvor store beløb ville I købe for på forskud? (ingen forpligter sig til noget naturligvis - vi snakker og brainstormer jo bare lige nu her i denne tråd) 

Kom glad :) 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg smed samtlige papire op i luften og lavede en goofy dans tilført jubelskrig da jeg læste dette! :lol:<3

Det er genialt! Konceptet med et spa sted som OGSÅ kan lejes ud på timebasis osv er helt vidunderligt!

Jeg har ikke guld jeg kan smide efter det, men jeg stiller meget gerne min tid og knofedt til rådighed for at få gjort lokalerne klar når det økonomiske er på plads :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 35 minutter siden:

Ville det være VIP-medlemsskab man kan betale som en slags forudkøbt abonnement? 
VIP klub-fordele til særarrangementer?

Det tror jeg helt sikkert også kunne få nogle til at yde lidt. For mit vedkommende med de event du har sat i søen, vil det helt sikkert være en gulerod med VIP fordele og som abonnement også fremadrettet for at det kan løbe rundt. Personligt lægger jeg også hellere penge her, end på et hotel for aftaler med nogle dejlige GP.

 

 

 

Redigeret af Swarley

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har stadig sommerfugle i maven over det her! :wub:

Jeg kan også tilbyde min tid og knofedt når "alt det kedelige" er på plads. Jeg stikker gerne røven i vejret for Sexy Event Club - både når der skal gøres rent og når vi skal igang med alt det sjove... :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 45 minutter siden:

Det tænker jeg at der er en del der kommer til at gøre uanset

Jeg tror du misforstår mig Eva og muligvis fordi det ikke er konkret med tiers eller hvordan jeg mente at smide noget efter stedet før det er købt. Crowdfunding plejer at køre over en periode og nu ved jeg ikke hvor skarp deadlinen er for indsamlingen hvis der er lidt tid der doneres i kunne det være mere end en gang. 

 

Men tror bare jeg venter til det er mere konkret hvordan det foregår. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CHL & @Dillermand Junior og egentlig også alle andre ;) : 

Den rent sådan tekniske og praktiske del af Crowdfundingen har jeg egentlig styr på. Der er flere muligheder, og jeg er allerede igang med at oprette "en vare" og en Stripe konto med en webshop (mangler CVR nummeret som ikke er oprettet endnu til dette projekt) så man kan betale anonymt med kort og downloade sit/sine gavekort. Det er heldigvis nemt fordi jeg lige har gjort det ifm. "andre serviceydelser" i min egen butik :wub:

Det bliver IKKE en Crowdfunding platform hvor alle og enhver kan købe. Det vil blive for mange mikro-betalinger og for meget spredhagl og de eksisterende systemer til dette er lidt rigide, i det de egentlig er tiltænkt nogle lidt andre typer af projekter end dette.
Men strukturen vil være den samme set fra købers side.
Mit valg af betegnelsen "Crowdfunding med REWARD" var med vilje for ikke at skulle forklare alt for meget om modellen. Det er jo et begreb og en model man kan google hvis man ikke kender til det allerede. 

Så mine spørgsmål og mit behov for sparring handler mere om indholdet af "The Reward(s)" og hvad man som privatperson - eller gruppe - og altså potentiel lejer, synes man ønsker sig, og hvad man sådan har råd til. 
Der er allerede nu nogle få der har henvendt sig som er interesserede i en slags "forudbetalt storkunde-aftale" med gedigne beløb, så jeg kan sige allerede nu at det bliver til noget hvis vi kan få lejekontrakten til at indeholde det vi ønsker os. 
Jeg har haft tre telefonsamtaler med folk der kan se lyset og som har en sjat penge at bruge på det. Men vi er ret langt fra de 150-200K lige nu. Altså der er også kun gået 9 timer siden jeg oprettede tråden, så det er da ok at være halvvejs med mine egne sparegris-penge og "fuglene på taget" allerede nu, tænker jeg :)

Tilbage kommer så til at være muligheden for at "resten" af det vi skal samle sammen på en måneds tid eller to, kan være mindre beløb fra enkeltpersoner. Jeg forestiller mig en minimums op-af-lommen-pris på 1.000 kr. i form af gavekort med VIP fordele, og så kan man jo købe så mange gavekort á 1000 kr. man vil - f.eks. 
Men at JEG synes det lyder godt på den måde er jo i sidste ende ikke super interessant hvis ingen af dem der skal/vil købe synes det samme :P

Begejstrede tanker, 
Eva <3

PS: Er der andre klubber, foreninger, fotografer der mangler locations til photoshoots, hjemløse private swinger/parbytte-folk, og alle mulige andre potentielle storkunder og/eller samarbejdspartnere der læser med og gerne vil deltage allerede her i første heat og opnå fordele, så send gerne en sms, eller ring evt. til mig på et af mine telefonnumre, hvis du/I synes det er nemmere med personlig kontakt og det er lidt mere end et gavekort til en tusse du har interesse i :) 

 

Redigeret af Sexy Event Club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 13 timer siden:

Vil noget sådant kunne lade sig gøre med det her "klinikfællesskab-timehotel-forsamlingshus-badeanstalt-sted" (skal nok finde på et bedre navn - det lover jeg! :D ) på Amager? 

Ja.

Sexy Event Club skrev, for 13 timer siden:

Hvad ville DU (enten som sexarbejder eller som kunde) synes ville være et hit og en god idé, og et passende beløb og rabat? Ja altså hvis nogen overhovedet er interesserede? :P

Ja.

Sexy Event Club skrev, for 13 timer siden:

Det bliver jo lidt svært at markedsføre idéen om at man kan købe "luksus-tid med konen eller medbragt madpakke elskerinde og/eller harem om et kvartals tid" men betale NU og blot få et gavekort med timeleje til halv pris - eller gør det? 

Ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 5 timer siden:

Jeg stikker gerne røven i vejret for Sexy Event Club - både når der skal gøres rent og når vi skal igang med alt det sjove... :rolleyes:

Der kommer vi til kort, os der kun kan smide guld, vi kan slet ikke hamle med sweetkisses investering, når hun tilbyder at stikke røven i vejret:wub:, når det gælder det sjove.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swarley skrev, for 1 minut siden:

Der kommer vi til kort, os der kun kan smide guld, vi kan slet ikke hamle med sweetkisses investering, når hun tilbyder at stikke røven i vejret:wub:, når det gælder det sjove

Nogen vil mene det er guld værd i sig selv ;) :P :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Event Club skrev, for 5 timer siden:

@CHL & @Dillermand Junior og egentlig også alle andre ;) : 

Den rent sådan tekniske og praktiske del af Crowdfundingen har jeg egentlig styr på. Der er flere muligheder, og jeg er allerede igang med at oprette "en vare" og en Stripe konto med en webshop (mangler CVR nummeret som ikke er oprettet endnu til dette projekt) så man kan betale anonymt med kort og downloade sit/sine gavekort. Det er heldigvis nemt fordi jeg lige har gjort det ifm. "andre serviceydelser" i min egen butik :wub:

Det bliver IKKE en Crowdfunding platform hvor alle og enhver kan købe. Det vil blive for mange mikro-betalinger og for meget spredhagl og de eksisterende systemer til dette er lidt rigide, i det de egentlig er tiltænkt nogle lidt andre typer af projekter end dette.
Men strukturen vil være den samme set fra købers side.
Mit valg af betegnelsen "Crowdfunding med REWARD" var med vilje for ikke at skulle forklare alt for meget om modellen. Det er jo et begreb og en model man kan google hvis man ikke kender til det allerede. 

Så mine spørgsmål og mit behov for sparring handler mere om indholdet af "The Reward(s)" og hvad man som privatperson - eller gruppe - og altså potentiel lejer, synes man ønsker sig, og hvad man sådan har råd til. 
Der er allerede nu nogle få der har henvendt sig som er interesserede i en slags "forudbetalt storkunde-aftale" med gedigne beløb, så jeg kan sige allerede nu at det bliver til noget hvis vi kan få lejekontrakten til at indeholde det vi ønsker os. 
Jeg har haft tre telefonsamtaler med folk der kan se lyset og som har en sjat penge at bruge på det. Men vi er ret langt fra de 150-200K lige nu. Altså der er også kun gået 9 timer siden jeg oprettede tråden, så det er da ok at være halvvejs med mine egne sparegris-penge og "fuglene på taget" allerede nu, tænker jeg :)

Tilbage kommer så til at være muligheden for at "resten" af det vi skal samle sammen på en måneds tid eller to, kan være mindre beløb fra enkeltpersoner. Jeg forestiller mig en minimums op-af-lommen-pris på 1.000 kr. i form af gavekort med VIP fordele, og så kan man jo købe så mange gavekort á 1000 kr. man vil - f.eks. 
Men at JEG synes det lyder godt på den måde er jo i sidste ende ikke super interessant hvis ingen af dem der skal/vil købe synes det samme :P

Begejstrede tanker, 
Eva <3

PS: Er der andre klubber, foreninger, fotografer der mangler locations til photoshoots, hjemløse private swinger/parbytte-folk, og alle mulige andre potentielle storkunder og/eller samarbejdspartnere der læser med og gerne vil deltage allerede her i første heat og opnå fordele, så send gerne en sms, eller ring evt. til mig på et af mine telefonnumre, hvis du/I synes det er nemmere med personlig kontakt og det er lidt mere end et gavekort til en tusse du har interesse i :) 

 

Jeg tænkte på fotograf delen. At leje det som studio. 
 

Det ved jeg at det savnes i Danmark. Jeg er helt klart på som fotograf. 
Og alt efter pris niveauet og setup, bliver det ikke svært at leje ud. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Nogen vil mene det er guld værd i sig selv ;) :P :wub:

Som jeg skrev kunne vi ikke hamle op med det, så det er mere værd en guld i sig selv;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo så fremragende at det her bare ikke må glippe!

Jeg ser for mig at lejemålet vil kunne facilitere nogle af de tilbud, som jeg i årevis har ønsket mig i Danmark.

Dermed ikke sagt jeg på forhånd regner med at der kommer sådanne arrangementer, men det er heller ikke det vigtigste nu og her.

Det vigtigste er at lejemålet kan rumme arrangementer, hvor der deltage en gruppe mennesker.

Det er jo lige som første forudsætning for at noget kan lade sig gøre eller ikke, og så må vi bare tage den derfra og se hvad det bliver til over tid.

Kunne vi ikke for en gang skyld glemme alt om få noget igen for det vi giver, og så bare give et bidrag helt uden betingelser eller forventninger.

Med det ene formål at vi bidrager det vi vil, til at det kan ende med at der står 150 - 200 kg på kontoen!

Og så lade være med at blive sure hvis det ikke lykkes, for det handler kun om at hjælpe med at det her lykkes.

Jeg vil gerne opfordre til at der offentliggøres en konto, som vi slet og ret kan sætte penge ind på som går til formålet.

Hvis det sker så lægger jeg til en start ud med at give 500 kr.

Det forslår selvfølgelig som en skrædder i helvede hvis jeg er den eneste der gør det, men er vi bare 10 der gør det så giver det 5000 kr og gør 100 det så giver det 50000 kr.

Faktisk burde det kunne lade sig gøre at få 300 - 500 EG brugere til at gøre det.

Kom nu til lommerne og lad os løfte i flok, så der kan komme nogle penge i hus til det ædle formål.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 6 minutter siden:

Er det ikke det swingerklubberne er til for?

Hvis den var til mig, så nej ikke til formål som jeg gerne ser det.

Du må ikke yde eller modtage betaling for sex i swingerklubber, men det er mit klare indtryk af det må man godt til arrangementer i det påtænkte lejemål.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 15 minutter siden:

Hvis den var til mig, så nej ikke til formål som jeg gerne ser det.

Du må ikke yde eller modtage betaling for sex i swingerklubber, men det er mit klare indtryk af det må man godt til arrangementer i det påtænkte lejemål.

Nej den var selvfølgelig ikke til dig.

Hvorfor betale for noget der kan gøres næsten gratis?

Antager at man betaler indgang i swingerklubber.

 

Redigeret af Hurtige Stinky

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hurtige Stinky skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor betale for noget der kan gøres næsten gratis?

Antager at man betaler indgang i swingerklubber.

 

Det er sådan set ligegyldigt hvad du synes her.

Det handler bare om at dem der forstår, og som efterspørger de muligheder det her lejemål vil kunne åbne op for.

At de vil give et eller andet beløb til formålet helt uden forbehold, og det håber jeg at vi er dem der gerne vil.

Se nu bort fra de indikationer der på at der allerede er kontakt til nogle, der har pengene til at kunne betale større beløb.

De mennesker vil investere for at få muligheder, og det er ikke der jeg eller vi flest er hvis vi giver.

Vi bør bare bidrage til at det kan lade sig gøre at skrive den lejekontrakt under i tide, og det håber jeg at vi er mange der vil.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har jeg misforstået det - men vi snakker vel om et bordel der udlejer værelser på timebasis?

Bare rengøring af værelser må være en større udgift dagligt. Og lovligheden tvivler jeg på.

Og så "crowdfunding" som buzzword... tjahh.hh

 

Er det ikke noget eksisterende bordeler allerede tilbyder?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...